Δηλώσεις αγώνων

SotirisM
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 11:39 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 32

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από SotirisM » Πέμ Μαρ 22, 2018 3:57 pm

Καταστροφή ο αγώνας χθες...

Αρχικά αισθάνθηκα τυχερός που βγήκα αλώβητος από το συμβάν της K1. Ακολούθησε μάχη δυνατή με τον κ. Σκαλτσά, όντας λίγο πιο αργός αλλά τοποθετώντας σωστά το σώμα του αυτοκινήτου μου έκοβε την φόρα, αλλά δεν ήθελα να ρισκάρω επαφή. Έτσι κάποια στιγμή προσπάθησα στο τέλος της kemmel straight να πάρω την εσωτερική όπου δυστυχώς ακουμπήσαμε πλάι-πλάι με αποτέλεσμα να βγούμε αμφότεροι εκτός. Δεν το βαλα κάτω, αρχή ακόμα, είχα κολλήσει πίσω από Κατέλα/Τσακνή όπου κάποια στιγμή στην Pouhon έκαψα τα πίσω ελαστικά μου, την κατέβηκα όλη driftάροντας. Χάρηκα που το κράτησα, αλλά τα ελαστικά μου έφτασαν τους 130°C!!! Που είχε ως αποτέλεσμα στην επόμενη στροφή στην μεταφορά βάρους να με τινάξει βίαια στον τοίχο. Από εκείνο το σημείο και τα επόμενα 2 laps το αυτοκίνητο δεν κρατιότανε μέχρι να πέσουν οι θερμοκρασίες. Ακόμα και στις ευθείες γυρνούσε!!! σαν να τραβούσες χειρόφρενο. Δράμα... Πρώτη φορά σκέφτηκα την εγκατάλειψη, αλλά δεν θα 'ταν διόλου τίμιο ούτε για μένα αλλά και ειδικά για την ομάδα! Έστω και τον 1 βαθμό της τελευταίας θέσης, έπρεπε να τον πάρω.

Αφού επανήλθαν οι θερμοκρασίες, έγινε το pitstop και οι απαραίτητες επισκευές, ρίχθηκα στο κυνήγι για κάτι καλύτερο, παλιά μου τέχνη κόσκινο(βλέπε Silverstone/Monza κτλ). Οι χρονικές όμως αποστάσεις ήταν ήδη μεγάλες και δεν καλυπτόντουσαν εύκολα. Δυστυχώς στον τελευταίο γύρο κάπου βγήκα(δεν θυμάμαι που τώρα που γράφω) με αποτέλεσμα να σπάσω τις μπροστά αναρτήσεις και να γυρίσουν οι δύο τροχοί μου προς το εσωτερικό καθιστώντας άθλο για ακόμη μία φορά την οδήγηση. Εκεί βρήκε την ευκαιρία να με περάσει και μια Ferrari. Το έκανα μηχανή του γκαζόν για να μην δημιουργήσω πρόβλημα στους άλλους και κούτσα-κούτσα το έφερα στον τερματισμό.

Ρίξτε κανά ξεμάτιασμα! Μια προσφορά/θυσία στους θεούς! Κάτι τέλος πάντων!
Khaleesi τι λένε τ' άστρα για μένα... να περιμένω μετεωρίτη στο κεφάλι την επομένη?
Schumi έγραψε:
Πέμ Μαρ 22, 2018 3:37 pm
Εκει που το εγραψες ηταν η Γενικη Συζητηση ;)
Δεν είδα ότι το προώθησες και το ξαναπόσταρα εδώ :P Κάτι γίνεται... πρέπει να το κοιτάξω τελευταία, χάνω λάδια :P :drunk

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Μαρ 22, 2018 4:43 pm

Μέτα το στραπάτσο εντός έδρας ήρθε μια καλή εμφάνιση χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα...
Καλή εκκίνηση, ευτυχώς είδα τι έγινε μπροστά και έφυγα ευθεία αποφεύγοντας τον χαμό αλλά χάνοντας αρκετές θέσεις...

Κεφάλι κάτω, κέρδισα πίσω μερικές, μεχρι που έφτασα πίσω από Μιχα και Σκαλτσα. Κάθισα πίσω μισό γύρο να δω που έχω περιθώριο να κάνω κίνηση αλλά έβλεπα οτι χάνω αρκετό χρόνο...
Έχασα λίγο το φρενάρισμα στο bus stop chicane αλλά βγήκα άπλα λίγο πιο πίσω. Στα φρένα για την κ1 ειδα στο helicorsa να έρχεται μια ρουκέτα από πίσω, δεν ξέρω ποιος και άνοιξα τροχιά για αποφύγω τη σύγκρουση... Τα κατάφερα, παίζει να είχαμε θύματα πιο πίσω αλλά εγώ την γλίτωσα... :banana
Πάλι χάνοντας μερικές θέσεις! Κεφάλι κάτω ξανά, έφτασα στην 4η θέση περνώντας Δαρα και Κατελα και ήμουν πλέον στα 11" από τα 2 Lamborghini.
Είχα τον ρυθμό και μάζευα γύρω στα 7-8 δέκατα στο γύρο, φτάνοντας μεχρι την μέση ακριβώς του αγώνα στα 6". Ακολουθεί η πιο τρομακτική στιγμή του πρωταθληματος για μένα, που πήρα, σαν το Σωτήρη όλη την Puhon με το πλάι... Κράτησε τόσο πολύ το μαρτύριο που ξεκίνησα να σκέφτομαι πόσο χρόνο θα χάσω ενώ προσπαθούσα να μαζέψω την 488. :popcorn



Undercut στο pit stop έφτασα πιο κοντά, πλησίαζα μεχρι και τον τελευταίο γύρο που είχα μια ευκαιρία για επίθεση αλλά είχα μείνει από λάστιχο. Θεαματικό γλίστρημα στην fagnes και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος....

Ευχαριστημενος από το τελικό αποτέλεσμα, αν και δεν το περίμενα λόγω έλλειψης δοκιμών και λοιπών τεχνικών προβλημάτων..

Κυρίως λόγω της εγκατάλειψης μου στην Μοντσα το πρωτάθλημα έχει πάρει φωτιά και πάλι... :headtowall :popcorn :salute

Konstantinos
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 10:59 am
Τοποθεσία: Λάρισα
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από Konstantinos » Δευ Μαρ 26, 2018 6:26 pm

Συγνώμη για την "καουμπόικη" είσοδο στην πίστα μετά από την τράκα με το Σάκαλη, κάποιος ξύθηκε στη μούρη της BWM μου... ήταν καθαρά θέμα ορατότητας, ήταν τέτοια η γωνία που δεν ήμουν 100% οτι είμαι ελεύθερος, κοίταξα το χάρτη να δω αν έρχεται κάτι, πάω να ξεκινήσω και πετάγεται μια κουκίδα στο χάρτη. Κοκκάλωσα σχετικά στην άκρη του δρόμου να περάσει αλλά δεν ήταν αρκετό και ακουμπήσαμε, νομίζω ελαφρά, ελπίζω να μην είχε σοβαρές ζημιές αυτός που ακούμπησε.

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Δευ Μαρ 26, 2018 7:10 pm

Καλησπέρα σε όλους.

Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες για την απόδοσή τους αλλά και στο βάθρο.

Αυτό που μας έτυχε ομαδικά στη Monza μας έχει ξενερώσει δεν θα το κρύψω και από το forum. Έτσι η ομάδα μεταφέρθηκε στο SPA με όλο το ψυχιατρικό team για να είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα. Δεν κάναμε πολύ προπόνηση, δεν ήμασταν όσο έτοιμοι ήμασταν στην Monza και οι οδηγοί ακολούθησαν ρυθμό έτσι ώστε να είναι ασφαλής ο αγώνας. Εγώ με τον Γιάννη επιλέξαμε setup που μας έδινα καλύτερη τελική ταχύτητα και χάναμε στις στροφές ενώ ο Γιώργος το αντίθετο. Και αυτό φάνηκε στις προσπεράσεις που μας κάνατε.

Στα του αγώνα μου.

Qualify:
Ξεκινούν τα Qualify βάζω ανάλογη βενζίνη και βγαίνω μαζι με τον teammate μου. Αφήνουμε λίγο κενό από τον μπροστά αλλά ένα λάθος του μας έκανε να τον φτάσουμε και έτσι προσπερνάμε και οι 2 και περνάω εγώ μπροστά. Αλλά ο Γιώργος είχε καλύτερο ρυθμό και τον ξανάφησα να περάσει για να γράψει ένα καλό χρόνο. Έτσι γενικά κύλισαν τα Quali χωρίς να γράφω ένα καλό χρόνο γιατί μετά έπεσα και σε κίνηση.

Race:
Φορτώνουμε setup και βγαίνουμε έτοιμοι για έναν αγώνα για τερματισμό κοντά στη 10άδα. Με το μπάχαλο της εκκίνησης έχω κερδίσει 13 θέσεις και είμαστε με το Γιώργο πολύ πάνω από το αναμενόμενο και τον Γιάννη να έχει μείνει πίσω και να ξεκινάει τον αγώνα να μας φτάσει. Έφαγε και ένα drive through το κάνει στον 1ο γύρο και επιστρέφει.
Γενικά ο αγώνας κυλούσε πολύ καλά μέχρι το Pit είχα καλό ρυθμό και είχα πιστέψει ότι θα είμαι στη θέση μου στο τέλος. Με τη μία στα πιτ και στο βγάλσιμο είμαι -1 θέση και δέχομαι και μια πρσπέραση ακόμα και έχω πίσω μου Καραφlee να με καταδιώκει. Του φεύγω με πιάνει βουτάει προσέχω... Έτσι κύλισε ο αγώνα όπου μου ρίχνει μια και ευτυχώς δεν παθαίνω τίποτα αλλά αυτός φεύγει χορτάρια. Με ξαναπιάνει προς το τέλος του αγώνα και στη πίσω αριστερή πριν τη bus stop προσπαθεί να με περάσει κρατάω γραμμή και μου ρίχνει μια από πίσω και εξφενδονιζόμαστε εγώ με το πλάι και ανάποδα και ο Καραφlee στο ντουβάρ. Γυρνάω και βλέπω έναν Καραντάνα να με περνάει απο δεξιά safe. Ξεκίνησα το κυνήγι για να τον πιάσω αλλά έκανα κι εγώ μερικά λάθη και όλο άνοιγε η διαφορά μας. Μετά τελειώσαν και τα λάστιχα και μείναμε εκεί που μείναμεεεε.

Δεν έκανα καταγγελία τον Καραφlee γιατί δεν έχασα κάτι ιδιαίτερο από την όλη επαφή μας, εν αντιθέση μπήκα στην φάση να κάνω άμυνα για πολλούς γύρους και έμαθα λίγο από αυτό.

Τα λέμε στο Red Bull Ring όπου το έχω ξανατρέξει πέρσι δοκιμαστικά αλλά δυστυχώς δεν έχουμε πολύ χρόνο για προετοιμασία.
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Siganos
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Siganos » Πέμ Μαρ 29, 2018 3:56 am

Ξεκιναει ο αγωνας και νομιζουμε ολοι στο team πως ο Κοντογιαννης τρολλαρει και ξεκιναει back of the grid οπως του ειχε προτεινει καποια στιγμη ο Αξιοτης για πλακα.
Τελικα ξεκινησε 11ος η 12ος (δεν ειμαι καθολου σιγουρος) αλλα ολοι ξεραμε πως καποια στιγμη θα μας περναγε οποτε ηδη ειχαμε μπει στη πρεσσα καθως υπολογιζαμε -1 θεση.
Μαχες κακο ιστοριες με τις Ferrari (ευτυχως χωρις καμια επαφη) με κυνηγι τον Καραφωτια και τον Τσακνη.
Τα Ferrari χανουν ρυθμο σιγα-σιγα και γω με τον Βαρβιτσιωτη αρπαζουμε την ευκαιρια και κανουμε το προσωρινο 1-2.
Ειχαμε ομως ηδη αρχισει να βλεπουμε το τερας στους καθρεπτες μας(ολοι ξερουμε για ποιον μιλαω) και καναμε οτι μπορουσαμε να κρατησουμε τη διαφορα μεχρι τα πιτ.
Μετα τα πιτ ο Βαρβιτσιωτης εχασε μια θεση (επειδη δεν φρεναρε στο box του :banana :banana :banana και επρεπε να κανει οπισθεν για να μπει :banana :banana :banana ) και βρεθηκε στη μαχη μεταξυ του Κοντογιαννη και του Καραφωτια.
Μετα απο πολυ αγωνα, ο Βαρβιτσιωτης καταφερε να περασει το Ferrari του Καραφωτια διασφαλιζοντας μια τριτη θεση ενω εγω ενιωσα τα πιο βασανιστικα 15 λεπτα της ζωης μου με τον Κοντογιαννη απο πισω μου.
Τελικα τα καταφερα! :headtowall

Νιωθω πραγματικα περηφανος γι αυτη τη δυσκολη νικη!Ξερω ομως πως ο Κοντογιαννης δεν ειχε τον χρονο εξασκησης που ισως θα ηθελε (λογο ταξιδιου) αλλα κυριως δεν ειχε το VR κοντα και επαιζε απο οθονη με αποτελεσμα ισως να ηταν λιγο αποπροσανατολισμενος :zombie Περιμενω και τη δικια του σκοπια στον αγωνα!
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Πέμ Μαρ 29, 2018 11:00 am

Καλησπέρα σε όλους.

Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες για την απόδοσή τους αλλά και στο βάθρο. Θέλουμε σίγουρα την εμπειρία του να μην παίζεις με VR Lylankor!

Μετά το SPA νόμιζα είχαμε 2 βδομάδες για τον επόμενο αγώνα αλλά Κυριακή κατάλαβα πως ήμουν λάθος. Τρέξιμο να κλείσουμε εισιτήρια αεροπορικά και μεταφορικά για τα αυτοκίνητα να προλάβουμε να έχουμε έναν αξιοπρεπή αγώνα όπως στο SPA. Φτάνοντας Τρίτη πρωί στην πίστα ξεκινήσαμε πρεροιμασία και με setup Τρίτης βράδυ μπήκαμε ομαδικά στον αγώνα για να φέρουμε έστω τα αποτελέσματα του SPA με δεδομένο τα BOG των άλλων οδηγών.

Στα του αγώνα μου.

Qualify:
Ξεκινούν τα Qualify βάζω ανάλογη βενζίνη και βγαίνουμε όλοι μαζί. Σκοπός ήταν να γράψουμε κάτι στο 1:30'** για να μην είμαστε έστω τελευταίοι. Μερικοί το κατάφεραν εγώ όχι και ξεκίνησα προτελευταίος (συν τα αυτοκίνητα που είχαν BOG).

Αποφασίζουμε στρατηγική pit stop με γρήγορη είσοδο για να κρατήσουμε ότι προβάδισμα έχουμε από το 1ο σκέλος του αγώνα.

Race:
Κάνω μια πολύ καλή εκκίνηση αλλά μπροστά μου η McLaren του Τάκη έψαχνε χώρο μια στο κέντρο μια προς τα δεξιά και δεν είχα το κατάλληλο timing να περάσω. Στην K1 πανικός όπου τελικά ευτυχώς ανοίγομαι τέρμα αριστερά και γλυτώνω τα πάντα από το μπάχαλο και κερδίζω αρκετές θέσεις. Κ2 παρόμοιο μπάχαλο πάλι σχεδόν αλώβητος με ένα κίτρινο προφυλακτήρα ξεφεύγω τα πάντα και τελικά πλασάρομαι 9η θέση πανευτυχής. Όμως μέσα μου ξέρω ότι δεν θα την παλέψω γιατί όσοι πέρασαν ήταν μισό δευτερόλεπτο γρηγορότεροι και στο Practice και σε όλα. Προσπαθώ απλά να κρατήσω άμυνες όσο μπορώ. Ο Καραντάνας με πιέζει για 3-4 γύρους καταφέρνει με περνάει αλλά στην K1 φρενάρω σωστά όλα καλά χωρίς υποστροφή αλλά είχα ένα τσακ περισσότερο φόρα και τον ακούμπησα πίσω και τον εκτόπισα.

Κώδικας: Επιλογή όλων

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorrysorry sorry sorry sorry sorry sorry.
Με το γεγονός αυτό χτυπάει και ο Βελισσάρης με τον Καραντάνα και έτσι καταστρέφω και τον αγώνα του teammate μου.

Κρατάω πίσω τους υπόλοιπους και μπαίνω στα pit γρήγορα για να μην με περάσει ο Κληρονόμος. Εμ που βγαίνω και με έχει περάσει... Κάτι δεν καταλαβαίνω με τα pit και overcut/undercut πως τα λέτε... Θέλω σεμινάριο.

Μετά το pit είμαι μπροστά από 2 McLaren ωραία άμυνα με το 1ο αλλά με περνάει εύκολα και πίσω έχω T.Skaltsa όπου έχουμε ωραίο αλυσβερίση μέχρι που με περνάει. Πάω να του επιτεθώ στην K3 (δεξιά) φρενάρωντας λίγο πιο βαθιά (ένα τσικ ρε γαμώτο) αλλά δεν σταμάτησα και τον πέτυχα στο πλάι βγάζοντας τον στο χώμα.

Κώδικας: Επιλογή όλων

Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorrysorry sorry sorry sorry sorry sorry.
Τον περίμενα στην αμέσως επόμενη και τον άφησα.

Γενικά σε αυτό τον αγώνα όποιος με έφτανε με πέρναγε. Η ομάδα κατέβηκε εντελώς βιαστικά.
#ICRACKUNDERPRESSURE
Γενικά ήμουν μια όμορφη καταστροφή σε αυτόν τον αγώνα... :drunk :crazy2

​Επόμενος αγώνας στο Νέρμπερινγκ... - Λευτέρης Αξιώτης

Καλό Πάσχα σε όλους καλές διακοπές να περάσετε η μετάδοση ήταν πολύ ωραία συγχαρητήρια στον Λευτέρη και τον Σπύρο!
Λόγω απουσίας από τη βάση μου και στο Ring θα είμαι απροπόνητος. Ελπίζω να μην έχω πάλι συμβάντα :(
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GBratsos την Πέμ Μαρ 29, 2018 4:27 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Konstantinos
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 10:59 am
Τοποθεσία: Λάρισα
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από Konstantinos » Πέμ Μαρ 29, 2018 2:13 pm

Καλά είσαι. Εγώ στους περισσότερους αγώνες έκανα 30-40 γύρους μαξιμουμ προπόνηση την κάθε πίστα και με setup της τελευταίας στιγμής εάν ανέβαζε κάποιος της BMW ή κλεψιμαίικο απ το internet με αμφιλεγόμενα αποτελέσματα. Απ ότι καταλαβαίνω είμαι από τους λιγότερο έμπειρους στο sim-racing με πιθανή εξαίρεση τον Σκαλτσά, αλλά αυτός μας τρώει στην RL experience ;D

Η Spielberg είναι απ τις πίστες στην οποία έχω τη λιγότερη εμπειρία, αν εξαιρέσουμε την PaulRicard την οποία έτρεξα για πρώτη φορά. Οπότε πήγαινα σχετικά συντηρητικά, μιας και το παραμικρό ατύχημα στο οποίο μπορεί να εμπλεκόμουν θα με έδιωχνε απ το πρωτάθλημα. Κάναμε κάτι σέξι τρενάκια για αρκετούς γύρους εκεί στα πίσω μέρη, αλλά χάζευα, έχασα τα φρένα σε μια στροφή και βγήκα εκτός για λιγάκι, κι έτσι έχασα την παρέα. Νομίζω ήταν Μπράτσος, Σκαλτσάς κι ακόμη ένας σίγουρα.

SotirisM
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 11:39 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από SotirisM » Πέμ Μαρ 29, 2018 4:48 pm

Αρχικά,

Συγχαρητήρια σε όλους!

Η καλύτερη συνολικά εμφάνιση (προ RRC) αν δεν κάνω λάθος της Audi σαν σύνολο μέχρι τώρα. Και τα τρία αυτοκίνητα τερμάτισαν και μάλιστα στην δεκάδα! Μακάρι να το είχαμε καταφέρει και σε περισσότερους αγώνες :)

Στα του weekend. Δυστυχώς ένας τραυματισμός στον αριστερό μου καρπό τις τελευταίες μέρες, με δυσκόλεψε σε όλη τη φάση.

Στο FP της προηγούμενης ημέρας πολύ ωραία τρενάκια με αρκετούς από το grid, δώσανε πολύ καλή αίσθηση του τι θα ακολουθούσε.

Στο Quali καλός χρόνος, αλλά πολύ πάνω από το αναμενόμενο. Δυστυχώς αυτά τα anticut sausages κάνουν τρελή δουλειά... :P Οι χρόνοι των περισσοτέρων μας ήταν πάρα πολύ κοντά! Που προμήνυε δυνατές μάχες!

Στον αγώνα στην Κ1 βρεθήκαμε 3 wide και ευτυχώς καταφέραμε και περάσαμε ξυστά από τον Πάρη που στάθηκε άτυχος γυρνώντας στη μέση. Πολύ κοντά με τον Γκελτσίδη(ακουμπήσαμε κιόλας στην Κ2), αλλά βλέποντας στη συνέχεια πίσω μου τον Κοντογιάννη που είχε σταθεί άτυχος στο Q, του έδωσα τη θέση γιατί δεν ήθελα να του κόψω το ρυθμό κι έχασα κάμποσο. Πλησίασα αλλά μια επαφή τους τους έριξε πιο πίσω, οπότε επαναλήφθηκε η εναλλαγή θέσεων. Έτσι βρέθηκα σε πεδίο βολής για τον Κατέλα που πλέον με απειλούσε με τη διαφορά μας να παίζει από 0,7-1.0s συνεχώς! Ένα μικρό λαθάκι τον έφερε πλέον σε θέση βολής και έτσι πήγαμε σχεδόν όλη την πίστα πλάι-πλάι! Ήταν τόσο έντονο να ακούς το Τανκς να βρυχάται, αλλά να κρατιέσαι κιόλας μην γλιστρήσεις και πέσεις πάνω του. Θα με ΠΑΤΑΓΕ! :P Τελικά περνά και μετά το ίδιο σκηνικό με αυτή τη φορά εμένα επιτιθέμενο! Αυτή η κατάσταση κράτησε σύνολο για 14-16 laps μέχρι τα pits, η διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο όπου ένα γλίστρημά μου για την είσοδο στα pits(πρέπει να έφτυσε λάδια το Nissan) που θα έμπαινα για να κάνω το undercut, άνοιξε τη διαφορά μας και τον έχασα. Πάντως πήρε το μάτι μου πως μετά του έκανε τη ζωή δύσκολη το έτερο Audi του Μάκη μέχρι την καρό σημαία! Επόμενη μάχη με τον Πάρη, όπου στην ευκαιρία μου να κρατηθώ στην Κ2 όντας δίπλα σχεδόν, κατέβασα νεκρά, δίνω γκάζι και δεν πήγα πουθενά! Μετά χάθηκε όποια ευκαιρία να τον κυνηγήσω, ήταν σε πολύ γρήγορο ρυθμό. Από το σημείο αυτό, πήρα την απόφαση να αποφύγω λάθη και να τερματίσω μιας και ήμασταν και οι 3 στην δεκάδα και οι βαθμοί ήταν πολύτιμοι!

Το μόνο μου παραπονάκι ήταν σε 2 μπλε σημαίες. Όπου σε αυτή στον Γκελτσίδη, με το "ζόρι" σχεδόν πέρασα. Εγώ τουλάχιστον θεώρησα τη στιγμή εκείνη πως έκανα κανονική προσπέραση.

To lap με τον Κατέλα δίπλα!

maik75
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:33 pm
Τοποθεσία: Καβαλα
Ηλικία: 21

Δημοσίευση από maik75 » Πέμ Μαρ 29, 2018 5:41 pm

Απο που να ξεκινησω..Αρχικα απο την προπονηση που εκανα, η οποια ηταν σχεδον ανυπαρκτη, για τα δεδομενα μου, μονο 20-25 γυρους, ευτυχως ειχα ενα υποβαθρο για την πιστα απο rf2, αλλα και απο πιο παλια στο asseto, ετσι καταφερα να βρω σταθερο ρυθμο, να ναι καλα οι παιδες απο την ομαδα μου που εστεισαν ενα πολυ δυνατο setup.

Στο Q τωρα, 6η θεση, την οποια δεν περιμενα ουτε στα ονειρα μου.

Στο αγωνα ξεκινησα με το σκεπτικο να παω πολυ επιφυλακτικα, ενα γρηγορο φρεναρισμα απο μια ferrari με φοβισε αρκετα, το καταλαβα οτι ηταν πολυ νωρις, πηγα οσο πιο δεξια γινοταν, καθως ειδα πως ο Σωτηρης ερχεται γρηγορα, καταληξαμε να πηγαινουμε 3 αυτοκινητα στην Κ1 η οποια ουτως η αλλως ειναι δυσκολη να την παρουν 2 αυτοκινητα, ετσι αποφασισα να την κοψω απο τα χορταρια με το σκεπτικο να αφησω αυτους που προσπερασα μετα, αλλα τα πραγματα δεν πηγαν οπως τα φανταζομουν, η Mclaren του Κουτιανουδη ειχε γυρισει στην μεση της πιστας, καθως εβγαινα απο την Κ1 ενα, ερχομαστε προσωπο-προσωπο, εκει λειτουργησαν τα αντανακλαστικα μου, το πηρα οσο πιο δεξια γινοταν, προς εκπληξη μου απεφυγα την επαφη και με τον Κουτιανουδη, αλλα και απο τις μπαριερες. Επειτα το ιδιο σκηνικο εγινε και στην Κ2, απεφυγα και παλι μια mclaren, το αποτελεσμα απο την εκκινηση ηταν να πεσω στην 10η θεση, κανενα παραπονο απο εμενα, αλλα οι εκπληξεις δεν ειχαν τελιωσει, στον 2ο η 3ο γυρο, δεν θυμαμαι, ειχε ο Κατελας και ο Φακης μαχη, ειδα πως ο Κατελας πηγε για προσπεραση, ακολουθησα και εγω, στα φρενα πηγα λίγο πιο βαθια, ευτυχως δεν ειχα επαφη μαζι με τον Κατελα, το πολυ για ενα νετρονιο δεν τον βρηκα :-P , μετα απο αυτο, ειχα μαχη με τον Φακη στην Κ3-Κ4, οπου τον αφησα στην Κ4 γιατι ημουν απο εξωτερικη και δεν ειχα πολυ αυτοπεπηθηση, στην προτελευταια στροφη ειχε ενα γλιστρημα, για να τον αποφυγω ανεβηκα πανω απο στα curb και τον περασα, μετα ξεκίνησε το κυνηγι με τον Κατελα εκανα μερικα λαθη, με προσπερασε, μετα κυνηγουσα ειχα ενα τετακε, εχασα 7 δευτερα και ετσι τελιωσε το πρωτο stint, μετα τα pits βρεθηκα μπροστα απο τον Σωτηρη, ακολουθησε ενα κυνηγητο διαρκειας με τον Κατελα, ειχαμε ακριβως τον ιδιο ρυθμο, σε πανω απο 15 γυρους καναμε ακριβως τους ιδιους χρονος, ωσπου μερικες μπλε σημαιες τον επηρεασαν, ετσι καταφερα να κοψω την διαφορα, καθως δεν ειχα θεματα με τις μπλε σημαιες και τελος ο Κατελας ειχε θεμα με τα λαστιχα, στην Κ4-Κ5-Κ6 απο μονες τους εκοβα 6-8 δεκατα, ειχα εξαντηθει, δεν μπορεσα να φτασω σε αποσταση βολης και ετσι τερματησα στην 7η θεση, η οποια δεν με χαλασε καθολου, δεδομενου το practice που εκανα και τα λαθη μου στον αγωνα.

Τελος, ενα μεγαλο μπραβο στον Κατελα, στον Κωστα που καταφερε να παρει την 2η θεση απο την 16η νομιζω, την ομαδα μου για το setup και την υποστηριξη και βεβαια μπραβο σε ολους για τον αγωνα που δωσαμε. Τωρα ειναι η ωρα την κολασης!

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Μαρ 29, 2018 9:15 pm

NO RISK - MANY PROBLEMS - HIGH REWARD :behave

Aφου είδα και το χθεσινό live το μόνο που έχω να πω είναι ένα μεγάλο μπράβο στην πρώτη τετράδα, κυρίως στον Γιάννη για τη νίκη του αλλά και στην ομάδα μετάδοσης!

Το qualifying πήγε σχετικά καλά για μένα με την 5η θέση χωρίς να έχω κάποιον γύρο που να είναι απόλυτα καθαρός αλλά πάρα πολύ καλά για την ομάδα με το 1-4-5 :banana

Στη μίνι κουβέντα που είχαμε όταν ειμασταν στην σχάρα εκκίνησης είπα στα παιδιά ότι δεν θα επιτεθώ αν δεν δοθεί πραγματικά μεγάλη ευκαιρία, μη θέλοντας να ρισκάρω τίποτα. Παράλληλα πήρα ένα μικρο ρίσκο με τις πιέσεις των ελαστικών μου βγάζοντας 1 psi σε κάθε τροχό από αυτό που θα χρησιμοποιουσαν ο Άγγελος και ο Κώστας πιστεύοντας ότι με τον ρυθμό αγώνα που είχα θα εφερνα τα λάστιχα στο σημείο που ήθελα.

Ξεκινάμε, κάνω ελαφρώς καλύτερη εκκίνηση από τον Συλλαιο άλλα πάω αρκετά συντηρητικά στην Κ1 για να μην έχουμε κάποια επαφή είτε με τον Γιάννη, είτε με τον Άγγελο που ήταν στην εσωτερική μου.
Μέχρι την Κ2 έχω ανεβεί στην 3η θέση οπού παραμένω για το πρώτο κομμάτι του αγώνα. Αρκετά νωρίς κατάλαβα ότι το ρίσκο που πήρα με τις πιέσεις των ελαστικών δεν έχει βγει και δεν μπορώ να ακολουθήσω τον ρυθμό των πρώτων 2. :nonono

Παίρνω λοιπόν τη σοφή απόφαση, ( :helloo ) ενώ ο Κώστας είναι ακόμη πρώτος, να παίξω όσο περισσότερη άμυνα μπορώ σε Βαρβιτσιωτη και Κοντογιαννη άλλα, πάλι χωρίς να πάρω ρίσκα έτσι ώστε να τους καθυστερήσω όσο μπορώ.
Μέχρι το τέλος του πρώτου στιντ με είχαν περάσει και οι 2 και δυστυχώς δεν μπορούσα να ακολουθήσω.
Πάω για undercut στο pit stop, διορθώνω τις πιέσεις, δουλεύει το undercut, δουλεύουν τα λάστιχα!!! Όταν ολοκληρωθηκαν τα pit stops είχα μειώσει την διαφορά μου στο μισό από την πρώτη τετράδα και πιστεύω πως είχα ρυθμό για να μπω και γω στο τρενάκι. Δεν πιστεύω να δοκίμαζα προσπέραση, ΕΙΠΑΜΕ ΟΧΙ ΡΙΣΚΑ..... :beer

Ελα μου ντε που Driving Force GT μου είχε αντίθετη άποψη... Μέτα από 4 χρόνια χρήσης αποφάσισε να μου κάνει νάζια... Το αριστερό paddle τουλάχιστον 1-2 φόρες σε κάθε γύρο αντί να κάνει ένα κατέβασμα στο κάθε "κλικ" έκανε 2, το πρόβλημα μεγαλώνει καθώς στην 488 το gear-shift protection είναι πολύ πιο χαλαρό απ' ότι σε άλλα gt3 που έχω δοκιμάσει.. (μάλλον γιατί είναι χαμηλοστροφη και έχει αρκετό περιθώριο μεχρι τον κοφτη της) Σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά σε στροφές που κουβαλούσα φρένα μεχρι μέσα στο απεξ ήταν σαν να τραβάω στιγμιαία χειρόφρενο. :popcorn
Παλιά καραβάνα από το Richard Burns Rally, δεν μασάω, αν και σίγουρα έχασα αρκετό παραπάνω ίδρωτα μεχρι το τέλος. Προσάρμοσα λίγο τις γραμμές μου έτσι ώστε να φρενάρω όσο πιο ίσια γίνεται με συνέπεια να χάνω χρόνο αλλά κατάφερα να το φέρω στο τέλος χωρίς να έχω κάποια δυσάρεστη έκπληξη....

Τελικό αποτέλεσμα πολύ κάλο για την ομάδα, πάμε στο Nordschleife να κουβαλήσουμε τα αυγά χωρίς να σπάσουμε κανένα... :wisdom


P.S 1 - Πραγματικά χαίρομαι που βλέπω ομάδες να δυναμώνουν, από την αρχή περίμενα οτι θα ξεφούσκωναν μερικές ομάδες, είτε λόγω συμμετοχών, είτε λόγω αποτελεσματων. Αλλά ειδικά από την Monza και μετά βλέπω ότι όλα τα αυτοκίνητα και όλοι οι οδηγοί παλεύουν για την 10αδα τουλάχιστον... :banana

P.S 2 - Κοντογιαννης, πουλά το VR αλλιώς θα κάνω εισήγηση στην οργάνωση να ξεκινάς με 10 θέσεις ποινή, τουλάχιστον, σε κάθε αγώνα... :banana :banana :banana :banana

P.S 3 - Όποιος βρει πόσες φόρες έγραψα την λέξη ρίσκο κερδίζει μια φρουτοσαλάτα.. :crazy2

P.S 4 - Άρχισα και ξενερώνω με τα προβλήματα από μεριάς μου που δεν λένε να με αφήσουν, 20 μέρες ΟΤΕ με το θέμα του Internet που είχα στη Monza, χωρίς ρεύμα από την Κυριακή το βράδυ μεχρι χθες το μεσημέρι λόγω καταστροφών στο δίκτυο της ΔΕΗ από την κακοκαιρία που με πήγε πίσω και στη δουλειά μου.. Και τώρα το τιμόνι! Το καθάρισα και μπαίνω βόλτα στο Nordschleife! Ελπίζω να δουλεύει σωστά τώρα :zombie :zombie :zombie :zombie

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα GT3”