Αποφάσεις Αγωνοδικών

70 Laps, Ultra Soft - Soft - Medium
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2577
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Σάβ Απρ 06, 2019 12:39 am

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα του Hungaroring προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 4 Κ9 (333,676) Νικολάου Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα του SPA και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 4 Είσοδος Pits (386,370) Ντούλιας Αδυναμία επιστροφής μονοθεσίου στα pits Αγωνιστικός Κανόνας 2.a
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα της Ουγγαρίας (εκτελέστηκε)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 10 Κ11 (884,675) Παπαδημητρίου Κίνηση εκτός ορίων πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 2.b
Ποινή BOΤG στην εκκίνηση του αγώνα του SPA και συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

-

---------- Warm up ----------

-

---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

-

---------- Race ----------

Lap 1 Εκκίνηση (644,907) Μιτζάλης - Ντούλιας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Κατά την επιτάχυνση ο Ντούλιας χάνει το πίσω μέρος και έχει ελαφριά επαφή με Μιτζάλη. Δεν υπάρχουν εμφανείς ζημιές, δεν υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης (συμβάν εκκίνησης).
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Εκκίνηση (649,018) Νικολάου - Πλακαλής - Αθανασιάδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Ο Πλακαλής αναγκάζεται να κόψει αρκετά ταχύτητα για να αποφύγει τον Νικολάου που έκαψε κινητήρα και προσπαθούσε να βγει εκτός πίστας. Αυτή η ενέργεια του Πλακαλή δε μπορεί να γίνει αντιληπτή από τον Αθανασιάδη που ακολουθεί με αποτέλεσμα την επαφή τους. Η ευθύνη δε βαραίνει κανέναν από τους δύο οδηγούς για επαφή η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί (συμβάν εκκίνησης).
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Εκκίνηση (651,326) Μιτζάλης - Ντούλιας Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Αγωνιστικό συμβάν
Κατά την προσπάθεια αποφυγής του συμβάντος στην εκκίνηση, ο ΜΙτζάλης αλλάζει γραμμή απότομα +προς τα δεξιά. Ο Ντούλιας δεν προλαβαίνει να αντιδράσει με αποτέλεσμα την επαφή. Η ευθύνη δε βαραίνει περισσότερο κάποιον οδηγό για επαφή η οποία δε μπορούσε να αποφευχθεί (συμβάν εκκίνησης)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ1 (658,177) Καραολής - Ντούλιας Αντικανονική αλλαγή θέσης Αγωνιστικός Κανόνας 5.b.1.
Καμία ενέργεια
Ο Ντούλιας χάνει το φρενάρισμα λόγω ζημιών και πραγματοποιεί προσπέραση υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας. Η θέση παραχωρείται τελικά κατά την επίσκεψη του Ντούλια για επισκευές στα pits.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Εκκίνηση (659,998) Νικολάου Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b.
Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 1 Κ2 (658,177) Παπαρινόπουλος - Παπαδημητρίου Αντικανονική αλλαγή θέσης Αγωνιστικός Κανόνας 5.b.1.
Καμία ενέργεια
Κατά τη στιγμή της εμφάνισης του SC δε μπορούσε να είναι τελείως ξεκάθαρο για κανέναν από τους δύο οδηγούς ποιος βρίσκεται μπροστά. Το παιχνίδι σε τέτοιες περιπτώσεις δε δίνει άμεσα εντολή για την κατάταξη και είναι καθαρά θέμα fair play με ποια σειρά θα τοποθετηθούν τα μονοθέσια πίσω από το SC.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 15 Κ2 (1992,129) Μπούρας - Ανδρουλάκης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 5 θέσεων στο Μπούρα και χρηματικό πρόστιμο €4.000
Τα δύο μονοθέσια βρίσκονται πλάι-πλάι στην αρχή της Κ2. Ο Ανδρουλάκης φαίνεται να διατηρείται μπροστά όμως υπάρχει τελικά επαφή του πίσω αριστερού τροχού του με τον μπροστά δεξιά του Μπούρα. Ο Μπούρας έχει αρκετό χώρο για να κρατηθεί στην εσωτερική όμως δεν υπολογίζει σωστά. Η ευθύνη βαραίνει τον Μπούρα για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί. Δεν υπάρχουν εμφανείς ζημιές στον Ανδρουλάκη. Υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης η οποία δεν παραχωρείται.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 47 Κ1 (4504,354) Ζαλογιάννης - Μουζαΐδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 5 δευτερολέπτων στον Μουζαΐδη και χρηματικό πρόστιμο €1.000
Ο Μουζαΐδης πραγματοποιεί προσπάθεια προσπέρασης στο Ζαλογιάννη στα φρένα της Κ1 από την εσωτερική. Ο Ζαλογιάννης κλείνει προς το apex αφήνοντας χώρο για ένα μονοθέσιο ενώ ο Μουζαΐδης δεσμεύεται από την ύπαρξη του Αθανασιάδη στην εσωτερική, ο οποίος μόλις έχει εξέλθει από τα pits. Υπάρχει επαφή των Ζαλογιάννη και Μουζαΐδη η οποία κρίνεται ως αγωνιστικό συμβάν. Υπάρχει αντικανονική αλλαγή θέσης και αυτή τιμωρείται.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 61 Κ1 (5664,814) Παπαδημητρίου - Αξιώτης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Ποινή 3 θέσεων στον Παπαδημητρίου και χρηματικό πρόστιμο €3.000
Ο Αξιώτης πραγματοποιεί προσπάθεια προσπέρασης στα φρένα της Κ1. Ο Παπαδημητρίου δεν αφήνει αρκετό χώρο για τον Αξιώτη, ο οποίος κρατιέται κανονικά στην εσωτερική της Κ1. Η ευθύνη βαραίνει τον Παπαδημητρίου για επαφή η οποία μπορούσε να αποφευχθεί.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 65 Κ1 (5986,101) Παπαδημητρίου - Αξιώτης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
Καμία ενέργεια
Ο Αξιώτης πραγματοποιεί προσπάθεια προσπέρασης στα φρένα της Κ1. Η προσπέραση ολοκληρώνεται κανονικά παρά την επαφή που υπάρχει κατά την έξοδο/επιτάχυνση. Δεν υπάρχουν εμφανείς ζημιές στο μονοθέσιό του Αξιώτη.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Lap 68 Κ1-Κ5 (6220,907-6239,902) Ζαλογιάννης - Ντούλιας Μπλε σημαίες Ντούλιας Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
Παρατήρηση στον Ντούλια
Ο Ντούλιας βρίσκεται σε μάχη με το Λιανό για την 9η θέση, όμως έπρεπε να παραχωρήσει τη μπλε σημαία στον Ζαλογιάννη σε περισσότερες από μια περιπτώσεις.
------------------------------------------------------------------------------------------------


---------- Simracing Tools ----------

-

Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Μουζαΐδης - 5 δευτερόλεπτα στο τελικό αποτέλεσμα της Ουγγαρίας

Νικολάου - Κινητήρας

Ντούλιας - Παρατήρηση

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (SPA) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Νικολάου - BOTG
Παπαδημητρίου - BOTG
Μπούρας - 5 θέσεις
Παπαδημητρίου - 3 θέσεις
Ντούλιας - 10 θέσεις (Συμπλήρωσε 3ς παρατηρήσεις)

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Νικολάου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €20.000
Παπαδημητρίου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €23.000
Μπούρας - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €4.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 10 - Hungarian GP 1/4/2019”