Αποφάσεις Αγωνοδικών

70 Laps, Hyper Soft, Ultra Soft - Super Soft
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Φεβ 12, 2019 10:25 am

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα του Καναδά προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Laps 3,4,6,9,10 Μπούρας Χρήση ESC και επάνοδος στην πίστα Αγωνιστικός Κανόνας 2.α.
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα και χρηματικό πρόστιμο €25.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 7 Κ10 Μιτζάλης Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b.
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα στην Αυστρία και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 9 Pitlane Μανουσάκης Επικίνδυνη έξοδος από το box Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση
Η έξοδος από το box έγινε τη στιγμή που υπήρχε διερχόμενο μονοθέσιο.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

-

---------- Warm up ----------

-

---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

Formation Lap Ευθεία εκκίνησης Μουντζουγιάννης Καθυστέρηση εκκίνησης FL Αγωνιστικός Κανόνας 4.e.
Παρατήρηση
Ο Μουντζουγιάννης δεν ξεκινάει έγκαιρα τον γύρο σχηματισμού με αποτέλεσμα να καθυστερούν όλα τα μονοθέσια πίσω του με κίνδυνο ατυχήματος.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Race ----------

Lap 2 Κ10 Γιούργαλης - Νικολάου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Γιούργαλης χάνει τα φρένα στην Κ10. Οριακά βρίσκεται εκτός πίστας και στην προσπάθειά του να επανέλθει χάνει ελαφρώς το πίσω μέρος αναγκάζοντάς τον να ακολουθήσει πιο κλειστή πορεία εντός της Κ10. Τη στιγμή εκείνη έρχεται ο Νικολάου ο οποίος δε μπορεί να γνωρίζει τους χειρισμούς του Γιούργαλη κατά την είσοδό του. Υπάρχει ελαφριά επαφή χωρίς εμφανή σημάδια ζημιάς σε κανένα μονοθέσιο. Η ευθύνη δε βαραίνει περισσότερο κανέναν οδηγό. Επαφή η οποία δε θα μπορούσε να αποφευχθεί υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 9 Κ13 Αξιώτης - Αθανασιάδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία ενέργεια
Επαφή η οποία προήλθε λόγω lag παρά λόγω χειρισμού των μονοθεσίων (το τράβηγμα προς τα δεξιά του Αθανασιάδη προκαλείται από το lag και όχι από χειρισμό). Υπήρξε αντικανονική αλλαγή θέσης, η οποία όμως παραχωρήθηκε στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 15 Κ10 Μουντζουγιάννης - Ανδρουλάκης Επικίνδυνη οδήγηση Ανδρουλάκη Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία ενέργεια
Ο Μουντζουγιάννης δε βρίσκεται σε προφανή θέση για προσπέραση και ο Ανδρουλάκης βάσει κανονισμών για μπλε σημαίες είχε ακόμα δικαίωμα να μην παραχωρήσει τη θέση του
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 19 Κ13 Κόντος - Κωνσταντινίδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 10 θέσεων στον Κωνσταντινίδη για τον αγώνα της Αυστρίας και χρηματικό πρόστιμο €6.000
Ο Κωνσταντινίδης δεν υπολογίζει σωστά το φρενάρισμα στην Κ13 με αποτέλεσμα να χτυπήσει τον Κόντο στο πίσω μέρος. Εμφανείς ζημιές στον Κόντο (στραβό τιμόνι). Η ευθύνη βαραίνει ξεκάθαρα τον Κωνσταντινίδη για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 34 Κ6 Πλακαλής - Νικολάου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 3 θέσεων στον Νικολάου για τον αγώνα της Αυστρίας και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Νικολάου φρενάρει στο βρεγμένο και δεν προλαβαίνει να επιβραδύνει αρκετά, ώστε να αποφευχθεί επαφή με τον Πλακαλή. Η ευθύνη βαραίνει τον Νικολάου για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Τηρείται fair play και δεν υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης, ούτε επιπλέον χαμένη θέση από άλλο μονοθέσιο για τον Πλακαλη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 38 Κ7 Πλακαλής - Νικολάου Επικίνδυνη επαναφορά στην πίστα (Πλακαλής) και επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 1.j.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Πλακαλής χάνει τον έλεγχο του μονοθεσίου του κατά την έξοδο της Κ6, πατάει στο γρασίδι και επανέρχεται στην πίστα γλιστρώντας. Κατά την είσοδο του στην Κ7 έχει επαφή με τον διερχόμενο Νικολάου. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό για επαφή που δεν μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 49 Κωνσταντινίδης Λευκή γραμμή στην έξοδο των πιτ Αγωνιστικός Κανόνας 2.h.
Χρηματικό πρόστιμο €10.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 57 Κ13 Αξιώτης - Γιούργαλης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.g.
Ποινή DT (20 sec) στον Γιούργαλη για τον αγώνα του Καναδά και χρηματικό πρόστιμο €10.000
Ο Γιούργαλης ενώ διαλέγει για να υπερασπιστεί την δεξιά γραμμή, επανέρχεται προς την αγωνστική γραμμή, χωρίς να αφήσει χώρο για το μονοθέσιο του Αξιώτη, με αποτέλεσμα να έχουν επαφή. Ο Γιούργαλης χάνει τον έλεγχο και χτυπάει επάνω στον Αξιώτη προκαλώντας του ζημιές.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 57 Κ13 Αξιώτης Επικίνδυνη επαναφορά στην πίστα Αγωνιστικός Κανόνας 1.j.
Ποινή 3 θέσεων για τον Αξιώτη για τον αγώνα της Αυστρίας και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Αξιώτης στην προσπάθειά του να μπει στην πίστα, επανέρχεται και μένει ακινητοποιημένος κάθετα στον τοίχο των πρωταθλητών τη στιγμή που διέρχονται τα μονοθέσια των Νικολάου και Πλακαλή. Οριακά δεν υπάρχει ατύχημα, λόγω των χειρισμών των δύο διερχόμενων οδηγών.
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Simracing Tools ----------

Simracing Tools Ντούλιας Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία για Qualifying, Warm Up και Race Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------
Simracing Tools Εζίρογλου Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία για Qualifying, Warm Up και Race Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------
Simracing Tools Μπούρας Δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία για Qualifying Αγωνιστικός Κανόνας 1.n
Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
------------------------------------------------------------------------------------------------


Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Γιούργαλης - 20 sec επιβάρυνση στον τελικό χρόνο

Μανουσάκης - Παρατήρηση
Μουντζουγιάννης - Παρατήρηση

Μπούρας - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
Ντούλιας - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα
Εζίρογλου - Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Αυστρία) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Μιτζάλης - BOTG στην εκκίνηση του αγώνα
Κωνσταντινίδης - 10 θέσεις στην εκκίνηση του αγώνα
Νικολάου - 3 θέσεις στην εκκίνηση του αγώνα
Αξιώτης - 3 θέσεις στην εκκίνηση του αγώνα

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Μπούρας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €25.000
Μιτζάλης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Κωνσταντινίδης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Νικολάου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €3.000
Γιούργαλης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €10.000
Αξιώτης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €3.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2611
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Φεβ 12, 2019 10:27 am

Έπειτα από την εφαρμογή των ποινών η βαθμολογούμενη δεκάδα είναι η παρακάτω:

1. Μουζαΐδης
2. Μανουσάκης
3. Αθανασιάδης
4. Αξιώτης
5. Γιούργαλης
6. Ζαλογιάννης
7. Νικολάου
8. Πλακαλής
9. Μιτζάλης
10. Λιανός
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 06 - Canadian GP 4/2/2019”