03 Μπαχρέιν

1. Κώστας Γαλανομάτης
2. Ιορδάνης Αθανασιάδης
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

03 Μπαχρέιν

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Οκτ 31, 2017 12:14 am

Το Μπαχρέιν πλέον είναι για μένα πίστα καταραμένη. Από όλα τα χρόνια που τρέχω στο πρωτάθλημα είναι αυτή που έχω τερματίσει τις λιγότερες φορές. Ειδικά τα 2 τελευταία χρόνια έχει γραφτεί ένα συγκεκριμένο σενάριο το οποίο παίζεται σε επανάληψη: κακή εκκίνηση, επαφή με Τριανταφύλλου...εγκατάλειψη.... Σκατά. Νιώθω πως δεν υπήρχε τίποτα απολύτως που να μπορούσα να κάνω για να αποφύγω το χάσιμο του μονοθεσίου πάνω στο κερμπ. Τίποτα απολύτως. Ίσως μόνο το να μη βρισκόμουν εκεί σε τελική ανάλυση, το οποίο έτσι όπως εξελίχθηκε η εκκίνηση μάλλον θα γινόταν έτσι κι αλλιώς. Πήγαμε να περάσουμε τρία μονοθέσια από την Κ2. Ε, δεν ήθελε και πολύ. Τι το ήθελα να διαβάσω την πρόβλεψη;;

Πήγε στράφι η 4η θέση στην εκκίνηση και στράφι ο πολύ καλός ρυθμός του αγώνα. Απογοήτευση. Μένει μόνο μια νότα αισιοδοξίας, γιατί από τη συνεργασία με τον Κώστα προέκυψε ένα πολύ καλό setup που ανταποκρίνεται στην οδήγηση και των 2 μας. Τα συγχαρητήρια μου στον teamate για τη νίκη του! Στόχος μου να ανέβουμε μαζί στο βάθρο. Και σύντομα.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 867
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Τρί Οκτ 31, 2017 3:35 am

Μπαχρέιν...Η πίστα που πήρα την δεύτερη μου νίκη στην F1aXion πριν 4 χρόνια. Έχοντας συλλέξει πολλά στοιχεία από Κίνα μπήκα την πρώτη εβδομάδα να επιβεβαιώσω κάποια πράγματα και να βρω καινούργια. Όπως και η Κίνα, έτσι και το Μπαχρέιν είναι πίστες που μου αρέσουν οδηγικά, τις βρίσκω άκρως διασκεδαστικές και κάθε χρόνο τις 'λιώνω' στο Practice.
Στα δοκιμαστικά έκανα ένα λάθος στο 2ο κομμάτι χάνοντας 0.300 από το ταχύτερό μου δεύτερο Sector ενώ πρώτο και τρίτο ήταν αρκετά γρήγορα...2ος πίσω από τον Pole-man (μετά την ποινή του Νίκου). Αναμενόμενο ακόμα και αν δεν έκανα το λάθος πιστεύω είχε και ο Pole και άλλο χρόνο.
Ξεκινώντας από το ακάθαρτο στον αγώνα, έμοιαζε αδύνατο να στρίψω Κ1/2 πρώτος. Ωστόσο έκανα καλή εκκίνηση και κρατήθηκα όσο πιο εσωτερικά μπορούσα και έπειτα εξωτερικά στην Κ2 για να δώσω χώρο στον Pole καθώς και στον Ζάλο που παραμόνευε από πίσω...Κ3 κλείνω ξανά εσωτερική και στρίβω πρώτος...Από εκεί και πέρα ήξερα πως έχω ρυθμό και το τέμπο της πίστας για να ανοίξω αρχικά την διαφορά και έπειτα να διεκδικήσω την νίκη...Άρχιζα να χτίζω την διαφορά,προσέχοντας την κατανάλωση καθώς και τα ελαστικά. Ήξερα πως θα πήγαινα για 2 πιτ αφού το 1 πιτ ήταν αρκετά επικίνδυνο για εμένα. Μετά το πρώτο πιτ, βρέθηκα οριακά πίσω από το "καλό κράνος", όπου φάνηκε πως είχε φθαρμένα ελαστικά. Τον προσπέρασα και έπειτα μπήκε πιτ. Από εκεί και πέρα, έλεγα συνέχεια πληροφορίες στον Ιορδάνη, σχετικά με τα καύσιμα. Η διαφορά με τον Pole μπορούσε να καλυφτεί αν έβαζε τελευταίο πιτ SS πράγμα που περίμενα να κάνει αλλά...Στο 2ο πιτ βρίσκομαι πίσω από τον Pole 8-9 δευτερόλεπτα ώσπου στο 2ο κομμάτι ανεμίζουν κίτρινες σημαίες και τα δευτερόλεπτα έγιναν 2-3...Εκείνη την στιγμή κατάλαβα πως δεν θα μπορέσει να κλείσει τα 20κάτι δευτερόλεπτα μετά το πιτ του και έτσι απλά κοιτούσα την κατανάλωση με την βοήθεια του Ιορδάνη. Μου λέει μπαίνει για πιτ ο Pole..."Μα καλά γιατί να μπει για πιτ;"...Και μετά βλέπω Ζάλο 2η θέση...Τερματίζω...Και ο Pole έχανε θέσεις..."Κάρφωσε όπισθεν και πάει ανάποδα την πίστα.", ήταν η μόνη λογική και ταυτόχρονα χιουμοριστική εξήγηση που μου ερχόταν στο μυαλό διότι ήταν τέτοια η απόστασή του από τον Ζάλο που δεν απειλούνταν...
Έπειτα από το τέλος του αγώνα, ασφαλώς αισθάνομαι χαρούμενος σχετικά με το πως πηγαίνουν τα πράγματα για την ομάδα.Μπορεί ο Ιορδάνης να εγκατέλειψε αλλά για πρώτη φορά βρήκαμε ένα κοινό 'πάτημα' και είμαι πεπεισμένος πως αν δεν υπήρχε το συμβάν στην Κ2 θα μπορούσε να διεκδικήσει θέση πεντάδας τουλάχιστον, μπορεί και 3ης θέσης. Σημαντικό είναι ότι αλληλοκαταλαβαινόμαστε καλύτερα από πέρσι και αυτό είναι ένα πλας από μόνο του για να με κάνει χαρούμενο.
Από την αντίπερα όχθη, ξεκινήσαμε 17 μονοθέσια, τερμάτισαν 12, τα μισά στραβωμένα έπειτα από 2 μόλις στροφές...Αυτό σαν μέλος της κοινότητας, δεν με ευχαριστεί ιδιαίτερα. Just a note.

Здравствуйте Russia!
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ferrari”