Όριο Ταχυτητας στα Pit

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Όριο Ταχυτητας στα Pit

Δημοσίευση από GBratsos » Παρ Μαρ 02, 2018 4:55 pm

Η καραμέλα του επόμενου πρωταθλήματος πρέπει να σταματήσει ειδικά όταν πρόκειτε για θέματα ασφάλειας και βελτίωσης της εμπειρίας του αγώνα μας.

Τόσα ατυχήματα μπορούν να αποφευχθούν από χρήση εργαλείων που πολύ ευγενικά μας έχουν προτείνει τα παιδιά που έχουν εμπειρία στο Assetto Corsa και σε αγώνες.

Πρόκειται για την ασφάλεια του αγώνα μας κύριοι αλλά και του αυτοκινήτου μας και των αυτιών των teammaetes μας!

ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ!

Χρησιμοποιήστε καθρέφτη και helicorsa αν όχι και CrewChief!
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2566
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Παρ Μαρ 02, 2018 5:20 pm

Γιώργο καμια καραμελα επομενου πρωταθληματος. Σας ειπα να το βαλετε το helicorsa και σαφως βοηθαει. Οι virtual mirrors απο οσο ξερω λειτουργουν στο σερβερ (correct me if i am wrong).
Απο εκει και περα απο εμπειρια, οτι και να μου λες, δεν αποτελουν λυση. Το εγραψα πιο πανω. Βοηθανε ναι, αλλα δεν λυνουν το προβλημα.
Κι εσυ Helicorsa ειχες οταν εσκασες στα φρενα πανω στον αλλον. Δεν ηταν πλαι σου. Μπροστα σου ηταν, τον εβλεπες, ειχες και helicorsa και ομως του την εσκασες στα φρενα.
Αυτο το χαζο συμβαν λοιπον σε βοηθεισε το helicorsa να το αποφυγεις; Σε βοηθησαν μηπως τα φαναρια τα κοκκινα των φρενων που αναψαν στο αμαξι μπροστα σου που το βλεπεις με τα ματια και σου λενε οτι φρεναρει αυτη τη στιγμη;
Οχι!
Εσκασες πανω του.

Αυτο που θα λυσει το προβλημα ειναι να πιασεις τον συναθλητη σου στο σερβερ και να παιξετε κυνηγητο. Οπως εκανε ο Κατ με το Σωτηρη. Mετα απο αρκετα "παιχνιδια" κυνηγητου στο σερβερ πολυ συντομα θα διαπιστωσεις οτι δεν χρειαζεσαι κανενα helicorsa για να ξερεις που ειναι 3 αμαξια ταυτοχρονα με εσενα και αυτο...και ΜΟΝΟ αυτο αποτελει βελτιωση αγωνιστικης εμπειριας (φραση που ανεφερες στο ποστ σου).
Οι πιλοτοι ευθυγραμιζουν τα αεροσκαφη με το διαδρομο και τα προσγειωνουν με τη βοηθεια του ILS. Αλλα και στα αεροδρομια που δεν υποστηριζουν το ILS, οι πιλοτοι παλι με ασφαλεια θα σε προσγειωσουν. Πιστευω να πιανεις το νοημα οσον αφορα τη βελτιωση και την εμπειρια.
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Siganos
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 1:17 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Siganos » Παρ Μαρ 02, 2018 5:24 pm

Silkman έγραψε:
Παρ Μαρ 02, 2018 5:20 pm
Γιώργο καμια καραμελα επομενου πρωταθληματος. Σας ειπα να το βαλετε το helicorsa και σαφως βοηθαει. Οι virtual mirrors απο οσο ξερω λειτουργουν στο σερβερ (correct me if i am wrong).
Απο εκει και περα απο εμπειρια, οτι και να μου λες, δεν αποτελουν λυση. Το εγραψα πιο πανω. Βοηθανε ναι, αλλα δεν λυνουν το προβλημα.
Κι εσυ Helicorsa ειχες οταν εσκασες στα φρενα πανω στον αλλον. Δεν ηταν πλαι σου. Μπροστα σου ηταν, τον εβλεπες, ειχες και helicorsa και ομως του την εσκασες στα φρενα.
Αυτο το χαζο συμβαν λοιπον σε βοηθεισε το helicorsa να το αποφυγεις; Σε βοηθησαν μηπως τα φαναρια τα κοκκινα των φρενων που αναψαν στο αμαξι μπροστα σου που το βλεπεις με τα ματια και σου λενε οτι φρεναρει αυτη τη στιγμη;
Οχι!
Εσκασες πανω του.

Αυτο που θα λυσει το προβλημα ειναι να πιασεις τον συναθλητη σου στο σερβερ και να παιξετε κυνηγητο. Οπως εκανε ο Κατ με το Σωτηρη. Mετα απο αρκετα "παιχνιδια" κυνηγητου στο σερβερ πολυ συντομα θα διαπιστωσεις οτι δεν χρειαζεσαι κανενα helicorsa για να ξερεις που ειναι 3 αμαξια ταυτοχρονα με εσενα και αυτο...και ΜΟΝΟ αυτο αποτελει βελτιωση αγωνιστικης εμπειριας (φραση που ανεφερες στο ποστ σου).
Οι πιλοτοι ευθυγραμιζουν τα αεροσκαφη με το διαδρομο και τα προσγειωνουν με τη βοηθεια του ILS. Αλλα και στα αεροδρομια που δεν υποστηριζουν το ILS, οι πιλοτοι παλι με ασφαλεια θα σε προσγειωσουν. Πιστευω να πιανεις το νοημα οσον αφορα τη βελτιωση και την εμπειρια.
:salute :salute :salute
Συλλαίος

http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php?page=driver_profile&id=27202

Άβαταρ μέλους
Schumi
Δημοσιεύσεις: 1064
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 15, 2013 9:45 am
Τοποθεσία: Χωρα Των Θαυματων
Ηλικία: 5

Δημοσίευση από Schumi » Παρ Μαρ 02, 2018 5:49 pm

Είμαστε 24-26-27 οδηγοι νεοι σχεδον μεταξυ μας. Αλλοι σχετικοι αλλοι "ασχετοι" (κι εγω μεσα) με τα GT3. Καποιοι ειναι η 1η τους επαφη με αγωνες δρομου. Λογικο να υπαρχουν τετοια συμβαντα. Λυση δεν ειναι τα plugins. Βοηθεια για καποιους ναι αλλα οχι λυση. Για μενα λυση ειναι αυτο που εκανα εγω στην 1η εκκινηση. Ξεκινησα 3ος εχασα καποιες θεσεις τις οποιες μπορουσα ανετα στα φρενα να διεκδικησω αλλα!!! Αλλα οποτε πλησιαζω σε μια Κ1 σκεφτομαι παντα οτι "1ος γυρος ειναι εχουμε αλλους τοσους μπροστα μας". Πηγα τοσο προσεκτικα κι ας ειχα χασει τοσες θεσεις στον 1ο αγωνα που κατεληξα εγω να προσεχω μην στουμπησω μπροστα και με κοπανανε απο πισω. Τα περισσοτερα συμβαντα που βλεπω και σαν αγωνοδικης δεν χρειαζονται ουτε Helicorsa ουτε τιποτα. Απλα μυαλο! Καποιοι πρεπει να καταλαβουν οτι δεν μπορουν να περασουν οποτε θελουν κι αλλοι οτι δεν μπορουν να κανουν αμυνα οποτε θελουν. Παραδειγμα Brands Hatch εγω και ο Τσακνης. Με το που κολλησε απο πισω ουτε στροφη δεν με διαβασε αμεσως βουτα. Με φερνει σβουρα και μετα κολλησε πισω απο τον Σπυρο (Porsche) o οποιος ηταν πολυ πιο αργος απο μενα αλλα εκει 20-25 λεπτα τρενο. Γιατι δεν βουτηξε οπως εμενα? Πρωτα μαλλον την εκανε και μετα εμαθε. Που θελω να καταληξω? Εαν υπαρχει μυαλο και σκεφταιστε πριν πραξετε δεν χρειαζετε κανενα βοηθημα.

Για μενα ειναι καθαρα αισθηση του χωρου η οποια την αποκτας με το practice. Απο εκει και περα καποιοι ισως γι αρχη τους βοηθησουν αυτα τα Plugins. Ισως οι 2 εκκινησεις μας γινουν μαθημα και βαλουμε τα γυαλια στον επομενο αγωνα στην Monza. Αλλα απο την αλλη ισως καποιοι και παλι σκεφτουν πρεπει να περασω στα πρωτα 300μετρα της πιστας ....
SotirisM έγραψε:
Παρ Μαρ 02, 2018 1:18 pm
Σ' αυτη την μαχη δεν εχω κανενα βοηθημα. Καθρεφτες και ηχος μονο. Και που καταληξαμε? 1 ολοκληρο σεκτορ διπλα διπλα ΚΑΙ πανω στα S. Και ουσιαστικα μπορει να ηταν και η πρωτη μας μαχη με τον Σωτηρη...

SupernovaGR
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Δευ Ιουν 19, 2017 12:35 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 19

Δημοσίευση από SupernovaGR » Παρ Μαρ 02, 2018 5:51 pm

Προσωπικη μου γνωμη απο γενικοτερη εμπειρια κυριως σε πιο αδυναμα υπολογιστικα συστηματα, οσα περισσοτερα plugins, τοσο μεγαλυτερη η πιθανοτητα του να παει κατι τραγικα λαθος. Συγκεκριμενα τωρα για το helicorsa θεωρω πως σου λεει κατι το οποιο ηδη γνωριζεις, οτι ο αλλος ειναι διπλα σου(το κοκκινο βελακι του ασσεττο υπαρχει ηδη για αυτη τη δουλεια) Σιγουρα βοηθαει να ξερεις χοντρικα την αποσταση σου, αλλα πρακτικα το τρακαρισμα που κοστιζει στον αλλον ζημια και πολλες θεσεις, δεν ειναι επειδη δεν υπολογιστηκε το χιλιοστο της αποστασης με τον αλλον καλα, ειναι επειδη εχεις χασει τα φρενα κατα 20 μετρα. Τρανο παραδειγμα, οι εκκινησεις στη μονζα, οπου δεν εκαναν λαθος μονο οι απειροι της παρεας, αλλα και οι καλοι και πολυ γρηγοροι που οδηγουσαν το grid. Αυτο δειχνει πως τα προβληματα ειναι κυριως στην προβλεψη ατυχηματων, στο αγχος και στη διαχειριση της ψυχολογιας την κρισιμη στιγμη. Ξαναλεω, δεν θεωρω πως το helicorsa και το καθε plugin ειναι αχρηστα, αλλα βλεπουμε το δεντρο και χανουμε το δασος
Νίκος Βαρβιτσιώτης #17 VARSYL Racing Team Mercedes-Benz AMG GT3

SotirisM
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2017 11:39 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από SotirisM » Παρ Μαρ 02, 2018 6:43 pm

Φαντάζομαι πως η αρχική τοποθέτηση του Τσακνή(όπως την εξέλαβα και τοποθετήθηκα) ήταν με αφορμή την Monza, αλλά δεν αναφερόταν στα "χαμένα" φρένα και την λάθος εκτίμησή τους. Αλλά στην γενικότερη εικόνα μέχρι τώρα όπου έχουν παρατηρηθεί κινήσεις όταν είναι δύο "δίπλα"(ναι και έχουν σωστά φρένα), αλλά ένας από τους δύο "αγνοεί" την ύπαρξη του δεύτερου σε σχέση με αυτόν. Οπότε είτε σε κλείνει με επαφή, είτε διαβάζεις την κίνησή του και κόβεις ώστε να αποφύγεις την επαφή. Το τελευταίο βέβαια δεν σημαίνει πως επειδή αποφεύχθη το ατύχημα με μέριμνα του ενός δεν θεωρείται λάθος η κίνηση και πρέπει να αφεθεί να γίνεται. Και δεν είμαι τις λογικής ότι πρέπει να αφεθώ να σπάσω το αυτοκίνητό μου ώστε ενδεχομένως να τιμωρηθεί, έτσι τιμωρώ κι εμένα! Όταν θα βρεθώ στα φρένα μαζί σου, πρέπει να μου δώσεις τον χώρο μου, όσο και να σε πονάει, δίχως να με σπρώξεις εκτός. "Απαιτώ" να είναι σε θέση να γνωρίζει που είμαι, με όποιον τρόπο αυτός επιθυμεί. Έμπειρος/άπειρος δεν με αφορά. Αν δεν μπορεί(δεν είμαστε μέσα στα οχήματα, αλλά σε μια οθόνη οπότε "λογικό"), εμείς του προτείνουμε ένα εργαλείο που θα τον βοηθήσει, αλλά και πάλι αυτός πρέπει να μην στρίψει πχ. Ενδεχομένως να φτάσει αργότερα στο σημείο να μην το χρειάζεται καθόλου! Πάντως έχει παρατηρηθεί πως η χρήση του, έχει μειώσει αυτού του είδους τα συμβάντα. Και να θυμίσω ΔΕΝ αναφέρομαι στα "χαμένα" φρένα!!!
Schumi έγραψε:
Παρ Μαρ 02, 2018 5:49 pm
Σ' αυτη την μαχη δεν εχω κανενα βοηθημα. Καθρεφτες και ηχος μονο. Και που καταληξαμε? 1 ολοκληρο σεκτορ διπλα διπλα ΚΑΙ πανω στα S. Και ουσιαστικα μπορει να ηταν και η πρωτη μας μαχη με τον Σωτηρη...
Jim ενδεχομένως η εμπειρία σου σε βοηθά να το αντιλαμβάνεσαι καλύτερα, αλλά δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι το ίδιο επιτυχημένα.

Άβαταρ μέλους
asteroulis
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 3:42 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από asteroulis » Παρ Μαρ 02, 2018 7:13 pm

My 2 cents.
Αν plugins βοηθανε την διαχείριση του αγώνα ειναι καλοδεχουμενα. Τα ατυχηματα δεν θα αποφευγονται λογω plugin αλλα λογω νοοτροπιας, εξελιξης οδηγικης ικανοτητας , και συγκεντρωση αγωνιστικης εμπειριας. Ενα κακορυθμισμενο και μη δοκιμασμενο plugin κατεστρεψε την εμπειρία σε πολλαπλασιο βαθμό απο οτι οποιαδηποτε αμφισβητισιμη φαση εντος πιστας.Θα μπορουσε να λειτουργησει σαν log για ανάλυση παντως για αρχη. Κ

Μετα την Κ1 τα συμβαντα ειναι ευκολο να καταγγελθουν, αγωνοδικες, μπαι-μπαι. Αν ειναι το plugin να στειλει εκτος σερβερ το μισο γκριντ λογω Κ1 παρα-παει.

Το helicorsa εν προκειμενω για εμενα ειναι αναποσπαστο κομμάτι της οδηγησης μου. Στη μονζα ηταν η πρώτη φορά που ενοιωσα αυτοπεποιθηση να αμυνθω ή να επιτεθω και ενοιωθα απολυτη ασφαλεια με το helicorsa.
Η ασφαλεια ειναι φυσικα οχι στο να μην με χτυπησουν αλλα μην προκαλεσω ατύχημα.
Συμφωνω απολυτα με τον Μιχα λοιπόν. Επιβάλλεται να διασφαλίσει ο καθενας προσωπικα οτι πρωτα δεν δημιουργεί προβλημα και μετά ας δει τα δικαιώματα του. Δεν εχει νοημα να αναφερουμε παραδειγματα, πολλοι εχουμε κατα νου.

Συμφωνώ και με τον Λευτέρη σε επiπεδο νοοτροπιας, και το παραδειγμα του Κατελα ειναι χαρακτηριστικό, η εμπειρία μειωνει τα λαθη καθε γύρο που κανουμε, και σε καθε μονομαχία. Αν για εξασκηση για τους αγωνες κανουμε hotlaps offline δεν κερδίζουμε πολλα. Οσα περισσοτερα αμαξια βρίσκονται εντος πιστας τοσο μεγαλυτερο οφελος.

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 149
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Παρ Μαρ 02, 2018 7:17 pm

SotirisM έγραψε:
Παρ Μαρ 02, 2018 6:43 pm
Φαντάζομαι πως η αρχική τοποθέτηση του Τσακνή(όπως την εξέλαβα και τοποθετήθηκα) ήταν με αφορμή την Monza, αλλά δεν αναφερόταν στα "χαμένα" φρένα και την λάθος εκτίμησή τους. Αλλά στην γενικότερη εικόνα μέχρι τώρα όπου έχουν παρατηρηθεί κινήσεις όταν είναι δύο "δίπλα"(ναι και έχουν σωστά φρένα), αλλά ένας από τους δύο "αγνοεί" την ύπαρξη του δεύτερου σε σχέση με αυτόν. Οπότε είτε σε κλείνει με επαφή, είτε διαβάζεις την κίνησή του και κόβεις ώστε να αποφύγεις την επαφή. Το τελευταίο βέβαια δεν σημαίνει πως επειδή αποφεύχθη το ατύχημα με μέριμνα του ενός δεν θεωρείται λάθος η κίνηση και πρέπει να αφεθεί να γίνεται. Και δεν είμαι τις λογικής ότι πρέπει να αφεθώ να σπάσω το αυτοκίνητό μου ώστε ενδεχομένως να τιμωρηθεί, έτσι τιμωρώ κι εμένα! Όταν θα βρεθώ στα φρένα μαζί σου, πρέπει να μου δώσεις τον χώρο μου, όσο και να σε πονάει, δίχως να με σπρώξεις εκτός. "Απαιτώ" να είναι σε θέση να γνωρίζει που είμαι, με όποιον τρόπο αυτός επιθυμεί. Έμπειρος/άπειρος δεν με αφορά. Αν δεν μπορεί(δεν είμαστε μέσα στα οχήματα, αλλά σε μια οθόνη οπότε "λογικό"), εμείς του προτείνουμε ένα εργαλείο που θα τον βοηθήσει, αλλά και πάλι αυτός πρέπει να μην στρίψει πχ. Ενδεχομένως να φτάσει αργότερα στο σημείο να μην το χρειάζεται καθόλου! Πάντως έχει παρατηρηθεί πως η χρήση του, έχει μειώσει αυτού του είδους τα συμβάντα. Και να θυμίσω ΔΕΝ αναφέρομαι στα "χαμένα" φρένα!!!
Schumi έγραψε:
Παρ Μαρ 02, 2018 5:49 pm
Σ' αυτη την μαχη δεν εχω κανενα βοηθημα. Καθρεφτες και ηχος μονο. Και που καταληξαμε? 1 ολοκληρο σεκτορ διπλα διπλα ΚΑΙ πανω στα S. Και ουσιαστικα μπορει να ηταν και η πρωτη μας μαχη με τον Σωτηρη...
Jim ενδεχομένως η εμπειρία σου σε βοηθά να το αντιλαμβάνεσαι καλύτερα, αλλά δυστυχώς δεν το κάνουν όλοι το ίδιο επιτυχημένα.
:salute :salute :salute
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Παρ Μαρ 02, 2018 7:17 pm

Πιο κοντα σε άποψη ερχομαι σε αυτήν του Σωτήρη.
Όλοι κάνουμε και θα συνεχίσουμε να κάνουμε λάθος.
Είμαστε διαφορετικοί οδηγοί, με διαφορετικό στυλ, με διαφορετικά αυτοκινητα και πολλές φορες με διαφορετικά καύσιμα ή λάστιχα.
Ανέφερα το helicorsa γτ βοηθάει προσωπικά εμένα σε όλες τις περιπτώσεις. Μπορεί να προστατέψει εμένα γιατί θα δω κάποιον που δεν φαίνεται στον καθρέπτη μου και παλι μπορεί να με προστατέψει γιατί 1 φορα στις 100 θα δω μια τορπίλη να έρχεται από πίσω...

Όπως στο συμβάν με τον Κατελα στο Brands, δεν βούτηξα, δεν έχασα φρένα αλλα τον χτύπησα γιατί πίστεψα ότι δεν θα μπορέσει να φτάσει στο απεξ. Λάθος δικό μου που το πλήρωσε αυτος.... Και κατόπιν και γω...
Δεν μπορώ να υποχρεώσω κάποιον να το χρησιμοποιήσει, ούτε καν η οργάνωση.

Τραβάμε το θεμα χωρίς λόγο πιστεύω. Παμε να κάνουμε καμια προπόνηση όλοι μαζί ή στο κατω κατω βάλτε 20 AI και κάνετε 4-5 εκκινήσεις για να δείτε που υπάρχει χώρος και που γίνονται τα στριμώγματα σε μια εκκίνηση.
Χαζή λύση μεν, αλλα εγω την χρησιμοποιώ πριν κάθε αγώνα γιατι δεν έμαθα να τρέχω με κόσμο γύρω μου...
(Richard Burns Rally ftw.... :behave)

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 839
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Παρ Μαρ 02, 2018 7:45 pm

Παίδες, εννοείτε πως ήμαστε οδηγοί με διαφορετική αντίληψη,εμπειρία,γνώση,επίγνωση,αντοχή κτλ κτλ... Το να βάλεις ένα Plugin ή να ενεργοποιήσεις ένα υποβοήθημα προσωπικά δεν το θεωρώ αρνητικό αν κάποιος έχει πρόβλημα με ένα συγκεκριμένο κομμάτι η αυτό ονομάζεται φρένα (ABS), ή έξοδο στο γκάζι(TC), ή Spatial Awareness(HeliCorsa). Και όσο περνάει ο καιρός και αποκτάει ο οδηγός εμπειρία με το αμάξι να αφαιρείται το υποβοήθημα.

ΟΜΩΣ μερικά ατυχήματα που έγιναν Monza, δεν ήταν θέμα Spatial Awareness αλλά...θέμα βιασύνης,έλλειψης Practice με τους συναγωνιζόμενους και νοοτροπίας. Βούτες, τρακαρίσματα από πίσω, επαφές στις ευθείες δίπλα-δίπλα. Συμμετείχα στο επίσημο Practice της Monza. Και στις 2 περιπτώσεις είχαμε χαζό-συμβάντα. (Το παρακάτω το φέρνω σαν παράδειγμα) Ο Καραφωτιάς βούτηξε 2 φορές στα φρένα μία στο Κατέλα και μία σε εμένα με την πρώτη επαφή να μην γίνεται λόγω εμπειρίας του Κατέλα και την άλλη να μην μπορεί να αποφευχθεί διότι φρενάραμε και τα 3 αυτοκίνητα που ήμασταν μπροστά από τον Καραφωτιά (Εγώ,Κατέλας,Φάκης) ΟΡΙΑΚΑ και ο Καραφωτιάς απλά θέλησε να φρενάρει στα 5 μέτρα με αποτέλεσμα να βγάλει 3 αυτοκίνητα εκτός αγώνα. Όχι ένα.ΤΡΙΑ! Λέω εντάξει, το πήρε το μάθημα του δεν θα το κάνει στον αγώνα. Και βλέπω Live στον αγώνα να ξανά-επιχειρεί βούτες στα φρένα. Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι θέμα κάποιου Plugin, αλλά θέμα βιασύνης και νοοτροπίας.

Προτείνατε λύσεις όπως διάβασα να γίνουν υποχρεωτικά βοηθήματα, Virtual Mirrors, να μπούνε Plugins Server-Side, να μειωθούν οι 100 (που ανιχνεύει το plugin) επαφές του σε 14.

Θα βάζουμε δηλαδή τους οδηγούς σε καλούπι για το τι θα χρησιμοποιούνε σε βοηθήματα; Ή θα φτιάξουμε ένα Plugin τόσο ευαίσθητο όπου θα δίνει και στους 20 μαύρη σημαία που ο Μπράτσος έφαγε μαύρη σημαία με 100 επαφές και ζητάει να γίνουν 14 για να φάει 15 μαύρες...

Το συμπέρασμα που βγάζω από τα λεγόμενα σας είναι σαν να λέτε μόνοι σας:"Δεν μπορούμε να τρέξουμε μόνοι μας χωρίς να προκαλέσουμε συμβάντα", ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ. Αποδείξατε στους 3 από τους 4.5 αγώνες που έγιναν ότι ΝΑΙ μπορείτε να τρέξετε και χωρίς συμβάντα (χαζό-συμβάντα πάντοτε θα γίνονται, μιλάω για χοντρά συμβάντα). Τρέχατε όλοι με Plugin Spatial Awareness είτε με τις ίδιες ρυθμίσεις TC,ABS; ΌΧΙ!!! Απλά οδηγήσατε πιο συγκεντρωμένα και χωρίς βιασύνη. Θεωρώ πως η Monza ήταν ένα άσχημο κεφάλαιο για το πρωτάθλημα μας και γενικά για την aXion. Προπονηθείτε, αποκτείστε εμπειρία με τους συναγωνιζόμενους σας, οδηγείστε συγκεντρωμένα και ΑΥΤΑ δεν θα ξαναγίνουν. Βέβαια πάντα να έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας ότι με κάποιους μπορέιτε να στρίψετε δίπλα-δίπλα στο Μονακό χωρίς να ακουμπήσετε και συγχρόνως να πηγάινετε και οι 2 Flat-Out και με άλλους απλά δεν γίνεται...

"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα GT3”