19 Άμπου Ντάμπι

1. Δημήτρης Κατέλας
2. Αθανασιάδης Ιορδάνης
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2613
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

19 Άμπου Ντάμπι

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Πέμ Μάιος 26, 2016 10:04 pm

To Q ήταν αρκετά ικανοποιητικό, κυρίως από το γεγονός ότι για άλλη μια φορά κατάφερα να περάσω στο Q2 με την πιο "αργή" γόμα και μη έχοντας κάνει ούτε ένα γύρο με λίγα καύσιμα. Επίσης το Q2 ήταν καλό, γιατί η αλήθεια είναι ότι βρέθηκα πολύ πιο μπροστά από αυτό που πίστευα ότι θα ήμουν.

Στον αγώνα όλα κρίθηκαν στην Κ1, όπου για κακή μου τύχη το τζαρτζάρισμα μεταξύ Αδάμου και Αξιώτη είχε ως αποτέλεσμα να πέσει ο Αξιώτης επάνω μου. Έστριψα αφήνοντας αρκετό χώρο για άλλο μονοθέσιο όμως δεν ήταν αρκετό όπως φάνηκε. Αυτό με έριξε πίσω με αποτέλεσμα να μην είμαι πλήρως συγκεντρωμένος από εκεί κι έπειτα. Ήρθε το λάθος, έχασα την υπομονή μου, ήρθε ακόμα ένα λάθος και κάπως έτσι ταιριαστά, τελείωσε η χρονιά αυτή.....

Μπράβο στους Πρωταθλητές και δεν εννοώ τους κατασκευαστές αλλά τους οδηγούς. Για μένα είναι δύο φέτος. Μπράβο επίσης σε όλα τα καινούρια παιδιά που ενσωματώθηκαν άψογα στην Κοινότητά μας. Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες που έκαναν τη φετινή χρονιά, την καλύτερή μας χρονιά από άποψη μαχών και δράσης μέσα στην πίστα.

Του χρόνου, μόνο καλύτερα μπορούν να είναι τα πράγματα. Είναι στο χέρι όλων μας! :beer
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2613
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Κυρ Μάιος 29, 2016 9:37 am

Κάποια πράγματα προφανώς και δεν πρέπει να μένουν αναπάντητα. Επομένως, να συγχαρώ την ομάδα της McLaren που κατάφερε και εκπλήρωσε το όνειρό της για τη φετινή σεζόν.

Να προσθέσω όμως και το εξής: από έναν οδηγό της εμπειρίας του Αξιώτη που ισχυρίζεται ότι βλέπει θα περίμενα να αντιληφθεί ότι με τον τρόπο που έστριψα στη στροφή, γιατί ναι, έστριψα, χωρούσε πλάι μου όχι μόνο αυτός αλλά τελικά και δεύτερο μονοθέσιο. Υποθέτεις ως οδηγός ότι κάποιος άλλος της ίδιας ή στην συγκεκριμένη περίπτωση μεγαλύτερης εμπειρίας θα έπρεπε να έχει ξεκινήσει να ακολουθεί τη σωστή πορεία μέσα στη στροφή και όχι να πηγαίνει ευθεία περισσότερο από αυτό που οι συνθήκες του επιτρέπουν (ο Αδάμος ήταν επάνω στο κερμπ άρα υπήρχε τη στιγμή της επαφής χώρος και για τους τρεις μας - επίσης στο replay φαίνονται δύο μονοθέσια, το δικό μου και του Αδάμου, που αρχίζουν να σημαδεύουν τη στροφή και ένα που πηγαίνει ευθεία....). Δεν είναι κακό να κάνουμε λάθος υπολογισμούς και να δημιουργούνται αγωνιστικά συμβάντα, γιατί ακόμα και τώρα ως τέτοιο το βλέπω, αλλά κακό είναι να δημιουργούνται εντυπώσεις, κυρίως λανθασμένες. Δεν ξέρω αν είχε την απαίτηση ο Λευτέρης να συνεχίσω ευθεία για να μην στρίψω καν στην Κ1, γιατί κι εγώ τη στιγμή εκείνη αγωνίζομαι και διεκδικώ θέση. Αν δεν είχα αφήσει χώρο πλάι μου καθώς έστριβα και σημάδευα καρφί το apex, ναι, θα είχε δίκιο στα παράπονα που κάνει. Αν υπάρχει όμως κάποιος που μπορεί να ισχυριστεί αυτό το πράγμα, τότε τι να πω....

Κλείνω λέγοντας ότι όλα αυτά τα κρίνω βάσει του δικού μου replay και του replay του server, τα οποία και ταυτίζονται. Αν στο δικό σου βλέπεις κάτι άλλο, τότε μελέτα διεξοδικά και το replay του server και είμαι σίγουρος ότι θα ηρεμήσεις....
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ferrari”