grip server

Συντονιστής: GT Admins

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
v.klironomos
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: Παρ Αύγ 04, 2017 10:55 pm
Τοποθεσία: αθηνα
Ηλικία: 35

grip server

Δημοσίευση από v.klironomos » Δευ Δεκ 03, 2018 12:56 pm

καλημερα παιδια!
ο σερβερ εχει ερημωσει και παμε και κανουμε δοκιμες σε ξενους σερβερ η' offline για να εχει 100% grip!
δεν μπορουμε να το κανουμε και στο δικο μας?
κριμα ειναι!
RBRGREEK.GR: https://www.facebook.com/rbrgreek
WayTooFast Rally Team: https://www.facebook.com/wtfrallyteam

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2622
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Δευ Δεκ 03, 2018 1:59 pm

Χωρις να ειναι δικη μου απόφαση, αλλα διαβαζοντας τα τσατ σας στο FB και στο φορουμ, νομιζω οτι μετα απο τοσους αγωνες το αίτημα ειναι εύλογο. Αντιλαμβάνομαι τη λογικη πισω απο την οποια αποφασιστηκε ο σερβερ να εχει λιγοτερη γομα η οποια παταει στα δεδομενα της F1 οπου η πιστα δεν εχει γομα και αναγκαζει τους οδηγους να μπαινουν καθημερινα και σε αριθμο για να στρωνουν γομα για να στησουν και να παιξουν κυνηγητα.

Εαν δεν κανω λαθος η διαφορα ειναι οτι στο rf2 θα μπουμε 5, θα στρωσουμε γομα, θα βγουμε, και αν ξαναμπουμε το βραδι και δεν εχει κάνει κανεις restart το server η γομα παραμενει ή/και πέφτει ελάχιστα. Στο Ασσετο νομιζω ότι δεν ισχυει το ιδιο status όποτε καθε φορα οι οδηγοι ειναι φτου και απο την αρχη, ή πρεπει να κλεινουν ραντεβου για να μαζεψουν κοσμο στο σερβερ, το οποιο εχω δει οτι εχουν αποπειραθει να κανουν αρκετες φορες χωρις ομως να ειναι παντα εφικτο.

Ακόμα και να μην ειναι ετσι οπως τα λεω παραπανω οσον αφορα γομα και asseto (καθοτι ασχετος στο Ασσετο), η πράξη δείχνει ότι για Φ,Χ,Ψ λογους στο GT3 το ιδιο συστημα με της F1 και τη γομα δεν δουλευει. Και το σύστημα που δοκιμασατε μεχρι σήμερα όχι μονο δεν αναγκαζει τους οδηγους να μπουν σε μεγαλο αριθμο να στρωσουν γομα (που αυτο ηταν το επιθυμητο αποτελεσμα), αλλα τους οδηγει σε αλλους σερβερς που εχουν grip 100%.

H λογικη να κανουν practice εκτος σερβερ με grip 100% έχει μια βαση μεν, αλλα δεν καλυπτει την επιθυμια τους να ειναι στον σερβερ με τους συναθλητες τους να δοκιμασουν να στησουν και τους στερει τη δυνατοτητα να βρεθουν στον ιδιο σερβερ με τους ανταγωνιστες τους και να παιξουν και κυνηγητα γεγονος που ΙΣΩΣ,...ΙΣΩΣ να περιοριζε και τα συμβαντα στον αγωνα.
Φιλικα παντα και γνωμη μου ως οδηγος, εαν ημουν οδηγος του GT3. :salute
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
ManosAE86
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 17, 2018 2:24 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από ManosAE86 » Πέμ Ιαν 17, 2019 11:59 am

Γεια χαρα σε ολους! :helloo
Επαναφερω το θεμα λιγο με το grip του σερβερ γιατι νομιζω οδηγειται στα ορια της γελιοτητας... Μεχρι το σπα μπαιναμε με 98 γκριπ για δοκιμες(κατι που δεν συναντουσαμε ποτε στον αγωνα), και ανεβαινε σιγα σιγα ή γρηγορα γρηγορα αναλογα με την επισκεψιμοτητα στον σερβερ. Μετα απο γκρινιες τσακωμους κλπ, φτανουμε στο σπα οπου το γκριπ ηταν μονιμα 100! Και μαντεψτε, ο αγωνας κι αυτος 100! Οποια εκπληξη, επιτελους οι δοκιμες ηταν σε συνθηκες αναμενομενες. Φτανουμε στην Μοντσα και γυρναμε στα παλια "καλα". Το περιεργο ηρθε στη Daytona (και στην αναβληθεισα και στης προηγουμενης εβδομαδας). Ολο το πρακτις εγινε με τον σερβερ να ξεκιναει απο το 99 γκριπ και σχετικα γρηγορα να ανεβαινει στο 100, τη μερα του αγωνα ομως 32 αυτοκινητα εγραφαν γυρους συνεχως μια ωρα πριν το qualy και το γκριπ εφτανε το πολυ μεχρι 98.8-98.9... Καινουριο φρουτο αυτο! Αλλα λεμε διωρος αγωνας, στα πλαισια του ρεαλισμου μπλα μπλα μπλα... Παμε μουτζελο και μια απ τα ιδια ενω οι θερμοκρασιες εχουν καποια σημαντικη αποκλιση απ αυτες που γινοταν επι μια εβδομαδα το practice μας.
Αγαπητη διαχειριση, αφου απ οτι φαινεται δε μας ακουτε καν, πειτε μας τουλαχιστον πώς στηνεται επακριβως ο σερβερ να ξερουμε και εμεις τι μας γινεται! Ειναι λιγο αστειο να εχουμε τρεξει τοσους αγωνες και να γινονται ετσι αλλαγες.

Υ.Γ Το υφος ειναι λιγο εντονο, αλλα εγινε εσκεμμενα μπας ξεκινησει τουλαχιστον ενας διαολογος επ αυτου. No hard feelings and keep racing! :salute :salute

Άβαταρ μέλους
Schumi
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 15, 2013 9:45 am
Τοποθεσία: Χωρα Των Θαυματων
Ηλικία: 5

Δημοσίευση από Schumi » Πέμ Ιαν 17, 2019 12:20 pm

Στο Βελγιο εχει αναφερθει οτι μετα την επανεκκινηση του σερβερ για τον 2ο αγωνα στο RBR στον οποιο ειχε μπει 100% γιατι ειχαμε το θεμα με τη μεταφορα του 1ου στον 2ο αγωνα απο ΛΑΘΟΣ εμειναι 100%. Δεν το ειδατε εσεις δεν το ειδαμε κι εμεις, φταιμε εμεις το ειπαμε.

Μετα απο τα παραπονα για το γκριπ στο πρακτις η διαχειρηση αποφασισε να ανεβασει το ποσοστο των γυρων που χρειαζετε για να στροθει γομα στον σερβερ . Το παραπονο σας ηταν οτι πρακτις 98% και Q αγωνα 100% οποτε πλεον ο σερβερ στηνετε με 99 γκριπ στο πρακτις και την μερα του αγωνα παει στο 98 για το πρακτις για να ειμαστε στο 99 στο Q και να παει 100% κατα τη διαρκεια του αγωνα. Το ολο θεμα με το γκριπ σας ειχε ανακοινωθει απο τον Σωτηρη.

Σεναριο να σεταριστει ο σερβερ μονιμα στο 100% δεν υπαρχει καν σαν σκεψη. Ουσιαστικα τωρα ειναι στημενος με γκριπ Q-R αλλα την μερα του αγωνα το 2ωρο πρακτις ειναι στο 98 ετσι ωστε να στρωσετε γομα για το 99% του Q και μετα αγωνα. Εαν ο σερβερ παραμεινει ως εχει και την μερα του αγωνα η μονη διαφορα θα ειναι το 99 να ειναι 100 για Q και Race παλι.

:salute :salute

Άβαταρ μέλους
ManosAE86
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 17, 2018 2:24 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από ManosAE86 » Πέμ Ιαν 17, 2019 12:52 pm

Ευχαριστω για την απαντηση Κατελα! :salute :salute :salute

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 25

Δημοσίευση από tsaknis » Πέμ Ιαν 17, 2019 6:15 pm

Σόρρυ αλλά εμένα δεν με καλύπτει η απάντηση.
Κάνουμε δοκιμές ξεκινώντας με 99% και σε μια ώρα με σεβαστό αριθμό αυτοκινήτων φτάνει στο 100%.
Την ημέρα του αγώνα κάνει restart ο σέρβερ στις 20:00 και πάει στο 98! ΛΑΘΟΣ?
Κάνουμε επί μιάμιση ώρα γύρους 20 μέχρι 31 αυτοκίνητα και ανεβαίνει 99%
Στο Q πέφτει πάλι στο 98! :behave
Για όποιον δεν το κατάλαβε, στο Mugello κάναμε μισό αγώνα με γκριπ από 98 μέχρι 99....
Τότε για ποιον ..... λόγο ο σέρβερ στις δοκιμές ξεκινάει από 99 πλέον?
Πάμε να διορθώσουμε κάτι και το κάνουμε χειρότερο. Γνώμη μου πάντα...

Ααααα και κάτι άλλο τώρα που σας βρήκα... Υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος, ο main σέρβερ να έχει Q και Race, τώρα που έχουμε 2ο σέρβερ?

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ηλικία: 29
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Πέμ Ιαν 17, 2019 7:16 pm

Απλά θα πω τι είπα και στον Κατέλα μια ώρα πριν τον αγώνα του Mugello:
Αλλά παρατήρησα και στην Daytona και ιδιαίτερα στο Mugello ότι το grip έπρεπε να παρακαλάμε θεούς της Βαλχάλα για να ανέβει την ημέρα του αγώνα! Δεν γίνεται να γυρνάνε 32 αμάξια και το grip σε 1 ώρα να μην ανεβαίνει. Επίσης και οι θερμόκρασίες στο Mugello νομίζω ήταν extreme. Τις προηγούμενες ημέρες προπονήσεων ήταν πάντα απογευμα η ώρα και οι θερμοκρασίες 26 - 31, άντε 32.

Πάμε Τετάρτη και βλέπουμε 12 το μεσημέρι ο αγώνας με 35 βαθμούς.

Ποοοολύ περίεργο μου φάνηκε.

Το Race στο Server του practice βοηθάει γιατί παίζουμε και κανένα ξύλο όπως έκανα με τα Nissan 1-2 μέρες πριν τον αγώνα καλύτερα να μην φύγει 10 γυράκια είναι...
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 GTi

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”