Δηλώσεις αγώνων

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Τετ Φεβ 07, 2018 11:50 pm

Ανοίγω εδώ ένα καινούργιο τόπικ με σκοπό να γράφουμε-γράφετε λίγα πράγματα για τον αγώνα σας αφού δεν υπάρχουν Κεντρικά ομάδων! :beer :beer :beer
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Πέμ Φεβ 08, 2018 12:05 am

Πρώτη μου συμμετοχή με τα παιδιά του Assetto σε αυτή την πλατφόρμα και έχω να πω: ΒΡΕΙΤΕ ΜΟΥ ΜΟΝΙΜΗ ΘΕΣΗ! Καταρχάς συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και ειδικά στο βάθρο! Στα του αγώνα μου, εγώ τρέχω με 3G στο πρωτάθλημα του rFactor 2 αλλά για κάποιο λόγο, στο AC απέκτησε...αλλεργία. Αποτέλεσμα; Στα Q να κάνω μία χρονομετρημένη προσπάθεια και να χάσω όλα τα αυτοκίνητα και αφού με ξαναέβαλε, χτύπησα με τον Teammate μου. Team-Kill No.1 Restart Router και έτρεξα με το κανονικό ίντερνετ ευτυχώς χωρίς προβλήματα! Ξεκίνησα επιφυλακτικά θέλοντας να μείνω πίσω από τον Κατέλα το οποίο το έκανα επιτυχώς χάνοντας μόνο μία θέση. Στην Κ4 κλείνω εσωτερική και βλέπω πίσω μου να πλησιάζει ένα McLaren. Αφήνω φρένο, χτυπάει ο Κατέλας με το audi, πατάω φρένο ακουμπάω λίγο τον Κατέλα, με χτυπάει το McLaren, ξαναχτυπάω τον Κατέλα και τον σβούριξα... Team Kill No.2! Από εκεί και έπειτα, χωρίς ζημιές κυνήγησα Σπύρο και τον πέρασα και μετά μπλέχτηκα με τα 2 Ferrari. Μετά τα πιτ έκαναν ίδιο λάθος και μπόρεσα και πέρασα αλλά δεν ξεμπέρδεψα με την Ferrari του Chuck...Κατάλαβα ότι έχει πιο φρέσκα λάστιχα και ότι με ξεσκίζει στις στροφές οπότε ξεκίνησα τα Late Apex στοχεύοντας στις ευθείες και στις επιταχύνσεις. Στο τέλος ήμουν πραγματικά στο όριο. Τα λάστιχα κόκκινα από φθορά, οκ από θερμοκρασία, οι πιέσεις πεσμένες. Γλιστρούσα παντού! Το μόνο που ήθελα ήταν να κρατήσω τις δυνάμεις μου για τις ευθείες. Το κατάφερα πολύ πολύ πολύ πολύ οριακά! Ίσως από τις πιο έντονες μάχες που έχω δώσει ποτέ διότι πίστευα ότι ήταν θέση βάθρου (δεν υπολόγιζα τον Πάρη). Μπράβο ρε Chuck! Για τον Κώστα δεν έχω να πω τίποτα...Απλά δεν πιάνετε...Γενικά υπάρχουν πολλά 'διαμάντια' σε αυτό το πρωτάθλημα και χαίρομαι ιδιαίτερα και για αυτό ήθελα και θέλω διακαώς να συμμετέχω...Και πάλι μπράβο σε όλους παίδες!!! Το κατευχαριστήθηκα και κατάκουράστηκα...ΚΑΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑ!!!
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Siganos
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Siganos » Πέμ Φεβ 08, 2018 12:55 am

Συλλαιος-Lamborghini εδω

Οταν λες κοκκινα λαστιχα, δεν αλλαξες στα πιτ??? :drunk
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

Konstantinos
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 10:59 am
Τοποθεσία: Λάρισα
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από Konstantinos » Πέμ Φεβ 08, 2018 1:03 am

Κι εμένα δε μου βγήκε ο αγώνας σήμερα, ήλπιζα οτι χρησιμοποιώντας ένα σετ medium θα σώσω χρόνο στο Pit stop, αλλά ήταν λίγο βουτυρένιο το αποτέλεσμα και δεν μπόρεσα να πιέσω όσο ήθελα. Ιδίως το τελευταίο δεκάλεπτο γλιστρούσε αρκετά και πήγαινα προσεκτικά. Ευτυχώς δεν έχασα θέση προς το τέλος, είχα διαφορά με τον προηγούμενο, αλλά δεν μπόρεσα να περάσω τον Velissari, που όλο τον έφτανα αλλά νερό δεν έπινα ;P

Αυτά παθαίνω, αφού δεν έκανα practice όλο το σ/κ διότι έλεγα οτι θα το λιώσω ΔευτέραΤρίτηΤετάρτη μεσημέρι/βράδι, αλλά έλα όμως που μου έπεσε πολλή δουλειά και έκανα κυριολεκτικά 20-25 γύρους σύνολο.. ίσα ίσα να δω τί πιέσεις θέλω στα ελαστικά και καύσιμο. Οπότε πάλι καλά κι έτσι που πήγαν τα πράγματα.

Ο αγώνας είχε αρκετή ένταση και του δώσαμε και κατάλαβε με τον Velissari, και πάλι καλά που σε μια στροφή υποχώρησε και απέφυγε το divebombing, τα έχασα τα φρένα!

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 832
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Πέμ Φεβ 08, 2018 1:06 am

Siganos έγραψε:
Πέμ Φεβ 08, 2018 12:55 am
Συλλαιος-Lamborghini εδω

Οταν λες κοκκινα λαστιχα, δεν αλλαξες στα πιτ??? :drunk
Άλλαξα.Όταν λέω κόκκινα εννοώ ότι το Tyre App έδειχνε ότι το λάστιχο σαν Grip ήταν στο End Of Life γύρω στο 94% αν θυμάμαι πότε κοκκινίζει στο Default Tyre App...
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Siganos
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Siganos » Πέμ Φεβ 08, 2018 1:30 am

Kostas Galanomatis έγραψε:
Πέμ Φεβ 08, 2018 1:06 am
Siganos έγραψε:
Πέμ Φεβ 08, 2018 12:55 am
Συλλαιος-Lamborghini εδω

Οταν λες κοκκινα λαστιχα, δεν αλλαξες στα πιτ??? :drunk
Άλλαξα.Όταν λέω κόκκινα εννοώ ότι το Tyre App έδειχνε ότι το λάστιχο σαν Grip ήταν στο End Of Life γύρω στο 94% αν θυμάμαι πότε κοκκινίζει στο Default Tyre App...

Πρεπει να τα ζωρισες πολυ!
Μπραβο ομως για την εμφανιση η οποια φανταζομαι ηταν με ελαχιστο practice.
Μεγαλωνει η λιστα ατομων που πρεπει να φοβαμαι... :mallet
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

SotirisM
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 11:39 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από SotirisM » Πέμ Φεβ 08, 2018 6:09 am

Κατ' αρχάς, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!

Μπαίνω στο practice βλέπω θερμοκρασίες 25+ στον αέρα, 37 στο οδόστρωμα, λέω πάλι για medium ελαστικά μας βλέπω, αν πάει έτσι. Γυρνάμε σε Q, το σκηνικό αλλάζει. 18 βαθμοί πλέον, αρχίζουμε να σκεφτόμαστε στα σοβαρά για soft.
Βγαίνω στην πίστα, αλλά έχω μπροστά μου πιο αργό οδηγό, που αν και άφησα απόσταση, την έκλεισα αμέσως στο πρώτο χρονομετρημένο, με αποτέλεσμα να μετριαστεί το αποτέλεσμα. Τελικά το τρίτο μου πέρασμα ήταν το "καθαρό", χλιαρό κάτω από το σύνηθες, που με έφερε τελικά στην 8η θέση στο grid.

Περιμένοντας για το Race, αναλύουμε όλες τις στρατηγικές μας για τα ελαστικά, με βάση την τρέχουσα κατάσταση. Διχασμένος αρκετά αν παρέμεναν οι ίδιες. Η έκπληξη όμως δεν άργησε να 'ρθει. Γυρνάμε σε race και η θερμοκρασία έχει πέσει κι άλλο. Μονόδρομος πλέον τα soft, κάτι που θέλαμε γενικότερα γιατί δεν είχαμε καταφέρει μέχρι τώρα να τρέξουμε με αυτά.

Στο grid βρίσκομαι πίσω από τον Κατέλα και δίπλα στον Γαλανομάτη. Ωραία λέω πως τους περνάς τώρα αυτούς? Και δεν έφτανε αυτό, οδηγούν και αυτά τα ΤΑΝΚΣ! Σβήνουν τα φώτα, πετιέμαι και περνάω από την εξωτερική τον Κατέλα(άρα και Γαλανομάτη λέω) πριν την Κ1, λέω αποστολή εξετελέσθη! Δεν αργούμε, φτάνουμε στα φρένα της Κ4 και ένα χτύπημα πίσω από τον Κατέλα, με γυρνά εκτός πίστας. Έγινε ένα συμπούρμπουλο εκεί και μπαίνω γρήγορα να κερδίσω ότι μπορώ. Λίγο πιο κάτω στην είσοδο πριν τα παλιά pit, πατάω ελάχιστα στο πράσινο κομμάτι στο kerb και φεύγω δεξιά. Με τον Μπράτσο που ακολουθούσε από πίσω, να σκάει στα γέλια. Βρίζω τα πάντα για την κακή μου τύχη για άλλη μια φορά. Περιμένω να περάσουν οι πάντες μιας και ήμουν πάνω στο apex. Ευτυχώς ελάχιστες ζημιές! :P

Τελευταίος πλέον, βάζω κάτω το κεφάλι και πάμε να σώσουμε ότι σώζεται και αν. Έστω να δώσουμε κάνα πόντο, να μην τρέχει μόνος του ο Κώστας μπροστά. Ευτυχώς είμαι σε πολύ καλό ρυθμό και κερδίσω άμεσα 2 ή 3 θέσεις. Επόμενος γύρος, κυνηγώ τον Δάρα. Βγαίνει εκτός στην έξοδο της Copse, περνάω και μπαίνει άτσαλα στην πίστα κλείνοντας επάνω μου, στέλνοντάς με ξανά... εκτός! Λέω δεν γίνεται αυτό! Μα τι άλλο? Κάποιος δεν θέλει τερματίσω τον αγώνα! :P Δάκτυλο της Ferrari υποψιάζομαι, για να μαζέψει βαθμούς! :P

Για άλλη μια φορά το κεφάλι κάτω, έχω μπροστά τον teammate μου που και αυτός από ατυχίες έπεσε πίσω. Βλέπουμε ότι είμαι σε γρηγορότερο ρυθμό και του ζητώ αν μπορώ να περάσω. Κάπου εκεί αρχίζει μια αλληλουχία που με φέρνει από την 21η θέση στην 12η στο pitstop. Συνεχίζω και πλέον πλησιάζω ένα τρενάκι με μια ferrari, lamborghini, bmw. Στην προσπέραση της bmw(Κληρονόμος) στην Κ1 κλείνει προς το μέρος μου, με ακουμπά στο apex και για άλλη μια φορά μαντέψτε... ω ναι, στα χόρτα! Εκτίμησα πάντως πολύ το fairplay που έπαιξε! Άνοιξε βέβαια η απόσταση με τους άλλους δύο, αλλά είχαν κι αυτή αργότερα την επαφή τους, οπότε "έφερε" πιο κοντά μου την lamborghini κερδίζοντας άλλη μια θέση μπαίνοντας στην δεκάδα. Κι ένα ανέλπιστο δώρο, λίγες στροφές πριν την καρώ σημαία, η ατυχία του Φάκη να πιει όλη του τη βενζίνη νωρίς, μου έφερε τελικά την 9η θέση. Συμβουλή, βάλτε λίγο ακόμα 1-2 γύρους... δεν είναι τόσο βαρύ και σε βγάζει και από την δύσκολη θέση :)

Που θα πάει, έναν αγώνα να γυρίσω το αμάξι ανέγγιχτο δεν παίζει? Ο Μάκης έχει βαρεθεί να ισιώνει λαμαρίνες :P

Άβαταρ μέλους
v.klironomos
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 10:55 pm
Τοποθεσία: αθηνα
Ηλικία: 35

Δημοσίευση από v.klironomos » Πέμ Φεβ 08, 2018 7:39 am

καταρχην να ζητησω συγνωμη απ το σωτηρη!βλεποντας το helicorsa στη Κ1 μου εδεινε την εντυπωση οτι ειχαμε χωρο να περασουμε και οι 2 με το σωτηρη σε πιο γρηγορο ρυθμο να περασει μπροστα...αλλα δεν!
εχω πολλα να μαθω για την τακτικη των αγωνων πιστας και ηταν ο πρωτος αγωνας που μετρησε παρα πολυ η επιλογη pit stop και ελαστικων κι εγω ειχα κανει μεγαλο λαθος κι ετσι με περναγανε σαν σταματημενο!δεν μπορει να φιλας την θεση σου για πολυ οταν βλεπεις οτι αλλος ειναι σε αλλο ρυθμο,απλα τον καθηστερεις ασκοπα!ετσι συμβιβαζομουν σε οτι θεση εβγαινα χωρις να επιλησω κανεναν...εκτος απ τον σωτηρη!
γρηγορη πιστα,τεχνικη αλλα μεγαλη για κοντινες μαχες,φανταζομαι στη πρασινη κολαση θα ταξιδευουμε μοναχοι!χαχα!
συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια,πραγματικα φυσικα ταλεντα που οσο παει και γινονται καλυτεροι! :beer
RBRGREEK.GR: https://www.facebook.com/rbrgreek
WayTooFast Rally Team: https://www.facebook.com/wtfrallyteam

SupernovaGR
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Δευ Ιουν 19, 2017 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 19

Δημοσίευση από SupernovaGR » Πέμ Φεβ 08, 2018 7:55 am

Για αρχη, και εγω με την σειρα μου να δωσω συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια, και ιδιως στα παιδια του podium, αλλα και στον αγγελο τον γκελτσιδη και τον βαγγελη τον κληρονομο, με τους οποιους μαχομασταν σε ολο τον αγωνα!

Ξεκιναμε λοιπον με το ντροπιαστικο γεγονος του να μην εχω κανει practice(οχι λιγο practice, καθολου practice), λογω μεγαλου φορτου εργασιας απο την εξεταστικη(αντε να τελειωσει να σοβαρευτω και λιγο!!!). Ευτυχως θυμομουν στο περιπου τις στροφες της silverstone, και δεν ημουν επικινδυνος μεσα στην πιστα. Επισης με εσωσε οτι ο γιαννης συλλαιος ειχε παρει το setup μας απο τους προηγουμενος αγωνες, και το ειχε τροποποιησει για την απαιτητικη silverstone, φτιαχνοντας για εμενα ενα απο τα πιο ισορροπημενα gt3 που εχω οδηγησει.

Αφηνοντας λοιπον πισω μας τεχνικα προβληματα των προηγουμενων γυρων και την ελλειψη προπονησης, και κανω ενα συντηρητικο quali, προσπαθωντας να μην εμποδισω καποιον και να μαθω οσο προλαβαινα το combo, τελικα εκινωντας απο την 15η θεση.

Ξεκινανει το race, και αποφευγοντας καποια μικροσυμβαντα στην αρχη βαζω κεφαλι κατω και ξεκινανε οι μαχες, απο τον κατελα στην αρχη που τελικα υποχωρησα για να μην εχουμε αλλα, στον βαγγελη που παλευαμε αρκετη ωρα, και τελικα με τον αγγελο, με τον οποιο κυριολεκτικα ημασταν κατω απο δευτερολεπτο για ολη τη διαρκεια του δευτερου μισου του αγωνα.

Φτανοντας στους τελευταιους γυρους με ψυχραιμια διχως λαθη, ακουω να μου λεει ο γιαννης οτι δεν θα βγουμε απο καυσιμα, και καταλαβαινοντας οτι εχει δικιο, ξεκιναω και πανικοβαλλομαι προσπαθωντας να βρω μια στρατηγικη που θα μας κοστισει τις λιγοτερες θεσεις. Ταυτοχρονα πανω στην συγχυση μου, βουταει ο αγγελος (νομιμα) στο τελευταιο εσακι απο την εσωτερικη, κατι που περιμενα ολο τον αγωνα μιας και τα φρενα του στη συγκεκριμενη στροφη ηταν φανερα καλυτερα, αλλα δεν μπορουσα να αντιδρασω λογω του πανικου που επικρατουσε εκεινη τη στιγμη. Πανω σε αυτον τον πανικο ειχαμε και μια επαφη με εμενα να φταιω, που ευτυχως δεν κοστισε καποια θεση, και που η ζημια ηταν μηδαμινη.

Και φτανουμε στον τελευταιο γυρο με τα 2 audi να βρισκονται απο πισω μου, και μια μπλε σημαια να κυματιζει ενδοξα πανω αριστερα της οθονης μου. Νομιζοντας βλακωδως πως ηταν ο κωστας που ηθελε να περασει, εκανα χωρο και τελικα αφησα να περασει το σωτηρη, χαριζοντας του ετσι μια θεση. Στην προσπαθεια μου να πιεσω και να τον ξαναφτασω, μου γυρναει στις maggots and becketts, αφηνοντας ετσι μηδαμινο περιθωριο στον κωστα για να με αποφυγει, οπου και τρακαραμε, αλλα αυτη τη φορα σοβαρα (παλι ευτυχως που ηταν τελευταιες στροφες και δεν κοστισε πρακτικα τιποτα). Τερματιζω ετσι 10ος, με 0 λιτρα βενζινης, ευχαριστημενος απο τον αγωνα μου μεν, δυσαρεστημενος απο τους τελευταιους 3 γυρους δε. Τα λεμε στην brands hatch τωρα με περισσοτερο practice και οργανωση!(sorry for the long post)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος SupernovaGR την Πέμ Φεβ 08, 2018 6:59 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Νίκος Βαρβιτσιώτης #17 VARSYL Racing Team Mercedes-Benz AMG GT3

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Φεβ 08, 2018 9:52 am

Ξεκινώντας, θελω να πω ένα μπράβο στα παιδιά για τη μετάδοση. Πέραν του αρχικού προβλήματος με τον ήχο, ήταν άψογοι.
-Λευτέρη έκλαψα με τον χορό των μηχανικών στα πιτ. :salute

Στον αγώνα τωρα...
Σαν ομάδα είχαμε καλο ρυθμό στο qualy και προσωπικά βρέθηκα να ξεκινάω από την 5η θέση.
Στην εκκίνηση του αγώνα και στους πρώτους 10 γύρους αντιμετωπιζα για 2ο αγώνα στη σειρά αρκετό stuttering σε βαθμό που να μην ειναι επικίνδυνο αλλα απλά να με αποσυντονίζει και να μην μπορώ να βρω ρυθμό. Δεν ξερω τι φταίει για αυτο το πρόβλημα, θέμα hardware δεν ειναι και το κακο ειναι ότι το παθαίνω μοοολις γυρνάμε στο race. Δεν έχω συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα ούτε σε άλλους σερβερ αλλα ούτε και offline που δοκιμαζα μέχρι ποσα αυτοκινητα σηκώνει το σύστημα μου. :headtowall

Φτάνοντας η ωρα για το πιτ στοπ, μπήκα να καλύψω το undercut που προσπάθησε κάνει ο Γαλανομάτης και εν μέρη τα κατάφερα. Έστω για μισό γύρο....
Προσπαθώντας να ελέγξω αν έχω βάλει το σωστό καύσιμο στην wellington straight έχασα την συγκέντρωση μου και ξεκίνησα να φρεναρω 50μ πριν το σημάδι μου..
Αυτο επέτρεψε στον Κώστα να μου κάνει ένα τρομερό προσπερασμα στην είσοδο της maggots.
Από κει και πέρα ξέροντας ότι το δυνατό στοιχείο της φερραρι ειναι η διαχείριση ελαστικών και τα φρένα, έβαλα το κεφάλι κάτω και προσπάθησα να ακολουθήσω.
Φτάνοντας έκανα μια αποτυχημένη προσπάθεια για προσπερασμα στην Stowe χωρίς αποτέλεσμα.
Αφού ειδα ότι μπορούσα να ξαναφτασω γρήγορα πίσω από τον Κώστα, του άφησα λιγο περιθώριο μήπως και με τραβήξει προς τον Συλλαιο.
Τελικά απ ότι είδα και στο live περάσαμε τα τελευταία 20 λεπτά του αγώνα αυτοκολλητοι χωρίς κάποια αλλαγή θέσης.
Δυστυχώς η φερραρι ειναι πραγματικά ψόφια από την μέση της ευθείας και μετα...
Κώστα πραγματικά respect που απ ότι καταλαβαίνω χωρίς δοκιμές είχες αυτόν το ρυθμό αλλα και όσο σε έβλεπα μπροστά μου δεν έκανες ούτε 1 σοβαρό λάθος. (Να ξέρεις, προτιμώ το Tsak) :beer :beer

Για να τελειώνω, γιατί με έπιασε φλυαρια, πολύ ευχαριστημένος από το τελικό αποτέλεσμα. Αυτη ήταν η ταχύτητα μου, με την επιλογή στρατηγικής που είχαμε και σαν ομάδα τα πήγαμε για άλλη μια φορα παρα πολυ καλα..

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα GT3”