Αποφάσεις Αγωνοδικών

78 Laps, Hyper Soft - Ultra Soft - Super Soft
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Ιαν 15, 2019 10:28 pm

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα του Μονακό προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 1 Παπαρινόπουλος Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Ανδρουλάκης Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 3 Πλακαλής Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 3 Παπαρινόπουλος Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 2 Αναστασόπουλος Χρήση ESC εκτός pit lane και επανέξοδος στην πίστα Αγωνιστικός Κανόνας 2.a.
Ακύρωση αποτελέσματος του αγώνα στο Μονακό και χρηματικό πρόστιμο €25.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 9 Πλακαλής Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

Lap 5 K15 Ζαλογιάννης - Πλακαλής Επαφή / Παρεμπόδιση γρήγορου γύρου από Πλακαλή Αγωνιστικός Κανόνας 2.e.
Παρατήρηση στον Πλακαλή
Υπάρχει επαφή των δύο μονοθεσίων στην Κ15. Κίτρινες σημαίες υπήρχαν λόγω της αργής κίνησης του Πλακαλή, που προειδοποιούσαν τον Ζαλογιάννη για κίνδυνο. Ο γύρος του (Ζαλογιάννη) βάσει κανονισμών (κίτρινη σημαία) θα είχε οριοθετηθεί έτσι κι αλλιώς. Τελικά η επαφή δεν προκάλεσε επιπλέον ζημιές, δεν χρησιμοποιήθηκε ESC και τα δύο μονοθέσια συνέχισαν στα pits. Η επαφή μπορούσε να έχει αποφευχθεί, κυρίως από χειρισμούς του Πλακαλή.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 6 (outlap) Πλακαλής Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Warm up ----------

-


---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

Recon Lap Πλακαλής Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Recon Lap Παπαρινόπουλος Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Race ----------

Lap 2 Κ16 Μιτζάλης - Παπαρινόπουλος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή BOTG στον Μιτζάλη για την εκκίνηση του αγώνα στην Ισπανία και χρηματικό πρόστιμο €8.000
O Μιτζάλης χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του. Προσπαθεί άμεσα να γυρίσει στην πίστα την ώρα που περνούν άλλα μονοθέσια με αποτέλεσμα να χτυπήσει με τον Παπαρινόπουλο. Η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά τον Μιτζάλη για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 2 Κ6 Λιανός - Κόντος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση στο Κόντο και χρηματικό πρόστιμο €1.000
Επαφή δύο μονοθεσίων κατά την οποία η ευθύνη βαραίνει ελάχιστα περισσότερο τον Κόντο για επαφή που ενδεχομένως μπορούσε να αποφευχθεί. Ο Λιανός έχει φρενάρει περισσότερο από το αναμενώμενο λόγω της κίνησης του Ανδρουλάκη. Η επιπλέον αυτή επιβράδυνση έχει ως αποτέλεσμα την επαφή των δύο μονοθεσίων (Κόντο και Λιανού) με ζημιές και στους δύο που επηρέασαν τον αγώνα τους.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 7 Κ16 Ζαλογιάννης - Κόντος Επαφή Αγωνιστικοί Κανόνες 5.f. & 5.e.
Αγωνιστικό Συμβάν
Επαφή των δύο μονοθεσίων κατά την οποία η ευθύνη δε βαραίνει περισσότερο κανέναν από τους δύο οδηγούς. Δεν υπάρχει παράβαση κανονισμού μπλε σημαίας.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 12 Κ6 - Κ8 Ζαλογιάννης - Ανδρουλάκης Μπλε σημαίες Ανδρουλάκης Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Καμία ενέργεια
Δεν υπάρχει παραβίαση Κανονισμού από Ανδρουλάκη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 17 Πλακαλής Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 18 Ντούλιας Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 18 Παπαρινόπουλος Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 19 Αξιώτης Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 23 Κ10 Παπαδημητρίου - Μουντζουγιάννης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f. & 5.g.
Ποινή 10 θέσεων στον Παπαδημητρίου για την εκκίνηση του αγώνα στην Ισπανία και χρηματικό πρόστιμο €6.000
Κατά την υπεράσπιση θέσης ο Μουντζουγιάννης αφήνει επαρκή χώρο για να χωρέσουν δύο μονοθέσια. Ο Παπαδημητρίου δεν κρίνει σωστά την ικανότητα να πάρει με ασφάλεια τη στροφή, ακουμπάει τον Μουντζουγιάννη, ο οποίος χάνει τον έλεγχο. Ο Παπαδημητρίου κερδίζει τη θέση αντικανονικά και δεν την παραχωρεί στους επόμενους γύρους. Η ευθύνη βαραίνει τον Παπαδημητρίου για επαφή η οποία μπορούσε να έχει αποφευχθεί και υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης που δεν παραχωρείται.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 24 Κ3 Αξιώτης - Παπαρινόπουλος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Κατά την είσοδο στην Κ3 ο Παπαρινόπουλος χάνει το πίσω μέρος και ακινητοποιείται. Ο Αξιώτης δεν προλαβαίνει να αντιδράσει, καθώς ακολουθούσε σε κοντινή απόσταση και υπάρχει σύγκρουση. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό και η σύγκρουση δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 31 Μουντζουγιάννης Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 32 Κ5 - Κ6 Ζαλογιάννης - Αναστασόπουλος Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Καμία ενέργεια
Δεν υπάρχει παραβίαση Κανονισμού από Αναστασόπουλο.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 32 Ντούλιας Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 34 Κ11 Μουζαΐδης - Παπαδημητρίου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Κατά τη έξοδο από την Κ11 ο Παπαδημητρίου χάνει το πίσω μέρος πάνω στην επιτάχυνση με αποτέλεσμα ο Μουζαΐδης να μη μπορέσει να τον αποφύγει και να έχουν επαφή. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό και η σύγκρουση δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 48 Ντούλιας Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 63 Κ10 Ντούλιας - Νικολάου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Υπάρχει στιγμιαίο lag του Ντούλια το οποίο έχει ως αποτέλεσμα τη σύγκρουση των 2 μονοθεσίων. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό και η σύγκρουση δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 64 Ντούλιας Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 66 Κ6 Ντούλιας - Αθανασιάδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία περαιτέρω ενέργεια
Ο Ντούλιας λόγω μηχανικών προβλημάτων δεν μπορούσε στους τελευταίους γύρους να πάρει κλειστά την Κ6. Στην προσπάθεια του να περάσει έκοψε ταχύτητα περισσότερο από αυτό που υπολόγιζε ο Αθανασιάδης με αποτέλεσμα μια μικρή επαφή η οποία είχε ως αποτέλεσμα το σπάσιμο της αεροτομής του Ντούλια. Επαφή κατά την οποία η ευθύνη δε βαραίνει περισσότερο κάποιον οδηγό, η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 66 Ντούλιας Αντικανονική κίνηση εντός pit lane Αγωνιστικός Κανόνας 1.g.
Χρηματικό πρόστιμο €1.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 67 Κ19 Ντούλιας - Βάντσης Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Επαφή κατά την οποία κανένας οδηγός δε φέρει περισσότερη ευθύνη για συμβάν που υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες (pit entry - μπλε σημαίες) δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Simracing Tools ----------

Simracing Tools Ντούλιας Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------
Simracing Tools Μουντζουγιάννης Μη χρησιμοποίηση Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------
Simracing Tools Αναστασόπουλος Μη χρησιμοποίηση σε Qualifying 1 & 2 Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------


Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Πλακαλής - Παρατήρηση
Κόντος - Παρατήρηση

Αναστασόπουλος - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
Ντούλιας - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
Μουντζουγιάννης - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Ισπανία) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Μιτζάλης - Ποινή BOTG
Παπαδημητρίου - 10 θέσεις στην εκκίνηση

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Παπαρινόπουλος - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €4.000
Ανδρουλάκης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Πλακαλής - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €5.000
Αναστασόπουλος - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €25.000
Μιτζάλης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €8.000
Κόντος - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €1.000
Ντούλιας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €13.000
Αξιώτης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Παπαδημητρίου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €6.000
Μουντζουγιάννης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Κυρ Ιαν 20, 2019 10:56 pm

Ανανεώθηκαν οι ποινές, με την προσθήκη του συμβάντος στο Q2 μεταξύ Ζαλογιάννη και Πλακαλή.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 04 - Monaco GP 7/1/2019”