F1aXion F1 Team

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2658
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

F1aXion F1 Team

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Οκτ 23, 2018 2:53 pm

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα χρειαστούμε άτομα, ώστε να μπορέσουν οι διαδικασίες των αγωνοδικών κυρίως αλλά και άλλων τομέων να λειτουργήσουν βέλτιστα (πχ τα στατιστικά, αν και η θέση είναι καπαρωμένη - μπορεί να μπει και βοηθός κάποιος!!) . Το κομμάτι των αγωνοδικών θα έχει ακόμα μεγαλύτερη σημασία, καθώς πλέον θα υπάρχουν και τα έπαθλα από τη Logitech G.

Θα χρειαστούμε λοιπόν αγωνοδίκες και βοηθούς αγωνοδικών. Ως βοηθοί θα είναι αυτοί που εξετάζουν τα replays των αγώνων για να διαπιστωθούν παραβάσεις κανονισμών. Οι αγωνοδίκες θα είναι αυτοί που θα κρίνουν τα συμβάντα μεταξύ των οδηγών.

Αυτοί που θα στελεχώσουν το κομμάτι των αγωνοδικών δεν απαιτείται να είναι μόνο συμμετέχοντες στην F1. Μπορούν όλα τα μέλη που έχουν όρεξη και χρόνο να δηλώσουν συμμετοχή. Παράκληση από μέρους μου, όσοι δηλώσουν ότι μπορούν να βοηθήσουν, να βοηθήσουν σε όλη τη διάρκεια της σεζόν.

Όσοι λοιπόν θέλετε να βοηθήσετε σε αυτό το κομμάτι, δηλώνετε τη συμμετοχή σας ακριβώς από κάτω. Αυτοί με τους οποίους έχω μιλήσει ήδη, μη θεωρήσετε ότι δε σας υπολογίζω. Σας υπολογίζω και περιμένω και την ανταπόκρισή σας εδώ.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Plakal23
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2014 2:27 pm
Τοποθεσία: Patrasso
Ηλικία: 30

Δημοσίευση από Plakal23 » Τρί Οκτ 23, 2018 3:37 pm

Διατίθεμαι να συνεχίσω και φέτος αγωνοδίκης!

Άβαταρ μέλους
Nicolas Nicolaou
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2015 4:29 pm
Τοποθεσία: Κύπρος
Ηλικία: 39
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Nicolas Nicolaou » Τρί Οκτ 23, 2018 3:40 pm

Την καπαρωμένη μου θέση στα στατιστικά την συνεχίζω :lol: . Επίσης κάτι που προέκυψε στο μυαλό μου από πέρσι και θα ήθελα να κάνω είναι η θέση του ''Παρατηρητή αποφάσεων αγωνοδικών''' Δηλαδή πριν δημοσιευτούν οι ποινές να ρίχνει μια ματιά αυτός ο ''κάποιος'' και να συγκρίνει τυχών παρόμοια συμβάντα ώστε οι ποινές να είναι ίδιες. Εγώ πρόσεξα ότι πέρσι κάποια φορές (1-2 περιπτώσεις όχι πολλά) με πανομοιότυπα συμβάντα να έχουν δωθεί διαφορετικές ποινές. Προς αποφυγή τέτοιων ίσως καλό θα ήταν να υπάρχει και ένα δεύτερο μάτι στην τελική ποινή μόνο μόνο προς αποφυγή τέτοιων περιπτώσεων ειδικά σε back to back αγώνες που ο χρόνος πιέζει αρκετά. Θα ήθελα αυτό το πόστο. Θα ήθελα και σαν βοηθός αγωνοδίκης για εξέταση replays και ελπίζω να τα προλαβαίνω :lol:

Άβαταρ μέλους
Manos
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 9:03 pm
Τοποθεσία: Νέο Φάληρο
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από Manos » Τρί Οκτ 23, 2018 5:54 pm

Με ενα 50αρι τον αγωνα κατι κανουμε!
I ACCEPT THE CHALLENGE :banana :banana :banana :banana

Άβαταρ μέλους
Manosk69
Δημοσιεύσεις: 1233
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:43 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 44
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευση από Manosk69 » Τρί Οκτ 23, 2018 8:52 pm

Είμαι στην διάθεση της διαχείρησης να συνεχίσω από το θέση που είχα και την προηγούμενη χρονιά... :salute

Άβαταρ μέλους
Butterfly
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 29, 2013 2:05 pm
Τοποθεσία: Orestiada
Ηλικία: 25

Δημοσίευση από Butterfly » Τρί Οκτ 23, 2018 9:57 pm

:salute :helloo
“A properly set up vehicle will usually push slightly on corner entry, be fairly neutral at the apex (STEADY STATE) and exhibit slight power over-steer on corner exit"

Άβαταρ μέλους
Butterfly
Δημοσιεύσεις: 207
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 29, 2013 2:05 pm
Τοποθεσία: Orestiada
Ηλικία: 25

Δημοσίευση από Butterfly » Τρί Οκτ 23, 2018 10:03 pm

Nicolas Nicolaou έγραψε:
Τρί Οκτ 23, 2018 3:40 pm
η θέση του ''Παρατηρητή αποφάσεων αγωνοδικών''' Δηλαδή πριν δημοσιευτούν οι ποινές να ρίχνει μια ματιά αυτός ο ''κάποιος'' και να συγκρίνει τυχών παρόμοια συμβάντα ώστε οι ποινές να είναι ίδιες.

Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο αν αυτός ο κάποιος θα είναι διαφορετικός κάθε φορά,συμπληρωματικός με την απόφαση της διαχείρισης.
Είναι πολύ δύσκολο Νικόλα να παίρνει οποιοσδήποτε την ίδια απόφαση για έστω και ελάχιστα διαφορετικά γεγονότα...είναι πολλοί οι παράγοντες όταν βγαίνει η απόφαση,από πίστα σε πίστα,από οδηγό σε οδηγό και οδηγό με οδηγό. Δεν μιλώ σε καμία περίπτωση για άνιση αντιμετώπιση. :wisdom
“A properly set up vehicle will usually push slightly on corner entry, be fairly neutral at the apex (STEADY STATE) and exhibit slight power over-steer on corner exit"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”