ΑΜΕΡΙΚΗ

1. Νίκος Αδάμος
2. Νικόλας Νικολάου
Pit Manager: Λούκας Αυξεντίου
Reserve Driver: Χριστόφορος Καραολής
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Nicolas Nicolaou
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2015 4:29 pm
Τοποθεσία: Κύπρος
Ηλικία: 39
Επικοινωνία:

ΑΜΕΡΙΚΗ

Δημοσίευση από Nicolas Nicolaou » Τρί Μάιος 08, 2018 11:32 am

Προκριματικά: 5ος

Αγώνας: 5ος. Ένας μοναχικός αγώνας θα έλεγα χωρίς σχεδόν καθόλου μάχες εκτός από μια με Αμπατζίδη. Τερματισμός 4-5 με τον Νίκο και κρατήσαμε την διαφορά μας από Mclaren για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευστών.
Υπήρχε για άλλη μια φορά ''αλλοίωση'' αποτελέσματος λόγω καυσίμων....θεωρώ ότι η ποινή BOTG δεν είναι αρκετή και πρέπει να εξεταστεί σοβαρά το ενδεχόμενο προσθήκης και χρονικής ποινής για κάποιον που μένει από καύσιμα! Τουλάχιστον 5s αυτό πιστεύω θα ''διόρθωνε'' τα αποτελέσματα. Για εμένα το ψεσινό αποτέλεσμα έπρεπε να είναι διαφορετικό...1-Γαλανομάτης, 2-Μουζαίδης, 3-Πολέμαρχος, 4-Αδάμος-5-Ζαλογιάννης, 6- Νικολάου,7-Αξιώτης,8-Αμπατζίδης,9-Κόντος,10-Φάκης! Κάποιες μάχες δεν θα είχαν γίνει απλά αν γινόταν η σωστή διαχείριση καυσίμου από όλους και κάποιοι δεν έπρεπε να ήταν στην θέση που τερμάτισαν! Αν υπήρχε και χρονική επιβάρυνση τότε θα υπήρχε ''διόρθωση'' του τελικού grid.....Έγινε σε πολλούς αγώνες αυτό με τα καύσιμα....πλέον είμαστε στο τέλος σχεδόν του πρωταθλήματος και δεν μπορεί να αλλάξει κανονισμός νομίζω αλλά από του χρόνου πρέπει να διορθωθεί!
Και βάζω και ένα υποθετικό σενάριο προς σκέψη...φτάνουμε στον τελευταίο αγώνα και η βαθμολογία για την 2η θέση κατασκευαστών (και για τις υπόλοιπες θέσεις ισχύει) είναι στον πόντο ας πούμε....boostari συνεχώς κάποιος και επειδή δεν έχει άλλο αγώνα μετά για να πάρει BOTG και δεν τον νοιάζει αν δεν επιστρέψει στα πιτ παίρνει μια θέση και αλλάζουν όλα!....αυτά για προβληματισμό...
Τα λέμε Μεξικό!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Renault”