F1 2016 - RULES

Σχόλια και ειδήσεις για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula 1
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

F1 2016 - RULES

Δημοσίευση από Silkman » Τετ Φεβ 24, 2016 9:02 pm

Η FIA επιβεβαίωσε τις λεπτομέρειες του νέου συστήματος των κατατακτηρίων δοκιμών, με τον στόχο να είναι η εφαρμογή του συστήματος ακόμη και από την φετινή σεχόν

Τα σχέδια για το νέο format των κατατακτηρίων αφού επικυρώθηκαν από τις ομάδες, την επιτροπή της F1 και το Strategy Group της FIA, θα μελετηθούν από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού την ερχόμενη εβδομάδα, ώστε να ξεκαθαρίσουν οι τελευταίες λεπτομέρειες

Μάλιστα σύμφωνα με την ανακοίνωση της FIA: «To νέο σύστημα θα επιθεωρηθεί προσεκτικά πριν την ενσωμάτωση του, που πιθανότατα μπορεί να γίνει από την αρχή του πρωταθλήματος του 2016.».

Το σύστημα των κατατακτηρίων φαίνεται πως θα είναι ως εξής:

Q1

Διάρκεια 16 λεπτά
Μετά από 7 λεπτά ο πιο αργός οδηγός αποκλείεται
Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό θα αποκλείεται ο πιο αργός οδηγός, μέχρι να αποκλειστούν 7 συνολικά
15 προκρίνονται στο Q2
Q2

15 λεπτά διάρκεια
Μετά από 6 λεπτά, ο πιο αργός αποκλείεται
Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό ο πιο αργός αποκλείεται, μέχρι να αποκλειστούν 7 συνολικά
8 προκρίνονται στο Q3
Q3

14 λεπτά διάρκεια
Μετά από 5 λεπτά ο πιο αργός αποκλείεται
Έπειτα, κάθε 1.30 λεπτό ο πιο αργός αποκλείεται μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας
2 οδηγοί μένουν στο τελευταίο 1.30 λεπτό

Την υποστήριξη του για το νέο σύστημα των κατατακτηρίων εξέφρασε ο Bernie Ecclestone, o οποίος πιστεύει ότι είναι εξαιρετικό και θα προκαλέσει τον ενθουσιασμό των φίλων της F1. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: «Η ιδέα είναι πως θα είναι το ίδιο με τις κατατακτήριες σε βρεγμένες συνθήκες. Μπορεί ένα ή δύο μεγάλα ονόματα να μην καταφέρουν να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις. Δεν θα έχουμε τα συνηθισμένα ονόματα στο εμπρός μέρος του grid.»
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Σάβ Φεβ 27, 2016 11:45 am

«Το νέο σύστημα κατατακτήριων δεν θα πραγματοποιηθεί ακόμα, καθώς δεν μπορούμε να είμαστε έτοιμοι εγκαίρως » είπε στην εφημερίδα The Independent.

«Ήταν προγραμματισμένο να εφαρμοστούν από την αρχή του χρόνου αλλά δεν θα προλάβουμε να έχουμε έτοιμο το λογισμικό, έτσι οι αλλαγές θα εφαρμοστούν στην Ισπανία»

«Στην Αυστραλία θα έχουμε τον παλιό σύστημα κατατακτήριων, όλο το λογισμικό πρέπει να ξαναγραφτεί οπότε δεν είναι εύκολο».
-Bernie Ecclestone -
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Τρί Μαρ 08, 2016 1:20 am

MONO αυτα θα επιτρεπονται φέτος απο το Team Radio:

The original list of what is allowed

* Indication of a critical problem with the car, e.g. a puncture warning or damage+

* Indication of a problem with a competitor's car+

* Instruction to enter the pit lane in order to fix or retire the car+

* Wet track, oil or debris in certain corners+

* Marshalling information (red flag, yellow flag, race start aborted or other similar instructions or information from race control)+

* Instructions to swap positions with other drivers+

* Acknowledgement that a driver message has been heard

* Lap or sector time detail

* Lap time detail of a competitor

* Gaps to a competitor during practice session or race

* 'Push hard', 'Push now', 'You will be racing xx' or similar

* Helping with warning of traffic during a practice session or race

* Giving the gaps between cars in qualifying so as to better position the car for a clear lap

* Tyre choice at the next pit stop

* Number of laps a competitor has done on a set of tyres during a race

* Tyre specification of a competitor

* Information concerning a competitor's likely race strategy

* Safety Car window

* Driving breaches by team driver or competitors, e.g. missing chicanes, running off track, time penalty will be applied etc.

* Notification that DRS is enabled or disabled

* Dealing with a DRS system failure

* Change of front wing position at next pit stop

* Oil transfer

* When to enter the pits

* Reminders to check for white lines, bollards, weighbridge lights when entering or leaving the pits

* Reminders about track limits

* Information concerning damage to the car

* Passing on messages from race control

* Number of laps remaining

* Test sequence information during practice sessions, e.g. aero-mapping

* Weather information

* Instructions to select driver defaults for the sole purpose of mitigating loss of function of a sensor, actuator or controller whose degradation or failure was not detected and handled by the on-board software. In according with Article 8.2.4, any new setting chosen in this way must not enhance the performance of the car beyond that prior to the loss of function+

(+) These are the only messages that may be passed to the drivers, whilst he is in the car and on the track, from the time the car leaves the garage for the first time after the pit lane is open on the day of the race until the start of the race
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
General lee
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 27, 2015 3:03 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από General lee » Τρί Μαρ 08, 2016 11:04 pm

Εικόνα
POWER. A BEAUTIFUL THING.
#23
#22 HAF Racing Team
#01 General Lee
Κόντος Κωνσταντίνος

Απάντηση

Επιστροφή στο “Real F1”