Δηλώσεις αγώνων

Paris Koutianoudis
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2017 11:02 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 21

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από Paris Koutianoudis » Σάβ Φεβ 10, 2018 3:32 pm

Καλησπερα και απο εμενα, συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια που ετρεξαν και στους εκφωνητες του αγωνα.

Στα του qualifying τωρα, ξεκιναει το session και βγαινω στην πιστα και μετα απο μερικους γυρους βλεπω να ειμαι 6ος. Αρχισα να σκεφτομαι οτι θα εκκινησω απο εκει τον αγωνα μου. Μετα απο 3 γυρους μπαινω στα pit και ξαναβγαινω εχοντας νεα λαστιχα και ελπιζοντας στα λεπτα που απομενουν να προλαβω να κανω ενα outlap και το hotlap που χρειαζομουν. Πραγματι, ξεκινωντας το hotlap βλεπω οτι τα λαστιχα εχουν 100% grip και με λιγα δευτερολεπτα να απομενουν στο session τρεχω σαν τρελος. Περναω τη γραμμη καταφερνοντας να κανω τον καλυτερο μου χρονο απο ολες αυτες τις μερες που εκανα practice στον server ανεβενοντας στην 2η θεση την τελευταια στιγμη.

Στον αγωνα πριν ξεκινησουμε ειδα οτι η πιστα εχει 23 βαθμους, οποτε σκεφτηκα καλυτερα με soft παρα medium, κατι που σκεφτηκαν και οι πρωτοι 5-6 στο grid. Ξεκινησα αρκετα καλα, παραμενοντας 2ος προσπαθωντας να φτασω τον πρωτο κατι που δεν εγινε ποτε :nonono Η διαφορα ανοιγε ολοενα και περισσοτερο, οποτε προσπαθησα τουλαχιστον να μην χασω τον ρυθμο μου και να με φτασει ο τριτος. Απο εκει και επειτα δεν αλλαξε κατι, εμεινα 2ος μεχρι το τελος χωρις να εχω καποιο ατυχημα.

Αρκετα χαρουμενος με το αποτελεσμα, διστυχως το αλλο mclaren που ετρεχε εγκατελειψε οποτε ημουν ο μονος που ετρεχε με mclaren
:salute

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Τρί Φεβ 20, 2018 2:42 pm

Brands Hatch GP

Ο αγώνας για μένα από την αρχή μεχρι το τέλος ήταν damage limitation. Εκκίνηση από την τέταρτη θέση και επαφή στην Κ1 (πιστεύω ότι είχα δώσει αρκετά παραπάνω από τον απαραίτητο χώρο) με αποτέλεσμα ένα half spin, καμμένα soft για 3 γύρους και 4-5 χαμένες θέσεις.

Στον τρίτο γύρο, αν δεν κάνω λάθος, είχα μια επαφή με τον Κατελα, που φταίω εγώ ξεκάθαρα και έχω αποδεχτεί την ποινή από εκείνο το δευτερόλεπτο :headtowall
Από κει και πέρα είχα σταθερά γρήγορο ρυθμό μεχρι που έφτασα πίσω από τον Φακη. 20 λεπτά έπαιζε άμυνα χωρίς να κάνει ούτε ένα λάθος που να κοστίσει!!! Πραγματικά μπράβο :salute
Έκανα τελικά το undercut και πέρασα, έβαλα το κεφάλι κάτω και προς τα μέσα του 2ου στιντ έφτασα πίσω από Κατελα και Συλλαιο.
Φύλαξα λίγο τα λάστιχα μου για να επιτεθώ προς το τέλος. Μια μικροεπαφή μεταξύ τους μου άνοιξε την εσωτερική του Κατελα στην Κ2, όπου μπροστά μου είχα τον έτερο Γιάννη και πάνω στο απεξ άλλη μια Lamborghini που μάλλον είχε κάποιο τετακε εκεί πέρα. :popcorn
Ευτυχώς περάσαμε και οι 3 χωρίς πρόβλημα. Μέτα από λίγο εκμεταλλεύτηκα το καλύτερο grip που είχα και πέρασα και τον Συλλαιο.
Κάπου ανάμεσα σε αυτές τις μάχες είχα και 3 μικροεξόδους-λάθη που μου κόστισαν γύρω στα 10" :mallet
Τέλος, μεχρι και τον τελευταίο γύρο πήγαινα στο όριο για να μειώσω τις απώλειες θέσεων λόγω της ποινής από το συμβάν με τον Κατελα.

Η 3η θέση μου είναι πιστεύω αποτέλεσμα τύχης-ατυχίας, καλού ρυθμού-λαθών και τελικά το βλέπω να γίνεται 5η..... :wisdom

ΠΑΜΕ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΤΩΡΑ!!!!

Άβαταρ μέλους
v.klironomos
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 10:55 pm
Τοποθεσία: αθηνα
Ηλικία: 35

Δημοσίευση από v.klironomos » Τετ Φεβ 21, 2018 7:53 am

εγω παλι δεν ξερω πως βγηκα 2ος :lol: :lol: η' μαλλον ξερω ενταξει!
τελευταια στιγμη με το στελιο,ισως για πρωτη φορα, καναμε σωστη στρατηγικη σε λαστιχα και βενζινες!μετα οπως παντα οδηγησα απλα σταθερα σε μια πιστα που ισως μου πηγαινε γιατι θυμιζε λιγο ειδικη διαδρομη στο μυαλο μου με χασιματα και μπουκες και χωρις βαρετες ευθειες!
το κυριοτερο ομως ηταν οτι επωφεληθηκα τις εξωδους των παιδιων μπροστα αφου στην ουσια δεν περασα ποτε κανεναν,μονο εκεινους που τους εριχνα γυρο και αναγκαστικα με αφηναν να περασω!
κριμα για κοντογιαννη,ηταν το φαβορι για αλλη μια φορα αλλα ετσι ειναι οι αγωνες,μια πανω μια κατω!πολλα μπραβο στον παρη που διχνει να ειναι σταθερος και γρηγορος και του αξιζε η νικη!
καλη τυχη στον επομενο! :beer
RBRGREEK.GR: https://www.facebook.com/rbrgreek
WayTooFast Rally Team: https://www.facebook.com/wtfrallyteam

Paris Koutianoudis
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Τρί Ιουν 27, 2017 11:02 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 21

Δημοσίευση από Paris Koutianoudis » Τετ Φεβ 21, 2018 7:16 pm

Qualifying με 33 βαθμους :crazy2 :crazy2 και κανοντας οτι μπορω καταφερνω να ανεβω στην 7η θεση σε μια πιστα που ποτε δεν με βολεψε και παντα θα εκανα ενα λαθος σχεδον σε καθε γυρο. Στον αγωνα καταφερα να ανεβω 2 θεσεις στην αρχη εχοντας medium με τους υπολοιπους να ειναι με soft με 19 βαθμους στην πιστα. Για ενα μεγαλο μερος του αγωνα ημουν 4ος με ενα gtr να με φτανει σιγα σιγα εχοντας soft. Στα μισα του αγωνα μπαινω για pit και βαζω soft εχοντας ως στοχο να περασω τους 2 μπροστινους μου κατι που καταφερα με undercut :beer . Μετα προσπαθησα να φτασω τον κοντογιαννη αλλα ειχαμε ιδιο pace οποτε δεν εβλεπα καμια διαφορα. Στα τελευταια 15 λεπτα βλεπω οτι και τα 2 audi εκαναν disconnect χωρις να γνωριζω ακριβως το γιατι χαριζοντας μου την νικη και την πρωτοπορια στο πρωταθλημα
Συγχαρητηρια σε οσους ετρεξαν και σε οσους επιβιωσαν :salute μπραβο και στον βαγγελη κληρονομο που με καποιο τροπο ανεβηκε 10 θεσεις και βγηκε 2ος :salute

Lylankor
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: Παρ Ιουν 30, 2017 12:10 am
Τοποθεσία: Athina
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από Lylankor » Τετ Φεβ 21, 2018 8:22 pm

Εμείς με τη ζέστη που είχε δε μπορούσαμε να κάνουμε qual με soft και στον αγώνα παρά τη χαμηλή θερμοκρασία πάλι δε μπορούσαμε να τρέξουμε soft. Ο αγώνας πάντως πήγαινε μια χαρά, ήμουν 40 σχεδόν δευτερόλεπτα μπροστά 15' πριν το τέλος, μέχρι που τα σπάσαμε τα Audi :P


Άβαταρ μέλους
asteroulis
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 3:42 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από asteroulis » Παρ Φεβ 23, 2018 2:15 pm

Δυσκολα βγαινουν τα λόγια από μέσα μας , ακόμα και μετά από τόσες ημέρες οι μνήμες ειναι νωπές. Χρειαστηκαν αναλύσεις επί αναλύσεων για πολλές ημέρες , ανάλυση δεδομένων τηλεμετρίας και footage από όλες τις κάμερες εντός της πίστας και της γύρω περιοχής για να καταλάβουμε τι πήγε λάθος και χάσαμε την (ταυτόχρονη) πρώτη θέση οι τρείς οδηγοί της Porsche.
Τελικά ήταν μια μόλυνση η οποία προήλθε από ελλειπή καθαρισμό του κλιματιστικού του ζώρου υποδοχής των οδηγών πριν τον αγώνα που οδήγησε σε απροσανατολισμό μέσα στην πίστα , ελλειπή προσοχή , ζαλάδες , τάσεις για εμετό , παρανοϊκές σκέψεις για εγκαταλειψη και άλλα πολλά. Ευτυχώς η γερμανική πειθαρχία ήταν αυτη η οποία μας έκανε τουλάχιστον να τερματίσουμε και να μην έχουμε απώλειες και βαθμούς ποινής.
Η σκληρή δουλειά θα δώσει την απάντηση της εντός πίστας .

Αυτά

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2560
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Παρ Φεβ 23, 2018 7:47 pm

Aυτο πρέπει να το δει η Khaleesi.....
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
asteroulis
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 3:42 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από asteroulis » Πέμ Μαρ 01, 2018 9:00 am

Ξεφτυλιζετε το άθλημα κύριοι.. :wisdom

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Πέμ Μαρ 08, 2018 10:27 pm

Καλησπέρα σε όλους.

Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες για την απόδοσή τους αλλά και στο βάθρο.

Θα σας πω κι εγώ για τον αγώνα μου.

H Monza ήταν μια πίστα που πραγματικά δουλέψαμε πολύ. Μάθαμε και εξελλιχθήκαμε πάνω στο αυτοκίνητο και θα ήθελα να ευχαριστήσω τον teammate μου Γιάννη Βελισσάρη που έστησε και μας παρέδωσε ένα αυτοκίνητο που ποτέ δεν βγάλαμε το τέρμα των δυνατοτήτων του και ότι βγάλαμε στη πίστα σε χρόνους ήταν εντελώς safe οδήγηση. :salute

Qualify:
Ξεκινούν τα Qualify βάζω ανάλογη βενζίνη και βγαίνω έτοιμος να επαναλάβω τον υπερτέλειο χρόνο που έκανα πριν τον αγώνα. Δυστυχώς κίνηση. Πολύ κίνηση... Γράφω έναν χρόνο τυπικό στο 1:49 αλλά μετά αναγκάζομαι να περάσω μια BMW στην Κ1 σε ρυθμό αγώνα και μετά έπιασα και άλλους πιο μπροστά πράγμα που δεν με άφηνε να βελτιώσω ενώ συνεχώς το delta ήταν στα πράσινα. Έτσι λοιπόν εκκίνηση από την 10η θέση (αν θυμάμαι καλά) αλλά ευτυχισμένος γιατί εν μέρη είχα πετύχει την 10άδα στον αγώνα.

Race:
Έχοντας αυτές τις ενδείξεις από το Q ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε με το Γιάννη σαν ομάδα. Δεν αναφέρω τον Γιώργαρο αγωνιστικά καθώς δεν έχει χρόνο για προπόνηση αλλά πάντα είναι εκεί να μας δώσει mentality αγώνα και να μας ενθαρρύνει με τις επιδόσεις του. <3
Φορτώνουμε σετάπ, βγαίνουμε στην γραμμή εκκίνησης. Περίεργα τα πράγματα στο grid, με πολλά ονόματα να αναβοσβήνουν στα κίτρινα και τα κόκκινα. (Προσωπικά είχα ένα 5% μειωμένες τιμές σε fps και ανεβασμένο ping αλλά με το θηρίο δεν φοβάμαι τίποτα.)
Σβήνουν τα φώτα, ανοίγομαι δεξιά περνάω το Audi μπροστά μου κύριος και κολλάω στον teammate μου και πάμε για Κ1. Safe φρεναρίσματα όλα καλά στρίβουμε δεξιά στην αριστερή έχω ένα τσακ περισσότερη φόρα αλλά ανέμακτα όλα καθώς και ο Γιάννης φεύγει σφαίρα. Οι πρώτες κρίσιμες στροφές που ακολούθησαν πήγαν πολύ καλά. Κάνω τα γνωστά μου λάθη (όπως και στο F1 event) και με πιάνει η Lambo πίσω και με περνάει κυρία αλλά μετά απάντησα με μια πολύ ωραία μάχη και προσπέραση. Το χάρηκα πολύ το δρώμενο :beer .

Ανεβασμένοι σε θέσεις κάτω από 10άδα ανοίγω εύκολα τη διαφορά από τους πίσω, σε ρυθμό safe και κυνηγάω να πλησιάσω τον Γιάννη που μπροστά του έχει μια Ferrari του άλλου Γιάννη. Βλέπω ότι τους πλησιάζω εύκολα και είμαστε έτοιμοι να ρουφήξουμε τη Ferrari στον επόμενο γύρω αλλά ξαφνικά οι μπροστά απογειώνονται και σκάω πίσω κι εγώ κι εκεί τελειώνει η φάση καθώς χάνω το μοτέρ. Έκανα κίνηση να αποφύγω αλλά δεν κατάλαβα τι συμβαίνει έτσι κι αλλιώς θα έιχα φουλ ζημιές και δεν θα μπορούσα να κινηθώ με ασφάλεια. (σπασμένο μπαρμπριζ και σίγουρα μπροστά ανάρτηση-προφυλακτήρα).

Δεν βγήκα από το αμάξι, έχω κενό μνήμης. Πότε μου φόρτωσαν το αμάξι και πότε μου το ξεφόρτωσαν στα πιτς δεν κατάλαβα.
Οι μηχανικοί μου δεν άνοιξαν ποτέ τις πόρτες για να βγω από το αμάξι. Μετά το τέλος του αγώνα μου είπαν ότι δεν με έχουν ξαναδεί έτσι. Το τιμόνι κόπηκε στα δύο και όλα τα κουμπιά είχαν αποκολληθεί και σκορπίστει στο cockpit. Oι εσωτερικές επενδύσεις στη πόρτα και στη κονσόλα είχαν σχεδόν καταστραφεί από χτυπήματα από μέσα. Ο καθρέφτης του αυτοκινήτου είχε γίνει τόσα κομματάκια όσα ο Mason Verger είχε αποκολλήσει από το ίδιο του το πρόσωπο στο Hannibal.

Η Mercedes ξεκίνησε κουτσή λόγω του τεχνικού προβλήματος που αντιμετώπιζα. Και που επέστρεψα συνεχίζει κουτσή λόγω προβλημάτων που αντιμετωπίζουν άλλοι. Ατυχία...
Θα συνεχίσουμε στο SPA πλέον αλλά όχι με τον ίδιο ζήλο που δείξαμε στην Monza.

p.s. Για όσους αναρωτιούνται, όχι δεν έτρεξα με τη στολή. Θα γίνει και αυτό όμως :crazy2 :crazy2 :crazy2
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Άβαταρ μέλους
Schumi
Δημοσιεύσεις: 1060
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 15, 2013 9:45 am
Τοποθεσία: Χωρα Των Θαυματων
Ηλικία: 5

Δημοσίευση από Schumi » Πέμ Μαρ 22, 2018 3:37 pm

SotirisM έγραψε:
Πέμ Μαρ 22, 2018 3:20 pm
Καταστροφή ο αγώνας χθες...

Αρχικά αισθάνθηκα τυχερός που βγήκα αλώβητος από το συμβάν της K1. Ακολούθησε μάχη δυνατή με τον κ. Σκαλτσά, όντας λίγο πιο αργός αλλά τοποθετώντας σωστά το σώμα του αυτοκινήτου μου έκοβε την φόρα, αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω επαφή. Έτσι κάποια στιγμή προσπάθησα στο τέλος της kemmel straight να πάρω την εσωτερική όπου δυστυχώς ακουμπήσαμε πλάι-πλάι με αποτέλεσμα να βγούμε αμφότεροι εκτός. Δεν το βαλα κάτω, αρχή ακόμα, είχα κολλήσει πίσω από Κατέλα/Τσακνή όπου κάποια στιγμή στην Pouhon έκαψα τα πίσω ελαστικά μου, την κατέβηκα όλη driftάροντας. Χάρηκα που το κράτησα, αλλά τα ελαστικά μου έφτασαν τους 130°C!!! Που είχε ως αποτέλεσμα στην επόμενη στροφή στην μεταφορά βάρους να με τινάξει βίαια στον τοίχο. Από εκείνο το σημείο και τα επόμενα 2 laps το αυτοκίνητο δεν κρατιότανε μέχρι να πέσουν οι θερμοκρασίες. Ακόμα και στις ευθείες γυρνούσε!!! σαν να τραβούσες χειρόφρενο. Δράμα... Πρώτη φορά σκέφτηκα την εγκατάλειψη, αλλά δεν θα 'ταν διόλου τίμιο ούτε για μένα αλλά και ειδικά για την ομάδα! Έστω και τον 1 βαθμό της τελευταίας θέσης, έπρεπε να τον πάρω.

Αφού επανήλθαν οι θερμοκρασίες, έγινε το pitstop και οι απαραίτητες επισκευές, ρίχθηκα στο κυνήγι για κάτι καλύτερο, παλιά μου τέχνη κόσκινο(βλέπε Silverstone/Monza κτλ). Οι χρονικές όμως αποστάσεις ήταν ήδη μεγάλες και δεν καλυπτόντουσαν εύκολα. Δυστυχώς στον τελευταίο γύρο κάπου βγήκα(δεν θυμάμαι που τώρα που γράφω) με αποτέλεσμα να σπάσω τις μπροστά αναρτήσεις και να γυρίσουν οι δύο τροχοί μου προς το εσωτερικό καθιστώντας άθλο για ακόμη μία φορά την οδήγηση. Εκεί βρήκε την ευκαιρία να με περάσει και μια Ferrari. Το έκανα μηχανή του γκαζόν για να μην δημιουργήσω πρόβλημα στους άλλους και κούτσα-κούτσα το έφερα στον τερματισμό.

Ρίξτε κανά ξεμάτιασμα! Μια προσφορά/θυσία στους θεούς! Κάτι τέλος πάντων!
Khaleesi τι λένε τ' άστρα για μένα... να περιμένω μετεωρίτη στο κεφάλι την επομένη?
Εκει που το εγραψες ηταν η Γενικη Συζητηση ;)

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα GT3”