

O πρώτος πρωταθλητής της F1aXion επιστρέφει μετά την τελευταία του παρουσία το 2013. Ένα πρωτάθλημα οδηγών μαζί με πρωτάθλημα κατασκευαστών, 25 νίκες, 40 βάθρα, 34 Pole Positions ήταν μερικοί απο τους αριθμούς που οδήγησαν την Fanny Flatters Racing Team να σπεύσει να του αποσπάσει την υπογραφή μετά την απόσυρση του Κ. Παπαδημητρίου απο την σεζόν 2019-2020. Στα πρώτα του βήματα, πίσψ στο 2009, η ταχύτητα ήταν γυμνή! Χωρίς γνώσεις στο στήσιμο του μονοθεσίου, δίχως στρατηγική. Τα χρόνια, τα χιλιόμετρα, η δίψα για τη νίκη έφεραν αναπόφευκτα δίπλα στο ταλέντο τις γνώσεις και την εμπειρία.Μπορεί οι σεζόν μετά το 2009 να μη συνοδεύτηκαν απο τίτλους, αλλά ήταν ο κύριος διεκδικητής αυτών και το φόβητρο κάθε αντιπάλου. Νίκες, ταχύτεροι γύροι, pole positions, βάθρα, hat trick, όλα τα περιλαμβάνει το βιογραφικό ενός οδηγού που δεν στοχεύει ποτέ χαμηλότερα απο την 1η θέση. Η γρήγορη και άμεση προσαρμογή του σε κάθε μονοθέσιο είναι ένα απο τα μεγάλα ατού του και σε συνδυασμό με το κρύο αίμα ο ίδιος αποτελεί την πρώτη απειλή σε κάθε grid που θα παραταχθεί.. Τα λάθη δεν λείπουν παρά το ψυχρό αίμα και δεν ήταν λίγες οι φορές που το κοστισαν ακόμα και τίτλους. Για 3η συνεχόμενη χρονιά ο Δημήτρης Παρίσης παραμένει στην Fanny Flutters Racing Team και όπως κάθε φορά, ο στόχος είναι ένας, το πρωτάθλημα και η πρόκληση πλέον είναι ακόμα μεγαλύτερη καθώς θα πρέπει να υπερασπιστεί το Double της σεζόν 2020-2021.
Mια σεζόν που δεν ξεκίνησε ιδανικά με "ήττα" στην Αυστραλία από τον 5ακις πρωταθλητή Γιωργό Μανουσάκη. Ο 2ος αγώνας άκρως επεισοδιακός κρίθηκε στα χαρτιά με τον Παρίση να σημειώνει το 1-1 στο μεταξύ τους σκόρ και απο εκεί και έπειτα ήταν πλέον ασταμάτητος. Με 10 συνεχόμενες νίκες η υπόθεση τίτλος έληξε με συνοπτικές διαδικασίες και ακολούθησαν ακόμα 4ς νίκες για να συμπληρώσει 14ς σε σύνολο 16 αγώνων. Με μια ολοκληρωμένη ομάδα στα paddocks ο Δημήτρης Παρίσης είχε όλα τα εφόδια για να πάρει αυτό που πάντα ήθελε και με 353 βαθμούς στο τέλος της σεζόν σήκωσε την πολυπόθητη κούπα του πρωταθλητή οδηγών για 2η φορά στην καριέρα του στην F1aXion και μαζί, για 2η φορα επίσης, την κούπα των ομάδων για λογαριασμό της Fanny Flutters Racing Team. To "βιογραφικό" για την τρέχουσα σεζόν συμπληρώθηκε από 15 Pole Positions, 7 ταχύτερους γύρους και 16 βάθρα γεγονός που δεν αφήνει κανένα περιθωρίο σε κανέναν να αμφισβητήσει την κυριαρχία του πρωταθλητή στην περασμένη σεζόν!
Η μεγάλη επιστροφή που έσκασε σαν βόμβα στα ειδησεογραφικά πάνελ της F1aXion. O πρωταθλητής του 2009 επιστρέφει στο grid με τα χρώματα της Fanny Flutters. Δεν προλαβαίνει την αρχή της σεζόν αφού έχασε τους πρώτους 4ς αγώνες αλλά παρόλαυτα καταφέρνει στο τέλος της σεζόν να βρεθεί στην 4η θέση της βαθμολογίας με 169 βαθμούς έχοντας σημειώσει μόλις μια νίκη, 2 pole positions και 3ς ταχύτερους γύρους. Οι 9 φορές που ανέβηκε στο podium δεν ήταν αρκετές για να διεκδικήσει κάτι παραπάνω και σίγουρα οι φορές που έκαψε κινητήρες ήταν ενδεικτικές ως αριθμό για το πόσο προσπάθησε να πιέσει να πάρει το κάτι παραπάνω απο το νέο του μονοθέσιο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΙΣΗΣ - ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ
Είχαμε πει οτι μετά την κάκιστη περυσινή χρονιά ο πρωταθλητής του 2009-2010 θα έπρεπε να επανέλθει και να κάνει πολλά για την επανορθώσει και όντως έκανε με το καλημέρα σας! Η εμφατική Pole position και η εμφατική νίκη στην αυλαία της Αυστραλίας αποτέλεσαν την σφραγίδα του για μια χρονιά που μόλις ξεκινούσε και που ο ίδιος θα ήθελε απο πολύ νωρίς να τελειώσει για τους υπόλοιπους μνηστήρες του τίτλου. Το πόσο πολύ το ήθελε έκανε μπαμ στην Μαλαισία αλλά το μπάμ έσκασε στο πίσω μέρος της Ferrari του Κατέλα και οι βαθμοί της νίκης του αφαιρέθηκαν. Φήμες λένε ότι τα νεύρα ήταν εκείνα που τον οδήγησαν στο να απουσιάσει απο τον 3ο αγώνα και φυσικά ο Boullier που τον έχει χρυσοπληρώσει σίγουρα δεν ήταν χαρούμενος. Επανήλθε με 3ς συνεχόμενες νίκες που τον διατηρούσαν ακλόνητο φαβορί στην κορυφή, αλλά ένα παιδαριώδες λάθος στον Καναδά που τον άφησε με 9 βαθμούς και η απουσία του στην Βαλένθια τον έριξαν στην 3η θέση της βαθμολογίας πίσω απο τον Κώστα Γαλανομάτη της Red Bull. Το ηθικό κλωνίζεται και ο περίπατος που έμοιαζε να προδιαγράφεται για εκείνον στην αρχή της χρονιάς μόλις είχε γίνει κακοτράχαλη ανάβαση! Η εγκατάλειψή του στον Καναδά «πατσίζεται» με την εγκατάλειψη του Κατέλα στη Βρετανία, στην οποία κερδίζει, και συνεχίζει κερδίζοντας και τον αγώνα στην Γερμανία για να ανέβει εκ νέου στην κορυφή. Στην Ουγγαρία η απουσία του Κατέλα, λόγω τραυματισμού, αποτελεί χαρμόσυνα νέα και με τον teammate του να βρίσκεται 26 βαθμούς πίσω απο τον Αξιώτη ο Παρίσης αποφασίζει να του κάνει δώρο την νίκη και μαζί να κάνουν το 1-2. Υπέρτατη «αδελφοσύνη» σε μια ομάδα όπου πέρυσι ο Νο1 οδηγός είχε εγκαταλήψει ολοκληρωτικά μεσούσης της σεζόν τον Νο2, ή υπεροπτική στάση για την κατάκτηση του τίτλου ώστε άνετα να μοιράζει βαθμούς; Στην παραπάνω ερώτηση η απάντηση ήταν 3ς συνεχόμενες νίκες του Δημήτρη Κατέλα έτσι ώστε να βάλει σε σκέψεις τον Δημήτρη Παρίση κατά ποσόν τον έπαιρνε να μοιράζει βαθμούς και εκείνος με τη σειρά του ανταπάντησε με 3ς δικές του συνεχόμενες νίκες για να δείξει ότι τον παίρνει να μοιράσει οσους θέλει και να είναι ακόμα στην κορυφή. Αμπου Ντάμπι 2013 και η Ferrari με έξυπνη στρατηγική και πάθος κλέβει την νίκη. Δυο GP απομένουν και ο Παρίσης μένει 2 βαθμούς πίσω ενω θα μπορούσε να ειναι 5 βαθμούς μπροστά. Αυτοι οι 2 βαθμοί όμως, όσο και αν φαίνονται λίγοι, ήταν πέραν του δέοντος αρκετοί ώστε η απουσία του στο Αμερικανικό GP να κλειδώσει και μαθηματικά τον τίτλο στον Δημήτρη Κατέλα!! Η παρουσία του πλεον στη Βραζιλία αποτέλεσε τον καθρέφτη του εσωτερικού κόσμου ενός οδηγού που απλά πλήρωσε τα δικά του λάθη. Καμία συγκέντρωση, λάθη επι λαθών και αποχώρηση απο τον αγώνα εγκαταλείποντας ολοκληρωτικά την προσπάθεια της ομάδας αλλά και του teammate του για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών. Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά και φέτος για πρώτη φορά ειδαμε τον άλλοτε πρωταθλητή να αντιμετωπίζει τη μάχη για τον τίτλο υπεροπτικά. Ολοκληρωτική απουσία απο τα practice της ομάδας, στήσιμο της τελευταίας στιγμής στο μονοθέσιο, υποτίμηση ενός σκληροπυρηνικού αντιπάλου, υπερβολική σιγουριά και «πέταμα» βαθμών και όλα στο τέλος πληρώθηκαν με την πιο σκληρή πλευρά του νομίσματος, εκείνη που απεικόνιζε τον υπεροπτικό του εαυτό. Συμμετείχε σε 16 αγώνες, σημείωσε 9 νίκες (Αυστραλία, Μπαχρέιν, Ισπανία, Μονακό, Βρετανία, Γερμανία, Ιαπωνία, Κορέα, Ινδία), 5 pole positions, 6 ταχύτερους γύρους και τερμάτισε στην 2η θέση με 306 βαθμούς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΙΣΗΣ - ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ
Ένα παλμαρέ που περιλαμβάνει 16 νίκες συνολικά, 27 pole positions, 21 Fastest laps και 36 podiums δεν θα μπορούσε παρά να ανήκει στον πρωταθλητή του 2010 και δευτεραθλητή του 2011. Με αυτά τα δεδομένα και την απέχθεια μερίδας των οπαδών των Tifozi προς το πρόσωπο του, ο Δημήτρης Παρίσης δεν θα είχε ποτέ δυσκολία να βρει νέα αγωνιστική στέγη και όπως ήταν αναμενόμενο ειπε αντίο στους κόκκινους στην αρχή της σεζόν και υπέγραψε το χρυσό συμβόλαιο στην Lotus Renault GP. Μετά την ολοκληρωτική ανάληψη της ευθύνης για την απώλεια και των δύο τίτλων πέρυσι ο μοναδικός στόχος του για την φετινή σεζόν δεν θα μπορούσε να είναι άλλος απο τον διεκδίκηση του τίτλου στο πρωτάθλημα οδηγών αλλά και στο κατασκευαστών. Το μονοθέσιο τον εντυπωσίασε και οι προκλήσεις των KERS/DRS δεν τον πτόησαν. Ξεκίνησε πολύ δυναμικά, ως συνηθίζει άλλωστε, αλλά μέχρι την Τουρκία είχε μόνο δεύτερες θέσεις που έρχονταν πολύ πίσω απο τον ανίκητο Μανουσάκη. Στην Ισπανία έπεσε θύμα της χειρότερης εκκίνησης στα χρονικά της F1aXion και έτσι η απογοήτευση έλουσε τον πρώην πρωταθλητή και μαζί με αυτόν και όλο το στρατόπεδο της Lotus GP. Αφου δοκίμασε τα πάντα στο μονοθέσιο για να "πατήσει", διαπίστωσε οτι δεν υπάρχει τίποτα που να τον κάνει να κινηθεί ταχύτερα με τις νέες γόμες ελαστικών. Ο Βoullier δεν φάνηκε διατεθιμένος να δεχτεί την εξήγηση και μετά απο μια τραγική εμφάνιση στην Ουγγαρία ο Παρίσης αντάλλαξε Γαλλικά με τον Boullier και παρακολούθησε την υπόλοιπη σεζόν απο το σπίτι του. Απο πείσμα και μόνο εμφανίστηκε στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς για να πάρει την μοναδική του νίκη στην φετινή σεζόν απλά και μόνο για να θυμίσει στους αμφισβητίες του οτι ο πρωταθλητής μέσα του δεν έχει πεθάνει ακόμα. Σαφώς η χειρότερη αγωνιστική χρονιά του, αφου με μοναδική εξαίρεση το Bahrain, δεν θύμισε σε τίποτα τον οδηγό που όσο υπάρχει στην πίστα η νίκη για οποιονδήποτε άλλον θα ειναι δύσκολη υπόθεση. Και φέτος, όπως και πέρυσι, στιγματίστηκε απο το συμβάν με τον Κατέλα στην Ουγγαρία και σίγουρα του χρόνου θα έχει πολλά να κάνει για να διορθώσει την κάκιστη φετινή του εικόνα. Συμμετείχε σε 12 αγώνες σημειώνοντας 1 νίκη (Βahrain), 2 pole positions, 3 fastest laps και τερματισε στην χειρότερη θέση για εκείνον μέχρι σήμερα που ήταν η 5η με μόλις 153 βαθμούς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΙΣΗΣ - O POLEMAN
Ένα παλμαρέ που περιλαμβάνει 15 νίκες συνολικά, 25 pole positions, 18 Fastest laps και 28 podiums δεν θα μπορούσε παρά να ανήκει στον πρώην πρωταθλητή και συνάμμα στον σταθερότερο οδηγό όλων των εποχών. Ο Δημήτρης Παρίσης φέτος κλήθηκε να υπερασπιστεί τον τίτλο του απο την μία και να ανεβάσει την Ferrari στην κορυφή απο την άλλη και έτσι υπέγραψε το ακριβότερο συμβόλαιο της χρονιάς στους κόκκινους. Ο πρώτος αγώνας τον βρήκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου να πανηγυρίζει μαζί με τους tifozi, που τόσο πολύ τον είχαν μισήσει όταν έτρεχε για την Force India, αλλά η νίκη αυτή τη φορά κάθε άλλο παρά εύκολα είχε έρθει. Απο το Bahrain κιολας γνώριζε ότι ο διεκδικητής του τίτλου Μανουσάκης θα αποδεικνυόταν δύσκολο καρύδι, αλλά αυτό κάθε άλλο παρά τον πτόησε. Με το ταχύτερο μονοθέσιο στα χέρια του (12 pole positions και 7 fastes laps) πάλεψε σκληρά και μέχρι το Κινεζικό GP οι νίκες πήγαιναν εναλλάξ για εκείνον και τον Μανουσάκη. Σε αντίθεση με πέρσι όμως, η επιστροφή στα ευρωπαικά GP δεν τον βρήκε έτοιμο και επανήλθε στην κορυφή όταν η F1AXION έφυγε για το Kαναδικό GP. Προσαρμόστηκε άμεσα στα νέα δεδομένα που έφεραν οι νέες γόμες ελαστικών και κατέκτησε τη νίκη με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο προσπερνώντας οριακά τον Μανουσάκη στα τελευταία μέτρα του GP. Με το νέο βαθμολογικό σύστημα, είδε τον κύριο αντίπαλο του στην Βαλένθια να ξεφεύγει στην βαθμολογία όταν αναγκάστηκε ο ίδιος να εγκαταλήψει και με τα μέχρι τότε δεδομένα, όλα έδειχναν ότι δύσκολα θα κάλυπτε το κένο. Η εγκατάλειψη όμως τον πείσμωσε και κατάφερε να σημειώσει 4ς συνεχόμενες νίκες (Αγγλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Βέλγιο) δείχνοντας στους αμφισβητίες του απο τι πάστα είναι φτιαγμένος ένας πρωταθλητής. Aπο εκεί και μετά όμως η νίκη των ασημί στην έδρα των Ferrari σε συνδιασμό με το συμβάν με τον Κατέλα οδήγησαν σε πληθώρα δημοσιευμάτων που κατέκριναν τόσο την εντός έδρας απόδοσή του όσο και την στάση του για το συμβάν με την Mercedes GP, με αποτέλεσμα να δείχνει ψυχολογικά επηρεασμένος. Η αντεπίθεση που εξαπέλυσε ο κύριος αντίπαλός του στα τελευταία GP τον βρήκε απροετοίμαστο και στο Κορεάτικο GP η απόδοσή του κόστισε τόσο το βαθμολογικό προβάδισμα των κόκκινων, αλλά και τις ελπίδες του για την διατήρηση του τίτλου οριστικά και αμετάκλητα. Είχε συναρπαστικές μάχες, κυριολεκτικά σώμα με σώμα, με τον Μανουσάκη σε όλη την σεζόν με αποκορύφωμα το εντυπωσιακό προσπέρασμα-νίκη στον Καναδά, αλλά και με τον Κατέλα για 2η συνεχόμενη χρόνια στην Monza. Υπήρξε ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα κατακτώντας 12 φορές την pole position και για ακόμα μια χρονιά έδειξε οτι όσο οδηγεί, το πρωτάθλημα θα είναι δύσκολη υποθεση για κάθε αντίπαλο. Στα μείον του η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης που τον οδήγησε σε καίρια λάθη, ενω στιγματίστηκε για πρώτη φορά απο το συμβάν με τον Κατέλα στην Monza. Συμμετείχε και στους 19 αγώνες σημειώνοντας 7 νίκες και τερματισε 2ος με 362 βαθμούς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΙΣΗΣ - Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ
Ο αδιαμφισβήτος πρωταθλητής για το 2010. Υπέγραψε το ακριβότερο συμβόλαιο με την Brawn GP στην αρχή της χρονιάς αλλά τα λεφτά δεν είναι το πάν. Στους πρώτους 4ς αγώνες τόσο η ομάδα όσο και ο ίδιος δεν κατάφεραν τα αναμενόμενα. Χρειάστηκε να φτάσουμε επι Ευρωπαικού εδάφους για να δείξει τόσο η Brawn όσο και ο Παρίσης τι μπορούσαν να κάνουν. Οι τριγμοί όμως απο τα πρώτα ατυχή αποτελέσματα με την ομάδα της Brawn GP ήταν αρκετοί για να φέρουν σε ρίξη τον Παρίση με τον Ross Brawn. Στα μέσα της σαιζόν μετεγράφεται στην Force India όπου βρήκε την ηρεμία και την ομαδικότητα που έψαχνε για να οδηγεί απερίσπαστος.' Έδεσε' γρήγορα με τον teamate του και με 8 νίκες, 13 pole positions και 10 fastest laps δεν άφησε το παραμικρό περιθώριο αμφισβήτησης για το ποιος ειναι ο ταχύτερος στην πίστα, ενω είναι κάτοχός του ρεκορ συνεχόμενων νικών με 4ς συνεχόμενες νίκες (Τουρκία, Αγγλία, Γερμανία, Ουγγαρία). Το οδηγικό του στυλ χαρακτηρίζεται απο μια άνετη οδήγηση γεμάτη ακρίβεια χωρίς περιττές ενέργειες στο τιμόνι και στα πεντάλ. Πολλές φορές οι αγώνες του ήταν μοναχικοί αφου ξεμάκρενε γρήγορα απο τους υπόλοιπους ενώ συναρπαστικές ήταν οι μάχες που έδωσε με τον teamate του. Είναι ιδιαίτερα επίμονος και αυτό φάνηκε όταν βρέθηκε στις πίσως θέσεις αλλά δεν εγκατέλειψε ποτέ να προσπαθεί για την νίκη. Είναι οδηγός που θα σου γεμίσει τους καθρέφτες, αλλά πολλές φορές υποκύπτει σε παιδαριώδη λάθη. Στα μείον του είναι η οδήγηση σε υπερβολικά κοντινές αποστάσεις απο τον μπροστινό του που λίγες όμως φορές οδήγησαν σε επαφές και ατυχήματα.