Season Review

1. Κώστας Γαλανομάτης
2. Ιορδάνης Αθανασιάδης
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Season Review

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Παρ Ιουν 23, 2017 11:15 am

Με φόρα από πέρσι τόσο και σε οδήγηση όσο και σε εμπειρία και με καινούργιο Teammate,τον Ιορδάνη, μεταφέρθηκα στην ομάδα της Φερράρι. Στόχος μου ήταν να οδηγήσω όσο πιο γρήγορα μπορώ, να διασκεδάσω και ότι βγει! Ήξερα πως έχω τις βάσεις για κάτι καλό φέτος!

Αυστραλία - Μουδιασμένος πρώτος αγώνας με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την παρουσία του και να μας "μπερδεύει" όλους. Όσο προχωρούσε ο αγώνας ξαναβρήκα τα πατήματά μου και πήρα την νίκη.

Μπαχρέιν - Βρέχει στο Μπαχρέιν; Έβρεχε για λίγο και έπειτα σταμάτησε. Είχα που είχα καλό πάτημα, η βροχή ήρθε να με βοηθήσει να ανοίξω εύκολα την διαφορά μου και να πάρω την νίκη.

Κίνα - Ξεκίνησε στεγνός, άρχισε να βρέχει, σταμάτησε. Τεράστιο ρίσκο για πρώτη φορά στην στρατηγική που δεν θα έβγαινε αν δεν έβαζε δεύτερη φορά Wet ο Pole. Ενώ πηγαίναμε κοντά, το λάθος στην στρατηγική τον έριξε πίσω και 2 λάθη μου έδωσαν την δυνατότητα να πάρω την 3η νίκη.

Ρωσία - Αγαπάμε Ρωσία! Όπως και πέρσι έτσι και φέτος νίκησα αλλά φέτος είχε γίνει λίμνη το Sochi! Απίθανος αγώνας με τον Pole να με πιέζει και να προσπαθώ να ανοίξω την διαφορά, αλλά αισθανόμουν πολύ άνετα με το σετάπ που δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ενώ είχα και κάποιες μικρο-εξόδους.

Ισπανία - Live ήθελα. Live έπαθα...

Μονακό - Αν και είχα τον καλύτερο ρυθμό, νικητής στο Μονακό είναι αυτός που είναι σταθερός και οδηγεί συγκεντρωμένα από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν ήμουν εγώ διότι, η μάχη με τον Σταύρο με νευρίασε. Αγώνας ανάκαμψης λοιπόν και παραβίαση λευκής γραμμής με άφησαν στην 2η θέση μετά από έναν επεισοδιακό τελευταίο γύρο.

Καναδάς - Με σετάπ του Teammate μου, το οποίο ήταν ελάχιστα πιο αργό από το δικό μου αλλά πολύ πιο σταθερό, οδήγησα σε αυτόν τον αγώνα. Στην αρχή δυσκολεύτηκα να ανοίξω την διαφορά από τον Σταύρο αλλά μετά το λάθος του,άνοιξα την διαφορά από Νίκο και Θανάση και ξεκίνησα το Lift&Coast για το τέλος του αγώνα.

Αυστρία - Στο σπίτι των ταύρων ΦΕΤΟΣ υπήρξε ταυρομάχος. Με την πίστα βρεγμένη και εκκινώντας από την 5η θέση, λόγω των βρόχινων συνθηκών είχα αυτοπεποίηθηση. Κατάφερα και πέρασα μπροστά αλλά, σταμάτησε η βροχή και στέγνωνε η πίστα. Με διαφορετική στρατηγική RedBull,Ferrari,Renault φτιάξαμε ένα ιδανικό τρενάκι που κράτησε για πολλούς γύρους. Αφού πέρασα τον Σταύρο μετά από πολλές προσπάθειες και τα 2 RedBull έκαναν λάθη και με την καθοδήγηση του Ιορδάνη, κατάφερα να νικήσω.

Βρετανία - Πάλι έτρεξα με το σετάπ του Ιορδάνη που ήταν σταθερό και επειδή τα RedBull τρωγόντουσταν με την Renault του Μουζαίδη μπόρεσα να ανοίξω την διαφορά και να νικήσω.

Ουγγαρία - Δύσκολος αγώνας από πολλές απόψεις. Είχα πρόβλημα με το στομάχι μου και ο Σάκης φάνηκε να είναι πολύ δυνατός. Δεν άνοιξα την διαφορά ούτε λεπτό αλλά δεν την έκλεισε κιόλας. Έτσι σε έναν αδιάφορο από μάχες ρόδα-ρόδα αγώνα για εμένα, πήρα την νίκη.

Γερμανία - Απίθανος αγώνας με διαφορετικά σετάπ. Διαφορετικές τελικές και στρατηγικές μεταξύ πολλών παιδιών όπως εμένα και του Σάκη. Κάναμε φανταστική μονομαχία αλλά πιστεύω πως είχα καλύτερο σετάπ για αυτή την πίστα και έτσι όσο και αν πίεσε δεν μπόρεσε να περάσει.

Βέλγιο - Οι πρώτοι γύροι ήταν υπέροχοι με μάχη μεταξύ εμένα του Σάκη και του Σταύρου. Επική διπλή προσπέραση από τον Σάκη και γενικά πολύ ωραία μάχη. Όταν πέρασα τον Σάκη άλλαξε στρατηγική, για να δοκιμάσει κάτι καινούργιο αλλά δεν έπιασε.

Ιταλία - Απίθανη μάχη με τον Σταύρο και τον Σάκη στην αρχή μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας. Αφού πέρασα τον Σάκη, εστίασα στον Σταύρο αλλά δεν έκλεινα την διαφορά οπότε άλλαξα στρατηγική για επίθεση στο τέλος. Πίεσα υπερβολικά, στο τέλος και τον έφτασα οριακά πριν το τέλος. Αφού δώσαμε μία από τις πιο καθαρές μάχες που έχουμε δώσει, κατάφερα λόγω γόμας να βρεθώ μπροστά του λίγοοοοοο πριν το τέλος.

Σιγκαπούρη - Ξενέρα....Είχα ρυθμό, είναι μία πίστα που μου αρέσει αλλά το παιχνίδι είχε άλλη άποψη...

Μαλαισία - Δημιούργησα το ΚΑΛΥΤΕΡΟ σετάπ για αυτή την πίστα. Δεν φοβήθηκα στην διατήρηση ελαστικών, ούτε σε ρυθμό, ούτε σε τίποτα. Άνοιξα την διαφορά και λόγω των παραπάνω δεν απειλήθηκα στον αγώνα.

Ιαπωνία - Με το M60 στην ουρά μου, έπρεπε να πάω για Max Attack. Έτσι και έκανα. Ήξερα πως με δυσκολία θα με περάσει εκτός αν κάνω λάθος στην τελευταία στροφή λόγω της "φύσης" της πίστας. Φοβήθηκα όμως για το Undercut, οπότε έμπαινα για πιτ λίγο νωρίτερα. Το λάθος του Πολέμαρχου στην είσοδο του πιτ μου έδωσε την δυνατότητα να πάρω την νίκη και παράλληλα να στεφτώ παγκόσμιος πρωταθλητής για φέτος...Job 1/2 Done !!! :n1

Αμερική - Σκοπός να πάρω πάλι τα μέγιστα για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ωστόσο, έπρεπε και ο Ιορδάνης να ανεβάσει την απόδοση του για να μπορέσουμε να πάρουμε το κατασκευαστών. Μπόρεσα και νίκησα και ο Ιορδάνης τερμάτισε σε ιδανική θέση και με το αποτέλεσμα των RedBull πήραμε μια πρωτοπορία που αν την διατηρούσαμε για 2 αγώνες, θα κλείδωνε και το 2ο πρωτάθλημα.

Μεξικό - Ωραίος αγώνας σε ρυθμό. Ωστόσο για να βοηθήσω τον Ιορδάνη στο τέλος έπρεπε να μπω ανάμεσα σε αυτόν και στον Νίκο για να κρατήσει την θέση του. Αυτή η έξτρα πίεση με έκανε να μείνω παραλίγο από καύσιμα...Ωστόσο το έφερα στο πιτ και επειδή ρετάριζε...Γελούσα!!!

Βραζιλία - Ο Junior είχε απίθανο ρυθμό και εγώ έμεινα στην αρχή πίσω από αυτόν και τον Σάκη. Πάλι λόγω τελικής πέρασα τον Σάκη, αλλά τον άλλον τον πύραυλο δεν τον έφτανα. Έτσι άλλαξα την στρατηγική χρησιμοποιώντας πιο σκληρή γόμα. Οι τελευταίοι γύροι ήταν στο όριο της πιο σκληρής γόμας με τον Junior να έρχεται σαν πύραυλος! Κατάφερα και κρατήθηκα οριακά! Και έτσι με τον τερματισμό του Ιορδάνη στην ιδανική θέση για αυτόν τον αγώνα πήραμε και των κατασκευαστών...Job 2/2 Done! :n1 :n1

Άμπου Ντάμπι - Κράσαρε το παιχνίδι και ξεκίνησα 10ος. Με πιο χαμηλά φτερά μπόρεσα να περάσω και να φτάσω στην 2η θέση. Πήγα να μπω γιούργια στο πιτ και την πάτησα και έπρεπε να ξανά- πίεσω. Φανταστικές μάχες με την πλειοψηφία των οδηγών. Μία επαφή με τον Αντώνη με έριξε ακόμα πιο πίσω. Αφού φτάνω στην 2η θέση και με λίγους γύρους να απομένουν, χωρίς βέβαια να μπορώ να απειλήσω τον πρωτοπόρο Σάκη, το παιχνίδι αποφάσισε να ξανά κρασάρει. Δεν έκλεισε ιδανικά το πρωτάθλημα αλλά...Δεν πειράζει!


Αν και πίστευα πως ο Σάκης και ο Σταύρος θα με δυσκόλευαν αρκετά και θα γινόταν χαμός, υπήρχαν πολλοί αγώνες που μπόρεσα να ξεμακρύνω...Με ήρεμο κλίμα μεταξύ εμένα και του Ιορδάνη μπορέσαμε να κάνουμε το Double σε μία χρονιά που κύλισε ιδανικά για εμένα...Υπέροχοι συνεργασία με τον Ιορδάνη, οδηγώντας για λογαριασμό της αγαπητής ομάδας της Ferrari...Πάμε λοιπόν μπροστά για την επόμενη Season με φήμες να λένε πως το M60 αφοπλίζεται με ερπύστριες και οπλίζεται με ρόδες UltraSoft ενώ γίνεται λόγος για επιστροφή παλαίμαχων οδηγών! Για να δούμε!!!!!!!

Ευχαριστώ την διοργάνωση (Ιορδάνη και Λευτέρη) που για άλλη μία χρονιά, έδωσε διασκέδαση σε εμάς, χωρίς να ζητήσει τίποτα από εμάς και τους Αγωνοδίκες (Σάκη,Σπύρο,Μάνο,Στέλιο) που ξόδεψαν ώρες για να κοιτάνε τα Replay μας και να βγάζουν ποινές, κάποιες φορές σωστές κάποιες φορές λάθος (κατά την άποψη μου) αλλά δεν παύουν να είναι αυτοί που βγάζουν τις τελικές αποφάσεις...

Καλό καλοκαίρι και CYA at Special Events
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ferrari”