Προβλήματα

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2608
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Re: Προβλήματα

Δημοσίευση από Silkman » Δευ Οκτ 08, 2018 2:57 pm

Giourg έγραψε:
Δευ Οκτ 08, 2018 1:50 pm
Εγώ το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι το αμάξι μερικές φορές σβήνει όταν έχω νεκρά...δεν το δοκίμασα πολύ αλλά νομίζω ότι στο engine mode race και στα μικρά μιξ γίνεται.
Ίσως είναι πρόβλημα όταν κάνουμε Πιτ η όταν περιμένουμε στο γκριντ...
Το αμάξι διαθέτει πληθώρα mixtures. Μια εξ'αυτων ειναι το SC mode (safety car). Στην περίπτωση εμφάνισεις SC οι οδηγοί πλεον θα μπορούν να πανε σε mixture 1 για όση διάρκεια ειναι εξω το SC με το σκεπτικό να σώσουν παρα πολυ καυσιμο. Φτωχό μίγμα καυσιμου - σβήνει το μονοθέσιο κατω απο τις 2500 στροφες περίπου. Οποτε το μονο που εχετε να κανετε ειναι να μεινετε πανω απο τις 2500 στροφες εαν θελετε να σωσετε παρα πολυ καυσιμο και να μην σας σβησει κιολας. Ειναι πανευκολο, try it.
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
General lee
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 27, 2015 3:03 pm
Τοποθεσία: Αθηνα
Ηλικία: 32

Δημοσίευση από General lee » Τετ Οκτ 10, 2018 10:57 pm

Έχει ένα βιντεάκι η f1 που τρέχουν f1 game που έχουν το halo αλλά έχουν βγάλει την κεντρική κολόνα λέω μήπως να την βγάζαμε και εμείς?

POWER. A BEAUTIFUL THING.
#23
#22 HAF Racing Team
#01 General Lee
Κόντος Κωνσταντίνος

Άβαταρ μέλους
Manos
Δημοσιεύσεις: 231
Εγγραφή: Πέμ Οκτ 31, 2013 9:03 pm
Τοποθεσία: Νέο Φάληρο
Ηλικία: 23

Δημοσίευση από Manos » Τετ Οκτ 10, 2018 11:38 pm

Αυτο γινεται μονο στο Official παιχνιδι!

Άβαταρ μέλους
Plakal23
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2014 2:27 pm
Τοποθεσία: Patrasso
Ηλικία: 30

Δημοσίευση από Plakal23 » Παρ Οκτ 12, 2018 4:07 pm

Θα έχουμε λεπτότερα λάστιχα για Βαρκελώνη, Γαλλία, και Σίλβερστοουν; Όπως στην πραγματική δλδ; Αλλιώς θα είναι μισές δουλειές..!

Στα σοβαρά τώρα, συγχαρητήρια στον Κώστα για την έρευνα να αποδώσει κινητήρες, καταναλώσεις, λάστιχα κλπ όσο το δυνατόν πιο πιστά σε σχέση με την πραγματικότητα. Και ακόμα περισσότερα μπράβο για τον κόπο να μας τα εξηγήσει και αναλυτικά τι άλλαξε.

(Εννοείται ότι κάνω πλάκα για τα ελαστικά από πάνω..)

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2608
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Παρ Οκτ 12, 2018 4:10 pm

Οταν το διαβασει..ειμαι βεβαιος οτι θα σου ποσταρει φωτο με λεπτοτερα λαστιχα μονο και μονο για να σου δειξει οτι αν του δωσουμε εμεις το ΟΚ..θα το κανει. Κατσε και θα δεις!
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Σάβ Οκτ 13, 2018 4:44 am

Όχι Λευτέρη! Πάντα ποστάρω κάτι καλύτερο...
Upgrade μέσω του Tuning που δίνει δυνατότητα επιλογής "κανονισμών"...Αν τοποθετηθεί σε ένα TrackConfigsBase το οποίο φορτώνεται από όλα τα αυτοκίνητα,μπορεί να γίνει Forced Upgraded καθολικά από τον σέρβερ...Έτσι ο σέρβερ "κλειδώνει" ανά αγώνα τις ελάχιστες πιέσεις και μέγιστες κάμπερ σύμφωνα με την πραγματικότητα! Παράδειγμα 2 αγώνων:
Μονακό: Ελάχιστες πιέσεις: 110 Kpa All Around, -4/-2.7 Camber
Μπαχρέιν: Ελάχιστες πιέσεις: 125/110 Kpa, -3.75/2.0 Camber
Επιλογές από Tuning
Εικόνα
Monaco
Εικόνα
Bahrain
Εικόνα

Μου έκανε λίγο το δύσκολο αλλά τελικά μετά από πολλά γ%$#σταβρίδια τα κατάφερα! Δείτε τι ώρα γράφω το ποστ και καταλαβαίνετε. Ωστόσο, δεν έχω βρει τα επίσημα Event_Notes για όλους τους αγώνες του 2018...Ακόμα!

Βρε λέτε να σας τα κλειδώσουμε :P
:helloo
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 24
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Σάβ Οκτ 13, 2018 10:57 am

Έπειτα από παρατήρηση του Νικόλα το πρόβλημα με τους καθρέφτες στα δύο μονοθέσια Mercedes,Renault δεν επιλύθηκε. Ενώ δουλεύει κανονικά Offline στο Online διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα που ο καθρέφτης ήταν αόρατος/διαμπερές. Μετά από ελέγχο ακόμα και στο Offline αν φορτώσεις το μοντ και δεν επιλέξεις All Cars&Tracks οι καθρέφτες δεν λειτουργούσαν σωστά. Διορθώθηκαν εκ'νέου και δοκιμάστηκαν με "κλειδωμένο μοντ" στο Offline.

Α ναι...Καλημέρα...Α και επίσης το "θεριό" τελείωσε και δοκιμάστηκε...Πλέον το κάμπερ και οι πιέσεις ακολουθούν τους επίσημους κανόνες της ΦΙΑ...Για όποιον θέλει παρακάτω ακολουθούν οι ελάχιστες πιέσεις και η μέγιστες κάμπερ ανά αγώνα σύμφωνα με το Event_Note του κάθε αγώνα, γραμμένο στο Upgrade.ini του παιχνιδιού και κλειδωμένο μέσω TrackConfigsBase. Φορτώνοντας το μοντ και επιλέγοντας την πίστα, αυτομάτως κλειδώνουν οι επιλογές...Είναι feature που θα συζητηθεί με την διαχείριση αν μπει ή όχι! Να εξηγήσω λίγο και τι βλέπετε..Στο Camber Range βλέπεται αρχικά το Max Camber, έπειτα το στεπ και έπειτα το πόσα κλικ είναι διαθέσιμα. Πχ για την Αυστραλία για τους μπροστά τροχούς έχουμε: -3.800 μαξ με +0.100 στεπ και 39 κλικ φτάνοντας μέχρι το 0.0...Το αντίστοιχο ισχύει για τις πιέσεις...Αυτό έπρεπε να το κάνω για κάθε GP και για κάθε τροχό ξεχωριστά... :zombie :zombie :zombie

Για όποιον έχει όρεξη και θέλει κιόλας να κάνει και ένα Cross-check εδώ είναι όλα τα Event_Notes μαζεμένα https://mega.nz/#!2N8jVagJ!xwlwjNbHQKL6 ... iYnr8XgkEk Σε περιπτώσεις που υπήρχε μισό κλικ δόθηκε στρογγυλοποίηση παραπάνω εκτός του Μονακό!

Κώδικας: Επιλογή όλων

UpgradeType="Tyres Regulations Per Race"
{


		UpgradeLevel="01-Australia"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Australia"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(120.895, 1.000, 58) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(120.895, 1.000, 58)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="02-Bahrain"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Bahrain"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(124.895, 1.000, 54) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(124.895, 1.000, 54)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="03-China"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of China"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="04-Azerbaijan"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Azerbaijan"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="05-Spain"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Spain"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.200, 0.100, 33)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.200, 0.100, 33)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="06-Monaco"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Monaco"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-4.000, 0.100, 41)
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-4.000, 0.100, 41)
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.700, 0.100, 28) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.700, 0.100, 28) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="07-Canada"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Canada"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="08-France"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of France"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(140.895, 1.000, 38) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(140.895, 1.000, 38)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="09-Austria"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Austria"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(133.895, 1.000, 35) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(133.895, 1.000, 35)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="10-Britain"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Britain"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.800, 0.100, 29)
		HDV=PressureRange=(144.895, 1.000, 34) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.800, 0.100, 29)
		HDV=PressureRange=(144.895, 1.000, 34)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="11-Germany"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Germany"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(127.895, 1.000, 51) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(127.895, 1.000, 51)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="12-Hungary"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Hungary"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(109.895, 1.000, 69)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="13-Belgium"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Belgium"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.800, 0.100, 29)
		HDV=PressureRange=(143.895, 1.000, 35) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.800, 0.100, 29)
		HDV=PressureRange=(143.895, 1.000, 35)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-1.500, 0.100, 16) 
		HDV=PressureRange=(137.895, 1.000, 41) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-1.500, 0.100, 16) 
		HDV=PressureRange=(137.895, 1.000, 41)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="14-Italy"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Italy"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.000, 0.100, 31)
		HDV=PressureRange=(134.895, 1.000, 44) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.000, 0.100, 31)
		HDV=PressureRange=(134.895, 1.000, 44)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(134.895, 1.000, 44) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(134.895, 1.000, 44)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="15-Singapore"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Singapore"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(114.895, 1.000, 64) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.800, 0.100, 39)
		HDV=PressureRange=(114.895, 1.000, 64)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(105.895, 1.000, 73) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(105.895, 1.000, 73)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="16-Russia"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Russia"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.300, 0.100, 34)
		HDV=PressureRange=(126.895, 1.000, 52) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.300, 0.100, 34)
		HDV=PressureRange=(126.895, 1.000, 52)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
	}

	
	
	


		UpgradeLevel="17-Japan"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Japan"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.000, 0.100, 31)
		HDV=PressureRange=(137.895, 1.000, 41) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.000, 0.100, 31)
		HDV=PressureRange=(137.895, 1.000, 41)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-1.800, 0.100, 19) 
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="18-USA"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of USA"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(130.895, 1.000, 48)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="19-Mexico"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Mexico"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(119.895, 1.000, 59)
		HDV=
	}

	
	
	
	
		UpgradeLevel="20-Brazil"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Brazil"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.300, 0.100, 34)
		HDV=PressureRange=(133.895, 1.000, 45) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.300, 0.100, 34)
		HDV=PressureRange=(133.895, 1.000, 45)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(123.895, 1.000, 55)
		HDV=
	}

	
	
	

		UpgradeLevel="21-Abu Dhabi"
	{
		Description="Camber and Tyre Pressures Limitation for GP of Abu Dhabi"
		HDV=[FRONTLEFT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[FRONTRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-3.500, 0.100, 36)
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
		HDV=[REARLEFT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62) 
		HDV=
		HDV=[REARRIGHT]
		HDV=CamberRange=(-2.000, 0.100, 21) 
		HDV=PressureRange=(116.895, 1.000, 62)
		HDV=
	}

}
"People never change. They just become more of who they really are." -Dr.House

Άβαταρ μέλους
Nicolas Nicolaou
Δημοσιεύσεις: 233
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 26, 2015 4:29 pm
Τοποθεσία: Κύπρος
Ηλικία: 39
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Nicolas Nicolaou » Σάβ Οκτ 13, 2018 11:51 am

Μπράβο ρε Κώστα! Είσαι δύναμη. Εγώ λέω μιας και έκανε τον κόπο και τα έφτιαξε ο Κώστας και μιας και "as real as it gets" νομίζω αξίζει και πρέπει να μπει αυτό με τα camber pressures. Ήδη με τα λάστιχα που δοκίμασα η φθορά είναι σχεδόν όπως την πραγματικότητα!

Άβαταρ μέλους
Plakal23
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2014 2:27 pm
Τοποθεσία: Patrasso
Ηλικία: 30

Δημοσίευση από Plakal23 » Πέμ Οκτ 18, 2018 11:06 am

Έχουμε changelog για το καινούργιο μοντ;

Επίσης, όσον αφορά τις καταναλώσεις.
Για την Αυστραλία που είμαστε τώρα για να βγει ο αγώνας + formation kai recon kai in lap στο τέλος, από ότι ειδα πρέπει να είμαστε στο Save-2 και για λίγους γύρους στο Save-1 για να βγει. Δλδ όλο τον αγώνα στο 3/10 και λίγο 2/10 για να βγει. Δλδ να πηγαίνουμε στα ρελαντί! Δεν θα έπρεπε να είναι όλο τον αγώνα να βγει άνετα ξέρω γω στο 4-5/10, αν θελουμε να σώσουμε καύσιμο να πάμε στο 2-3/10 για να έχουμε περιθώριο να πιέσουμε και λίγο στο 5-6-7/10;

Πως θα μου πει ο πιτ μάνατζερ “it’s hammer time billy” ??

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2608
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Πέμ Οκτ 18, 2018 12:03 pm

Όχι. Τα διαθέσιμα Mixtures δεν μπορούν να έχουν την ίδια εφαρμογή σε κάθε πίστα. Δεν μπορει δηλαδη να εχει εφαρμογη το γενικό μοτιβο που εχεις στο μυαλο σου οτι 2/3 για τον αγωνα και δώσε 7 στο τέλος. Αυτο θα αλλάζει ανα πίστα. Σε κάποιες πίστες θα μπορείς να εισαι 4/6 και να πας 7 πχ.
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική Συζήτηση”