11 Βέλγιο

1. Κώστας Γαλανομάτης
2. Ιορδάνης Αθανασιάδης
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Πρωταθλητής
Πρωταθλητής
Δημοσιεύσεις: 794
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

11 Βέλγιο

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Τρί Φεβ 13, 2018 1:22 am

Ο αγώνας μπορεί να χαρακτηριστεί και ως: 'Against All Odds' ή 'Ο εφιάλτης στο ποτάμι με τα έλατα' ή 'Βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά'...

Στο Q2, δεν έβρεξε σε αντίθεση με το Q1 και η πίστα στέγνωνε. Επειδή φοβήθηκα μην αρχίσει να βρέχει, έκανα την χρονομετρημένη μου προσπάθεια, χρονικά ενδιάμεσα και αυτό δεν με άφησε να ξαναβγώ να προσπαθήσω για την Pole αφού εγκλωβίστηκα στα πιτ. Αποτέλεσμα 4ος και πάλι καλά...

Στον αγώνα, αποφάσισα να ξεκινήσω με τα ενδιάμεσα αφού η κατάσταση της πίστας δεν ήταν για σλικ κατά την άποψή μου. Έτσι και έκανα. Σάκης και Γιώργος επέλεξαν τα στεγνά οπότε λογικά έλεγα πως θα είχα καλύτερη εκκίνηση. Πράγματι είχα και ο Γιώργος τζαρταρίστηκε με τον Πολέμαρχο, το έσωσαν άλλα ο Γιώργος επιτάχυνε στο βρεγμένο με σλικ άτσαλα και με χτύπησε στα ψυγεία. Εκείνη την στιγμή το κράτησα ύπο έλεγχο στα χορτάρια και απλά κοιτούσα το δεξί καθρέφτη. Είδα πίσω μου μια HAAS και μετά ένοιωσα ένα χτύπημα πίσω δεξιά και έχασα όλο το μονοθέσιο. Τελικά ήταν ο Λευτέρης που με ακούμπησε. Τέλος πάντων, στράβωσε λίγο το αμάξι αλλά όχι τίποτα τραγικό, απλά ήθελε προσοχή στα φρένα και στις δεξιές επειδή μαλάκωνε ο πίσω δεξί τροχός και δεν κρατούσε. Πίεσα και έριχνα χρόνο. Μέχρι εκείνη την στιγμή πίστευα πως μπορούσα να ανακάμψω και να κυνηγήσω την νίκη.Μπήκα για Soft πίεσα και στο τέλος της Camel Straight πατάω με τους αριστερούς τροχούς νερό,στρίβω δεξιά, μαλακώνει ο προβληματικός τροχός και μετά άντε να το μαζέψεις χωρίς Grip. Έχασα πτέρυγα, μπήκα πιτ και εκεί σκέφτηκα...Το πολύ 5αδα. Ξεκίνησα πάλι να πιέζω, ευνοήθηκα από λάθη των μπροστινών μου και πέρασα και σε κάποια φάση βρέθηκα πίσω από τον Ιορδάνη που ήταν 2ος και πίσω μου ο Νικολάου 4ος. Ο Νικόλας είχε US εγω S οπότε έκανα ότι μπορούσα να τον κρατήσω πίσω μου. ενδιάμεσα εγκατέλειψε και ο Πολέμαρχος. Τον κράτησα όσο μπορούσα, με αποτέλεσμα να βγει μπροστά ο Ιορδάνης άνετα και έπειτα μπήκα για το πιτ. Ο Νικόλας έφτασε τον Ιορδάνη και έπειτα ξεκίνησε να βρέχει. Ο Νικόλας έκανε το ιδανικό και βούτηξε αμέσως αλλά βρέθηκε οριακά πίσω μου. Τον κράτησα ξανά με αποτέλεσμα να ξαναβγεί ο Teammate μπροστά και να μπω και γω για τα βρόχινα! Σε εκείνο το σημείο, ήξερα πως είχα την 3η θέση και εκεί ήλπιζα να τερματίσω. Ο Νικόλας έκανε λάθος με αποτέλεσμα να πάρω την 2η θέση και να ΚΑΝΟΥΜΕ το ΕΝΑ-ΔΥΟ τα FERRARI!!! (Α το διαβάζεις και εσύ Λευτέρη;)
Ήταν ο καλύτερος αγώνας του Teammate μου, όσο καιρό είμαστε στην ίδια ομάδα. Σκεφτόμουν στο τέλος να του έλεγα αυτό πριν τελειώσει ο αγώνας: http://www.youtube.com/watch?v=bw5HKShq25o Αλλά οδηγούσε πολύ συγκεντρωμένα και δεν ήθελα να του το χαλάσω. Οπότε του τα είπα μετά :crazy3

Συγχαρητήρια στον Teammate μου για αυτή την εμφάνιση που έβγαλε μάτια (δεν θυμάμαι πριν πόσο καιρό οδήγησε τόσο συγκεντρωμένα) καθώς και στα υπόλοιπα παιδιά που τερμάτισαν τον αγώνα που στο τελευταίο σημείο του είχε γίνει αγώνας για επιβιώση ή αγώνας ταχύπλοων...Όπως είπα βγαίνει η βαρκούλα του ψαρά!!!

Against All odds! Μπατ γουεν α φορμουλα ουαν ρεις σταρτς, λοτζικ στοπς...(Πουρναράκης)

Τα λέμε στην Monza!!! MAMA MIA PIZZARIA!!!
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2577
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Re: 11 Βέλγιο

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Φεβ 13, 2018 10:02 pm

Η προετοιμασία μου έγινε κυρίως για βρεγμένο αλλά βλέποντας τις τελευταίες δύο μέρες να δίνει μικρές πιθανότητες για βροχή εστίασα το στήσιμο για στεγνό. Λίγο πριν τον αγώνα ειδικά, το στήσιμο ήταν για στεγνό. Τελικά πρυτάνευσε η λογική και έδωσα για καλό και για κακό λίγο παραπάνω φτερό πίσω για να είμαι καλυμμένος σε περίπτωση βροχής. Και η ρημάδα η βροχή ήρθε.... :crazy3

Πέρασα χωρίς προβληματισμό στο Q2 αν και τόσο στον 1ο μου γύρο όσο και στον 2ο καθυστέρησα λόγω άλλων οδηγών. Τη μια χωρίς να καταλάβω για ποιο λόγο, στη 2η χωρίς να μπορεί να γίνει κάτι διαφορετικό. Στο Q2 είχα καλύτερη απόδοση αλλά η 5η θέση μου άφησε μια μικρή πικρία.

Στον αγώνα μου, μεγάλο μέρος του αποτελέσματος κρίθηκε στην εκκίνηση. Η επιλογή της Intermediate γόμας έγινε καθαρά για λόγους ασφάλειας στην εκκίνηση και η αλήθεια είναι ότι λειτούργησε άψογα, αν και είχα την πεποίθηση κατά το γύρο σχηματισμού ότι μάλλον κάναμε λάθος επιλογή σαν ομάδα. Ξεκίνησα πάρα πολύ καλά και κατάφερα να πλασαριστώ 2ος στην Κ1. Από εκεί κι έπειτα, βλέποντας και τον χαμό που έγινε πίσω, ο αγώνας μου μπήκε σε mode διατήρησης συγκέντρωσης, χωρίς υπερβολές και με ελεγχόμενο ρυθμό βάσει του τι γινόταν πίσω μου. Ξεφορτώθηκα γρήγορα τα intermediate και αυτό κυρίως λόγω των διαφορών που είδα να ανοίγουν πίσω. Βγήκα ακριβώς πίσω από τον Σπύρο και συνέχισα στο ίδιο mode την οδήγησή μου. Μπήκε γρήγορα στα pit ο Σπύρος και πλησιάζα με καλό ρυθμό τον πολύ καλό Μάκη. Κατάφερα να τον περάσω στη μεγάλη ευθεία με ασφάλεια (με τη συναίνεση του Μάκη νομίζω) και συγκεντρώθηκα στο να διατηρήσω καύσιμα και λάστιχα, διατηρώντας παράλληλα τις διαφορές με τους πίσω σε ελεγχόμενα επίπεδα. Νιώθοντας ασφάλεια αποφάσισα να κάνω το 2ο και τελευταίο μου pit stop λίγο μετά το μέσο του αγώνα αν και είχα ακόμα 50% λάστιχο. Φόρεσα ξανά soft έχοντας την πεποίθηση ότι ο αγώνας θα παραμείνει στεγνός και ξέροντας ότι ο Νικολάου (που ήταν η πιο κοντινή απειλή) ήταν με ultra soft και παρόλο που γύριζε πολύ γρήγορα είχα το πλεονέκτημα ότι θα έκανε κι άλλο pit stop ενώ εγώ όχι. Μέχρι εκεί λοιπόν όλα ελεγχόμενα.... Και τσουπ, πρώτη κεραμίδα: η εγκατάλειψη του Πολέμαρχου! Οδηγάω για τη νίκη!! Τσουπ, δεύτερη και χειρότερη έκπληξη: άριχσε να βρέχει..... Με το που άρχισε να βρέχει ήξερα ότι το safe mode πήγε περίπατο, όπως και το πλεονέκτημα του pit stop . Έχοντας σαφώς μειονέκτημα λόγω γόμας έπρεπε να πιέσω στα όρια μου πλέον. Κράτησα τον Νικόλα πίσω μου οριακά όταν μου επιτέθηκε στην μεγάλη ευθεία (σιγά μη θυμάμαι όνομα...) και επιβίωσα από το undercut με τη βοήθεια του teamate μου. Πληροφορήθηκα από τον Κώστα ότι ο Νικόλας έβαλε wet και σε μια μίνι συζήτηση που ακολούθησε μου πρότεινε να βάλω τα intermediate. Τα intermediate ήταν η επιλογή μου τελικά, γιατί ποντάρισα στο ότι θα σταματήσει να βρέχει άρα θα είχα πλεονέκτημα όταν θα άρχιζε να στεγνώνει η πίστα, όχι όμως αν θα εξακολουθούσε να βρέχει. Ο καιρός δε μου έκανε το χατίρι αλλά για καλή μου τύχη ο Νικόλας το έχασε μετά την Eau Rouge (ε, αυτήν τη ξέρω) και τελικά χαλάρωσα σχετικά και επανήλθα στο mode επιβίωσης έως το τέλος του αγώνα. Εκείνοι οι τελευταίοι γύροι μου φάνηκαν σαν όλος ο υπόλοιπος αγώνας μαζί! Ήρθε τελικά ο τερματισμός και η πολυπόθητη νίκη μετά από αναμονή σχεδόν 6 χρόνων!! Τα πρώτα σχόλια που άκουσα ήταν απο τον teamate και τα αμέσως επόμενα ήταν το password για τη Monza.

Δεν ήθελε μόνο απόλυτη συγκέντρωση και σταθερή απόδοση ο αγώνας αυτός. Ήθελε και τύχη. Την είχα. Τη στιγμή της βροχής ήθελε πολλά παραπάνω εκτός από τύχη, που δεν φαινόταν ότι είχα πλεόν. Αν δεν έκανε το λάθος ο Νικόλας; Μπορεί να περνούσε, μπορεί και όχι. Μπορεί να έκανα εγώ το λάθος και εκείνος όχι. Δεν θα το μάθουμε ποτέ. Το θέμα είναι ότι την καταευχαριστήθηκα και μακάρι να έρθουν κι άλλες. Και σε όσους το προσπαθούν πραγματικά.

Συγχαρητήρια στον teamate που παρά τις ατυχίες του πήρε τη 2η θέση! Συγχαρητήρια σε Force India και Toro Rosso για τους βαθμούς! :beer
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Ferrari”