Formula 1 2017

Σχόλια και ειδήσεις για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1
Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Re: Formula 1 2017

Δημοσίευση από Silkman » Κυρ Ιαν 08, 2017 2:48 pm

Εγω πάντως συμφώνω μαζί του...
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Κυρ Ιαν 08, 2017 5:36 pm

και εγω θα συμφωνησω μαζι του, μπορει να εδιναν μεταξυ τους μαχη αλλα senna prost αλλα δεν υπηρχε ανταγωνισμος στις υπολοιπες θεσεις.
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Πέμ Ιαν 12, 2017 9:53 pm

Κατέρρευσε η Manor, αναζητείται σωτήρας

Εικόνα

Η άσχημη είδηση των τελευταίων ημερών αφορά στην οικονομική κατάρρευση της Manor Racing που έχει προς το παρόν παύσει λειτουργίες και αναζητά πλέον ένα μεγάλο θαύμα για να βρεθεί στο grid της Formula 1 για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2017.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (ps@newsauto.gr)

Έχει επίσημα μπει σε καθεστώς διαχείρισης και η Just Racing Service Ltd, η εταιρεία που επιδιώκει να βρει επενδυτή για να την κρατήσει ζωντανή, βλέπει τα περιθώρια να στενεύουν. Σύμφωνα με το έγκυρο motorsport.com, το deadline για να βρεθεί σωτήρας είναι στις 20 Ιανουαρίου.

Η εύρυθμη λειτουργία του 2016 έχει ως αποτέλεσμα να έχει ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός του μονοθεσίου της επόμενης σεζόν, με επικεφαλής μάλιστα του project τον δικό μας Νικόλα Τομπάζη.

Όμως για να ξεκινήσει η παραγωγή μερών, θα πρέπει να βρεθεί λύση, δηλαδή νέος επενδυτής καθώς όλα έχουν «παγώσει».

Όσο για το προσωπικό, ακόμα δεν έχουν γίνει απολύσεις ενώ έχουν πληρωθεί κανονικά έως και τον Δεκέμβριο.
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Δευ Ιαν 16, 2017 7:24 pm

Επίσημο:Στη Mercedes o Valtteri Bottas

Εικόνα

Καταιγιστικές οι εξελίξεις στα μεταγραφολογικά, καθώς μόλις λίγα λεπτά με την ανακοίνωση Massa στη Williams, η Mercedes επιβεβαίωσε την απόκτηση του Valtteri Bottas.

Ο Φινλανδός ξεκίνησε την καριέρα του με την ομάδα τοτ Grove το 2012, με την οποία πανηγύρισε εννέα βάθρα σε 77 αγώνες.

Ο 27χρονος μιλώντας στην παρουσίαση είπε: «Είναι συναρπαστικό αυτό για μένα. Πιστεύω πως θα μου πάρει λίγο καιρό να καταλάβω ότι αυτό συμβαίνει όντως.

«Είναι σίγουρα ένα ακόμα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα, να οδηγήσω για ακόμα μία ομάδα με τέτοια σπουδαία ιστορία – ειδικά τα τελευταία χρόνια, που ήταν τόσο εντυπωσιακά.

«Είμαι πολύ περήφανος που αποτελεί μέρος όλου αυτού και ευγνώμων σε όλους τους ανθρώπους της Mercedes που εμπιστεύτηκαν τις ικανότητές μου και μου έδωσαν αυτήν την ευκαιρία.

Από τη μεριά του, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, παραδέχτηκε ότι στη Mercedes εξεπλάγησαν από την απόφαση του Rosberg, ενώ τόνισε ότι οι προετοιμασίες για τη νέα σεζόν συνεχίζονται, αν και έχουν μείνει λίγο πίσω: «Η απόφαση του Nico τον Δεκέμβριο ήταν μία μεγάλη έκπληξη, ήταν σίγουρα μία πρόκληση που έπρεπε να διαχειριστεί η ομάδα.

«Αλλά το να βιώνεις την καταιγίδα σε κάνει πιο δυνατό και το βλέπουμε αυτό ως μία ευκαιρία για την ομάδα να ωριμάσει.

«O Valtteri δεν αστειεύεται: είναι προσγειωμένος, ευθύς και πολύ συγκεντρωμένος. Σαν Φινλανδός, για να είμαι ειλικρινής, και μας ταιριάζει απόλυτα. Έχει ένα εκπληκτικό ρεκόρ σε μικρότερες κατηγορίες και έχει εννέα βάθρα στην F1.

«Αλλά τώρα ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα, να δει πώς θα τα πάει με το να διεκδικεί νίκες και πρωταθλήματα.

«Ξέρουμε ότι έχουμε μείνει πίσω με τις προετοιμασίες για τη νέα σεζόν, οπότε έχουμε ένα φορτωμένο πρόγραμμα και θα τον εντάξουμε στην ομάδα. Ένα είναι σίγουρο: από όσο ξέρω τον Valtteri, θα τα τα δώσει όλα.»

Δείτε την ανακοίνωση όπως έγινε πριν από λίγο στα κεντρικά της Mercedes:

https://www.youtube.com/watch?v=mP10AyKFoGk
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Πέμ Ιαν 19, 2017 3:18 pm

Δεν ανανέωσε με τη Ferrari η Sauber το 2018 – Σε συζητήσεις με τη Honda

Εικόνα

Η Sauber επέλεξε να μην ανανεώσει τη συνεργασία της με τη Ferrari για την προμήθεια κινητήρων, ενώ φαίνεται πως βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη Honda για το 2018.

Το έγκυρο Auto Motor und Sport και ο ρεπόρτερ Michael Schmidt σε σημερινό του άρθρο αναφέρει πως η ελβετική ομάδα θα αφήσει το τρέχον συμβόλαιο με τη Scuderia να λήξει στα τέλη του 2017, ούτως ώστε να στραφεί σε μία άλλη εταιρία.

Επικρατέστερη είναι η Honda, η οποία προχώρησε σε αλλαγές στη μονάδα ισχύος της και φαίνεται πως θέλει να προμηθεύσει και δεύτερη ομάδα με κινητήρες.

Φυσικά, η Sauber (όπως κι αν έρθουν τα πράγματα) θα έχει κινητήρες το 2018, καθώς υπάρχει ο δεσμευτικός προς τους κατασκευαστές μοτέρ κανόνας, ο οποίος τους υποχρεώνει να προμηθεύουν τις μικρότερες ομάδες.

Τέλος, στο άρθρο γίνεται λόγος και για το ενδεχόμενο να μην επιτευχθεί συμφωνία με την ιαπωνική εταιρία, είναι πιθανό να κλείσει ένα deal και για παλιότερους κινητήρες της Mercedes, μέσω Pascal Wehrlein.

Πηγή: Auto Motor und Sport
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Πέμ Ιαν 19, 2017 3:26 pm

Η FIA εξομοίωσε το ατύχημα του Alonso στην Αυστραλία με τη χρήση Halo

Εικόνα

Η FIA έκανε προσομοίωση του ατυχήματος που είχε ο Fernando Alonso στο Grand Prix της Αυστραλίας με το Halo, ώστε να διαπιστώσει αν μπορεί να βγει ο οδηγός από το μονοθέσιο.

Η FIA εξέτασε όλα τα ακραία σενάρια ώστε να βεβαιωθεί ότι το Halo μπορεί να επιτρέψει στους οδηγούς να βγαίνουν γρήγορα από το μονοθέσιο, με την παρουσίαση του να γίνεται το 2018.

«Κοιτάξαμε το συγκεκριμένο ατύχημα όταν εξετάζαμε το Halo,» δήλωσε ο Laurent Mekies.

«Είδαμε πως προσγειώθηκε το μονοθέσιο, αλλά η κύρια ερώτηση είναι τι γίνεται αν χρειαστεί να βγει από το μονοθέσιο.

«Η απάντηση αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος είναι το συνηθισμένο οι κριτές να προσεγγίζουν το μονοθεσίο και να το γυρίζουν κανονικά στις ρόδες του.

«Αλλά δεν είναι καλή ιδέα αν σκεφτεί κανείς ότι τα μονοθέσια έχουν ηλεκτρικό σύστημα και καλό θα ήταν να περιμένει, αλλά το καταλαβαίνουμε.

«Αναποδογυρίσαμε ένα από τα σασί μας με το Halo, βάλαμε μέσα στον Andy Mellor [σύμβουλο του ινστιτούτου Motor Sport Safety] στο χειρότερο δυνατό σενάριο και του ζητήσαμε να βγει έξω όπως ακριβώς ο Fernando και παραδόξως τα κατάφερε.

«Έτσι καταλαβαίνουμε ότι σε αυτή την περίπτωση, το Halo δίνει την ελευθερία στον οδηγό.

«Όταν το δείξαμε αυτό στους οδηγούς, δεν εντυπωσιάστηκαν από την ταχύτητα του Mellor, αλλά ζήτησαν να το δοκιμάσουν πριν παρουσιαστεί το Halo έτσι ώστε να το βάλουν στην προπόνηση τους.»

Παρόλο που έχει ολοκληρωθεί το Halo, ο Mekiers επεσήμανε πως ακόμα υπάρχουν συζητήσεις για το Halo με όλους τους παράγοντες του σπορ.

«Έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει το project του Halo. Ήταν ένα από τα ερευνητικά μας project, και ήταν ένα από τα πιο δύσκολα.

«Όσον αφορά την μηχανολογική πλευρά, είναι έτοιμο.

«Τώρα υπάρχει μία πιο φιλοσοφική συζήτηση που γίνεται ανάμεσα στους ιθύνοντες του σπορ, ανάμεσα στους οδηγούς, την FIA, οι ομάδες να καταλάβουν ότι είναι σωστό για την Formula 1 και για τα μονοθέσια ή αν χρειαζόμαστε κάτι λίγο διαφορετικό.

«Έτσι, συνεχίζεται η εξέλιξη μέχρι το 2018.»

πηγή totalracing.gr
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Πέμ Ιαν 19, 2017 3:29 pm

Η Manor ζητά να αγωνιστεί με το περυσινό μονοθέσιο

Εικόνα

Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν για την Manor. Ένα μήνα πριν τις πρώτες χειμερινές δοκιμές, δεν έχουν βρεθεί επενδυτές για την ομάδα. Χωρίς οψιόν εξαγοράς η Manor ζήτησε βοήθεια από την FIA.

Έχουν τελειώσει όλα για την Manor; Στην αρχή του Ιανουαρίου η ομάδα του Banbury ήταν υπό καθεστώς διαχείρισης. Από τότε, οι διαχειριστές ψάχνουν νέο ιδιοκτήτη που θα βάλει πάλι την ομάδα στον σωστό δρόμο. Που μέχρι τώρα δεν είναι επιτυχημένη αυτή η προσπάθεια.

Μέχρι πρόσφατα, δύο αγοραστές ήταν σε συζητήσεις: μία Ασιατική κοινοπραξία και η Αμερικάνικη Tavo Hellmund, που διεξήγαγε τον αγώνα στο Austin το 2012. Αλλά όλες οι συζητήσεις δεν απέδωσαν καρπούς.

Από τον Δεκέμβριο η κατασκευή του νέου μονοθεσίου έχει σταματήσει. Και με το βήμα προς την χρεωκοπία, οι εργαζόμενη δεν ξέρουν τι θα γίνει. Αλλά η μεταγραφική περίοδος δεν πρέπει να απασχολεί του εργαζόμενους. Υπάρχουν φήμες ότι η Renault και η Toro Rosso έχουν υπογράψει με μερικούς μηχανικούς της ομάδας.

Ακόμα και αν βρεθεί επενδυτής, οι αγωνιστικές διαδικασίες δεν μπορούν να ξεκινήσουν αμέσως. Αν θέλουν να πάρουν λίγο χρόνο ώστε να γίνει μία αγορά την τελευταία στιγμή, η Manor ζήτησε την βοήθεια της FIA αν μπορούν να αγωνιστούν στους δύο πρώτους αγώνες με το μονοθέσιο του 2016.

Για αυτή την επείγουσα λύση δεν χρειάζεται μόνο η έγκριση από την παγκόσμια ομοσπονδία αλλά και από τις άλλες 10 ομάδες. Είναι ξεκάθαρο ότι ένα μονοθέσιο του 2016 θα είναι αρκετά πίσω σε σύγκριση με τα νέα του 2017 – με το σημείο κλειδί να είναι το όριο του 107%. Επίσης το μονοθέσιο να είναι αρκετά πιο στενό σε σύγκριση με τα νέα που θα έχουμε φέτος.

Πηγή: Auto motor und sport
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Τετ Ιαν 25, 2017 2:19 am

Αποχωρεί ο Ecclestone από το πόστο του

Εικόνα

Δημοσίευμα του γερμανικού Auto Motor und Sport αναφέρει πως ο Bernie Ecclestone αποτελεί παρελθόν από την θέση του επικεφαλής της F1.

Με την εξαγορά του Formula One Group από τη Liberty Media να επικυρώνεται από τη FIA την περασμένη εβδομάδα, οι νέοι ιδιοκτήτες ανακοίνωσαν στον άλλοτε ισχυρό άνδρα του σπορ ότι δεν θα είναι πλέον επικεφαλής.

Η θέση του καταλαμβάνεται από τον βασικό υποψήφιο, τον Αμερικανό Chase Carey.

Παράλληλα, η ανακοίνωση αναμένεται το πρωί της Τρίτης, ενώ μαζί θα ανακοινωθούν και οι Ross Brawn και Sean Bratches, που θα αναλάβουν την θέση του επικεφαλής του αγωνιστικού και του διαφημιστικού τμήματος, αντίστοιχα.

Το AMuS επικοινώνησε με τον Ecclestone, ο οποίος δήλωσε: «Καθαιρέθηκα σήμερα. Απλά έφυγα. Είναι επίσημο. Δεν διοικώ την εταιρία πια. Η θέση μου καταλήφθηκε από τον Chase Carey.»

Ο 62χρονος θα έχει διπλό ρόλο: αυτόν του προέδρου και του διευθύνοντα συμβούλου της Formula 1.

Ο Ecclestone θα παραμείνει στο Δ.Σ. λόγω εμπειρίας και των όσων έχει προσφέρει.

Οι Αμερικανοί του πρότειναν τον ρόλο του Επίτιμου Προέδρου, χωρίς ακριβή περιγραφή της εργασίας του.

«Η θέση μου πλέον είναι τόσο αμερικανιά. Κάτι σαν επίτιμος πρόεδρος. Θα πάρω αυτόν τον τίτλο χωρίς να ξέρω τι σημαίνει.»

Όσον αφορά το μέλλον του, ο ίδιος είπε: «Οι μέρες μου στο γραφείο θα είναι πιο ήρεμες τώρα. Ίσως παρακολουθήσω από κοντά κάποιο Grand Prix κάποια στιγμή στο μέλλον.

«Έχω ακόμα φίλους στη Formula 1, κι έχω ακόμα αρκετά χρήματα για να μπορέσω να πάω σε έναν αγώνα.»

Τέλος, αναφορικά με το αν θα συνεχίσει να έχει τη θέση του στο ΠΣΜΑ (Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού), είπε: «Αμφιβάλλω. Πρωτίστως, θα πρέπει να ρωτήσω τον Jean Todt για αυτό.»
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Παρ Ιαν 27, 2017 10:37 pm

Επίσημο: Δε βρήκε αγοραστή η Manor, μένει εκτός πρωταθλήματος

Εικόνα

Με τις προσπάθειες για την εξεύρεση αγοραστή της Manor να αποχάνουν, η ομάδα θα σταματήσει την λειτουργία της λίγο πριν την έναρξη της νέας σεζόν.

Η ομάδα μπήκε σε καθεστώς διαχείρισης πριν λίγο καιρό εξαιτίας των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε.

Το συμβούλιο διαχείρισης που διαχειριζόταν την ομάδα προσπάθησε να έρθει σε επαφές με αγοραστές με τα βλέμματα όλων να είναι στραμμένα πάνω τους, ωστόσο δεν κατάφεραν να κλείσουν κάποια συμφωνία για την διάσωση της ομάδας

Σήμερα η FRP Advisory εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει: «Κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών, η ομάδα μας δούλεψε σκληρά για να βρει νέους επενδυτές για την ομάδα με σκοπό την διασφάλιση μακροζωίας για την ομάδα, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε στο διαθέσιμο χρόνο που της δόθηκε και δεν έχουμε άλλη εναλλακτική από το να τοποθετήσουμε τη JRSL σε καθεστώς διαχείρισης για να προστατεύσουμε τα συμφέροντά των υπόλοιπων εταιριών και να συνεχίσουμε την αναζήτηση για αγοραστή.

«Από την στιγμή που ξεκίνησαν οι έρευνες νωρίτερα αυτό το μήνα, οι συνδιαχειριστές στη FRP Advisory συνέχισαν τη δουλειά, με την υποστήριξη των ανώτερων διοικήσεων, προσπαθώντας να βρουν νέα επενδυτικά κεφάλαια για την επιχείρηση, αρχίζοντας τις επαφές με διάφορους ενδιαφερόμενους. Σε αυτή την περίοδο βρέθηκαν τα χρήματα για να πληρωθούν οι εργαζόμενοι μέχρι τις 31 Ιανουαρίου 2017.

«Δυστυχώς μετά την έλευση διαχειριστών δε βρέθηκαν επενδυτές στον λίγο χρόνο που τους δόθηκε ώστε να συνεχίσει η λειτουργία της εταιρίας στην παρούσα μορφή της. Χωρίς τη ύπαρξη βιώσιμης λειτουργικής ή οικονομικής δομής για να συνεχιστεί η λειτουργία της εταιρίας, οι συνδιαχειριστές σταματήσαν τις συναλλαγές και δυστυχώς έπρεπε να στείλει τους εργαζόμενους στο σπίτι τους σήμερα, Παρασκευή 27 Ιανουαρίου/

«Όλοι οι 212 υπάλληλοι θα πληρωθούν την Τρίτη 31 Ιανουαρίου, ενώ σχεδόν όλο το προσωπικό θα απολυθεί μέχρι το τέλος του Ιανουαρίου».
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 257
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Τρί Ιαν 31, 2017 11:35 pm

H McLaren θα προμηθεύει τους αισθητήρες κινητήρων

Εικόνα

Η McLaren Applied Technology επιλέχθηκε από την FIA ως αποκλειστική προμηθεύτρια των αισθητήρων πίεσης και θερμοκρασίας κινητήρα από το 2018 και για 3 χρόνια.

Ως μέρος της προσπάθειας για μείωση του κόστους, η FIA είχε ανοίξει διαγωνισμό για να βρει αποκλειστική προμηθεύτρια αισθητήρων για τους κινητήρες των μονοθεσίων της F1, ξεκινώντας από το 2018. Μετά το πέρας του διαγωνισμού, το τεχνολογικό κέντρο της McLaren επιλέχθηκε ως το προτεινόμενο και θα ξεκινήσει την διαδικασία από το πρωτάθλημα της επόμενης χρονιάς.

Έτσι μετά και την αποκλειστική παραγωγή του ηλεκτρονικού εγκεφάλου των μονοθεσίων, γνωστό κι ως ECU, η βρετανική εταιρεία θα έχει να δίνει στις ομάδες και τους δικούς της αισθητήρες. Μιλώντας για αυτό, ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της McLaren Applied Technology, Rodi Basso εξέφρασε την ικανοποίηση του:

«Είμαστε ενθουσιασμένοι για το ότι η McLaren Applied Technology επιλέχθηκε από την FIA ώστε να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής αισθητήρων πίεσης και θερμοκρασίας των κινητήρων για τα πρωταθλήματα της Formula 1 από το 2018 έως και το 2020.

«Από την τεχνολογία της ECU σε κάθε μονοθέσιο της Formula 1 μέχρι και τους μηχανικούς που υπάρχουν στις ομάδες του πρωταθλήματος, η McLaren Applied Technology συνεχίζει να βρίσκεται στην καρδιά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια ασυναγώνιστη υπηρεσία και να διασφαλίσουμε ότι οι κορυφαίες ομάδες του κόσμου που αγωνίζονται στο μεγαλύτερο πρωτάθλημα θα είναι σε θέση να συνεχίσουν να μεγαλώνουν και να προσφέρουν χαρά σε όλους τους φιλάθλους ανά τον κόσμο.»
#FernandoAlonso14

Απάντηση

Επιστροφή στο “Real F1”