|
0.a.Από το σύνολο των διαθέσιμων βοηθημάτων που επιτρέπει το rfactor2, στο Πρωτάθλημα της F1aXion επιτρέπεται μόνο η χρήση του αυτόματου συμπλέκτη. |
|
1.a. Οι επίσημες αγωνιστικές διαδικασίες ξεκινάνε στις 21.30 ακριβώς. Οδηγοί οι οποίοι δεν προλαβαίνουν έγκαιρα την έναρξη του Qualifying, συνδέονται στο TS3 και στο κανάλι της ομάδας τους, παραμένουν στο TS3 και απαγορεύεται η χρήση του μικροφώνου τους, παρά μόνο στο κανάλι της ομάδας τους. Κατόπιν φωνητικής εντολής μέσω TS3 από την αρμόδια αρχή, οι οδηγοί θα εισέρχονται στον σέρβερ κατά την περίοδο του Warm Up. Οι οδηγοί που δεν πήραν μέρος στο Qualifying θα εκκινούν τον αγώνα τους από το τέλος του Grid, σε αντιστοιχία ποινής BOTG (χωρίς χρηματικό πρόστιμο), η οποία θα συνυπολογίζεται με το σύνολο ποινών που υπάρχουν στο Grid. Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότεροι του ενός οδηγοί που δεν προσήλθαν έγκαιρα, η σειρά εκκίνησης θα ορίζεται με βάση την ώρα προσέλευσής τους στον server.
1.i. Ο οδηγός οφείλει να κάνει όλες τις απαιτούμενες ενέργειες σε όλες τις επίσημες διαδικασίες για να μην βγαίνει εκτός ορίων πίστας εκτός κι αν συντρέχει επαρκώς δικαιολογημένος λόγος. Ως όρια πίστας ορίζονται οι λευκές (ή κίτρινες) γραμμές που βρίσκονται δεξιά και αριστερά στα όρια της ασφάλτου. Οποιαδήποτε εξαίρεση αυτής της θεώρησης θα ανακοινώνεται από τους Αγωνοδίκες στα αντίστοιχα topic των αγώνων, εφόσον υπάρχει. Η κίνηση και με τους τέσσερις τροχούς εκτός των γραμμών της πίστας ακυρώνει τον χρονομετρημένο γύρο στο Qualifying και επιφέρει ποινή ανάλογα με την κρίση των Αγωνοδικών στον αγώνα. Ειδικότερα στο Qualifying επίτευξη γύρου με χρήση εκτός ορίων της πίστας που δεν αναφέρεται και δεν ακυρώνεται, επιφέρει ποινή Stop & Go για τον αγώνα και Back Of The Grid για τον επόμενο αγώνα με τα αντίστοιχα χρηματικά πρόστιμα.
1.l.Για την πρόβλεψη του καιρού χρησιμοποιείται το πρόγραμμα rFactor2WorldWeather. Οι αγωνιστικές διαδικασίες θα διεξάγονται με βάση την πρόβλεψη για την ημερομηνία του αγώνα. Πιο συγκεκριμένα, κάθε επίσημη διαδικασία (Practice, Qualifying, Race) θα διεξάγεται με βάση την πραγματική ώρα έναρξης της διαδικασίας, όπως δίνεται στην πραγματική F1. Έως την ημερομηνία του αγώνα, θα δίνονται ενδιάμεσες προβλέψεις, με βάσει τις οποίες θα σετάρεται ο server. Η τελική πρόβλεψη του καιρού θα δίνεται το βράδυ της Κυριακής πριν τον αγώνα. |
|
2.a. Το Qualifying διεξάγεται σε 2 περιόδους (Q1 και Q2) στην περίπτωση που συμμετέχουν άνω των 10 μονοθεσίων και σε μία περίοδο (Q2) στην περίπτωση που συμμετέχουν 10 ή λιγότερα μονοθέσια. Η έναρξη κάθε περιόδου (Q1,Q2) σηματοδοτείται με το πράσινο φως στο φανάρι της εξόδου του pit lane. Στην διαδικασία του Qualifying (Q1,Q2) οι οδηγοί υποχρεούνται να κάνουν τον εισαγωγικό γύρο (outlap), όσους χρονομετρημένους γύρους επιθυμούν (hotlaps), με όσα καύσιμα επιθυμούν, και απαραίτητα τον γύρο επιστροφής στα pit (inlap). Δεν επιτρέπεται να επιστρέφει μονοθέσιο στα pit με τη χρήση ESC. Εξαιρούνται περιπτώσεις ατυχήματος ή μηχανικού προβλήματος, ανωτέρας βίας ή εντολής από τη διαχείριση. Αν ο οδηγός έχει συμπληρώσει χρονομετρημένους γύρους, αυτοί υπολογίζονται κανονικά, όμως δεν έχει δικαίωμα να βγει εκ νέου για χρονομετρημένο γύρο έως το πέρας της διαδικασίας του Qualifying. Οδηγός που χρησιμοποιεί το ESC, χωρίς εμφανή λόγο, τιμωρείται με BOTG και χρηματικό πρόστιμο €8.000, εάν δε, βγει εκ νέου για χρονομετρημένο γύρο θα τιμωρείται με επιπλέον ποινή S&G και με επιπλέον χρηματικό πρόστιμο €12.000. Σε περίπτωση που η χρήση του ESC γίνει λόγω έλλειψης καυσίμων, ακυρώνονται όλοι οι χρονομετρημένοι γύροι του οδηγού και επιβάλλεται ποινή BOTG και χρηματικό πρόστιμο €8.000. Σε περίπτωση που αυτό δε γίνει αντιληπτό/δηλωθεί μετά την λήξη του Warm Up του εν εξελίξει αγώνα, η ποινή μετατρέπεται σε εκκίνηση από τα Pit για τον τρέχοντα αγώνα. Σε περίπτωση που γίνει αντιληπτό/δηλωθεί κατόπιν της έναρξης του τρέχοντος αγώνα η ποινή μετατρέπεται σε εκκίνηση από τα Pit για τον αμέσως επόμενο αγώνα και χρηματικό πρόστιμο €15.000. Σε περίπτωση επιβολή ποινής BOTG σε οδηγό ο οποίος έχει επιτύχει χρονομετρημένο γύρο στο Q2 το Parc Ferme παραμένει. |
|
3.a. Το Warm Up Session διεξάγεται σε 1 περίοδο των 10 λεπτών και η έναρξή του σηματοδοτείται με το πράσινο φως στην έξοδο του pit lane.
|
|
4.a.Οι επίσημες διαδικασίες του αγώνα εκκινούν με το πράσινο φως στην έξοδο των pit και τον αναγνωριστικό γύρο (Recon Lap) που έχει χρονική διάρκεια 5 λεπτών.
|
|
5.a.Η διάρκεια του αγώνα, σε γύρους, ορίζεται στο 100% των γύρων του πραγματικού αγώνα της F1. Η μέγιστη χρονική διάρκεια του αγώνα δεν ξεπερνάει τις 2 ώρες. 5.b. Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το Safety Car τα μονοθέσια υποχρεούνται να ακολουθούν το ρυθμό του Safety Car και να διατηρούν τις θέσεις τους όπως αυτές διαμορφώθηκαν τη δεδομένη στιγμή του αγώνα, ακόμα κι αν βρίσκονται σε διαφορετικό γύρο. Κατά την διάρκεια της παραμονής του Safety Car στον αγώνα απαγορεύονται οι προσπεράσεις εκτός από τις ακόλουθες περιπτώσεις:
5.h. Κάθε αλλαγή γραμμής κατά το φρενάρισμα που αναγκάζει άλλον οδηγό στο να κάνει ελιγμό αποφυγής σύγκρουσης, θεωρείται αντικανονική και θα τιμωρείται από τους Αγωνοδίκες κατά περίπτωση. 5.i. Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, που σηματοδοτείται από την καρό σημαία, τα μονοθέσια υποχρεούνται να επιστρέψουν στα pit χωρίς να κάνουν χρήση του πλήκτρου ESC. Αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit κάνοντας απαραίτητα τον γύρο επιστροφής, θα τιμωρείται με ποινή Back of the grid (BOTG) για τον επόμενο αγώνα και με χρηματικό πρόστιμο €4.000 . Σε περίπτωση ατυχήματος (είτε εμπλέκεται άλλο μονοθέσιο, είτε όχι) το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα. Στον Inlap απαγορεύεται η κίνηση του μονοθεσίου εκτός πίστας προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και τιμωρείται ως αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit. 5.j. Έπειτα από το πέρας του αγώνα, οι οδηγοί που συμμετείχαν στον αγώνα οφείλουν να κάνουν δηλώσεις σχετικές με τον αγώνα τους στο αντίστοιχο topic της ομάδας τους στο φόρουμ το αργότερο μέχρι και την πρώτη Παρασκευή της εβδομάδας μετά τον αγώνα, είτε αναρτώντας τες οι ίδιοι, είτε εκπρόσωπος της ομάδας εκ μέρους των. Παράβαση του άρθρου 5.i θα τιμωρείται με €2.000 για τους οδηγούς που τερμάτισαν στο βάθρο και με €1.000 για τους υπόλοιπους. |
|
6.a. Το σύστημα βαθμολογίας και χρηματικών επάθλων για τους οδηγούς που συμπλήρωσαν το 90% των γύρων του νικητή έχει ως εξής:
|
Mε τιμή,
F1 AXION Management