Δηλώσεις αγώνων

Siganos
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από Siganos » Πέμ Μαρ 29, 2018 10:35 pm

3 φορες.

Η φρουτοσαλατα να μου σταλει με κουριερ. :crazy3
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Μαρ 29, 2018 10:59 pm

Siganos έγραψε:
Πέμ Μαρ 29, 2018 10:35 pm
3 φορες.

Η φρουτοσαλατα να μου σταλει με κουριερ. :crazy3
Στειλε διευθυνση με πμ! :salute

Siganos
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από Siganos » Πέμ Μαρ 29, 2018 11:06 pm

χαχαχαχχαχαχαχαχαχχα

Σ'ευχαριστω για τα συγχαρητηρια και παμε να τελειωσει η σεζον με εναν τρομερο αγωνα σε μια τρομερη πιστα! :beer :beer
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Απρ 12, 2018 3:38 pm

Η λέξη που μπορούσε να περιγράψει τη χθεσινή μέρα ήταν μια... ΑΓΧΟΣ :helloo

Είχαμε κάνει την καλύτερη προετοιμασία από κάθε αγώνα σαν ομάδα γιατί δεν θέλαμε να το χάσουμε μετά από τόση προσπάθεια.

Ξεκινώντας το Q βρήκαμε σωστό track position, μένοντας πίσω και χτίζοντας σωστές διάφορες έτσι ώστε να μην πιάσουμε αυτοκίνητα σε κανέναν από τους 2 χρονομετρημένους γύρους. Μας βγήκε, κάναμε και οι 3 καλούς χρόνους χωρίς να ρισκάρουμε και προσωπικά εγώ ειδικά μεχρι να περάσω την Καρουζελ είχα τρομερό άγχος για το αν θα καταφέρω να βγάλω τον γύρο. Χωρίς λόγο, καθώς ο ρυθμός ήταν όσο έπρεπε και χωρίς ρίσκα.
Μπαίνοντας στον 2ο χρονομετρημένο γύρο μπορώ να πω ότι έφυγε ξαφνικά όλη η πίεση και όλο το βάρος από πάνω μου και ξεκίνησα να κυνηγάω χρόνο κάτω του 8.20 που με τις χθεσινές συνθήκες έβγαινε πιστεύω και από τους 3 μας. Πήρα αρκετά ρίσκα, δοκίμασα να περάσω φλατ την Σβιντενκρόιτζ (ή κάπως έτσι, πριν την κατηφορική δεξιά στη γέφυρα της Yokohama) δεν μου βγήκε, έφυγα με τα 4 και έσκασα στην αριστερή μπαριερα.

Race: Ξεκινούσαμε σαν ομάδα στις θέσεις 5-6-7 αν δεν κάνω λάθος. Έκανα πολύ καλή εκκίνηση, άλλα μόλις έφτασα πίσω από τον Συλλαιο σήκωσα το πόδι από το γκάζι καθώς δεν είχα σκοπό να μπλεξω μπροστά, ούτε ήθελα να ακολουθήσω τον ρυθμό τους.
Άφησα λίγο παρακάτω και τον Βαρβιτσιώτη που έδειχνε να είχε ρυθμό και μπήκα στο Nordschleife χωρίς πρόβλημα, άγχος ή οτιδήποτε.
Κάπου στα μισά του πρώτου γύρου, ακούω στο ts από το Άγγελο που ήταν μπροστά, "προσοχή, ο Κοντογιαννης είναι εκτός", πρώτη στιγμή που η πίεση πρέπει να έφτασε στο 20 :fimotro.
Όταν μπήκαμε στο τρίτο σεκτορ έβλεπα τον Βαρβιτσιώτη μπροστά μου να χάνει κάποιες γραμμές, μάλλον είχαν υπερθερμανθεί τα soft!!!???? Έφτασα κοντά με σκοπό να περάσω και να φύγω γιατί είχα καλύτερο ρυθμό σε εκείνο το σημείο και τελικά τα κατάφερα. Αλλά στην ευθεία ήμουν το εύκολο θύμα πάλι... Περάσαμε την γέφυρα πλάι-πλάι, πίστευα ότι θα κάνει το lift καθώς ήμουν από την εξωτερική και μου τελείωνε ο χώρος αλλά τελικά ευτυχώς φοβήθηκα πρώτος εγώ και φρέναρα, το αποτέλεσμα φάνηκε στο live. :popcorn
Ξανά η πίεση στο 20 γιατί έβλεπα ότι τα λάθη γύρω μου γίνονται εύκολα και όσο ήμουν μόνος μου πλέον στην πιστά έκανα χαζά τσεκ λόγω του άγχους. Κατανάλωση, πιέσεις ελαστικών, φθορά, που είναι οι teamates?, που είναι τα Nissan....? Αυτό το πράγμα 4-5 φόρες κατά την διάρκεια του κάθε γύρου. Σε κάποια φάση, φυσιολογικά χάθηκα, χτύπησα ένα κερμπ που έπρεπε να είμαι 3 μετρα μακριά με αποτέλεσμα ενα τετακε 50μ. πριν το Καρουζελ.
Αφήνω τον Κατελα να περάσει και ξαναμπαίνω σε mode οτι ο χαλαρός ρυθμός μου αφήνει πολλά περιθώρια να σκέφτομαι και να ασχολούμαι με χαζά πράγματα.
Σε μια αλλαγή γραμμής πίσω από τον Δημήτρη, δεν μπορούσα να δω την άκρη της άσφαλτου, λόγω του Νισσαν, πάτησα λίγο στο χόρτο και έκανα 2ο τετακε. Χαμένος χρόνος 8" , κεφάλι κάτω, ξανά έφτασα πίσω από το Νισσαν άλλα η μάχη τελείωσε χωρίς να αρχίσει καθώς είχαμε άλλη στρατηγική στο pit stop.

Aπο κει και μετά μόνος μεχρι το τέλος, με εξαίρεση μια προσπέραση που μου έριξε ο Κουτιανουδης. Τέλος καλό, όλα καλά.



Αλλα δεν θα τελειώσω το σεντόνι εδώ..... :mallet

Μπράβο σε Λευτέρη και Σπύρο αλλά και στον Σωτήρη με τον Κωνσταντίνο για την μετάδοση. Πίστευα ότι θα κάνει "κοιλιές" το live λόγω διαφορών αλλά εγώ το είδα ευχάριστα.
Τα παιδιά που είχαν lag μάλλον ήταν θέμα cpu και όχι αντίστοιχη περίπτωση με το δικό μου συμβάν στη Μοντσα, είδα και στο live ότι και ο Λευτέρης έφτανε αρκετές φορές στο 99%

Πρώτος στόχος για το επόμενο πρωτάθλημα είναι να μπορώ να συμμετέχω, πιστεύω πως κατά 99% θα είναι εφικτό.
Δεύτερος να παραμείνω στο ίδιο "πλήρωμα" με τα παιδιά που κάναμε πρώτα μια παρέα και μετά μια ομάδα. (Αριστομένη έχεις το ελεύθερο από μένα να πας full time σε άλλη ομάδα αν θες... :salute )
Τρίτος στόχος, σαν tifoso εγώ, είναι να μείνουμε στο ίδιο αυτοκίνητο και για του χρόνου. Έχει συζητηθεί από κάποιον που είναι φίλος (ονοματα δεν λεμε), άλλης ομάδας, να κάνουμε προσπάθεια με άλλο αυτοκίνητο. Αλλά μετά την χθεσινή δήλωση στο live πλέον τον βλέπω ότι έχει αλλάξει γνώμη.... γκουχ γκουχ.....

Οι Ferrari έχουν φύγει ήδη για Ιταλία για την απαιτούμενη συντήρηση και αν πάνε όλα καλά, έχουμε κλείσει ραντεβού και με γραφίστα για το νέο "ντύσιμο" τους. (Σπύρο θα κατουρηθείς από την χαρά σου όταν δεις το αποτέλεσμα, στο υπόσχομαι εγώ... :fimotro )
Τέλος, επιφυλάσσομαι να ετοιμάσω ένα βίντεο με τα highlights όπως τα είδα εγώ μέσα από το κοκπιτ της Ferrari, άλλα με το upload που έχω, το βλέπω να ανεβαίνει λίγο πριν την αρχή του επόμενου πρωταθλήματος.. :headtowall

polemarhos
Πρωταθλητής
Πρωταθλητής
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Ελευσινα
Ηλικία: 19

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από polemarhos » Πέμ Απρ 12, 2018 4:35 pm

Πρώτο άρθρο μου στην Κατηγορία GT3. Είπα να γράψω και γω μια δηλωση αλλα και καποια σχόλια για το πως το είδα απο την μερια μου σε αυτους τους 2 αγωνες που ετρεξα.

Πρωτα απο ολα Μπραβο στους Διοργανωτες γιατι πραγματικα δουλεψαν σε εναν καινουργιο εξομοιωτη με καινουργια αυτοκινητα. Το πιο θετικο απο ολα περαν του τι συνεβη στους αγωνες ειναι οτι η κοινοτητα αυτη μεγαλωνει και μεγαλωνει και αναγνωριζεται απο πολυ κοσμο και πραγματικους οδηγους ( Δεν θα ξεχασω τις χθεσινες δηλωσεις του Τακη Σκαλτσα) και αυτο οφειλεται στην προσπαθεια των σημαιων της F1AXION που δεν χρειαζεται να αναφερω ονοματα διοτι ολοι τους γνωριζουμε. Keep it up!

Εγω προσωπικα στο Asseto corsa, ποτε δεν ειχα τρεξει σε πρωταθλημα ή σε καποιον αγωνα , παρα μονο εγραφα απειρους γυρους με το Κωστακι και τον Σπυρο ετσι απλα επειδη γουσταραμε το game και τα αυτοκινητα. Το ειχαμε συζητησει πολλες φορες για το αν αυτος ο εξομοιωτης προσφερεται για πρωταθλημα. Το αποτελεσμα θεωρω τα λεει ολα...:beer. Δεν θα μπω στην διαδικασια να σχολιασω για το οδηγικο ηθος και επιπεδο των οδηγων καθως νομιζω πως ειναι περιττο. Απλα επεται και συνεχεια! :salute

Μπραβο στην ομαδα της Ferrari που κατεκτησε το πρωτο πρωταθλημα σε εναν νεο εξομοιωτη αλλα και προφανως σε ολους τους συμμετεχοντες! :beer

Για τον αγωνα στην ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ πιστα που ονομαζω ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ :lol ηθελα να τρεξω σαν τρελος. Περιμενα πως και πως να ερθει αυτη η Τεταρτη και να πω οτι εχω αγωνα το βραδυ σε αυτη την πιστα.

Στο Q οπως ειπα και στις δηλωσεις Ξενερωσα λιγακι ( ΑΠΕΙΡΑ ΒΑΣΙΚΑ :lol: ) επειδη εγωιστικα και μονο ηθελα να τα παρω ολα σε αυτον τον αγωνα. :headtowall . Προφανως και αστειευομαι αλλα καταλαβαινετε...

Στον Αγωνα, περιμενα πως μαχες με τους εξης. Κοντογιαννη, Συλαιο, Κουτιανουδη! Ονειρο θα ηταν να ειμασταν 4αδα κολλητα απο την αρχη ως το τελος. Καποια στιγμη ο Κοντογιαννης, εχασε τον ελεγχο και απλα αφεθηκε στην αγκαλια της Κολασεως μαζι με το Audaki. Η αληθεια ειναι οτι στεναχωρηθηκα οσο και οταν εγκαταλειπει το Κωστακη σε μερικους αγωνες λογω Disconnect κλπ. Συνεχιζοντας και βγαινοντας στην πισω ευθεια το μακλαρεν απλα με περασε στην ευθεια και το μονο που μπορουσα να κανω ηταν απλα να κολλαω στην υπολοιπη πιστα πισω του μπας και καμια φορα στην ευθεια πατησω το party mode οπως ο Hamilton στην αυστραλια και ξαφνικα εκει που επιανε 276,πιασει...278-279...Μαχη, Μαχη , Μαχη και μπαινουμε πιτ μαζι και βγαινω μπροστα του. Λεω εδω τωρα κανε οτι μπορεις διοτι ο Κουτιανουδης και το μακλαρεν του εχουν αγριες διαθεσεις. Πιεση, Πιεση , Πιεση και μολις ερχεται η πισω ευθεια, προφανως θα με περνουσε, αλλα μπορεσα και του ξαναπηρα slipstream και κατεβαιναμε μαλλια κουβαρια για τα φρενα. Παταω κερμπ το εσωσα, Παταει κερμπ και ανατιναξη το μακλαρεν. Λεω οχι ρεεεε φιλε. Μετα απλα κρατησα εναν ρυθμο και δεν επρεπε να χαλαρωσω πουθενα γιατι μεχρι και την τελευταια στροφη, σε αυτον τον ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ, ολα γινονται! Την νικη στην αγαπημενη μου πιστα, με μια απο τις αγαπημενες κατηγοριες αγωνιστικων τα GT3 και με αυτους τους οδηγους απεναντι, την ευχαριστηθηκα οσο το πρωτο Πρωταθλημα που πηρα στην F1!!! :hellas

Και μια συντομη ανακοινωση ( λεπτομερειες αφου γινει το κολπο ), το καλοκαιρι θα εχω την ευκαιρια να οδηγησω και στην Πραγματικοτητα στον Πρασινο Παραδεισο! :hola :hola :hola :hola :hola

SotirisM
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 11:39 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 32

Re: Δηλώσεις αγώνων

Δημοσίευση από SotirisM » Παρ Απρ 13, 2018 2:12 am

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος εντός και εκτός πίστας για την διεξαγωγή και ολοκλήρωση του πρωταθλήματος!

Συγχαρητήρια στην ομάδα της Ferrari για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!

Συγχαρητήρια στην ομάδα μου Audi (Κωνσταντίνο/Χρήστο/Μάκη) για την προσπάθεια που έκανε!

Προσωπικά αν και το χάρηκα πολύ, ένα αίσθημα πικρίας με συγκρατεί καθότι δεν κατάφερα προσωπικά να συνεισφέρω όσο ήθελα/έπρεπε στην εξαιρετική απόδοση του Κωνσταντίνου Κοντογιάννη στο σύνολο του, όπου μας στοίχισε πολύτιμους βαθμούς και θέσεις.

Στα του weekend, δυστυχώς δεν μπορέσαμε να κατεβάσουμε 3ο αυτοκίνητο για τον αγώνα αυτό. Οι δυο μας λοιπόν, ψάχνοντας το setup μέχρι ακόμα και πριν το Q, ορμήσαμε στην πίστα να βγάλουμε safe για αρχή ένα outlap (το AC τον μετράει και για κατάταξη αν δεν κάνεις άλλο γύρο), ώστε να έχουμε κάτι σίγουρο γι αρχή. Δυστυχώς είδα τον Κωνσταντίνο να το σπάει μετά το 1ο sector, οπότε θορυβήθηκα περισσότερο να το βγάλω safe. Με τον Συλλαίο πίσω μου και τον Βαρβιτσιώτη, αισθάνθηκα σαν σε αγώνα από νωρίς! Στην ευθεία έχοντας κολλήσει πίσω μου με προσπέρασε όπως το περίμενα(υψηλότερη τελική!) οπότε και μπήκαμε στο GP για τον χρονομετρημένο με το outlap στο 8:36 μάλλον θα γλίτωνα την τελευταία τουλάχιστον θέση. Για κακή μου τύχη όμως και ενώ είχα ένα ήδη delta -10 δευτερόλεπτα πολύ νωρίς, το έχασα κι εγώ στο ίδιο σημείο και πάπαλα ο γύρος. Εναπομένων χρόνος 7+ λεπτά, οπότε αντίο Q, τουλάχιστον έχω το outlap. Ευτυχώς ο Κωνσταντίνος κατάφερε και έκανε έναν χρονομετρημένο γύρο και έκλεψε τελευταία στιγμή την pole από τον Pole-μαρχο :P με μόλις 2+ δέκατα! Well done mate! ;)

Πάμε αγώνα! Εκκίνηση από την 15-16 θέση, κέρδισα 2-3-4 θέσεις στο GP. Δυστυχώς το lag (CPU/ping δεν ξέρω) των Κληρονόμου και Γιούργαλη, με "έριξε" σε τοίχο τραυματίζοντάς μου ανάρτηση, που στην γρήγορη δεξιά μετά το jump δεν με κράτησε (code: <Brown>) και τέλος ο αγώνας μιας και έσπασα κινητήρα... Γυρνάω με το scooterάκι της πίστας στο headquarter της Audi (σκεπτόμενος πως θα μου λείψει αυτό το "κούμπωμα" του αυτοκινήτου που νοιώθεις μπαίνοντας στην Carousel!), να εκτελέσουμε χρέη manager για το υπόλοιπο του αγώνα. Δυστυχώς 2 λεπτά μετά, ανοίγει η πόρτα και μπαίνει και ο Κωνσταντίνος μέσα με σκισμένη στολή, VR ραγισμένο, τιμόνι κολάρο, "Ξέχασα τα φρένα για την στροφή" μου λέει! Αράξαμε παρέα μπροστά στα monitors με μπύρες-καφέδες, να απολαύσουμε τον αγώνα μιας και ήταν ακόμα στην αρχή του, ωσότου περάσαμε και μια βόλτα με τα ποτά μας ανά χείρας από το commentary box για τα διαδικαστικά.

Ευχαριστώ τα παιδιά που με ανέχτηκαν για το υπόλοιπο του αγώνα στα αυτιά τους, ελπίζω να μην πέταξα αρκετές κοτσάνες! Δυστυχώς οι θεατές δεν είχατε άλλη επιλογή :P

Τέλος ως θεατής, καρδιοχτύπησα με κάποιες γερές εξόδους/επαφές μερικών, όπου ευτυχώς δεν σπάσατε κινητήρα στις μπαριέρες και έστω με κάποια repairs συνεχίσατε τον αγώνα. Είναι κρίμα να έχεις φτάσει τόσο μακρυά και να "μένεις". Βλέπε τον άτυχο Φάκη, που είπε να χαλαρώσει στον τελευταίο γύρο στην 7η θέση, αλλά... κρίμα. :(

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα GT3”