Formula 1 2017

Σχόλια και ειδήσεις για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1
Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Formula 1 2017

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Παρ Δεκ 23, 2016 11:33 am

Όλα τα νέα και η γενική συζήτηση για την επερχόμενη σεζόν του 2017.

Εικόνα
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Παρ Δεκ 23, 2016 11:38 am

Τελικά ο Massa όπως όλα δείχνουν θα επιστρέψει στην Williams για να μπορέσει να λυθεί το συμβόλαιο του Bottas και να γίνει η πολυπόθητη μεταγραφή στην Mercedes.

Το όλο παρασκήνιο ήταν πως η Martini (ο μεγάλος χορηγός της Williams) ήθελε έναν έμπειρο οδηγό στην ομάδα για το 2017 για να σπάσει το συμβόλαιο του Bottas. Αν δεν έρχοταν ο Massa πίσω και πήγαιναν με 2 rookie τότε λογικά η Martini θα αποχωρούσε από την ομάδα του Grove. Αλλά επειδή είναι πολλά τα λεφτά, προσφέρανε ένα συμβόλαιο με παχυλό μισθό στον Μασσα που τον έκανε να το σκεφτεί διπλά αν θα αποσυρθεί εντελώς φέτος.

Με λίγα λόγια, ο Massa παραμένει στην Williams. Ο Bottas πάει στην Mercedes να πλαισιώσει τον Hamilton και ποιος ξέρει τι άλλο θα προκύψει!!
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Παρ Δεκ 23, 2016 11:48 am

Ανακοινώθηκαν τα ελαστικά για Αυστραλία και Κίνα

Εικόνα

Ο Ιταλός κατασκευαστής ελαστικών, αποκάλυψε τις επιλογές των ελαστικών για τα Grand Prix της Αυστραλίας και της Κίνας που θα πραγματοποιηθούν στις 24-26 Μαρτίου και 7-9 Απριλίου.

Στην Μελβούρνη οι ομάδες θα έχουν διαθέσιμες την ultrasoft, την πολύ μαλακή και την μαλακή γόμα της Pirelli, με την μαλακή ή την πολύ μαλακή να είναι υποχρεωτική για τον αγώνα.

Η ultrasoft θα είναι η γόμα που οι ομάδες θα έχουν Q3.

Στην Κίνα θα χρησιμοποιηθούν η πολύ μαλακή, η μαλακή και η μέση γόμα με την μαλακή ή τη μέση να είναι υποχρεωτική για τον αγώνα.

Εδώ θα δούμε την πολύ μαλακή γόμα στο Q3.

Επίσης να θυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι η FIA νωρίτερα μέσα στην χρονιά ανακοίνωσε ότι στους 5 πρώτους αγώνες όλοι οι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν τις ίδιες γόμες, αφήνοντας την επιλογή στην Pirelli, καθώς οι πέντε πρώτοι αγώνες τις σεζόν είναι πολύ κοντά στην ημερομηνία όπου οι ομάδες θα έπρεπε να επιλέξουν.

πηγή totalracing.gr
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Παρ Δεκ 23, 2016 12:46 pm

Vasilis Ampatzidis έγραψε:Τελικά ο Massa όπως όλα δείχνουν θα επιστρέψει στην Williams για να μπορέσει να λυθεί το συμβόλαιο του Bottas και να γίνει η πολυπόθητη μεταγραφή στην Mercedes.
Ετσι ηθελα κι εγώ να σταματήσω το 2015-2016 και δεν αφηνανε....
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
ste544
Δημοσιεύσεις: 324
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 02, 2014 12:30 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Ηλικία: 33

Δημοσίευση από ste544 » Παρ Δεκ 23, 2016 1:17 pm

:lol :lol :lol
"Τα καλυτερα ερχονται..."

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Παρ Δεκ 23, 2016 1:32 pm

Silkman έγραψε:
Vasilis Ampatzidis έγραψε:Τελικά ο Massa όπως όλα δείχνουν θα επιστρέψει στην Williams για να μπορέσει να λυθεί το συμβόλαιο του Bottas και να γίνει η πολυπόθητη μεταγραφή στην Mercedes.
Ετσι ηθελα κι εγώ να σταματήσω το 2015-2016 και δεν αφηνανε....
Ναι αλλα σε πληρωσαν για να μεινεις; αν οχι τοτε κακως δεν σταματησες :lol
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Κυρ Ιαν 08, 2017 2:10 pm

Συμφωνία Sauber-Wehrlein

Εικόνα

H Sauber έφθασε σε συμφωνία με τον Pascal Wehrlein προκειμένου να πλαισιώσει τον Marcus Ericsson για το 2017.

Μετά από αρκετά σενάρια που είδαν το φως της δημοσιότητας τον τελευταίο καιρό για το ποιος θα είναι ο αντικαταστάτης του Nico Rosberg στην Mercedes, φαίνεται πως πλέον φτάνουμε στο τέλος. Μετά την μεταγραφή του Pascal Wehrlein στην Sauber το μεγάλο φαβορί για να πάρει την κενή θέση των πρωταθλητών είναι ο Valtteri Bottas.

Ο Wehrlein ήταν ανάμεσα στους υποψηφίους για να καλύψει την θέση του Nico Rosberg, ωστόσο, το νεαρό της ηλικίας του και η έλλειψη εμπειρίας ήταν οι δύο λόγοι που έκαναν την Mercedes να μην ρισκάρει με αυτή την επιλογή. Σύμφωνα με πληροφορίες η Mercedes έχει συμφωνήσει με την Sauber για την μετακίνηση του Wehrlein το 2017, με τις λεπτομέρειες του deal να οριστικοποιούνται τις προσεχείς ημέρες.

Με αυτόν τον τρόπο ανοίγει διάπλατα ο δρόμος για τον Valtteri Bottas να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα του, πηγαίνοντας στους πρωταθλητές. Την θέση του Φινλανδού στην Williams αναμένεται να πάρει ο Felipe Massa, παρότι λίγους μήνες πριν ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση.

Πλέον η μόνη ομάδα που δεν έχει κλείσει τους οδηγούς της για το 2017 είναι Manor, η οποία βρίσκεται σε συζητήσεις με υποψήφιους επενδυτές. Esteban Gutierrez, Felipe Nasr και Rio Haryanto είναι οι βασικοί υποψήφιοι.


πηγή totalracing.gr
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Κυρ Ιαν 08, 2017 2:24 pm

Η διαδικασία ενός pit stop από τη Red Bull

https://youtu.be/A0oFL9CjnQc
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Κυρ Ιαν 08, 2017 2:28 pm

Υπό το καθεστώς διαχείρισης η Manor

Εικόνα

Η εταιρία στην οποία ανήκει η Manor Racing τέθηκε υπό το καθεστώς διαχείρισης προκειμένου να βρεθεί μία λύση για το μέλλον της ομάδας μετά το 2017.

Την Παρασκευή πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο εργοστάσιο του Banbury όπου ενημερώθηκαν οι εργαζόμενοι πως οι προσπάθειες για να βρεθεί ένας νέος επενδυτής έχουν πέσει στο κενό μέχρι στιγμής.

Αντ’ αυτού μία συμβουλευτική ομάδα έχει αναλάβει ως διαχειριστής της Just Racing Ltd company, της εταιρίας όπου ανήκει η Manor.

Ο Geoff Rowley, ο νέος διαχειριστής, είπε πως προς τo παρών δεν έχει παρθεί καμία απόφαση για απολύσεις του προσωπικού που αποτελείτε από 212 άτομα, ωστόσο, τα χρονικά περιθώρια για να βρεθεί μία λύσω ως το Grand Prix της Αυστραλίας είναι πολύ στενά.

«Η ομάδα έχει καταγράψει σημαντική πρόοδο από τις αρχές του 2015 μέχρι σήμερα υπό το καθεστώς της νέας ιδιοκτησίας, με highlight της σεζόν τον βαθμό που κατέκτησε στους κατασκευαστές. Αλλά για να λειτουργεί μία ομάδα της F1 χρειάζονται συνεχείς επενδύσεις.»

«Κατά της διάρκεια των τελευταίων μηνών η σημερινή διοίκηση έχει εργασθεί σκληρά για να προσεγγίσει έναν νέο επενδυτή στην ομάδα που θα της εξασφαλίσει το μέλλον, αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε μέχρι τώρα. Ως εκ τούτου έχουν μείνει χωρίς εναλλακτικό πλάνο, παρά μόνο να τοποθετηθεί η JRSL υπό το καθεστώς διαχείρισης.»

«Οι διαχειριστές θα αξιολογήσουν όλες τις επιλογές που υπάρχουν για τον όμιλο.» δήλωσε ο Rowley.

Η Manor καλείται να βρει μία λύση όσο το δυνατόν γρηγορότερα προκειμένου να παρευρεθεί στο εναρκτήριο GP, σύμφωνα με τον Rowley.

«Η συμμετοχή της ομάδας θα εξαρτηθεί από την έκβαση που θα πάρουν τα πράγματα στην προσπάθεια να βρεθούν χορηγοί αλλά και το πως θα εξελιχθούν οι υπόλοιπες διαπραγματεύσεις με άλλους ενδιαφερόμενους, σε έναν αρκετά περιορισμένο αριθμό ευκαιριών.»

«Δεν έγινε καμία απόλυση από την στιγμή που ανέλαβε η διαχειριστική ομάδα και όλοι οι εργαζόμενοι είναι πληρωμένοι μέχρι και τον Δεκέμβριο. Ωστόσο η συνέχεια αυτών θα εξαρτηθεί με το αν μπορεί να βρεθεί κάποιος επενδυτής που θα μπορεί να εξασφαλίσει όλες τις οφειλές της ομάδα και στο μέλλον.«

πηγή totalracing.gr
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Κυρ Ιαν 08, 2017 2:33 pm

Alonso – Βαρετή η F1 στην εποχή του Senna και του Prost

Εικόνα

Ο Fernando Alonso πιστεύει πως η Formula 1 έφτασε στα καλύτερά της στις αρχές του 21ου αιώνα, ενώ πλέον οι δεκαετίες του ’80 και του ’90 θεωρούνται πλέον βαρετές.

«Η F1 τότε ήταν πολύ βαρετή,» δήλωσε για εκείνη την περίοδο.

«Αν δει κανείς έναν αγώνα από το ’85, το ’88 ή το ’92, κοιμάται στη μέση, γιατί ήταν δύο McLaren, ο τέταρτος έτρωγε γύρο και η διαφορά μεταξύ τους ήταν στα 25 δευτερόλεπτα. Υπήρχαν 10 μονοθέσια που δεν τερμάτιζαν λόγω προβλημάτων αξιοπιστίας.

«Τα νούμερα της ακροαματικότητας, οι θεατές μειώνονται τώρα, όπως εκείνα τα βαρετά χρόνια των ’80s, όταν ο Senna και ο Prost και άλλοι οδηγοί έσωζαν καύσιμα, έσωζαν ελαστικά.»

Όσον αφορά την αυγή της νέας χιλιετίας, ο Ισπανός είπε: «Πιστεύω πως η Formula 1 ωρίμασε πολύ τότε.

«Πολλοί κατασκευαστές μπήκαν στην Formula 1 τη δεκαετία του 2000 – η BMW, η Toyota, και υπήρχαν άνθρωποι που ερχόντουσαν στις πίστες. Τα τηλεοπτικά νούμερα και οι θεατές ήταν στο ζενίθ τους.

«Φέραμε την F1 σε νέες χώρες· τρέξαμε στην Κορέα, στην Ινδία, στη Σιγκαπούρη, είχαμε δύο αγώνα στην Ισπανία. Κι αυτό ήταν το απόγειο.

«Ίσως να μην κατανοήσαμε πλήρως τι συνέβη εκείνη την εποχή. Τα κόστη ήταν πολύ υψηλά, η τεχνολογία το ίδιο, κάποιες εταιρίες αποχώρησαν.»

Παράλληλα, ο Alonso θεωρεί πως μερικοί οδηγοί γίνονται ινδάλματα όταν αποσύρονται, όταν φεύγουν από τα φώτα της δημοσιότητας: «Όταν παύεις να αγωνίζεσαι, μετατρέπεσαι σε ίνδαλμα, όταν τρέχεις, σου ασκούν κριτική.

«Όταν σταματάς να τρέχεις, είσαι φανταστικός, όπως συνέβη με τον Mark [Webber] και τον Felipe [Massa].

«Οι πρωταθλητές της δεκαετίας του ’80 είναι εκπληκτικοί, είναι ινδάλματα. Και τώρα, ο [Lewis] Hamilton, o [Sebastian] Vettel θα είναι πρότυπα για τα παιδιά που κάνουν τώρα go-karting.»

Επίσης, εξήγησε πως η αρνητική κριτική που ασκεί στις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται τώρα στην F1 αφορά περισσότερο το γεγονός ότι όλη αυτή η ανακτώμενη δύναμη και ο συνδυασμός της με τα turbo δεν εκμεταλλεύεται όσο θα έπρεπε.

«Οι πόροι, τα budget των ομάδων, η τεχνολογία που χρησιμοποιούμε επιτρέπουν σε αυτά τα μονοθέσια να είναι φανταστικές μηχανές και να φτάσουν ακόμα και πέρα από κάθε φυσικό νόμο που αντιλαμβάνεται ο άνθρωπος.

«Τώρα δεν έχουμε αυτήν την αίσθηση. Έχουμε ένα μονοθέσιο που είναι πολύ αργό χωρίς πρόσφυση. Οπότε, οδηγούμε ένα μονοθέσιο με το αίσθημα ενός GT.»

Ωστόσο, παραμένει αισιόδοξος για το 2017, με τα μονοθέσια πολύ πιο αεροδυναμικά και την ταχύτητα να αυξάνεται: «Πιστεύω πως αυτό θα κάνει και πάλι ευχάριστη και συναρπαστική την οδηγήση, γιατί θα αισθανόμαστε την πρόσφυση και θα μπορούμε να πιέσουμε στις στροφές.»
#FernandoAlonso14

Απάντηση

Επιστροφή στο “Real F1”