Δηλώσεις Αγώνα

Q: 15mins και R: 120mins.

Συντονιστής: GT Admins

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Schumi
Δημοσιεύσεις: 1099
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 15, 2013 9:45 am
Τοποθεσία: Χωρα Των Θαυματων
Ηλικία: 5

Δηλώσεις Αγώνα

Δημοσίευση από Schumi » Πέμ Ιαν 10, 2019 11:26 am

Εδώ μπορείτε να κάνετε τις δηλώσεις για τον αγώνα της Daytona.

G.Tassopoulos
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 22, 2018 2:05 pm
Τοποθεσία: Αμαλιαδα
Ηλικία: 35
Τοποθεσία: Αμαλιαδα Ηλείας
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από G.Tassopoulos » Παρ Ιαν 11, 2019 9:45 am

Πολύ ωραία εμπειρία αυτός ο 2 ώρος αγώνας αντοχής. Γεμάτος αγώνας που δεν έπαιξε ρόλο μόνο η ταχύτητα αλλά και η στρατηγική και ο ρυθμός.

Συγχαρητήρια σε όλους ειδικά στους Μπράτσο και Σκαλτσα για τις καλές θέσεις. Η WayTooFast Rally Team αφήνει και σε αυτόν τον σερβερ το στίγμα της

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Σάβ Ιαν 12, 2019 4:42 pm

Μετά την αναβολή πριν τα Χριστούγεννα έγινε έξοδος ηρωική για μελομακάρονα μακρυά από πίστες αφού πήρε άδεια όλη η ομάδα. Επιστροφή στην πίστα το Σ/Κ πριν τον αγώνα. Συντονισμός, τρέξιμο ποδήλατο να φύγουν τα περιττά κιλά για να μπω μέσα στο BMW και να νιώσω άνετα. Στρατηγική φωτιά από την ομάδα που θα χρειαζόταν όλες τις δεξιότητές μου σαν οδηγός rally για 1η φορά στην πίστα!
"Θα ξεκινήσουμε με SOFT και θα κάνουμε 1 pitstop στην 1 ώρα αγώνα και θα βάλουμε SOFT και σταθερό γυρολόγιο στο 1:45'00 - 1:46'000" ήταν οι εντολές του Τεχνικού διευθυντή της ομάδας. Εκεί κατάλαβα ότι θα τους πιάσουμε στον ύπνο προσέχοντας πολύ στις K5 και K6 όπου δεν τις είχα μάθει ποτέ 100% ούτε σε επίθεση ούτε σε άμυνα.

Πολύ λίγο άγχος για μένα καθώς δεν θα έκανα Q για άλλη μια φορά και με τη θετική αύρα ότι όταν ξεκινάω τελευταίος πετυχαίνω το στόχο της 15άδας ήμουν πανευτυχής. Σημαντικό ρόλο έπαιξαν και τα καινούρια γάντια μου καθώς και η ψυχολογική και τεχνική υποστήριξη από τους ανθρώπους γύρο μου.

Race mode:
Μπαίνω στον αγώνα πολύ θετικά. Μπροστά μου όμως έχω ένα Transit το οποίο δεν φεύγει και ξεκίνησε να με αγχώνει. Τελικά το Transit έφυγε και έχουμε εκκίνηση όπου κυλισε πολύ ομαλά κερδίζοντας πολλές θέσεις λόγω συμβάντων των μπροστινών. Ο ρυθμός και το αμάξι σαν αίσθηση πολύ καλό όπως ακριβώς το θέλω! Μπροστά μου το Nissan του 'manager' Τασσόπουλου. Τον έχω διαβάσει από το τρενάκι το προηγούμενο βράδυ και τον περνάω πριν την έξοδο της 1ης ευθείας. Σειρά έχει το Audi του Σωτήρη όπου τραυματισμένο κάνει δεξιά και το περνάω πολύ εύκολα. Πλησιάζω το τραινάκι Takis Pan, με τον teammate μου έχουμε μια ωραία διαρκείς μάχη όπου τελικά τον περνάω στην είσοδο του bus stop. Ατύχημα μπροστά και ο Σερδάρης είναι μια από τις παράπλευρες απώλειες για άλλη μια φορά... Περνάω και ένα McLaren το οποίο έμπαινε στα pit.
Είμαι πάρα πολύ καλά και ψυχολογικά ήρεμος και διαχειρίζομαι τέλεια την κατάσταση αποφεύγοντας πράγματα όπως αυτό.
Πίσω μου Πολέμαρχος όπου τον κρατάω πολύ ωραία για καποιους γύρους μέχρι που με περνάει και Τσακνής να έπεται. Έρχεται η ώρα του Pit και μπαίνω και μπαίνει και ο Τσακνής από πίσω. Γενικά δεν το έχω με το pit και κάνω 2-3 προσπάθειες να σταματήσω. Βγαίνοντας βγαίνει μπροστά μου ο Τσακνής και ξεκινάμε το μαραθώνιο. Βλέπω ότι στις ευθείες το Ferrari δεν οπότε ξέρω που θα κάνω κίνηση όπου μετά από 3 γύρους πλησιάζω και περνάω παίζοντας πολύ ωραία και στην Κ1. Ανοίγω διαφορά στα 3.5 και την κρατάω σταθερή όπου και πάλι βλέπω μπροστά μου αυτό. Υπολογίζω ότι στο τελευταίο 15λεπτο πρέπει αν είμαι ψύχραιμος πράγμα που συμβαίνει καθώς έκανα κάποια λάθη και όλο και με πλησίαζε ο Γιάννης. Πολύ ωραίες μάχες πολύ δυνατές έβγαιναν πολύ φυσικά από μεριάς μου οι άμυνες καθώς το Ferrari έπρεπε να το προσέχω κυρίως στην K1 και στην Κ5 και Κ6. Πιέζει ακόμα περισσότερο ο Γιάννης στο κλειστό κομμάτι κρατιόμαστε πολύ ωραία (δείτε υλικό σε όλο το άλμπουμ), πολύ καλό το fairplay στην επαφή μας και πάμε για τέλος αγώνα όπου στην K5 χάνω τα φρένα για λίγα μέτρα και χάνω παρέα και την 3η θέση.

Δεν πικράθηκα. Ξέρω ότι μέχρι να φτάσω το βάθρο ή την νίκη σαν άνθρωπος θα περάσω από όλα τα παιδαριώδη λάθη πάντα αυτό γινόταν και στο RBR. Είχα πετύχει το στόχο μου που είναι η 15άδα και είχα ρεφάρει όλες τις άλλες φορές που δεν τον είχα πετύχει. Χαρούμενος πολύ για την δράση και το αποτέλεσμα.

Φτάσαμε στη μέση του πρωταθλήματος. Από εδώ και πέρα για μένα είναι τα πάντα άγνωστα πέραν της Okayama (λόγω iRacing). Επόμενη πίστα στην Mugello. Με περιμένει πολύ δουλειά για να πετύχω τον στόχο μου σε έναν ακόμα αγώνα.

Ένα άλμπουμ με φωτογραφίες που ανέβασα στα γρήγορα. Ταγκαριστείτε όσοι θέλετε και φαίνεστε στις φωτογραφίες: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 1992158566

P.s. Μήπως τα λάστιχα έχουν bug στα BMW? Είναι λογικό να ήταν όλα εντελώς τελειωμένα εκτός από ένα 3% στο πίσω δεξιά και να μην χάνω χρόνο?!?!? Μάλλον θα πρέπει αν ζήσουμε με αυτό...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GBratsos την Σάβ Ιαν 12, 2019 8:10 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Σάβ Ιαν 12, 2019 5:32 pm

Πολύ ωραίος αγώνας στην αρχή με αρκετές μάχες μετά από μία κακή εκκίνηση. Έφτασα πρώτος αλλά ήμουν σε εντελώς διαφορετική στρατηγική οπότε ήξερα ότι ήταν πλασματική. Ακόμα και μετά το πρώτο πιτ είχα μάχες με πολλά άτομα και το ευχαριστήθηκα. Κάνοντας το τελευταίο πιτ βρέθηκα 3ος πίσω από τα παιδιά της Lamborghini που είχαν κάνει πολύ καλή δουλειά. Δεν έκλεινα την διαφορά, δεν ήξερα αν την ανοίγω μίας και το Plugin κόλλησε, βαρέθηκα που δεν είχα μάχες, μπήκα για άλλο ένα πιτ και βρέθηκα πίσω από Μπράτσο,Τσακνή,Σκαλτσά αλλά και... Μανουσάκη που μου έριξε γύρο. Είχα πιο φρέσκα λάστιχα, δεν με άφηνε να περάσω όμως. Δεν ξέρω γιατί το ρίσκαρε τόσο πολύ αφού αν είχαμε επαφή ο δικός του αγώνας θα καταστρεφόταν, μάλλον επειδή ξέρει ότι ούτε εγώ θα ρίσκαρα επαφή αφού είναι στον χαρακτήρα μου. Σε μία φάση, προσπαθώντας να δώσουμε γύρο και οι 2 στην Κ1, 3 αυτοκίνητα μπήκανε με τις πόρτες, ένα ακούμπησε τον Γιώργο και βρήκα την ευκαιρία να τρυπώσω να με κάνω Unlap. Ωστόσο, μπόρεσα να κλείσω μόνο την διαφορά από τον sir.Τάκη, αλλά αν με είχε αφήσει ο Γιώργος θα είχα φτάσει μάλλον και τον Μπράτσο-Τσακνή μιας και μόλις είχα φορέσει τα λάστιχα και γυρνούσα Q Laps. Τέσπα, έδωσα ενδιαφέρον στον αγώνα μου, γούσταρα τις μάχες και αισθάνομαι χαρούμενος που μπόρεσα να τερματίσω Endurance αγώνα. Συγχαρητήρια σε όλους που τερμάτισαν τον αγώνα! Τα λέμε Mugello;
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
ManosAE86
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 17, 2018 2:24 pm
Τοποθεσία: Αττική
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από ManosAE86 » Κυρ Ιαν 13, 2019 2:10 am

Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ!! :banana :banana :banana :banana :banana :banana
Τι καλυτερο απ το να διαθετεις το πιο δυνατο αμαξι για τη συγκεκριμενη πιστα, να νιωθεις ανετα απ τα πρωτα χιλιομετρα και να εισαι πανετοιμος και κ@υλωμενος για το τι θα επακολουθησει, εχοντας διπλα σου ενα πολυ μεγαλο ονομα στο χωρο του simracing τοσο στην Ελλαδα οσο και στον υπολοιπο κοσμο! Οι δοκιμες κυλησαν αψογα, η ξενερα της αναβολης σταδιακα περνουσε και ημουν ετοιμος για μια αξια εμφανιση αφηνοντας πισω τις σειρηνες και τις Κασσανδρες της νικης στη Μοντσα (κυριως προσωπικες).

Παμε στο Q, το καλυτερο Q που εχω κανει ποτε... Για καποιο λογο εγινε ολο με 98 γκριπ (αγαπητη διαχειριση τι χουνερια ειναι αυτα...? :nonono :mallet ) με τον αγαπητο Βαρβιτσιωτη να μου δινει ισως το 1 δεκατακι που μου ελειπε. 2η θεση και πισω... Ο χαμος των Σοφτ ελαστικων!! :drunk :popcorn

Εκκινηση, ολα οκ και με τον Μανουσακη να εχουμε επιλεξει την πιο safe και σιγουρη επιλογη, 1 πιτ στοπ με μιντιουμ (τα σοφτ δεν εβγαζαν μια ωρα με κανενα Θεο). Ισως το πιο ενεργο ημιωρο που ειχα σε αγωνα, αφου τα παιδια με τα σοφτ ηταν σε τελειως αλλο ρυθμο και προσπαθουσα τοσο να τους καθυστερησω, ωστε να ειμαι πιο ανετος μετα, οσο και να μεινω αλωβητος αφου ημασταν σε τελειως διαφορετικη στρατηγικη οπου δεν ειχε νοημα να κυνηγησω κατι. Ετσι κι εγινε μετα το πρωτο ημιωρο οπου ξεκινησαν να μπαινουν οσοι ειχαν βαλει σοφτ, ημουν χαλαρος και πιεση ειχα μονο απο τον Γαλανοματη (κυριως ψυχολογικη αφου δε συναντηθηκαμε καπου). Μετα και το δικο μας πιτ ειδα οτι ο Κωστας ειχε βαλει κι αυτος μιντιουμ και αιφνιδιαστηκα... 6 δευτερολεπτα πισω μου και το αγχος αρχισε να ερχεται... Οχι ομως! Εβαλα κεφαλι κατω, συγκεντρωθηκα, εγινα εγωιστης και δεν αφησα αλλον ενα πρωταθλητη της F1 να με κανει ΠΑΛΙ πουτ@ν@! :headtowall Παραδοξως ειχα πιο γρηγορο ρυθμο απ τον Κωστα (δεν ξερω πως εγινε), και εβγαλα το καλυτερο στιντ που εχω κανει ποτε. Στο 20λεπτο πριν το τελος περιπου, ο Κωστας αποφασισε να με αποδεσμευσει απ την πιεση (μεγα λαθος οπως ειπα και στον ιδιο προσωπικα), αφου αξιζε την 3η θεση δικαιωματικα και γιατι οχι την 2η αν εκανα καποιο λαθος?? Ηταν εξαιρετικος ομολογουμενως! :salute :salute :salute

Κλεινοντας, μεγαλη πικρα για τα τηγανια οπου τα 3/4 χτυπηθηκαν ΠΑΛΙ απ την ατυχια και τις δυσκολιες και πραγματικα δεν ειναι εκει που τους αξιζει να ειναι! Ευτυχως υπαρχει ακομα χρονος να αντιστρεψουν το κλιμα και να δειξουν απο τι ειναι πραγματικα φτιαγμενοι!! :salute :popcorn
ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον Γιαννη τον Τσακνη, με τον οποιο πανηγυρισα την 3η του θεση πολυ πολυ περισσοτερο απ το δικο μου αποτελεσμα, οπου στη μαχη των ραλλιαριδων ηταν ο τελικος νικητης, δειχνοντας οτι ολα συνδιαζονται οταν εχεις ορεξη και μερακι!(οκ και τυχη αν δεν εχανε τα φρενα ο Μπρατσος). Συγχαρητηρια και στα μπεμβεδια που εκαναν ΜΑΓΙΚΟ αγωνα και διατηρησαν για μια ωρα τα σοφτ! :salute

Παμε Muggelo, οπου θα δυσκολευτουμε, αλλα δε θα μασησουμε, με τον teammate να επιστρεφει ορεξατος και φορτσατος! Η ομαδα ειναι στα καλυτερα της, το κλιμα και η συνεργασια ειναι αψογα αναμεσα και στα 3 μελη και ετσι θα παραμεινει μεχρι το τελος της σεζον! :salute

Υ.Γ: Να ναι καλα και το fan club!

Άβαταρ μέλους
asteroulis
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 3:42 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki
Ηλικία: 36

Δημοσίευση από asteroulis » Κυρ Ιαν 13, 2019 12:03 pm

Εγώ θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην διαχείρηση της F1axion που μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε σε αυτό το πρωτάθλημα. Καταλαβαίνω πόσο μεγάλη προσπάθεια βρίσκεται πίσω από αυτό.

Καθε τερματισμός ειναι και το κλείσιμο μιας προσπάθειας , ένα συνολο εμπειριών που δένουν μεταξύ τους και παρουσιάζουν ένα πιο πλήρες συνολο την επόμενη φορά που το αμαξι ετοιμάζεται να βγει στην πίστα.

Περιμενα την Daytona για πολλούς λόγους. Κατ'αρχάς γιατί θα ήθελα να τρέχω κάποια στιγμή σε πρωτάθλημα endurance , όπου δοκιμάζονται όλα τα skill στο επακρο. Απορω με κατι αγώνες 10 γύρων που κανουν μερικοι,εγώ ούτε 5 δεν μπορω να φαω (αχα καλο ε :salute - συνεχιζω).
Η τιμωρία 2 αγωνιστικών που ειχα συσσωρεύσει μετά την Αυστρια με ειχε αφήσει εκτός grid για πολύ καιρό (2μηνες), και μου στοιχισε συναισθηματικά.Μετά η αναβολή. Ράκος. Το εριξα στα μελομακαρονα και μου στοιχισε ακομη περισσοτερο , με κατεστρεψε οικονομικά και σωματικά .

Στα της ουσίας , ηταν ενας αγώνας για τον οποίο είχα κάνει πολλή πρετοιμασία , και εντος και εκτος σερβερ , και τελευταιο βράδυ έχω καταλήξει σε ένα σεταπ με το οποίο νοιώθω πολύ άνετα. Φυσικά το σετάπ την άλλη μέρα άφαντο . Δεν το ειχα σωσει; Ειμαι Θεος. Εντάξει έκανα καποιες μικροαλλαγές από μνήμης πριν τον αφώνα και έτρεξα δεν ηταν για podium αλλα μια χαρα πηγε..
Ξεκίνησα προς το τέλος , έκανα τις μάχες μου στην αρχή , και μετά λίγο χάθηκε η ευκαιρία για κάτι καλύτερο. Πριν το πρώτο πιτ στοπ λύθηκε η ζώνη του Motion και αρχισε να με πεταει δεξια αριστερα. Το εφτιαξα κατα την διαρκεια του πιτ αλλα μου στοιχισε επιπλεον 30 δευτερολεπτα , που αποδειχθεισαν μοιραια. Βεβαια αυτά όλα για μένα δίνουν ρεαλισμό.Και γουσταρω. Δεν ειναι οτι εχασα την πρωτιά δλδ. Βγήκα 25ος και τελευταιος , και ήξερα οτι μονος αντιπαλος μου ειναι η κουραση. Τερματισα 23ος. Ειμαι ευχαριστημενος δεδομενων των συνθηκών.

Συμπερασματα - σκεψεις:
- Η κουραση αποδειχτηκε πιο πολυ φοβος , ενοιωθα στον τερματισμο οτι ειχα ρυθμο για 1 ωρα ακομη. Δεν ειναι nordschleife για να σε ξεπατωσει.
- Η Στρατηγικη των πιτ εκρινε σε μεγαλο βαθμο την τελική καταταξη. Όσοι καναμε 3 τον ηπιαμε πανηγυρικα.Lesson learned.
- Οντως τι επαιξε με το grip?
- Βλέπω οτι υπαρχει δυνατοτητα για καλυτερο πλασαρισμα , ψαχνω τα ποιοτικα χαρακτηριστικα που θα το φερουν.
- Never give up. Οποιος τερματιζει κερδιζει.
- Με εντυπωσιαζει η ποιότητα του grid. Υπαρχουν λίγοι οδηγοι οι οποίοι ειναι εξωπραγματικοί , και οι περισσοτεροι λιγοτερο ή περισσοτερο καλοί. Οι χρονοι που γραφονται στην πιστα ειναι με μικρες λογικες διαφορές , και σε 2ωρο αγωνα τα συμβαντα λίγα , με μολις 5 καταγγελιες μετα τον πρωτο γύρο..
- BMW. Συγχαρητηρια σε όλους ξεχωριστα. Φοβερός αγώνας.
- Χαρηκα που ειχαμε μαζί μας τον Μανουσακη , ειδικά στις δοκιμές. Με τον Βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα οπως είπε , κάθε συμβουλή ήταν και ένα αποφθεγμα εμπειρίας . Φαντάζομαι για τον Μάνο ειδικά θα ήταν σχολείο μεγάλο.

Συγχαρητηρια σε όλους , οι ατυχιες και τα λάθη μεσα στο πρόγραμμα, enjoy the ride :)

tsaknis
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 28, 2017 6:56 pm
Τοποθεσία: Χαλκιδική
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από tsaknis » Κυρ Ιαν 13, 2019 5:20 pm

Πάει και η Daytona! Ομολογουμένως ήταν η πίστα που θα ζόριζε περισσότερο την 488 μιας και οι ατελείωτες ευθείες δεν είναι το ατού μας!
Το διάλειμμα των Χριστουγέννων έφερε και λίγη αποτοξίνωση από το Assetto, μιας και από την ημέρα που αναβλήθηκε ο αγώνας ξαναμπήκα στον σέρβερ την Τρίτη.
Αυτό φάνηκε στο qualifying που για πρώτη φορά φέτος ήμουν τόσο πίσω. Η στρατηγική ήταν ξεκάθαρη από την αρχή, 1 pit stop και αποφυγή δυσάρεστων επαφών... :crazy3
Όσο περνούσε η ώρα, τόσο και περισσότεροι από τους μπροστινούς αντιμετώπιζαν προβλήματα ή είχαν πιο "αργή" στρατηγική.
Από τα 50' λεπτά και μετά, αφού ο Μπράτσος δεν έμπαινε για αλλαγή ελαστικών, κατάλαβα ότι θα πάει και αυτός για μια αλλαγή με πιο γρήγορα ελαστικά.
Ένα λάθος στο bus stop, έριξε την διαφορά μας και επέτρεψε στον Γιώργο να με περάσει στην ευθεία.
Από εκεί και μετά προσπαθούσα στο πρώτο μισάωρο του stint να μείνω κοντά, ξέροντας ότι στο τέλος τα medium θα έχουν καλύτερη απόδοση. Στο τελευταίο εικοσαλεπτο το party ξεκίνησε! Έφτασα και προσπαθούσα να περάσω όπου υπήρχε στροφή γιατί στις ευθείες το μουλάρι δεν τραβούσε... :zombie
Μετά το δεκάλεπτο όμως και μετά από πολλά τζαρτζαρίσματα, μέσα σε λογικά πλαίσια, τα medium κρύωσαν κάνοντας την μάχη ακόμα πιο δύσκολη.
Δυστυχώς έπεσα πίσω από το BMW στα φρένα και γύρισα το Γιώργο, αλλά ξέροντας ότι δεν θα χάσουμε τίποτα πέρα από λίγα δευτερόλεπτα, τον περίμενα για να συνεχίσουμε μέχρι το τέλος!
Η ιστορία είναι γνωστή, η τύχη μου χαμογέλασε και πήρα ένα ανέλπιστο βάθρο! Ο Μανουσάκης μια κατηγορία μόνος του, χάρηκα που βρεθήκαμε μετά από χρόνια και μας έκανε μερικά μαθήματα για το σεταπ. Μανοοο, πήραμε βάθρο μαζί? Άντε και εις ανώτερα. :banana
Τα τηγάνια όντως με τον ένα ή τον άλλο τρόπο δεν μπόρεσαν να δείξουν τον ρυθμό τους, αλλά έχουμε αγώνες ακόμα!
Μπράτσε, πραγματικά μπράβο! Άψογος αγώνας και φοβερή στρατηγική! Μακάρι να έχουμε μάχες πιο συχνά...
Πάμε Μουτζελο!

polemarhos
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Ελευσινα
Ηλικία: 19

Δημοσίευση από polemarhos » Κυρ Ιαν 13, 2019 8:40 pm

Ήταν ενας αγωνας ο οποιος καταφερε να με κρατησει ξυπνιο ( δυστυχως απο νευρα ) καθολη την διαρκεια της νυχτας μετα το περας του αγωνα και καθολη την διαρκεια της επομενης μερας στην δουλεια ( χωρις καφε στην δουλεια γιατι δεν πινω )...Ο αλλος αγωνας που συνεβη κατι αντιστοιχο αλλα δεν προερχοταν απο νευρα αλλα απο χαρα ηταν περσυ στην πρασινη κολαση.

Ηξερα, απο την αρχη οτι θα ζοριστουμε πολυ με τον Σπυρο στην πιστα αυτη, για πολλους και διαφορους λογους. Επομενως, η φραση "ελα μωρε ενας αγωνας ειναι θα περασει", επιασε τοπο δυστυχως...Αρχικα δεν ηξερα τι στρατηγικη θα ακολουθησω...Ηταν μπερδεμα..Ελεγα μπορει να βγει και με 1 πιτ και Σοφτ...Παλι καλα που εκανα ενα στιντακι και ειδα οτι δεν εβγαινε ποτέ...Μετα απο πολλες αποπειρες περι στρατηγικης καταληξαμε! Καμικαζι και ο,τι γινει...3 πιτ και θανατος all the way...Ε, μαντεψτε...Ουτε αυτο δουλεψε...

Στο Q, απο τις λιγες φορές που ενιωθα οτι δεν μπορω να ανταπεξελθω και απλα συμβιβαστηκα. Παντα προσπαθω να παρω το μεγιστο του μεγιστου, αλλα σε αυτη την πιστα απλα παραιτηθηκα.

Στον αγωνα, συνεβησαν πολλά και διαφορα.
Αρχικα, απο την Κ1, πολλα τζαρτζαρισματα , το αμαξι ολο κιτρινο..Γενικα απο την αρχη φανηκε οτι κατι δεν θα παει καλα. Ειχα καλο ρυθμο αλλα ειχαμε τοσες μαχες με τα παιδια μπροστα, που πραγματικα , δεν εβρισκα τον χωρο που ηθελα ετσι ωστε να μπορεσω να κανω μια αποπειρα..Μονο μια στιγμη, που επιασα στον υπνο Γεραρδη και Κουτιανουδη και τους περασα και τους 2, αλλα στην Κ1, πηγα πολυ βαθεια τα φρενα και ξαναεπεσα πισω. Για εμενα, εκει πιστευω στραβωσε ολος αγωνας, καθως αν δεν ειχα κανει την βλακεια με το φρεναρισμα υπηρχε πιθανοτητα να ανοιγα την διαφορα και να επαιρνα ενα καλο αποτελεσμα.

Τωρα, στο συμβαν οπου καταστραφηκε ο αγωνας μου με τον Θεοδωριδη, δεν θελω να γραψω κατι εδω, καθως μιλησαμε και οι 2, ο καθενας ειχε διαφορετικη αντιληψη στο ολο θεμα και περιμενουμε τους αγωνοδικες να εξετασουν το συμβαν.

Εκει ομως που θα εστιασω ειναι σε μια μονομαχια που εκανα με τον Μπρατσο. Μιλησαμε λιγο, αλλα θα ηθελα να αναφερω 2 πραγματακια, ετσι λιγο εμπειρικα ας πουμε. Αφου γινεται οτι γινεται με τον Θεοδωριδη, μετα απο καποιους γυρους κανω το υποχρεωτικο πιτ. Βγαινω, διορθωνω ζημιες, αλλα δεν υπηρχε ελπιδα οσο γρηγορα και αν πηγαινα. Βγαινω λοιπον, 17ος ( ουτε καν που θυμαμαι ) απο τα πιτ, και βρισκομαι στη διαδικασια οπου δεχομαι γυρο απο Τσακνη και Μπρατσο, οι οποιοι πολεμουν για την 4η θεση αν θυμαμαι καλα. Εχω προφανως καινουργια λαστιχα, κλπ κλπ κλπ , σε ενα γυρο πιανω τον Τσακνη και τον περναω ωστε να κανω unlap τον εαυτο μου απο την στιγμη που ημουν πολυ πιο γρηγορος. Ανοιγω διαφορά και σε 2 γυρους πιανω τον Μπρατσο.Η διαφορα μεταξυ Μπρατσου - Εμενα στο 1 sec και εμενα με Τσακνη στα 4-5 secs...Αντι λοιπον , ο Μπρατσος να με αφησει να περασω, αφου δεν εχει μαχη μαζι μου και ειμαστε και οι 2 σε διαφορετικο αγωνα και προτιστως ειμαι τουλαχιστον 1.5 sec πιο γρηγορος σε ρυθμο την δεδομενη στιγμη, επελεξε να αμυνθει, ανευ λογου, στον 17ο με αποτελεσμα και να ριψοκινδινεψει τη θεση του, αλλα και η διαφορα με τον Τσακνη να μειωθει στο 1 sec, απο τις μαχες και στο τελος αυτου, να μπαινει στα πιτ. Και ερχομαι και ρωταω...Γιατι ρε συ Γιωργο; Με λιγα λογια, αυτο που θελω να πω ειναι πως πρεπει να αντιλαμβανομαστε τις καταστασεις και να πραττουμε αναλογως. Να οδηγαμε εξυπνα και οχι πεισματικα...Παρτε παραδειγμα απο τον Μανουσακη στον αγωνα αυτο. Μολις τον εφτασε ο Κωστας, τσααααπ , δεξια και τον αφησε να περασει γιατι προφανως ο Γιωργος ξερει οτι τη δεδομενη στιγμη , δεν εχει πραγματικη μαχη με τον Κωστα, γιατι πολυ απλα εχουν διαφορετικες στρατηγικες και δεν θα ρισκαριζε ουτε για πλακα , μια μονομαχια , απλα για να πει οτι ειχε μαχη με τον Κωστα. Εκει που θελω να καταληξω λοιπον , ειναι πως πρεπει να κρινετε εκεινη τη στιγμη τα δεδομενα και να ενεργειτε με γνωμονα το μυαλο και οχι το πεισμα...

Αυτα και τα λεμε Mugello...

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 886
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Κυρ Ιαν 13, 2019 9:42 pm

Και επίσης ο ίδιος Μανουσάκης, είναι αυτός που έδωσε μάχη όταν προσπαθούσα να κάνω unlap τον εαυτό μου χεχεχε...Verstappen-Ocon φάση!
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
GBratsos
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2017 9:33 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 28
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από GBratsos » Κυρ Ιαν 13, 2019 11:02 pm

Πολέμαρχε έχεις μεγάλο δίκιο δεν κοίταξα καν το Realtime να δω τι γίνεται και γενικά δεν το κοιτάω πολύ συχνά. Αυτό με την 17η θέση ούτε καν το σκέφτηκα και δεν το έχω σκεφτεί ποτέ στους αγώνες πίστας που είναι κι αυτό ένα δείγμα στρατηγικής.

Η σκέψη μου όταν τρέχω τους αγώνες είναι γιουρια μάχες άμυνες και ότι βγει.

Ευχαριστώ που το μοιράστηκες αυτό γιατί θέλει πείρα και δεν το είχα καν ποτέ σκεφτεί ότι θα μου τύχει σε έναν αγώνα. Μόνο στην τηλεόραση τότε παλιά που ε εβλεοα F1 τον νεαρό Hamilton.

Ελπίζω στο μέλλον να το εφαρμόσω
From simracing to real rallies!
Bratsos Racing Team - Peugeot 205 F2000

-- rallydiaries.eu
- fb.com/rallydiaries
- instagram.com/rally_diaries
- youtube.com/rallydiaries
-----------------------------
- bratsaki.eu
- fb.com/geobratsos
- twitch.tv/bratsaki

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 06: Daytona 9/01/2018”