07 Καναδάς

1. Κώστας Γαλανομάτης
2. Ιορδάνης Αθανασιάδης
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Πρωταθλητής
Πρωταθλητής
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

07 Καναδάς

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Τρί Δεκ 12, 2017 10:42 am

Q: ΠΗΡΑ POLE POSITION OH MY GOD I CAN'T BELIEVE IT!!! :crazy3
R: Προτού σβήσουν τα κόκκινα φώτα χαζογελάω και λέω:"Κοίτα να δεις...Θα κάνω ότι έκανα πριν 2 χρόνια Κ1...χεχεχε"... Σβήνουν τα κόκκινα φώτα και Κ1 copy-paste από το 2015. Είμαι σίγουρος πως και ο Pole ξεσκίστηκε στα γέλια επειδή σε αυτόν το είχα ξανακάνει...Anyway κράτησα την πρωτοπορία και άρχισα να δίνω έναν απίστευτο ρυθμό στο πρώτο στιντ που άνοιξε την διαφορά ενώ προς το τέλος της ζωής των ελαστικών είχαμε παρόμοιο ρυθμό.Μπήκαμε για πιτ και εγώ βγαίνω δεύτερος ενώ ο Pole 5ος...Εκείνη την στιγμή έκανα λίγο εξοικονόμηση μπας και είχε μάχη και έκαιγε καύσιμο αλλά Αδάμος και Ζαλογιάννης μπήκαν για πιτ και δεν καθυστέρησε. Πάλι με Ultra και οι 2 και ίδιο σκηνικό. Μπαίνει για πιτ αλλά εγώ είχα ρυθμό και λάστιχο οπότε συνέχισα 2 γύρους και μπήκα μετά βάζοντας SS ενώ ο Pole έβαλε S. Εκείνη την στιγμή δεν είχα κάποια ένδειξη για το τι γόμα είχε ο Pole οπότε λέω:"Μπόμπα,έχεις πιο φρέσκα λάστιχα λογικά SS και ο Pole, καύσιμα χμμ οριακά,καθαρό δρόμο μπροστά σου,gogogo"...Όμως η διαφορά έμενε σταθερή χωρίς να ξέρω ότι έχει άλλη γόμα..Όταν άρχισαν τα λάστιχα να μην κρατάνε θεωρούσα ότι το ίδιο θα πάθαινε και ο Pole αφού είχε και πιο ταλαιπωρημένα λάστιχα αλλά χτύπησε ταχύτερο γύρο και η διαφορά μειωνόταν ενώ εγώ όλο και πιο πολύ δυσκολευόμουν με τα αριστερά λάστιχα. Ξεκίνησα να τα βάζω πιο επιθετικά πάνω στα κερμπ Κ1-Κ2 και στη φουρκέτα μέσα στο χορτάρι μπας και λειτουργήσει σαν ράγα, κατάφερα να κοντρολάρω λίγο έτσι τον ρυθμό αλλά μετά υπερθέρμανα τα πίσω και στους τελευταίους γύρους είχα πρόβλημα και στα 4 λάστιχα. Μόλις δε βλέπω τον Pole στην φουρκέτα και βλέπω ίσα-ίσα το κίτρινο συρίτη των ελαστικών λέω:"Οκ...Τον ήπια..."...Τα καύσιμα οριακά αλλά με το DRS του Pole έπρεπε να παίξω άμυνα. Το έκανα 2 φορές την δεύτερη λόγω κακής εξόδου και ότι φρέναρα πολύ πιο νωρίς από φόβο στα λάστιχα, με μία κίνηση ελεγχόμενης βούτας πέρασε ο Pole μπροστά, προσπάθησα στην επιτάχυνση, αλλά γλίστρησα. Προσπάθησα να τον ακολουθήσω είδα ότι μπορούσα διότι είχε και αυτός θέμα μετά την βούτα με τα λάστιχα αλλά και με τα καύσιμα, το έβαζα με όσο πιο οριακά μπορούσα το γκάζι, έβγαινα ουσιαστικά από την στροφή και το μονοθέσιο γκρίπαρε οριακά μόνο με τα πίσω λάστιχα, τα μπροστά αλλά ήταν μάταιο...Είχε πολύ καλύτερα λάστιχα ειδικά στις εξόδους μου έφευγε πολύ πιο γρήγορα από ότι τον μάζευα ίσα-ίσα στα apex. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΙΜΩΝΑΣ ΟΤΑΝ ΤΟN ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ!!! :crazy3 :crazy3 :crazy3
Δεν μπορώ να πω ότι δεν είχα ρυθμό...Βασικά ίδιο ρυθμό είχαμε πάλι πάνω-κάτω...Πλήρωσα το λάθος με τα SS αντί για τα S καθώς επίσης τον γρήγορο ρυθμό συναρτήσει υψηλότερης κατανάλωσης του πρώτου στιντ. Πάλι όμως μέχρι τέλος,ΜΑΧΗ!!! Έτσι πρέπει!!!
Συγχαρητήρια στον Pole που κέρδισε έναν αγώνα που όπως είπε και ο ίδιος, φάνηκε πως δεν τον έχει καθώς και στον Σταύρο που για ΠΡΩΤΗ φορά φέτος οδήγησε σοβαρά! Συγχαρητήρια και στους υπόλοιπους και αυτή την φορά εννοώ όλους! Α ναι!!! Μείναμε όλοι από καύσιμα! Καλή χρονιά με BOTG! :zombie

Τις τελευταίες μέρες έγινε ένας κακός χαμός. Ποστ από τον Κατέλα, ποστ από εμένα, ποστ από τον Λευτέρη,ποστ από τον Βασίλη,από τον Μάκη,ΤΟΣΤ από τον Πολέμαρχο και όλα αυτά στο βωμό της ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ που δεν υπήρχε από την αρχή της season με χαζό-συμβάντα, επαφές κτλ. Να θυμίσω πως σε όλους τους αγώνες που έχουμε τρέξει, είχαμε χάλια εκκινήσεις, ριψοκίνδυνες κινήσεις κτλ. Πάμε λοιπόν μετά από αυτά τα ΠΟΣΤ και κάνουμε την καλύτερη εκκίνηση για ΦΕΤΟΣ, τον καλύτερο και πιο σοβαρό ΑΓΩΝΑ για ΦΕΤΟΣ και την καλύτερη Live αναμετάδοση για φέτος! Μπορεί αυτά τα ποστ να ήταν σε ένα κλίμα σύγχυσης,νεύρων και παραπόνων, δικαιολογημένων για εμένα, αφού σε 5 από τους 6 αγώνες είχαμε τα χειρότερα 'αποτελέσματα' σε εκκινήσεις στην ιστορία της F1axion. Παρόλα αυτά από ότι φαίνεται αυτά τα ΠΟΣΤ 'δούλεψαν' για τον σκοπό για τον οποίο γράφτηκαν...ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟΙ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΡΥΘΜΟΙ!!! Μακάρι η ανάπαυλα να μην μας φέρει πάλι στην Αυστρία να έχουμε αυτό που είχαμε πριν από αυτο τον αγώνα του Καναδά! Μακάρι όλοι οι αγώνες από άποψης Ασφάλειας και Ρυθμού να είναι ΣΑΝ το Καναδά και οφείλουν να είναι αν θέλουμε να προχωρήσουμε μπροστά και από άποψη ρυθμού και από άποψη ασφάλειας!

Τέλος να κλείσω σχετικά με τις δικές μου δηλώσεις...Δεν είχα σκοπό να προσβάλω κανένα σαν ΟΔΗΓΟ στην πίστα, παρά να του υπενθυμίσω ότι μέσα στην πίστα ΟΦΕΙΛΕΙ ότι κάνει να το κάνει πάντα με πρώτο γνώμονα την ασφάλεια!!! Όσο για τον Λευτέρη που είπε ότι τον πρόσβαλα, έβγαλε το άχτι του στον Inlap τρακάροντας αυτό το υπέροχο κατάκοκκινο μονοθέσιο από το Μαρανέλο που πλησιάζει τα 100 βάθρα...(Joking) :mallet

Αυτά,Καλή χρονιά με BOTG
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2577
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Re: 07 Καναδάς

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Παρ Δεκ 15, 2017 2:40 pm

Αυτός νομίζω ότι ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες που έχω κάνει. Το αποτέλεσμα δεν το δείχνει βέβαια, ούτε το ότι έμεινα από καύσιμα συνηγορεί σε αυτό το συμπέρασμα. Όμως πραγματικά έμεινα με την ικανοποίηση ότι μπόρεσα να διεκδικήσω με αξιώσεις έναν πολύ καλό τερματισμό. Δεν είχα από την αρχή στρατηγική για ένα pit, όμως από τη στιγμή που το πρώτο stint μου βγήκε άνετα με τη super soft, τα soft για το 2ο ήταν μονόδρομος. Έκανα αρκετή οικονομία στα καύσιμα για παραπάνω από τον μισό αγώνα, ώστε να έχω αρκετά για να παλέψω στο τέλος. Το κακό είναι ότι δεν ήθελα να αρκεστώ σε μια πέμπτη θέση, επομένως έκανα τα πάντα για να κρατήσω στο τέλος τον Ζαλογιάννη πίσω μου. Το αποτέλεσμα ήταν να κάψω υπερβολικά πολλά καύσιμα για να μπορέσω να υπερασπιστώ τη θέση μου στη ζώνη του DRS. Το συνειδητοποίησα λίγο πριν χάσω το μονοθέσιο στο τελευταίο S και με περάσουν τόσο ο Ζαλογιάννης όσο και ο Αδάμος, επομένως δε με πληγώνει τόσο το τελικό αποτέλεσμα, γιατί λόγω καυσίμων θα ήταν το ίδιο...

Το 2017 λοιπόν κλείνει για μένα με θετικό απολογισμό και το 2018 αφήνει υποσχέσεις για ακόμα καλύτερη απόδοση!

Καλές γιορτές σε όλα τα παιδιά, με υγεία! Όλα τα άλλα είναι απλά ασήμαντες λεπτομέρειες και ως τέτοιες να τις λαμβάνουμε :wisdom
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ferrari”