Αποφάσεις Αγωνοδικών

56 Laps, Ultra Soft - Soft - Medium
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Πέμ Ιαν 03, 2019 11:55 pm

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα της Κίνας προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 2 Κ16 (1.50'769) Λιανός Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 2 Κ6 (1.50'756) Βάντσης Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Qualifying 2 ----------

Lap 2 Κ16 (1.49'988) Νικολάου Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Warm up ----------

-


---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

Recon Λιανός Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Race ----------

Lap 1 Κ1 Μουντζουγιάννης - Κόντος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 10 θέσεων στον Κόντο για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και χρηματικό πρόστιμο €10.000
Ο Κόντος χάνει το φρενάρισμα στην K1 με αποτέλεσμα να χτυπήσει τον Μουντζουγιάννη στην πίσω αριστερή ανάρτηση. Ευθύνη εξ ολοκλήρου στον Κόντο για επαφή που μπορούσε να είχε αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ2 Ζαλογιάννης - Πλακαλής Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό Συμβάν
Από το replay του server δεν προκύπτει κάποια επαφή μονοθεσίων.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ2 Μιτζάλης - Αξιώτης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.g.
Αγωνιστικό Συμβάν
Επαφή των δύο μονοθεσίων κατά την οποία η ευθύνη δε βαραίνει περισσότερο κανέναν από τους δύο οδηγούς.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 3 Κ16 Μουντζουγιάννης - Λιανός Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 5 θέσεων στον Μουντζουγιάννη για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και χρηματικό πρόστιμο €4.000
Το σημείο φρεναρίσματος του Λιανού είναι νωρίτερα από αυτό που αναμένει ο Μουντζουγιάννης. Ο Μουντζουγιάννης πέφτει στο πίσω μέρος του Λιανού και πραγματοποιεί προσπέραση, αφού ο Λιανός έχει βγει εκτός πίστας. Η επαφή βαραίνει περισσότερο τον Μουντζουγιάννη για επαφή η οποία μπορούσε να έχει αποφευχθεί και υπάρχει αλλαγή θέσης με αντικανονικό τρόπο η οποία δεν παραχωρείται.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 6 Κ14 Γιούργαλης - Ζαλογιάννης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.g.
Αγωνιστικό συμβάν
Υπάρχει επαφή η οποία δεν βαραίνει περισσότερο κανέναν από τους δύο οδηγούς. Δεν υπάρχει αντικανονική κίνηση υπεράσπισης θέσης, ούτε αντικανονική προσπάθεια επίθεσης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 18 Κ1 Ντούλιας - Πλακαλής Επικίνδυνη οδήγηση Ντούλια Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία ενέργεια
Ο Ντούλιας χάνει στιγμιαία το μονοθέσιο μετά το μέσο της Κ1 και υποστρέφει έντονα. Ανακτά τον έλεγχο του μονοθεσίου και σημαδεύει το apex χωρίς να αντιληφθεί τον Πλακαλή. Περνάει οριακά μπροστά όμως δεν υπάρχει επαφή, ούτε είναι εμφανής κάποια διορθωτική αντίδραση του μονοθεσίου του Πλακαλή.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 21 Κ14 Ντούλιας - Πλακαλής Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή BOTG για τον Ντούλια για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό και χρηματικό πρόστιμο €10.000
Ο Ντούλιας χάνει το φρενάρισμα και έχει επαφή με το πίσω αριστερό μέρος του μονοθεσίου του Πλακαλή. Δεν ήταν σε προφανή θέση για προσπέραση. Ο Πλακαλής χάνει τον έλεγχο, αποκτάει ζημιά και ο Ντούλιας κερδίζει τη θέση αντικανονικά και δεν την παραχωρεί. Η ευθύνη βαραίνει τον Ντούλια για επαφή η οποία μπορούσε να έχει αποφευχθεί και υπάρχει αλλαγή θέσης με αντικανονικό τρόπο η οποία δεν παραχωρείται.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 35 Κ4 Ντούλιας - Αξιώτης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση Ντούλιας
Ο Ντούλιας χάνει το φρενάρισμα και έχει επαφή με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του Αξιώτη. Δεν ήταν σε προφανή θέση για προσπέραση. Δεν υπάρχει αλλαγή θέσης. Η ευθύνη βαραίνει τον Ντούλια για επαφή η οποία μπορούσε να έχει αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 42 Ντούλιας Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b
Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------


Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Ντούλιας - Παρατήρηση

Ντούλιας - Σπασμένος Κινητήρας

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Μονακό) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Λιανός - Ποινή BOTG για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό
Βάντσης - Ποινή BOTG για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό
Νικολάου - Ποινή BOTG για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό
Κόντος - Ποινή 10 θέσεων για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό
Μουντζουγιάννης - Ποινή 5 θέσεων για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό
Ντούλιας - Ποινή BOTG για την εκκίνηση του αγώνα στο Μονακό

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Λιανός - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €30.000
Βάντσης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Νικολάου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Κόντος - - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Μουντζουγιάννης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €4.000
Ντούλιας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 03 - Chinese GP 10/12/2018”