Επανεξέταση συμβάντων

1. Βασίλης Αμπατζίδης
2. Γιώργος Ζαλογιάννης
Pit Manager: Ανδρέας Γκικουρίας, Κωνσταντίνος Κοντογιάννης
Reserve Driver: Κωνσταντίνος Κοντογιάννης

Συντονιστής: rF2 Admins

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Re: Επανεξέταση συμβάντων

Δημοσίευση από Silkman » Τρί Απρ 13, 2021 12:33 pm

Βασιλη δεν τιθεται θεμα συμπεριφορας.

Οταν υπαρχουν νευρα, υπαρχουν νευρα.

Απο εκει και επειτα για μενα σου ειπα:

Ουτε στο FSR σου εξηγουν πως να πας βημα βημα τη στροφη, εκτος και αν εισαι σε καμια ακαδημια και μαθαινεις τωρα τι ειναι η F1.

Αν μπορεις ποσταρε εδω τον κανονα, να δουμε πως τον γραφουνε οι ειδικοι να τον διορθωσουμε και εμεις.

Eαν και αυτοι δεν εχουν καποια ιδιαιτερη μνεία, σε παρακαλω τοτε κανε ιδια περασματα και εκει.

Αλλα μετα να ερθεις να ποσταρεις εδω να μας πεις τι εγινε.

Και να πας να διαμαρτυρηθεις και εκει οτι δεν το γραφει ο κανονας πως ακριβως πρεπει να παμε και οτι το 4 τροχοι μπερδευει ή αφηνει παραθυρα κενα.

"Some of you might be surprised to learn that once a corner begins, the FIA sporting regulations have almost nothing to say."

Ισως οντως να μην ειμαστε as real as it gets...και να πρεπει να γινουμε as real as ite gets και να μη σας δινεται καμια γραπτη διευκρινηση. Οπως το κανει η FIA.

Αλλα ουτε αυτο θα σας κανει...γιατι αν με γραπτους κανονες θεωρειται οτι υπαρχει τρυπα, σκεφτειτε με αγραφους κανονας τι εχει να γινει.

Μηπως να παμε να πουμε στη FIA να το ξεκαθαρισει;

Για να το κλεισω και εγω καπου εδω.

Οποιος θεωρει οτι εχει δικιο, να μας δειξει με το δαχτυλο το σωστο πρωταθλημα εκει εξω, γιατι εμεις εδω ειμαστε του πεταματου στην Ελλαδα, και να το αλλαξουμε.

Αλλα αν δεν το γραφει κανενα αλλο πρωταθλημα, να εχετε το ιδιο θαρρος να πατε και εκει και να κανετε ιδια περασματα και να επικαλεστειτε παραθυρο κανονισμου.

Εδω ειμαι και θα περιμενω....
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Panos Vagianis
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί Δεκ 24, 2019 10:13 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Panos Vagianis » Τρί Απρ 13, 2021 1:31 pm

Προσωπικα σαν οδηγος του πρωταθληματος, θα συμφωνησω με τον Βασιλη σε ολη αυτη τη συζητηση μιας και εχει παρει μια επεκταση και μας επηρεαζει ολους. Οι οδηγοι πρεπει να κρινονται με βαση τους γραπτους κανονισμους που υπαρχουν και τις επισημες οδηγιες. Εφοσον στον αγωνα δεν ειχε δοθει καποια συγκεριμενη οδηγια για τα ορια πιστας(οπως για παραδειγμα στο Spa στην Eau Rouge) δεν μπορει να θεωρηθει παρανομο αυτο που εκανε ο Βασιλης γιατι ειχε παντα μια ροδα εντος πιστας οπως οριζει ο κανονισμος. Το αν ειχε δοθει προφορικη οδηγια στο Ψαρρη φετος στο Baku η αν ειχε δοθει ποινη στο παρελθον σε αντιστοιχο συμβαν δεν μπορει να το γνωριζει κανενας παρα μονο αν γραφτει καπου. Πλεον με την αναθεωρηση του κανονισμου δεν θα υπαρχει αντιστοιχο παραθυρακι στο μελλον, παρολα αυτα ομως μεχρι και τον αγωνα και της Σιγκαπουρης δεν υπηρξε καποια διευκρινηση οποτε κατα την αποψη μου πρεπει ο Βασιλης να κριθει συμφωνα με τους κανονισμους πριν τη τροποποιηση. Αυτη η διαφωνια που υπαρχει αυτη τη στιγμη ειναι για το συγκεκριμενο κανονα και μονο και δεν εχει καμια σχεση με τους αγωνοδικες ολη τη σεζον η την F1axion σαν πρωταθλημα γενικοτερα. Δεν υπαρχει κανενα ''τελειο'' πρωταθλημα και ολοι κανουμε λαθη. Εμεις ομως ειμαστε εδω, οδηγοι, αγωνοδικες, διοικηση για να βελτιωνομαστε συνεχως και οτι βλεπουμε να αλλαζει προς το καλυτερο και πιστευω και για αυτο γινεται η ολη συζητηση.

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Δημοσιεύσεις: 2955
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τρί Απρ 13, 2021 1:59 pm

Το τονίζω ξανά:

Ο Κανονισμός λέει για διάσχιση. Όχι πάτημα. Διάσχιση. Το διασχίζω προϋποθέτει κίνηση, πορεία. Κανένας τροχός δε διέσχισε πορεία εντός ορίων πίστας. Πέρασαν λοιπόν όλοι οι τροχοί εκτός πίστας κατά την κίνησή τους. Αυτό υπήρχε ως Κανονισμός από το Baku και μετά. Πιο πριν αναγραφόταν ότι έπρεπε τουλάχιστον ένας τροχός να πατάει εντός πίστας. Όμως ουσιαστικά κρίναμε πάντα με το σκεπτικό που αποτυπώνεται σαφώς τώρα. ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ. ΕΓΙΝΕ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ. ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ.

Επίσης έγιναν προφορικές διευκρινίσεις ουκ ολίγες φορές. Αν διοργανώνονται επίσημα practice και απουσιάζετε, αν τη στιγμή που κάνω briefing δεν ακούτε, με συγχωρείτε αλλά παύει να είναι δική μου ευθύνη και δε μπορείτε να επικαλεστείτε το "δεν το άκουσα, δεν ήξερα, δεν ήταν γραμμένο".

Και ο Βασίλης και κάθε Βασίλης, κρίνεται με τους Κανονισμούς ως ίσχυαν. Εξάλλου τους έχει αντιγράψει στο post του και μπορείτε να δείτε τη διαφορά.

Το ΤΟΝΙΖΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ: Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΧΙΣΗ. ΔΙΑΣΧΙΣΗ.

Επίσης, οδηγίες δίνονται όταν σε κάποιο σημείο δε θα ισχύει ο Κανονισμός όπως είναι γραμμένος. Στις εξαιρέσεις λοιπόν. Το σημείο εκείνο δεν αποτελούσε εξαίρεση.

Τέλος. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Sargi
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 09, 2019 6:01 pm
Τοποθεσία: Τρικαλα
Ηλικία: 30

Δημοσίευση από Sargi » Τρί Απρ 13, 2021 2:18 pm

Εν ολίγης αν αυτά που λέει ο Αμπατζίδης ισχύουν τότε σε κάθε στροφή απο τη στιγμή που επιτραπεί η εναλλαγή τροχών και θεωρείτε έγκυρο το πέρασμα στη στροφή μπορούμε να πάμε σχεδόν ευθεία και ας πούμε σε αυτήν τη φωτογραφεία
Εικόνα
το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να τη περάσει διαγώνια από μέσα και αν κάποιος φάει προσπέραση γιατί όσο οι πίσω τροχοί πατάνε εντός πίστας οι μπροστά μπορούν να διασχίσουν το εκτός μέρος τις πίστας και όταν "γαντζωθούν" στο εντός πίστας ορίων να περάσουν οι πίσω τροχοί σαν να μη συμβαίνει κάτι... seems logical

Edit: https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... questions/
https://www.fia.com/regulation/category/110
https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... s_defined/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sargi την Τρί Απρ 13, 2021 2:25 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.

Άβαταρ μέλους
Silkman
Δημοσιεύσεις: 2686
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

Δημοσίευση από Silkman » Τρί Απρ 13, 2021 2:21 pm

Πάνο ο κανόνας ειναι ίδιος και σχεδόν απαράλαχτος απο το 2011.

Το 2017-2018 εφαγα ιδια ποινη προσωπικα εγω, για τον ιδιο τροπο οπου περασα το S στην Ισπανια.

Γιατι απο το 2011 εως το 2017 δεν ασχοληθηκα να αλλαξει ο κανονας και να γινει αναλυτικος και περιγραφικος;

1ον γιατι δεν ενιωθα οτι υπηρχε αναγκη και οτι μια χαρα τον εχω καταλαβει.
2ον γιατι δεν ειχα φαει ποινη ως τοτε για να με ενοχλησει και να ασχοληθω.

Οταν την εφαγα λοιπον, τοτε φροντισα να στελνω βιντεο στους αγωνοδικες και να λεω ακριβως οτι ελεγε και ο Βασιλης. Ακριβως τα ιδια ομως.
Οποτε ΜΕΧΡΙ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ, τον καταλαβαινω.

Απο ενα σημειο και μετα ομως, οχι.

Γιατι όχι;

Γιατι η διαφορα ειναι πως οταν βρεθηκα με ολους τους αγωνοδικες και μου εξηγησαν το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ που αδυνατουσα να το δω γιατι στον επομενο αγωνα θα εκκινουσα απο το τελος, κατάλαβα οτι ειχαν δικιο.

ΚΑΤΑΛΑΒΑ οτι πουθενα, σε καμια απο τις Κυριακες που εβλεπα F1 κανενας οδηγος δεν επαιρνε ετσι τις στροφες. Κανένας. Και οταν το εψαξα...πουθενα δεν υπηρχε αναλυση πως να παρω μια στροφη για να μην την κοψω.

Γιατι ειναι αυτονοητο οτι αν παω σε μια δεξιοστροφη και περασω διαγωνια εσωτερικα απο το κερμπ.....ε την εχω κοψει ρε παιδια.

Και συζηταμε τωρα οτι ο κανονας λεει και οι 4ς τροχοι και δεν εξηγει οτι δεν εννοουμε ταυτοχρονα αλλα και αν περασουν ενας ενας ή δυο δυο;

Σοβαρα μιλαμε τωρα ρε παιδια;
Αληθεια θελετε εξηγηση σε αυτο;

Οχι δεν θελετε. Την ξερετε οπως την ξερατε και απο πριν!

Οταν μου περασαν τα νευρα τότε, μου ηταν πολυ ευκολο πλεον να δω οτι σε ενα κανονα που ειναι εκει απο το 2011, εγω παντα ημουν νομιμος.

Δε θα μπορουσα απο το 2011 να βγαινω ΔΕΞΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΡΘΗ γωνια;;;;;;;
Μπορουσα..
Το εκανα;
Οχι!
Γιατι;
Γιατι F1 ρε παιδια και as real as it gets! Ήμαρτον.

Τοσο απλα.

Ο Βασιλης τρεχει απο το 2015 με τον ιδιο κανονα.
Πότε διαπιστωσε οτι υπαρχει δηθεν τρυπα;
Οταν δεχτηκε την ποινη.

Απο το 2015 μεχρι σημερα δηλαδη, πως χωρις να υπαρχει γραπτη ανάλυση καπου, ξερατε πως να περνατε νομιμα;

Γιατι δεν πηγατε να το κανετε αυτο στην Κ1 στην Αυστραλια να κερδισετε ενα ολοκληρο δευτερόλεπτο;

Ενας τροχος δεν θα ηταν παντα μεσα;

Θα ηταν!

Αφου συμφωνα με εσας, ο κανονας δεν το αποσφανιζει, γιατι δεν το κανατε στην Κ1 στην Αυστραλια;

Γιατι δεν το κανατε στο γρηγορo S της Αυστραλια να κερδισετε και χρονο και λαστιχο;

Ενας τροχος θα εμενε μεσα.

Γιατι δε το κανατε σε ολο το πρωταθλημα σε ολες τις στροφες;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΑ 200 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥΣ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Η απαντηση ειναι απλη...γιατι ξερετε οτι δεν ειναι νομιμο και οτι ειναι κοψιμο στροφης.

Κανενα ανταγωνιστη σας δεν θα αφηνατε να το κανει χωρις να τον αναφερετε. Ουτε εδω, ουτε στα ξενα.

Αλλα εδω εχουμε παντα κατι να πουμε!
Εδω θα πρεπει παντα να ισχυει κατι διαφορετικο.
Στο εξωτερικο οτι μας πουν χωρις μιλια και εδω οτι πουμε εμεις.


Παιδια ειπαμε....ναι, κανουν λαθη οι αγωνοδικες και αν θες, ναι θα υπαρξουν και φορες που ισως να μην το παραδεχτουν.

Αλλα αυτη, δεν ειναι 1000% μια απο αυτες τις φορες.

Το ξαναλεω και θα περιμενω.

ΘΕΛΩ να σας δω στον επομενο αγωνα σε αλλα πρωταθληματα, να παιρνετε ΟΛΕΣ τις στροφες οπως εγινε εδω.

Γιατι ουτε εκει σας λενε πως να παρετε μια στροφη.

Και αν φατε ποινη, θα περιμενω να μου στειλετε screenshot τη διαμαρτυρια σας.

Αλλα δε θα το κανετε και το ξερετε.

Εκει το κεφαλι κατω και παμε παρακατω.

Συμφωνουμε Πανο. Εδω καθομαστε και σας ακουμε και σας διαβαζουμε για να διορθωνουμε.

Για μενα ΚΑΚΩΣ πηγε ο Ιορδανης και εγραψε αποσαφηνιση για το πως θα πρεπει να παρετε τη στροφη.

Λες και ειστε μωρα πια. Λες και τοσα χρονια κατα τυχη τις περνατε σωστα.

Παρολαυτα ομως....εδω...στο ΧΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ...Τo as fake as it gets....υπαρχει γραπτη διευκρινηση και ΓΙΑ ΑΥΤΟ!!!

Στα κορυφαια του εξωτερικου....δεν υπαρχει.

Αλλα αυτα ειναι κορυφη και εδω παντα θα ειμαστε τα χαλια μας.

Σώνει!
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Plakal23
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Τρί Σεπ 23, 2014 2:27 pm
Τοποθεσία: Patrasso
Ηλικία: 30

Δημοσίευση από Plakal23 » Τρί Απρ 13, 2021 2:32 pm

Ας γράψω και εγώ κάτι να πω τη γνώμη μου, και τι διαβάζω από τον κανονισμό. Παραθέτω τον κανονισμό όπως υπήρχε, πριν τον ανανεώσει ο Ιορδάνης, και όπως τον έχει γράψει στο αρχικό ποσταρισμα ο Βασίλης.

1.i. Απαγορεύεται η διάσχιση των ορίων της πίστας και με τους τέσσερις τροχούς. Ως όριο πίστας θεωρείται η πρώτη γραμμή δεξιά και αριστερά της πίστας (συνήθως λευκή ή κίτρινη) ενώ όπου υπάρχει κερμπ το όριο επεκτείνεται έως την άκρη αυτού, εκτός κι αν οριστεί διαφορετικά από τους αγωνοδίκες.

1.i. Απαγορεύεται η διάσχιση των ορίων της πίστας και με τους τέσσερις τροχούς

Τι διαβάζουμε εδώ? Ότι απαγορεύεται να διασχίσουν το όριο και οι 4 τροχοί. Στην προκειμένη περίπτωση διέσχισαν και οι 4 τροχοί το όριο? Ναι.
Το παραθυράκι που συζητάτε και λέτε, θα υπήρχε αν μετά το τέλος της πρότασης υπήρχε η λέξη συγχρόνως. Για να το δούμε γραπτό.

1.i. Απαγορεύεται η διάσχιση των ορίων της πίστας και με τους τέσσερις τροχούς συγχρόνως

Τότε ναι. Θα είχατε δίκιο να λέτε ότι ο Βασίλης δεν παρενέβη κανονισμό. Όμως τώρα τη διέσχισε. Τι να κάνουμε.

Εμείς οι αγωνοδικες δεν έχουμε κανένα φετίχ να μοιράζουμε ποινές, επειδή γουστάρουμε. Μακάρι κάθε αγώνας να ήταν χωρίς συμβάντα. Επιπλέον ευτυχώς είμαστε χαμηλότερης απόδοσης στους αγώνες και δεν υπάρχει αποδεδειγμένα δόλος να ευνοήσουμε η να αδικήσουμε κάποιον προς όφελος μας.

Τέλος στους αγώνες που δόθηκε διευκρίνιση όπως στο σπα, δόθηκε ως προς την αλλαγή του ορίου. Δλδ είπαμε ότι το όριο δεν είναι το κερμπ ως συνήθως.

Άβαταρ μέλους
Panos Vagianis
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Τρί Δεκ 24, 2019 10:13 pm
Τοποθεσία: Πετρουπολη
Ηλικία: 20

Δημοσίευση από Panos Vagianis » Τρί Απρ 13, 2021 2:42 pm

Την αποψη μου την εγραψα απλα γιατι συμφωνουσα με τον Βασιλη στο συγκεκριμενο θεμα. Δεν ηταν καμια επιθεση προς τους αγωνοδικες ουτε προς την διοικηση αλλα και ουτε προς το πρωταθλημα ολοκληρο. Και ειμαι σιγουρος οτι και ο Αμπατζιδης εγραψε με ακριβως την ιδια διαθεση. Οπως ειπα και πιο πανω εδω ειμαστε για να γινομαστε καλυτεροι, να ανοιγουμε μια συζητηση και να βελτιωνομαστε. Μπορει να εχουμε και αδικο. Υπηρξε μια περαιτέρω διευκρινηση που ισως χρειαζοταν και νομιζω τελειωσε εκει. Δεν χρειαζεται να γραφουμε για ολα τα αλλα χωρις λογο. Και σε αλλα πρωταθληματα διαφωνουμε και λεμε τις αποψεις μας ειτε ελληνικα ειτε ξενα. Δεν ειναι ολα προσωπικα και σιγουρα κανενας μας δεν πιστευει οτι μπαινουν ποινες με δολο, η επειδη εχουν καποιο στοχο συγκεκριμενο. Ανθρωποι ειμαστε, λαθη κανουμε ειτε αυτοι ειναι οι οδηγοι ειτε αυτοι ειναι αγωνοδικες.

Άβαταρ μέλους
Vasilis Ampatzidis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 03, 2015 10:19 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Vasilis Ampatzidis » Τρί Απρ 13, 2021 3:30 pm

Sargi έγραψε:
Τρί Απρ 13, 2021 2:18 pm
Εν ολίγης αν αυτά που λέει ο Αμπατζίδης ισχύουν τότε σε κάθε στροφή απο τη στιγμή που επιτραπεί η εναλλαγή τροχών και θεωρείτε έγκυρο το πέρασμα στη στροφή μπορούμε να πάμε σχεδόν ευθεία και ας πούμε σε αυτήν τη φωτογραφεία
Εικόνα
το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να τη περάσει διαγώνια από μέσα και αν κάποιος φάει προσπέραση γιατί όσο οι πίσω τροχοί πατάνε εντός πίστας οι μπροστά μπορούν να διασχίσουν το εκτός μέρος τις πίστας και όταν "γαντζωθούν" στο εντός πίστας ορίων να περάσουν οι πίσω τροχοί σαν να μη συμβαίνει κάτι... seems logical

Edit: https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... questions/
https://www.fia.com/regulation/category/110
https://www.reddit.com/r/formula1/comme ... s_defined/
Φίλε μου κάπου χάθηκες. Εγώ δεν είπα πουθενά πως θέλω να αλλάξει ο κανονισμός και να πατάμε έτσι στις στροφές. Γενικά ψαχτείτε λίγο εδώ μέσα μερικοί πριν γράψετε την άποψη σας.

Από το πρωί εξηγώ πως αυτό που άφησα να εννοηθεί ήταν λάθος στην διατύπωση των κανονισμών. Όχι πως είναι ο σωστός τρόπος να παίρνεις μια στροφή.
#FernandoAlonso14

Άβαταρ μέλους
Kostas Galanomatis
Δημοσιεύσεις: 1128
Εγγραφή: Δευ Ιουν 17, 2013 10:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Ηλικία: 25
Τοποθεσία: Νίκαια

Δημοσίευση από Kostas Galanomatis » Τρί Απρ 13, 2021 4:01 pm

Αρχικά ας πω την γνώμη μου για τον κανόνα αλλά και για το cut του Βασίλη. Ο κανόνας ΓΡΑΠΤΑ δεν ήταν ολοκληρωμένος και όντως είχε δοθεί η σχετική οδηγία από το Baku και μετά και τονιζόταν σε πολλά Official Practice. Το φάουλ είναι ότι ποτέ από προφορικά δεν πέρασε και στα ΓΡΑΠΤΑ, ωστόσο ΠΑΝΤΑ που οι αγωνοδίκες έλεγχαν με το ίδιο κριτήριο έναν αγωνιζόμενο ΕΤΣΙ κάνουν και για όλους τους υπόλοιπους αγώνες. Ολόκληρο θέμα έγινε με τον Βάμβουκα στην Αυστραλία και κρίθηκε με έναν "τροποποιημένο" κανόνα. Έτσι κρίνονται και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι οδηγοί από εκείνη την στιγμή και ΕΠΕΙΤΑ. Το ίδιο έγινε και ΜΕΤΑ το Baku για τα όρια. Οπότε το μόνο ΦΑΟΥΛ που μπορώ εγώ να δώσω στους αγωνοδίκες σε αυτή την περίπτωση είναι ότι δεν πέρασε στα ΓΡΑΠΤΑ το ότι ο τροχός πρέπει ΠΑΝΤΑ να είναι εντός και όχι να μπαινοβγαίνει στην πίστα που όντως ΚΑΤ'ΕΜΕ είναι φάουλ. Αλλά η αλήθεια είναι ότι το ίδιο ίσχυε και πέρσι. Νομίζω έτσι την είχε φάει κάποιος στο Μεξικό...

Στα υπόλοιπα απλά να πω πως πολλά είναι μπούρδες.
Είχα κοινοποιήσει Rulebook πρωταθλήματος όταν είχα κάνει ανάλυση συμβάν Μανουσάκη-Παρίση, Παρίση-Μανουσάκη στο Μπαχρέιν που το μόνο που δεν περιέχει είναι το ποιο πετάλ είναι το γκαζ και πιο είναι το φρένο. Δεν ασχολήθηκε μάλλον κανείς να του ρίξει μία ματιά πόσο μάλλον να τα κάνει έστω μία 'εθελοντική' μετάφραση μήπως μπορέσουμε και τα χρησιμοποιήσουμε για του χρόνου. Για 'ευνόητους λόγους' δεν θα το παραθέσω.
Σχετικά με την πραγματικότητα. Κάθε Event έχει το ξεχωριστό του Rulebook. Έτσι πρό-περσι (κάτι φεγγάρια) κλείδωνα πιέσεις ελαστικών και Camber στα μονοθέσια. Δεν τα έβγαζα από το κεφάλι μου τις τιμές. Και επειδή έχω μάθει να μιλάω με παραθέσεις και αποδείξεις ορίστε το Directors Event Notes από το Μονακό του 2019.
https://www.fia.com/sites/default/files ... notes_.pdf
Λέει θέματα από τον προηγούμενο αγώνα, αλλαγές στην πίστα, χαρτογράφηση pit lane, θέσεις καμεραμάν, περιοριστή ταχύτητας, τι θα γίνει αν βγεις σε αυτή την στροφή, τι θα γίνει εαν βγεις στην άλλη στροφή.
Sporting Και Technical Regulations για την Season 2021.
https://www.fia.com/sites/default/files ... -12-16.pdf
https://www.fia.com/sites/default/files ... -12-16.pdf
για το Event του Bahrain
https://www.fia.com/sites/default/files ... on_2_0.pdf
Αυτά στο τι ΓΙΝΟΝΤΑΙ για να μαθαίνουμε και μερικά πραγματάκια. Σαφέστατα και το δεύτερο δεν είναι ΕΦΙΚΤΟ να γίνει σε εμάς ή εάν γίνει θα φέρει γκρίνια από οδηγούς. "Α αυτό τον έκρινες με τον x κανόνα και μένα με τον y". Που αυτό γίνεται στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ που παίζονται ας το θέσω απλά... ΠΟΛΛΑ λεφτά. Και εδώ θα φέρει γκρίνια γιατί "Αλλάζει ο κανονισμός".
Το ίδιο με τις μάχες. Από πότε "όλοι" ήταν ευχαριστημένοι και για το τι γαμάτη ήταν η μάχη Λεκλερκ-Χάμιλτον στην Monza;;; Χαμούλης είχε γίνει. Το αν η πλειοψηφία έλεγε τι καλή η μάχη και καλά ήταν που δεν δόθηκε ποινή δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το "όλοι" ήταν ευχαριστημένοι, απλά ήταν η πλειοψηφία. Μπορούμε πάλι να κάτσουμε και να διαφωνούμε για τις ώρες για συμβάντα που έγιναν, ή θα γίνουν και να μην βγαίνει άκρη για αυτό κιόλας οι κανόνες πρέπει να εξηγούν για το ποιο πετάλ είναι το γκαζζζ και ποιο είναι το φρένο. Για να μην υπάρχει η δυνατότητα αμφισβήτησης ή και αν βρεθεί τρύπα να διορθώνεται.
Και σε άλλα πρωταθλήματα υπάρχει γραπτή οδηγία ότι: "Ακούμπησες έναν οδηγό και τον έβγαλες εκτός και πήρες την θέση του; 10 δευτερόλεπτα. Τι έχασε περισσότερες; DT Ακούμπησε τοίχο; S&Go.Να βλέπεις αγώνες GT και Endurance και να φεύγουν οι ποινές βροχή.
Κάποια πράγματα που συνεχίζουν και λέγονται είναι πλέον ταμπού και απλά γραφικά και είναι και ο λόγος που δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ και με το συγκεκριμένο θέμα αλλά και γενικά.

Εγώ την λύση για το τεχνικό τμήμα την έχω έτοιμη για του χρόνου εάν είμαι εγώ ή να την δώσω στον επόμενο εάν δεν είμαι. Left-Right στην μέση του κερμπ, 0 στα μέτρα στον κώδικα του GDB και να μοιράζει αυτόματα Cuts ο αλγόριθμος και εάν κάτσει να δώσει 500 cuts για μία έξοδο so be it...Μετά να δω πόσοι θα πατάμε εκτός όχι κερμπ αλλά λευκής γραμμής.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Viper Racing Team”