Αποφάσεις Αγωνοδικών

56 Laps, Ultra Soft - Super Soft - Soft
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2574
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Αποφάσεις Αγωνοδικών

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Παρ Μάιος 24, 2019 10:07 pm

Σύμφωνα με τους Αγωνιστικούς Κανόνες και τους Κανονισμούς Αγωνοδικών στον Αγώνα στο Austin προκύπτουν τα παρακάτω:

---------- Qualifying 1 ----------

Lap 7 Κ12 (772,247) Ντούλιας Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: -
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Qualifying 2 ----------

-

---------- Warm up ----------

-

---------- Recon Lap / Formation Lap ----------

Formation Lap K6 (528,693) Ανδρουλάκης - Λιανός Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: Ναι
Ευθύνη: Ανδρουλάκης
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: Ναι
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: BOTG για Ανδρουλάκη και χρηματικό πρόστιμο €8.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

Formation Lap Pits/Box (677,818) Λιανός Προσπάθεια επιδιόρθωσης ζημιάς Αγωνιστικός Κανόνας 4.d./4.e.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: Ναι
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: Βάσει Κανονισμών έπρεπε να πατηθεί ESC και να γίνει εκκίνηση από τα pits. Ενώ δόθηκε εντολή στον Ανδρουλάκη να το κάνει, δε δόθηκε εντολή στο Λιανό (δεν έγινε αντιληπτό από τους Αγωνοδίκες)
--------------------------------
Απόφαση: Παρατήρηση Λιανός
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Race ----------

Lap 1 Γραμμή εκκίνησης/τερματισμού (734,224) Δεληγιάννης Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: -
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 1 Γραμμή εκκίνησης/τερματισμού (741,674) Εζίρογλου Κινητήρας Αγωνιστικός Κανόνας 1.b.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: -
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: Σημείωση σπασμένου κινητήρα
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 12 Κ12 (1884,018) Αξιώτης - Παπαδημητρίου Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: Ναι
Ευθύνη: Παπαδημητρίου
Αντικανονική αλλαγή θέσης: Ναι
Εμφανείς ζημιές: Όχι
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: Ποινή 3 θέσεων στον Παπαδημητρίου και χρηματικό πρόστιμο €3.000
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 37 Κ5 (4319,233) Βάμβουκας - Μουζαΐδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: Όχι
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: Ναι
Επιπλέον στοιχεία: -
--------------------------------
Απόφαση: Αγωνιστικό συμβάν
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 43-56 Sector 1 (-) Μουντζουγιάννης Όρια πίστας Αγωνιστικός Κανόνας 1.i./5.d.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: -
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: Δεν κρίθηκε ότι υπήρχε σημαντικό χρονικό πλεονέκτημα ή άλλο, ώστε να θεωρηθεί ότι έκρινε το αποτέλεσμα του αγώνα. Συγκεκριμένα όσον αφορά τον Κανονισμό 5.d. δεν υπήρχε παράβαση.
--------------------------------
Απόφαση: Καμία ενέργεια
------------------------------------------------------------------------------------------------

Lap 46-47 (-) Ζαλογιάννης - Ντούλιας Μπλε σημαία (Ντούλιας) Αγωνιστικός Κανόνας 5.e.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: -
Ευθύνη: -
Αντικανονική αλλαγή θέσης:-
Εμφανείς ζημιές: -
Επιπλέον στοιχεία: Δεν υπήρξε σημαντική χρονική καθυστέρηση (+ 0,400) του Ζαλογιάννη στο γύρο του, βάσει του γυρολογίου του (επόμενοι καθαροί γύροι)
--------------------------------
Απόφαση: Καμία ενέργεια
------------------------------------------------------------------------------------------------

In Lap Γραμμή τερματισμού (6262,627) Παπαδημητρίου - Μουζαΐδης Επαφή Αγωνιστικός Κανόνας 5.f.
--------------------------------
Μπορούσε να αποφευχθεί: Ναι
Ευθύνη: Μουζαΐδης
Αντικανονική αλλαγή θέσης: -
Εμφανείς ζημιές: Ναι
Επιπλέον στοιχεία: Έγινε μετά τον τερματισμό και δεν επηρέασε το αποτέλεσμα του αγώνα. Δεν κρίνεται ότι υπήρχε δόλος. Τα μονοθέσια που χρησιμοποίησαν ESC είχαν επαρκή καύσιμα για να επιστρέψουν.
--------------------------------
Απόφαση: Παρατήρηση Μουζαΐδης
------------------------------------------------------------------------------------------------

---------- Simracing Tools ----------

-

Επιβαρύνσεις χρόνου / Κινητήρες / Παρατηρήσεις / Simracing Tools :

Ντούλιας - Κινητήρας
Δεληγιάννης - Κινητήρας
Εζίρογλου - Κινητήρας

Λιανός - Παρατήρηση
Μουζαΐδης - Παρατήρηση

Σύνοψη εκτελέσιμων ποινών για τον επόμενο αγώνα (Mexico) (Ισχύει χρονολογική σειρά εκτέλεσης) :

Ανδρουλάκης - BOTG
Παπαδημητρίου - 3 θέσεις

Σύνοψη χρηματικών προστίμων :

Ανδρουλάκης- Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €8.000
Παπαδημητρίου - Συνολικό χρηματικό πρόστιμο €3.000
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Απάντηση

Επιστροφή στο “Race 15 - United States GP 13/5/2019”