Γενικοί Κανόνες F1aXion

Το σύνολο των Κανονισμών της F1aXion
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2108
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 34

Γενικοί Κανόνες F1aXion

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Σεπ 19, 2017 10:06 pm

ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ F1aXion
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΣΕΡΒΕΡ
Σ1. Οι Γενικοί Κανόνες και οι Αγωνιστικοί Κανονισμοί της F1aXion ισχύουν πάντα και καθ’ όλη τη διάρκεια παραμονής σας στον επίσημο server. Είναι στη διακριτική ευχέρεια της αρμοδίου επιτροπής της F1aXion να μην επιτρέψει τη συμμετοχή ή να επιβάλλει οποιαδήποτε ποινή σε οδηγούς που δεν συμμορφώνονται με τους Κανόνες που διέπουν την Κοινότητα.

Σ2. Παρουσιαζόμαστε στον server ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με το μονοθέσιο που μας έχει ανατεθεί και με το πλήρες ονοματεπώνυμό μας (πρώτα το όνομα και έπειτα το επίθετο).

Σ3. Κατά τις επίσημες διαδικασίες δεν χρησιμοποιούμε το παράθυρο διαλόγου του rfactor2 (chat box). Η επικοινωνία γίνεται αποκλειστικά με το TS 3.

Σ4. Για τη συμμετοχή σας είναι απαραίτητο να μην έχετε προβλήματα lag τα οποία δημιουργούνται είτε από προγράμματα που τρέχουν στον υπολογιστή σας, downloading ή χρησιμοποίηση της γραμμής σας από 3ο άτομο. Επιβάλλεται να έχετε διασφαλίσει ότι δεν δημιουργείτε πρόβλημα lag στον server.

Σ5. Τα ομαδικά practice sessions (επίσημα δοκιμαστικά) που διοργανώνονται ανά χρονικές περιόδους αποσκοπούν στην εκμάθηση βασικών διαδικασιών, στην εξάσκηση της ασφαλούς οδήγησης, στην εκμάθηση του οδηγικού στυλ άλλων οδηγών, στη βελτίωση των οδηγικών ικανοτήτων μας και στην ανταλλαγή χρήσιμων πληροφοριών. Εν ολίγοις τα Practice sessions που διοργανώνει η F1aXion έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα και η συμμετοχή σας σε αυτά κρίνεται απαραίτητη.

ΑΣΦΑΛΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗ
Α1. To πρωτάθλημα της F1aXion είναι υψηλού επιπέδου και απαιτήσεων. Το πλέον σημαντικό για τα μέλη της δεν είναι η νίκη αλλά η ασφαλής οδήγηση. Καθ’ όλη την διάρκεια των επίσημων διαδικασιών όλοι οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν με ασφάλεια στην πίστα σεβόμενοι τους ρητούς κανόνες που διέπουν την F1 και την F1aXion και δεν θα πρέπει να θέτουν σε καμία περίπτωση σε κίνδυνο τα μονοθέσια γύρω τους. Στην περίπτωση που κριθεί ότι το οδηγικό σας επίπεδο δεν είναι επαρκές για την τήρηση των ανωτέρω, δεν θα σας επιτραπεί η συμμετοχή σας στο πρωτάθλημα.

Α2. Σας συμβουλεύουμε ότι το slip streaming που παρακολουθούμε στους πραγματικούς αγώνες F1 δεν ενδείκνυται στην F1aXion. O παράγοντας lag, που μπορεί να εμφανιστεί από το πουθενά και απροειδοποίητα, δεν ευνοεί την οδήγηση σε υπερβολικά κοντινές αποστάσεις αφού η θέση στην οποία βλέπετε στην οθόνη σας το αντίπαλο μονοθέσιο, μπορεί να μην είναι η πραγματικά ακριβής του θέση.

Α3. Χρησιμοποιούμε τους καθρέπτες μας. Σε περίπτωση που δεν σας διευκολύνει η χρήση του καθρέπτη του μονοθεσίου, ενεργοποιήστε τους πρόσθετους καθρέπτες στο HUD.

A4 Στην ένδειξη μπλε σημαίας παραμένουμε εντός ορίων της πίστας και επιτρέπουμε στο μονοθέσιο πίσω μας να περάσει με ασφάλεια.

A5 Όταν καλούμαστε να προσπεράσουμε ένα μονοθέσιο που βρίσκεται υπό καθεστώς μπλε σημαίας οφείλουμε να σεβαστούμε ότι το μονοθέσιο εμπρός μας εξακολουθεί να αγωνίζεται.

Α6. Στην περίπτωση εξόδου του μονοθεσίου μας εκτός πίστας, υποχρεούμαστε η επαναφορά μας στην πίστα να γίνεται με ασφαλή τρόπο.

Α7. H τήρηση του fair play σε περίπτωση που προκαλέσουμε ατύχημα σαφώς και θα ληφθεί υπόψη κατά την εκδίκαση του συμβάντος από τους αγωνοδίκες.

Α8. Να θυμάστε ότι οι πιο αργοί οδηγοί δεν αποτελούν κατώτερη "κάστα" αγωνιζομένων. Σεβαστείτε το δικαίωμα τους να αγωνίζονται εφόσον τηρούν τους κανόνες και οδηγούν με ασφάλεια. Έχουν δικαίωμα να αμυνθούν της θέσης τους και σε καμία περίπτωση δεν νοείται απαίτηση από τους γρήγορους να κάνουν οι αργοί στην άκρη.

ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ F1aXion
X1. Η Χρηματική Αξία των οδηγών αποτελεί ένα από τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης της απόδοσης των οδηγών της F1aXion, της συμμετοχής τους στο πρωτάθλημα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, αλλά και το μοναδικό κριτήριο (εξαιρείται ο πρωταθλητής οδηγών) για τις μεταγραφικές κινήσεις της επόμενης αγωνιστικής περιόδου.

X2. Κατά την έναρξη του πρωταθλήματος κάθε οδηγός ομάδας πιστώνεται με ένα ποσό στο λογαριασμό του, που αντιστοιχεί στο πολλαπλασιασμό των αγώνων του πρωταθλήματος επί €5000. Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός ξεκινάει έπειτα από την έναρξη του πρωταθλήματος, θα πιστώνεται αναλογικά με το ποσό που αντιστοιχεί για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Οι λογαριασμοί των οδηγών θα χρεώνονται κατά την αποπληρωμή ποινών που επιβάλλονται στον οδηγό στη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου και θα πιστώνονται ανάλογα με τη θέση που θα καταλαμβάνει κάθε οδηγός σε κάθε αγώνα. Για κάθε οδηγό που δε συμμετέχει σε αγώνα του πρωταθλήματος, θα χρεώνεται το ποσό των €5.000.

ΧΡΕΩΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ:
1. Αποκλεισμός από αγώνα (DQ) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €50.000
2. Ακύρωση αποτελέσματος αγώνα επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €25.000
3. Εκκίνηση από τα pit επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €15.000
4. Stop & Go (S&G) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €12.000
5. Drive Through (DT) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €10.000
6. Back Of The Grid (BOTG) επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €8.000
7. 10 θέσεις στο Grid επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €6.000
8. Μη συμμετοχή σε αγώνα €5.000
9. 5 θέσεις στο Grid επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €4.000
10. 3 θέσεις στο Grid επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €3.000
11. Επιβάρυνση 10 sec στον τελικό χρόνο επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €2.000
12. Επιβάρυνση 5 sec στον τελικό χρόνο επιφέρει χρηματικό πρόστιμο €1.000

*Η Επιτροπή Αγωνοδικών εκτός από τις σταθερές συσχετίσεις ποινών και χρηματικών προστίμων, μπορεί να επιβάλλει οποιοδήποτε συνδυασμό ποινών/χρηματικών προστίμων κρίνει αυτή.

ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΒΑΘΜΩΝ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΑΘΛΑ:
25 βαθμοί - €12.000
18 βαθμοί - €10.000
15 βαθμοί - €8.000
12 βαθμοί - €7.000
10 βαθμοί - €6.000
8 βαθμοί - €5.000
6 βαθμοί - €4.000
4 βαθμοί - €3.000
2 βαθμοί - €2.000
1 βαθμός - €1.000

X3. Στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου, ανάλογα με τη θέση που κατέλαβε κάθε ομάδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, απονέμονται χρηματικά έπαθλα για κάθε ομάδα που αθροίζονται στην χρηματική αξία των οδηγών τους:
1η ομάδα 50.000€
2η ομάδα 40.000€
3η ομάδα 35.000€
4η ομάδα 30.000€
5η ομάδα 25.000€
6η ομάδα 20.000€
7η ομάδα 15.000€
8η ομάδα 10.000€
9η ομάδα 5.000€
10η ομάδα 0€
11η ομάδα -5.000€

*Σε περίπτωση μεταγραφής από άλλη ομάδα κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, ο οδηγός στο τέλος παίρνει αναλογικά με τους βαθμούς που συνέλεξε για την ομάδα στην οποία τελειώνει τη σεζόν, το χρηματικό έπαθλο της ομάδας.

X4. Στην περίπτωση που ο λογαριασμός οδηγού έχει υπόλοιπο 0€ (μηδέν) ή είναι αρνητικός, η περαιτέρω συμμετοχή του στο πρωτάθλημα τίθεται υπό καθεστώς επαναξιολόγησης από την διαχείριση.

ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
Ο1. Κάθε ομάδα ιδανικά αποτελείται από δύο οδηγούς, ένα Pit Manager και έναν (ή περισσότερους κατά περίπτωση) αναπληρωματικούς οδηγούς (reserve drivers). Κάθε μέλος της ομάδας δεσμεύεται με μονοετές συμβόλαιο με την ομάδα.

Ο2. Σε κάθε ομάδα ορίζεται αρχηγός κατόπιν συμφωνίας των μελών της. Αρχηγός της ομάδας μπορεί να είναι ένας εκ των δύο βασικών οδηγών ή ο Pit Manager.

Ο3. Οι μεταγραφές οδηγών διενεργούνται πριν από την έναρξη του καινούριου πρωταθλήματος σε χρόνο που ορίζει η Διοίκηση της Κοινότητας ή κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όταν ενεργοποιηθεί το άρθρο Χ4 των Γενικών Κανόνων.

Ο4A. Με το πέρας της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου ο Πρωταθλητής F1 επιλέγει πάντοτε πρώτος την ομάδα στην οποία θα ενταχθεί για τη νέα χρονιά. Έπειτα διαλέγουν οι υπόλοιποι οδηγοί με βάση τη Χρηματική τους Αξία. Με το πέρας της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου οι οδηγοί που βρίσκονται στις τρεις χαμηλότερες θέσεις με τα χρηματικά έπαθλα θα υποβιβάζονται μια κατηγορία (GP3) και θα επιλέγουν ομάδα στην νέα κατηγορία, κατά σειρά, μετά την ολοκλήρωση των μεταγραφών των οδηγών που ήδη συμμετείχαν στο GP3.

Ο4Β.Με το πέρας της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου ο Πρωταθλητής GP3 προβιβάζεται στην κορυφαία κατηγορία (F1) και επιλέγει ομάδα μετά την ολοκλήρωση των μεταγραφών των οδηγών που ήδη συμμετείχαν στην κατηγορία (F1). Oμοίως με το πέρας της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου οι οδηγοί που βρίσκονται στις δύο υψηλότερες θέσεις με τα χρηματικά έπαθλα (πλήν του πρωταθλητή GP3) θα προβιβάζονται κατηγορία (F1) και θα επιλέγουν ομάδα στην νέα κατηγορία μετά την ολοκλήρωση των μεταγραφών των οδηγών που ήδη συμμετείχαν στην F1. Σε περίπτωση που οδηγός της κατηγορίας (GP3) δεν επιθυμεί να προβιβαστεί κατηγορία το δικαίωμα θα περνάει στον αμέσως επόμενο οδηγό κατά σειρά με βάση τα χρηματικά έπαθλα. Τέλος, οι τέσσερις οδηγοί της κατηγορίας (GP3) με τα χαμηλότερα χρηματικά έπαθλα θα υποβιβάζονται μια κατηγορία.

Ο5. «Βήμα» για κάθε ομάδα αποτελεί το αντίστοιχο πεδίο στο forum με την ονομασία της ομάδας τους.

Ο6. Συνεχόμενες απουσίες των οδηγών από τα δρώμενα της F1aXion μπορεί να επιφέρουν την αυτόματη αντικατάστασή τους από άλλον οδηγό χωρίς προειδοποίηση.

ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ TEAM SPEAK
T1. Το πρωτάθλημα της F1aXion χρησιμοποιεί το Team Speak 3 ως σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Κάθε οδηγός για να λάβει μέρος στις επίσημες διαδικασίες της F1aXion οφείλει να είναι συνδεδεμένος στο Team Speak.

T2. Κάθε οδηγός οφείλει να έχει ρυθμισμένα κουμπιά για την επικοινωνία του κατά τη διάρκεια του αγώνα με όλους τους συμμετέχοντες, δηλαδή να δημιουργήσει κουμπί που επικοινωνεί με όλη την οικογένεια των καναλιών που βρίσκονται στο Race Weekend. Η ύπαρξη πλήκτρου για επικοινωνία με όλα τα κανάλια ανεξαιρέτως, δε συνίσταται.

T3. Τα κανάλια των ομάδων μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από τα μέλη της κάθε ομάδας και μόνο από αυτούς. Κατόπιν αιτήσεως προς τους Διαχειριστές, αυτά μπορούν να διαμορφωθούν όπως αυτοί επιθυμούν. Δεν υπάρχει περιορισμός να χρησιμοποιούνται και εκτός επίσημων διαδικασιών.

T4. Το κανάλια Open Practice μπορούν να χρησιμοποιούνται από όσους επιθυμούν να κάνουν practice μαζί με άλλους οδηγούς και όχι αποκλειστικά με την ομάδα τους.

T5. Κατά τη διάρκεια των Αγωνιστικών Διαδικασιών, κάθε οδηγός οφείλει να βρίσκεται στο κανάλι της ομάδας του και να μην μετακινείται εκτός αυτού εάν δε συντρέχει σημαντικός λόγος.


Τελευταία φορά σημειώθηκε ως νέο από το μέλος Fugitiv3R την Τρί Σεπ 19, 2017 10:06 pm.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κανονισμοί”