Αποφάσεις Αγωνοδικών

67 Laps, Ultra Soft - Soft - Medium
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2600
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Παρ Μαρ 29, 2019 6:42 am

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα του Hockenheim προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 4 Κ2 (298,162) Νικολάου - Πλακαλής Παρεμπόδιση γρήγορου γύρου Νικολάου Αγωνιστικός Κανόνας 2.e
Παρατήρηση Πλακαλής
Ο Νικολάου βρίσκεται σε χρονομετρημένο γύρο ενώ ο Πλακαλής έχει τελειώσει το χρονομετρημένο του γύρο και είναι εμφανές ότι δε θα κάνει νέο γύρο. Τη στιγμή που ο Νικολάου βρίσκεται στην Κ2 ο Πλακαλής κινείται αργά και εντός αγωνιστικής γραμμής.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ1 (923,984) Μουζαΐδης Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα της Ουγγαρίας και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

Lap 3 Κ2 (196,764) Παπαδημητρίου - Μουζαΐδης Παρεμπόδιση γρήγορου γύρου Παπαδημητρίου Αγωνιστικός Κανόνας 2.e
Παρατήρηση Μουζαΐδης
Ο Μουζαΐδης φαίνεται να εγκαταλείπει την προσπάθεια για 2ο χρονομετρημένο γύρο αλλά παρεμποδίζει τη διεξαγωγή 2ου γρήγορου γύρου του Παπαδημητρίου.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 2 Κ1 (207,357) Καραολής Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα της Ουγγαρίας και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 5 Κ12 (415,307) Μουντζουγιάννης - Παπαδημητρίου Παρεμπόδιση γρήγορου γύρου Μουντζουγιάννη Αγωνιστικός Κανόνας 2.e
Καμία ενέργεια
Ο Μουντζουγιάννης δε βρέθηκε ικανοποιητικά κοντά, ώστε να επηρεαστεί άμεσα από την ύπαρξη των μονοθεσίων μπροστά του. Δεν προκύπτει ξεκάθαρα ότι η έξοδός του ήταν αποτέλεσμα της ύπαρξης του Παπαδημητρίου.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Warm up ----------

-

---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

-

---------- Race ----------

Lap 1 Εκκίνηση (643,735) Καραολής - Νικολάου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Νικολάου κατά την προσπάθειά του για επιτάχυνση χάνει το πίσω μέρος και διαγράφει πορεία προς τα αριστερά και επάνω στον Καραολή. Υπάρχει επαφή μεταξύ των μονοθεσίων και ο Καραολής βγαίνει εκτός πίστας. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό για επαφή η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί. Συμβάν εκκίνησης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ6 (682,845) Ανδρουλάκης - Ντούλιας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση Ανδρουλάκης
Ο Ντούλιας πραγματοποιεί προσπέραση στην εσωτερική της Κ6. Ο Ανδρουλάκης σημαδεύει το apex χωρίς να λάβει υπ'όψη του την ύπαρξη του Ντούλια στην εσωτερική του και ακουμπάει το πίσω μέρος του Ντούλια. Η ευθύνη βαραίνει τον Ανδρουλάκη για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν υπάρχουν εμφανείς ζημιές στο μονοθέσιο του Ντούλια.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ11-Κ12 (709,245) Ανδρουλάκης - Μπούρας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή BOTG για τον Μπούρα και χρηματικό πρόστιμο €8.000
Ο Μπούρας κινείται προς τα αριστερά της πίστας χωρίς να δει τον Ανδρουλάκη ο οποίος βρισκόταν στο πλάι του. Υπάρχει επαφή των μονοθεσίων η οποία ωθεί και τα δύο μονοθέσια εκτός πίστας και σε άμεση εγκατάλειψη. Η ευθύνη βαραίνει τον Μπούρα για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 2 Κ6 (760,963) Νικολάου - Αξιώτης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Παρατήρηση στον Αξιώτη
Ο Αξιώτης επιχειρεί προσπέραση από την εσωτερική στην Κ6. Κατά το φρενάρισμα χάνει το πίσω μέρος με αποτέλεσμα να κινηθεί ανεξέλεγκτα πάνω στη στροφή και να έχει επαφή με τον Νικολάου, ο οποίος προσπαθούσε να πάρει τη στροφή. Η ευθύνη βαραίνει τον Αξιώτη (λόγω αδυναμίας σωστού φρεναρίσματος) για επαφή η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν υπάρχουν εμφανείς ζημιές στον Νικολάου.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ6 (1231,219) Μανουσάκης - Μιτζάλης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 3 θέσεων στον Μιτζάλη και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Μανουσάκης επιχειρεί προσπέραση από την εξωτερική της Κ6 στον Μιτζάλη. Ο Μιτζάλης κατά την υπεράσπιση της θέσης μπλοκάρει τροχούς και υποστρέφει προς την εξωτερική της στροφής και επάνω στον Μανουσάκη ο οποίος κλείνει ελαφρώς την πορεία του αλλά δε στρίβει προς το apex (χάνει το σημείο φρεναρίσματος και δε θα έπαιρνε σωστά τη στροφή). Η ευθύνη βαραίνει περισσότερο τον Μιτζάλη για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν υπάρχει εμφανείς ζημιές στον Μανουσάκη και δεν υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ6 (1233,122) Νικολάου - Γιούργαλης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Νικολάου κατά το φρενάρισμα χάνει στιγμιαία το πίσω μέρος. Ο Γιούργαλης δε μπορεί να υπολογίσει την αντίδραση του μονοθεσίου του Νικολάου και τα δύο μονοθέσια έχουν επαφή. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν οδηγό για επαφή η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ6 (1237,074) Μανουσάκης Προσπέραση εκτός πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 5.d.
Ποινή 10 δευτερολέπτων στο αποτέλεσμα του αγώνα του Μανουσάκης και χρηματικό €2.000
Ο Μανουσάκης πραγματοποιεί προσπέραση σε δύο μονοθέσια εκτός ορίων πίστας κατά την προσπάθειά του για επανείσοδο.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ6-Κ7 (1233,122) Νικολάου - Μιτζάλης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία ενέργεια
Ο Μιτζάλης στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον -προς τα αριστερά κινούμενο- Γιούργαλη αποσταθεροποιείται-αποσυντονίζεται και ακολουθεί πορεία προς τον Νικολάου με αποτέλεσμα μικρή επαφή, χωρίς εμφανείς ζημιές στον Νικολάου.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 8 Κ7 (1242,832) Μιτζάλης - Γιούργαλης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 5 θέσεων στον Μιτζάλη και χρηματικό πρόστιμο €4.000
Σε συνέχεια του προηγούμενου συμβάντος, ο Μιτζάλης αποσταθεροποιημένος κινείται προς το apex της Κ7 χωρίς να υπολογίζει την ύπαρξη του Γιούργαλη. Υπάρχει επαφή και τα δύο μονοθέσια χάνουν τον έλεγχο, επιτρέποντας στον Νικολάου να ανακτήσει τη θέση του. Η ευθύνη βαραίνει τον Μιτζάλη για επαφή η οποία θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί. Υπήρξε απώλεια θέσεων από Γιούργαλη, χωρίς εμφανείς ζημιές στο μονοθέσιό του.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 9 Κ2 (1301,031) Ντούλιας - Λιανός Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 3 θέσεων στον Λιανό και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Λιανός επιχειρεί προσπέραση στην εσωτερική της Κ2 στον Ντούλια. Ο Ντούλιας αφήνει οριακά επαρκή χώρο στην εσωτερική για άλλο μονοθέσιο. Ο Λιανός πατάει επάνω στο κερμπ και υποστρέφει επάνω στον Ντούλια. Η ευθύνη βαραίνει τον Λιανό για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 11 Κ6 (1481,511) Αθανασιάδης Επικίνδυνη επαναφορά στην πίστα Αγωνιστικός Κανόνας 1.j.
Καμία ενέργεια
Ο Αθανασιάδης επανέρχεται στην πίστα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ασφάλεια, χωρίς να αναγκάσει άλλον οδηγό σε κίνηση αποφυγής επαφής.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 13 Κ6 (1636,384) Αθανασιάδης - Ντούλιας - Καραολής Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 3 θέσεων στον Αθανασιάδη και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Αθανασιάδης επιχειρεί διπλή προσπέραση από την εσωτερική της Κ6 σε Καραολή και Ντούλια. Έχει βρεθεί μπροστά από Καραολή (ολόκληρο μονοθέσιο) και Ντούλια (αεροτομή). Κατά το apex ο Αθανασιάδης έχει ελαφριά επαφή με τον Καραολή (πίσω αριστερά) με αποτέλεσμα να υποστρέψει και αμέσως μετά ο Ντούλιας με Καραολή με αποτέλεσμα να κλείσει περισσότερο (ο Ντούλιας) προς το apex. Το αποτέλεσμα ήταν η επαφή του Αθανασιάδη με τον Ντούλια από το apex έως την έξοδο της Κ6. Η επαφή βαραίνει τον Αθανασιάδη για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Ζημιές εμφανείς σε Ντούλια και Αθανασιάδη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 28 Κ6 (2769,857) Ζαλογιάννης - Μιτζάλης Μπλε σημαίες Μιτζάλης Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Μιτζάλης
Ο Ζαλογιάννης βρέθηκε άμεσα σε προφανή θέση για προσπέραση και δεν του παραχωρήθηκε η θέση από το Μιτζάλη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 29 Κ11 (2877,684) Ζαλογιάννης - Κόντος Μπλε σημαίες Κόντος Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Καμία ενέργεια
Ο Κόντος έφερε ζημιά στην μπροστινή αεροτομή και δεν υπολόγισε πόσο γρήγορα θα τον έφτανε ο Ζαλογιάννης. Μόλις το αντιλήφθηκε, του παραχώρησε άμεσα τη θέση.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 40 Κ7 (3747,320) Μουντζουγιάννης - Ντούλιας Μπλε σημαίες Ντούλιας Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Ντούλιας
Ο Ντούλιας μετά την Κ6 κινήθηκε εκτός αγωνιστικής γραμμής δείχνοντας ότι θα παραχωρήσει τη θέση, όμως δεν έκοψε ταχύτητα και βρέθηκε επάνω στην αγωνιστική γραμμή στο apex της Κ7.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 55 Κ1 (4811,663) Μουζαΐδης - Μιτζάλης Μπλε σημαίες Μιτζάλης Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Μιτζάλης
Ο Μιτζάλης ενώ έχει παραχωρήσει τη μπλε σημαία στο Μανουσάκη, επανέρχεται στην αγωνιστική γραμμή στην Κ1 τη στιγμή που ήταν ακριβώς πίσω του ο Μουζαΐδης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 56-57 (4977,421-5060,406) Πλακαλής - Μιτζάλης Μπλε σημαίες Μιτζάλης Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Μιτζάλης
Ο Μιτζάλης βρίσκεται σε μάχη με τον Κόντο, όμως ο Πλακαλής βρισκόταν σε κοντινή απόσταση και όφειλε να του παραχωρήσει τη μπλε σημαία σε περισσότερες από μία περιπτώσεις.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 57 Κ1-Κ5 (5044,878-5065,731) Ζαλογιάννης - Πλακαλής Μπλε σημαίες Πλακαλής Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Καμία ενέργεια
Ο Πλακαλής περιμένει να του παραχωρηθεί μπλε σημαία από Μιτζάλη παρ'όλα αυτά παραχωρεί τη μπλε σημαία στο Ζαλογιάννη σε ασφαλές σημείο με την πρώτη ευκαιρία.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 59 Κ6-Κ11 (5150,791-5169,456) Ζαλογιάννης - Κόντος Μπλε σημαίες Κόντος Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Κόντος
Ο Κόντος όφειλε να έχει παραχωρήσει τη μπλε σημαία στο Ζαλογιάννη από το πρώτο σημείο που τον πλησιάσε ο Ζαλογιάννης.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 58 Κ12 -59 Κ6 (5176,895-5232,620) Πλακαλής - Μιτζάλης Μπλε σημαίες Κόντος Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση Μιτζάλης
Ο Μιτζάλης βρίσκεται σε μάχη με τον Κόντο, όμως ο Πλακαλής βρισκόταν σε κοντινή απόσταση και όφειλε να του παραχωρήσει τη μπλε σημαία σε περισσότερες από μία περιπτώσεις.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 64 Κ13 (5729,119) Μιτζάλης Επικίνδυνη επαναφορά στην πίστα Αγωνιστικός Κανόνας 1.j.
Παρατήρηση Μιτζάλης
Ο Μιτζάλης επανέρχεται στην πίστα έπειτα από έξοδο, όμως αντί να παραμείνει σε μια γραμμή σταθερά κατά την επαναφορά του, κάνει διπλή αλλαγή γραμμής μπροστά από Καραολή.
------------------------------------------------------------------------------------------------
In Lap (5997,410) Παπαρινόπουλος Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στα Pits Αγωνιστικός Κανόνας 5.h.
Παρατήρηση Παπαρινόπουλος
Ο Παπαρινόπουλος δέχτηκε DQ από το παιχνίδι λόγω κίνησης εντός πίστας ανάποδα. Υπήρχαν αρκετά καύσιμα για επιστροφή του μονοθεσίου στα pits.
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Simracing Tools ----------

-

Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Μανουσάκης - 10 δευτερόλεπτα στον τελικό χρόνο

Πλακαλής - Παρατήρηση
Μουζαΐδης - Παρατήρηση
Ανδρουλάκης - Παρατήρηση
Αξιώτης - Παρατήρηση
Μιτζάλης - Παρατηρήσεις Χ5
Ντούλιας - Παρατήρηση
Κόντος - Παρατήρηση
Παπαρινόπουλος - Παρατήρηση

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Ουγγαρία) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Μουζαΐδης - BOTG
Καραολής - BOTG
Μπούρας - BOTG
Μιτζάλης - 3 θέσεις
Μιτζάλης - 5 θέσεις
Λιανός - 3 θέσεις
Αθανασιάδης - 3 θέσεις
ΜΙτζάλης - 10 θέσεις (3η Παρατήρηση)

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Μουζαΐδης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Καραολής - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Μπούρας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €8.000
Μιτζάλης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €7.000
Μανουσάκης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €2.000
Λιανός - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €3.000
Αθανασιάδης - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €3.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 09 - German GP 18/3/2019”