Αγωνστικοί Κανόνες F1

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αγωνστικοί Κανόνες F1

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Σεπ 19, 2017 10:26 pm

[center]ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ F1 [/center]


[center]0. ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ [/center]

0.a. Το μόνο επιτρεπόμενο βοήθημα είναι το auto clutch.

0.b. Απαγορεύεται η χρήση launch control


[center]1. ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ[/center]

1.a. Οι αγωνιστικές διαδικασίες ξεκινούν στις 21:30. Οι οδηγοί που δεν προλαβαίνουν να συνδεθούν πριν την εκκίνηση των διαδικασιών δέχονται ποινή BOTG χωρίς χρηματικό πρόστιμο.

1.b. Κάθε οδηγός δικαιούται 4 κινητήρες για όλη τη σεζόν κατά τις επίσημες διαδικασίες. Για κάθε επιπλέον κινητήρα θα δέχεται ποινή 10 θέσεων για την αμέσως επόμενη εκκίνηση αγώνα, χωρίς χρηματικό πρόστιμο.

1.c. Κάθε οδηγός οφείλει να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον τις 2 από τις 3 διαθέσιμες γόμες σε κάθε αγώνα, εκτός κι αν υπάρξει βροχή και χρησιμοποιηθεί μια εκ των βρόχινων γομών.

1.d. Η στάθμευση του μονοθεσίου επιτρέπεται μόνο στο Box της ομάδας.

1.e. Δοκιμαστικές εκκινήσεις επιτρέπονται μόνο στα σημεία και στις περιόδους που ανακοινώνει η Επιτροπή Αγωνοδικών.

1.f. Μέσα στο pit lane παραχωρούμε προτεραιότητα στα διερχόμενα μονοθέσια.

1.g. Στο pit lane οφείλουμε να κινούμαστε με τον περιοριστή ταχύτητας ενεργοποιημένο.

1.h. Η διάσχιση της λευκής γραμμής στην έξοδο των pit τιμωρείται με χρηματικό πρόστιμο 10.000. Σε περίπτωση πρόκλησης ατυχήματος είναι στη διακριτική ευχέρεια της Επιτροπής Αγωνοδικών να επιβάλλει αυστηρότερη ποινή.

1.i. Απαγορεύεται η διάσχιση και με τις τέσσερις ρόδες των ορίων της πίστας.

1.j. Σε περίπτωση εξόδου από την πίστα, εισερχόμαστε σε αυτήν προσεκτικά και χωρίς να θέσουμε υπόλοιπα μονοθέσια σε κίνδυνο.

1.k. Οι ποινές Drive Through και Stop and Go μετατρέπονται σε χρονική επιβάρυνση 20 δευτερολέπτων και 30 δευτερολέπτων αντίστοιχα για τον αγώνα στον οποίο προέκυψαν οι ποινές. Δε θα μεταφέρονται ως εκτελέσιμες ποινές στους επόμενους αγώνες, παρά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις κατόπιν απόφασης των Αγωνοδικών

1.l. Οι αγωνοδίκες μπορούν σε κάθε αγώνα να εισάγουν συμπληρωματικούς Κανόνες, βάσει των ιδιαίτερων συνθηκών που επικρατούν σε κάθε πίστα (όρια πίστας, δοκιμαστικές εκκινήσεις κτλ).

1.m. Οι αγωνιστικές διαδικασίες θα διεξάγονται με βάση τις πραγματικές συνθήκες θερμοκρασίας και καιρού που επικρατούν στην πίστα σε πραγματικό χρόνο, εκεί που αυτό είναι δυνατό, με τη χρησιμοποίηση του προγράμματος weather server. Η ανανέωση του καιρού γίνεται ανά 3 λεπτά. Δεν προσομοιώνεται η ώρα (μέρα, νύχτα) του αγώνα παρά μόνο οι συνθήκες καιρού (βροχή, στεγνό)

1.n. Όλες οι επίσημες αγωνιστικές διαδικασίες απαιτούν τη χρήση του SimracingTools


[center] 2. QUALIFYING [/center]

2.a. Το Qualifying διεξάγεται σε 2 περιόδους 15 και 10 λεπτών. Είναι υποχρεωτική η πραγματοποίηση outlap και inlap. Τα μονοθέσια οφείλουν να ολοκληρώνουν χρονομετρημένες προσπάθειες εντός των ορίων της πίστας. Ο ταχύτερος γύρος κάθε οδηγού οφείλει να είναι εντός ορίων πίστας. Στη περίπτωση που ο ταχύτερος γύρος είναι εκτός ορίων πίστας και ο οδηγός δεν τον ακυρώσει, η ποινή είναι Back of the Grid για τον επόμενο αγώνα και χρηματικό πρόστιμο €20.000. Δεν επιτρέπεται η χρήση ESC εκτός του Box της ομάδας. Σε περίπτωση χρησιμοποίησης ESC εκτός Box, ο οδηγός δεν έχει δικαίωμα να επανέλθει στην πίστα για όλο το υπόλοιπο Qualifying. Επιπλέον, αν η χρησιμοποίηση του ESC έγινε λόγω έλλειψης καυσίμων, ο οδηγός τιμωρείται με BOTG και το αντίστοιχο χρηματικό πρόστιμο. Οδηγός που επιστρέφει στην πίστα έχοντας χρησιμοποιήσει το ESC εκτός του BOX τιμωρείται με ακύρωση αποτελέσματος του Qualifying χωρίς χρηματικό πρόστιμο, εφόσον το δηλώσει κατά τη διάρκεια του Qualifying. Αν αυτό διαπιστωθεί αργότερα, η ποινή είναι ακύρωση αποτελέσματος αγώνα.

2.b. Το Qualifying 1 διαρκεί 15 λεπτά. Επικρατεί καθεστώς Parc Ferme. Οι οδηγοί έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν όποια από τις 3 διαθέσιμες γόμες επιθυμούν με όποιο φορτίου καυσίμου θέλουν. Οι 10 ταχύτεροι οδηγοί προκρίνονται στο Qualifying 2 και η γόμα με την οποία πέτυχαν τον καλύτερό τους χρόνο είναι και η γόμα που θα εκκινήσουν τον αγώνα. Σε περίπτωση που ο ταχύτερος γύρος έγινε με βρόχινα ελαστικά, τότε επιλέγουν να εκκινήσουν τον αγώνα με όποια γόμα επιθυμούν.

2.c. Το Qualifying 2 διαρκεί 10 λεπτά και λαμβάνουν μέρος μόνο οι 10 ταχύτεροι. Επικρατεί καθεστώς Parc Ferme. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν όποια από τις 3 διαθέσιμες γόμες επιθυμούν με όποιο φορτίο καυσίμου θέλουν.

2.d. H παρεμπόδιση γρήγορου γύρου από μονοθέσιο που βρίσκεται σε outlap ή inlap θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

2.e. Συμβάντα τα οποία λαμβάνουν χώρα κατά τη διάρκεια του Qualifying θα εξετάζονται μετά το τέλος του αγώνα.


[center] 3. WARM UP [/center]

3.a. Το Warm Up χρησιμοποιείται μόνο για τις διαδικασίες του Briefing του αγώνα καθώς και τη διόρθωση του grid από τη Διαχείριση. Σε έκτακτες περιπτώσεις χρησιμοποιείται για σκοπούς που κρίνει η Διαχείριση.


[center] 4. RECON LAP, FORMATION LAP, STANDING START[/center]

4.1 Το Recon Lap διαρκεί 5 λεπτά και κατά τη διάρκειά του τα μονοθέσια πρέπει να εξέλθουν από το pit lane. Κατά τη διάρκεια του Recon Lap απαγορεύεται η διενέργεια ολοκληρωμένου γύρου (διάσχιση της ευθείας εκκίνησης τερματισμού).

4.2 Κατά τη διάρκεια του Recon Lap απαγορεύεται η χρήση ESC εκτός του Box της ομάδας. Σε περίπτωση χρήσης ESC εκτός Box, ο οδηγός θα πρέπει να εκκινήσει από τα pit.

4.3. Μετά το πέρας του 5 λέπτου οι οδηγοί έχουν στη διάθεσή τους 2:30 λεπτά για να τοποθετήσουν τα μονοθέσια στη σχάρα εκκίνησης. Δεν επιτρέπεται η χρήση του ESC παρά μόνο για εγκατάλειψη. Σε περίπτωση ατυχήματος ο οδηγός μπορεί να επιστρέψει στα pit για να κάνει επισκευές (δεν χρησιμοποιεί ESC) και να εκκινήσει από τα pit.

4.4. Με το πέρας των 2:30 λεπτών ξεκινάει ο γύρος σχηματισμού. Κατά τη διάρκεια του γύρου σχηματισμού απαγορεύονται οι δοκιμαστικές εκκινήσεις. Απαγορεύεται η χρήση ESC παρά μόνο για εγκατάλειψη, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος ο οδηγός οφείλει να γυρίσει (εφόσον είναι εφικτό) στα pit για επισκευές και εφόσον μπορεί, να εκκινήσει από τα pit. Περιπτώσεις καθυστερήσεων της εκκίνησης θα τιμωρούνται κατά περίπτωση.


[center] 5. RACE[/center]

5.a. Η διάρκεια του αγώνα, σε γύρους, ορίζεται στο 100% των γύρων του πραγματικού αγώνα της F1. Η μέγιστη χρονική διάρκεια του αγώνα δεν ξεπερνάει τις 2 ώρες.

5.b.1 Σε περίπτωση που ενεργοποιηθεί το Safety Car τα μονοθέσια υποχρεούνται να ακολουθούν το ρυθμό του Safety Car και να διατηρούν τις θέσεις τους όπως αυτές διαμορφώθηκαν τη δεδομένη στιγμή του αγώνα (FULL COURSE YELLOW), ακόμα κι αν βρίσκονται σε διαφορετικό γύρο. Κατά την διάρκεια της παραμονής του Safety Car στον αγώνα ακολουθούμε τις οδηγίες που μας δίνει το παιχνίδι.

5.b.2 Αποχώρηση του Safety Car. Το παιχνίδι ειδοποιεί κατά το γύρο αποχώρησης του Safety Car. Λίγο πριν την είσοδο των Pit, το Safety Car σβήνει τα φώτα του φάρου και εισέρχεται στο pit lane. Σε αυτό το χρονικό σημείο τον ρυθμό οριοθετεί πλέον το πρώτο μονοθέσιο του grid. Το πρώτο μονοθέσιο δικαιούται να επιταχύνει και να επιβραδύνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα κατά τη δική του βούληση, για να ωφεληθεί απόστασης από τα μονοθέσια που τον ακολουθούν. Από την στιγμή που θα επιταχύνει πλήρως το πρώτο μονοθέσιο, έχουμε εκκίνησή του αγώνα και απαγορεύεται η οποιαδήποτε προσπέραση (εκτός από την περίπτωση που το προπορευόμενο μονοθέσιο βγει εκτός πίστας ή εμπλακεί σε ατύχημα) πριν διασχίσετε την ευθεία εκκίνησης-τερματισμού. Κατά τη διάρκεια του SC τα Pits είναι ανοικτά.

5.c. Απαγορεύεται προσπέραση υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.

5.d. Προσπέραση κάνοντας χρήση χώρου εκτός της οριοθετημένης πίστας για την απόκτηση πλεονεκτήματος έναντι άλλου μονοθεσίου κρίνεται αντικανονική και ο ωφελημένος οδηγός οφείλει να παραχωρήσει την θέση του άμεσα.

5.e. Μονοθέσια που βρίσκονται υπό το καθεστώς μπλε σημαίας (out lapped) οφείλουν με ασφάλεια να επιτρέψουν τη διέλευση των μονοθεσίων που τους 'ρίχνουν' γύρο, εφόσον αυτά βρίσκονται σε προφανή θέση για προσπέραση.

5.f. Κανένα μονοθέσιο δεν πρέπει να οδηγείται με τέτοιο τρόπο ώστε να θέτει σε κίνδυνο τους υπόλοιπους οδηγούς, τόσο μέσα στην πίστα όσο και εντός του pit lane. Παράβαση του άρθρου 5.f. θα τιμωρείται κατά περίπτωση.

5.g. Απαγορεύεται η διπλή αλλαγή της αγωνιστικής γραμμής όταν αμύνεστε. Κατά την προσπάθεια υπεράσπισης της θέσης σας από μονοθέσιο που βρίσκεται σε προφανή θέση για να σας προσπεράσει, απαγορεύεται η διπλή αλλαγή γραμμής. Κατά την πρώτη αλλαγή γραμμής επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε όλο το πλάτος της πίστας, εκτός από την περίπτωση που σημαντικό μέρος του άλλου μονοθεσίου είναι ήδη δίπλα σας. Ως ελάχιστα σημαντικό μέρος μονοθεσίου δίπλα σας, ορίζεται η μπροστά αεροτομή του μονοθεσίου που ακολουθεί στο ύψος του πίσω άξονα των τροχών σας. Επιτρέπεται η επαναφορά σας προς την αγωνιστική γραμμή με την απαραίτητη προϋπόθεση να αφήνετε τον απαραίτητο χώρο για ένα ακόμα μονοθέσιο.

5.h. Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα, που σηματοδοτείται από την καρό σημαία, τα μονοθέσια υποχρεούνται να επιστρέψουν στα pit χωρίς να κάνουν χρήση του πλήκτρου ESC (συγκεκριμένα στο BOX της ομάδας τους). Αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit κάνοντας απαραίτητα τον γύρο επιστροφής, θα εξετάζεται διεξοδικά. Σε περίπτωση ατυχήματος (είτε εμπλέκεται άλλο μονοθέσιο, είτε όχι) το συμβάν θα εξετάζεται μετά το πέρας του αγώνα. Σε περίπτωση που η αδυναμία επιστροφής οφείλεται σε έλλειψη καυσίμων, τότε επιβάλλεται ποινή 30 δευτερολέπτων στον τελικό χρόνο του οδηγού και ποινή BOTG για τον επόμενο αγώνα με συνολικό χρηματικό πρόστιμο €30.000. Στον Inlap απαγορεύεται η κίνηση του μονοθεσίου εκτός πίστας προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και τιμωρείται ως αδυναμία επιστροφής του μονοθεσίου στα pit.


[center] 6. ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΠΑΘΛΩΝ[/center]

6.a. Το σύστημα βαθμολογίας και χρηματικών επάθλων για τους οδηγούς που συμπλήρωσαν το 90% των γύρων του νικητή έχει ως εξής:

1η θέση : 25 βαθμούς + €12.000
2η θέση : 18 βαθμούς + €10.000
3η θέση : 15 βαθμούς + €8.000
4η θέση : 12 βαθμούς + €7.000
5η θέση : 10 βαθμούς + €6.000
6η θέση : 08 βαθμούς + €5.000
7η θέση : 06 βαθμούς + €4.000
8η θέση : 04 βαθμούς + €3.000
9η θέση : 02 βαθμούς + €2.000
10η θέση: 01 βαθμός + €1.000

6.b. Εάν ένας αγώνας διακοπεί και έχουν ολοκληρωθεί λιγότεροι από 5 γύροι, γίνεται επανεκκίνηση με βάση την κατάταξη του Qualifying. Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επανεκκίνηση ο αγώνας δύναται να μετατεθεί ή να ακυρωθεί χωρίς να αποδοθούν βαθμοί.

6.c. Σε περίπτωση διακοπής αγώνα πριν την ολοκλήρωση του 40% της ολικής διάρκειάς του (σε σχέση με το σύνολο των γύρων που αποτελούν τον αγώνα κάθε GP), δίνονται οι μισοί βαθμοί και αποδίδονται στο ακέραιο τα χρηματικά έπαθλα.

Με τιμή
F1aXion Management.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2634
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Κυρ Μάιος 20, 2018 8:52 pm

Ανανεώθηκε 20/5/2018
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Κανονισμοί // Συμμετοχές”