Αποφάσεις Αγωνοδικών

66 Laps, Super Soft - Soft - Medium
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Πέμ Ιαν 31, 2019 11:15 pm

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα της Ισπανίας προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 6 Ανδρουλάκης Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ8 Ζαλογιάννης - Μπούρας Παρεμπόδιση γρήγορου γύρου οδηγού από Μπούρα / Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 2.e
Παρατήρηση στον Μπούρα
Ο Ζαλογιάννης βρισκόταν σε γρήγορο γύρο ενώ ο Μπούρας βρισκόταν σε γύρο ο οποίος ξεκάθαρα δεν ήταν χρονομετρημένος, επομένως όφειλε να παραχωρήσει τη θέση βάσει κανονισμών.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

Lap 3 Πλακαλής Σπασμένος κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b.
Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 6 Κ8 Ζαλογιάννης Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b.
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Warm up ----------

Lap 1 Ντούλιας Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

-

---------- Race ----------

Lap 1 Εκκίνηση Βάντσης - Παπαδημητρίου - Καραολής Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Η ευθύνη για την επαφή δε βαραίνει κανέναν οδηγό. Η σύγκρουση βάσει των συγκεκριμένων συνθηκών δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 9 Κ6 Αξιώτης - Παπαδημητρίου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Αξιώτης χάνει στιγμιαία το πίσω μέρος του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να επιβραδύνει με μη αναμενόμενο τρόπο. Ο Παπαδημητρίου δεν προλαβαίνει να αντιδράσει έγκαιρα με αποτέλεσμα να υπάρχει επαφή και να χάσει τον έλεγχο ο Αξιώτης. Η ευθύνη δε βαραίνει αποκλειστικά κανέναν οδηγό. Η επαφή δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 16 Pitlane Αξιώτης - Παπαδημητρίου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή DT για τον Παπαδημητρίου και χρηματικό πρόστιμο €10.000
Κατά την έξοδο του από το box ο Παπαδημητρίου δεν αντιλαμβάνεται το διερχόμενο μονοθέσιο του Αξιώτη με αποτέλεσμα να συγκρουστούν. Καθώς τα διερχόμενα μονοθέσια έχουν προτεραιότητα, ο Παπαδημητρίου όφειλε να περιμένει τον Αξιώτη, ώστε να εξέλθει με ασφάλεια. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον Παπαδημητρίου για επαφή η οποία μπορούσε να έχει αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 18 Pitlane Καραολής - Ανδρουλάκης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση και στους δύο οδηγούς
Κατά την στάθμευση του στο Box ο Ανδρουλάκης δεν τοποθετείται σωστά με αποτέλεσμα να εμποδίζει την έξοδο του Καραολή από τα Box του. Ο Καραολής στην προσπάθειά του να μη χάσει χρόνο έχει επαφή με το πίσω μέρος του Ανδρουλάκη. Η επαφή αυτή θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 23 Κ1 Ζαλογιάννης - Μπούρας Μπλε σημαίες Μπούρας Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση στον Μπούρα
Κατά την έξοδό του από το Pit lane ο Μπούρας έχει ένδειξη για μπλε σημαία. Μάλιστα η ένδειξη άναβε λίγο πιο πρίν για τον Μουζαΐδη και τη στιγμή που εξερχόταν από τη γραμμή είχε ανάψει για τον Ζαλογιάννη. Ο Μπούρας όφειλε να κινηθεί με μεγαλύτερη ασφάλεια και να παραχωρήσει νωρίτερα τη θέση στο Ζαλογιάννη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 29 Κ2 Πλακαλής - Κόντος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f. & 5.g.
Ποινή BOΤG στον Κόντο για την εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά και χρηματικό πρόστιμο €8.000
Κατά την προσπάθειά του να περάσει τον Πλακαλή, ο Κόντος χάνει τη στροφή και επανέρχεται σε αυτήν χωρίς ασφάλεια. Κατά την είσοδό του έχει επαφή με τον Πλακαλή. Η ευθύνη βαραίνει τον Κόντο για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 31 Κ10 Νικολάου - Ντούλιας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση στον Νικολάου
Ο Νικολάου δε βρίσκεται σε ξεκάθαρη θέση για προσπέραση. Ο Ντούλιας αφήνει οριακά επαρκή χώρο για τον Νικολάου, ο οποίος στην προσπάθειά του να κρατηθεί στην εσωτερική μπλοκάρει τροχούς και υποστρέφει επάνω στον Ντούλια.Υπάρχει επαφή, χωρίς εμφανείς ζημιές και δεν υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης. Η ευθύνη βαραίνει περισσότερο τον Νικολάου για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 49 Κ1 Νικολάου - Αθανασιάδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση Νικολάου
Ο Νικολάου επιχειρεί προσπέραση από την εξωτερική. Ο Αθανασιάδης υπερασπίζεται τη θέση του στην εσωτερική. Κατά την είσοδο της στροφής, τα δύο μονοθέσια έχουν επαφή, κατά την οποία ο Αθανασιάδης χάνει τον έλεγχο προς στιγμήν και υπάρχει αλλαγή θέσης. Δεν υπάρχουν ζημιές κατά την επαφή. Η ευθύνη βαραίνει περισσότερο τον Νικολάου για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 65 Κ6 Μουζαΐδης - Ντούλιας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή BOΤG στον Ντούλια για την εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά και χρηματικό πρόστιμο €8.000
Ο Ντούλιας κόβει ταχύτητα επάνω στην αγωνιστική γραμμή για να αφήσει τον Μουζαΐδη να περάσει, σε σημείο που ο Μουζαΐδης δεν το περιμένει, με αποτέλεσμα να υπάρχει σύγκρουση μεταξύ των δύο. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον Ντούλια.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 64 Ντούλιας Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Race Ντούλιας Αδυναμία χρησιμοποίησης 2 διαφορετικών γομών στον αγώνα Αγωνιστικός Κανόνας 1.c.
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα, χωρίς χρηματικο πρόστιμο
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Simracing Tools ----------

Simracing Tools Παπαδημητρίου Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία για Qualifying, Warm Up και Race Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------


Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Πλακαλής - Κινητήρας

Μπούρας - 2 Παρατηρήσεις
Καραολής - Παρατήρηση
Ανδρουλάκης - Παρατήρηση
Νικολάου - 2 Παρατηρήσεις

Παπαδημητρίου - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
Ντούλιας - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Καναδάς) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Ζαλογιάννης - Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά
Κόντος - Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά
Ντούλιας - Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στον Καναδά

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Ανδρουλάκης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Ζαλογιάννης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Ντούλιας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €28.000
Παπαδημητρίου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Κόντος - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €8.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 05 - Spanish GP 21/1/2019”