RACE 02 - BRASIL

Ι. Αθανασιάδης - Λ. Αξιώτης
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Silkman
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2543
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 06, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: Athens
Ηλικία: 41

RACE 02 - BRASIL

Δημοσίευση από Silkman » Τρί Νοέμ 25, 2014 10:21 am

BRASIL


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ SAFETY CAR ΦΕΤΟΣ!!

Δουλέψαμε αρκετά και με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών και της στρατηγικής έπρεπε και τα δυο μονοθέσια να είναι στην 6αδα αφού αυτός ειναι ο στόχος για να διεκδικήσουμε το κατασκευαστών. Δυστυχώς ο αγώνας όμως ήταν όπως και η φώτο της F1aXion στο FB. Kώλος!
Και φέτος βλέπω δυστυχώς οτι τα πράγματα πάνε όπως περυσι. Οι νέοι ειναι οδηγικά διαμάντια σε θέματα ασφαλείας και οι παλιοί συμπεριφέρονται σαν πρωτάρηδες. Σε όλους τους τομείς! Θες απο θέματα επαφών; Θες απο θέματα οδηγικού τραμπουκισμού; Θες απο θέματα κοιμάμαι όρθιος; Θες απο θέματα ορμάω και ότι γίνει; Θες απο θέματα γκρίνιας και μουρμούρας;

Απο όλα εχει ο μπαξές!

Πόσες φορές άκουσα τη φράση αυτή τη βδομάδα απο παλιούς " Λευτέρη τι θα γινει με αυτούς που δεν μπαινουν στον σερβερ και δεν κάνουν καθόλου Practice? Δεν ειναι αδικο να χαλασει ο αγωνας μας απο κάποιον που δεν κανει practice και μπαινει την μέρα του αγώνα?"

Είδαμε και εσας που το λίωσατε!

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ! Και για πρώτη φορά δεν θα βάλω και τον εαυτό μου μέσα λέγοντας ας συγκεντρωθούμε. Συγκεντρωθείτε!!

Εχω πει 100 φορες...παει να σου γυρισει; Ασε το ρημαδι το ποδι απο το γκαζ ή/και χαίδεψε το φρένο. Μου γύρισε κι εμενα. Εκανα αυτα που ειπα, ηρθε στη θεση του. Τελος. Αναβει η ενδειξη FULL COURSE YELLOW και αναβοσβηνει η κιτρινη σημαια. Ε που πατε και προσπερνατε;;; Στη θεση σας! Εβλεπα τον ενα μετα τον αλλον να με προσπερνανε για πλακα. Στο τσακ γλυτωσα το να δεχτω ποινη απο το πουθενα μεχρι να ανακτησω την αρχικη μου θεση στην οποια επρεπε να βρισκομαι αν δεν με περνουσατε απαντες. Στην επανεκκινηση μενουμε ΚΟΝΤΑ στον μπροστινο μας! Η απόσταση που άφησε ο Μουζαίδης ειναι ΛΑΘΟΣ! Δεν ευθύνεται καθόλου για το συμβάν, αλλα ευθυνεται γιατι αφηνει αδικαιολογητα μια αποσταση τεραστια απο τα προπορευομενα μονοθεσια με αποτελεσμα ολοι πισω του χωρις λογο και αιτια να χανουν αδικα την επαφη τους με την κορυφη. Ο πρωτος καθοριζει το ρυθμο και μονο αυτος! Μενετε κοντα και ειστε ετοιμοι να φυγετε μονο και μονο οταν αυτος φυγει! Δεν καθεστε 100 μετρα πισω του και να κρατατε ολο το υπολοιπο grid ακομα πιο πισω.

Επειτα βαλτε το μυαλο σας να δουλευει ολη την ωρα. Για αυτο ξαναλεω συγκεντρωθειτε!! Αν δεν γκαζωσει φλατ ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΣΑΣ....όχι ο πρωτος, δεν γκαζωνετε. Βλεπει ο 16ος τον πρωτο πχ? Οχι! Εδω δεν τον εβλεπα εγω απο την 7η θεση. Τον μπροστινο κοιταμε που κοιταει τον μπροστινο του, που κοιταει τον μπροστινο του. Μενουμε κοντα του και οταν επιταχυνει, επιταχυνουμε. Ο Πολεμαρχος χωρις να επιταχυνει ο Μουζαιδης κοιταγε να δει που ειναι το SC και μολις το ειδε να μπαινει πιτ επιταχυνε χωρις να εχει επιταχυνει ο μπροστινος του. Τον βλεπει ο Μανος και καλα κανει γκαζωνει, τον βλεπω εγω γκαζωνω βλεπει το Κωστακι εμενα γκαζωνει, πλακωνονται στα φρενα, μπουμ αεροτομη, μπουμ αναρτηση, παρε και ενα STOP & GO κι εγω και το Κωστακι γιατι προσπερασαμε πριν την εκκινηση γραμμης τερματισμου και όλα χάρμα!

Απο εκει και επειτα τι να κυνηγησεις. Δεν το παρατησα ομως, το παλεψα κουτσα στραβα μηπως και τα θαλασσωσει ο Κιμων και παρουμε το βαθμο, αλλα ματαια.

Ο Κιμων δεν ειχε κανει practice και ειπε παιδια να βγω. Δεν τον αφησα να βγει. Επεμενα να μεινει και του ειπα μεινε ποτε δεν ξερεις τι γινεται. Δεν τον αφησα τυχαια να μεινει. Εχει δειξει απο περυσι οτι ακομα και χωρις practice ξερει να ειναι συγκεντρωμενος και δεν ανησυχησα καθολου απο τη συμμετοχη του. Κατα τα αλλα το προβλημα μας ειναι οι νεοι και αυτοι που δεν μπηκαν για practice.

Tα συγχαρητηρια μου στον teammate για τους πολυτιμους βαθμους, στον Κιμων για τους πρωτους του βαθμους, στον Δημητρη Παπαδοπουλο που ξερει να σεβεται απαντες μεσα στην πιστα. Κριμα για τον Αλεξ αλλα και για τον Μανο που δουλεψε πολυ και πηγε αδιαβαστος οχι απο καποιον που δεν μπηκε ποτε σερβερ και κριμα ακομα και για τον Μακη που παρα το ελαχιστο practice προβλημα δεν εχει δημιουργησει σε κανενα πλην του εαυτου του. Οι υπολοιποι συνεχιστε το hotlapping και συνεχιστε στον αγωνα να μην μπορειτε να ξεκινησετε, να μην μπορειτε να κανετε μια επανεκκινηση και να βουτατε οπου ναναι οπως ναναι.

Τα παραπανω τα γραφω εκνευρισμενος. Οχι γιατι δεν πηρα το αποτελεσμα που θεωρω οτι αξιζα. Δοξα σοι ο Θεος μου εχει τυχει πολλες φορες αυτη η περιπτωση. Τα γραφω γιατι το χθεσινο δεν ειναι εικονα της F1aXion. Αυτο ειναι που με εκνευρισε. Το χάλι! Δεν ειναι αυτο που θελουμε απο το πρωταθλημα αυτη η εικονα. Ουτε εμεις, ουτε εσεις.

Ξεκολλατε λιγο απο το χρονομετρο, ξεκολλατε λιγο απο την νοοτροπια ο νεος ειναι κινδυνος (ειχα τα ματια μου στον Jimke λεει ο αλλος, ε καλα να παθεις!) και εστιαστε ξανα σε βασικα πραγματα. Βασικα πραγματα οπως την ωρα του αγωνα το μυαλο σας να ειναι στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ και οχι στο χρονομετρο σε σχεση με τον πρωτο.
All right!!... Τhey're on our left, they're on our right, they're in front of us, they're behind us... they can't get away this time!

Άβαταρ μέλους
Fugitiv3R
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2577
Εγγραφή: Σάβ Ιουν 01, 2013 9:21 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ηλικία: 39

Re: RACE 02 - BRASIL

Δημοσίευση από Fugitiv3R » Τετ Νοέμ 26, 2014 10:22 pm

Δεν μπορώ παρά να είμαι ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα, αφού φάνηκε ότι τελικά ίσως να μπορούσα να διεκδικήσω και μια θέση στο βάθρο αν η στρατηγική ήταν λίγο πιο προσεγμένη. Η πρώτη ικανοποίηση ήρθε από την απόδοση στο Qualifying που ήταν πολύ κοντά σε αυτήν του Κατέλα και μου χάρισε την 2η θέση στο grid. Θέση που μου επέτρεψε να αποφύγω αυτό που ίσως ήταν μια από τις χειρότερες εκκινήσεις που είχαμε στην F1aXion.

Προσωπικά είχα μια πάρα πολύ καλή εκκίνηση την οποία ψιλοκατέστρεψα στην Κ1 αφού δεν πήρα καλή γραμμή και είναι αλήθεια πως χωρίς το SC θα την είχα χάσει στην Κ3. Σχεδόν αμέσως από τη στιγμή που έγινε ο χαμός, στις δικές μου ενδείξεις είχα επάνω αριστερά διπλή κίτρινη σημαία που αναβόσβηνε, σημάδι ότι θα βγει SC. Δεν ξέρω αν αυτή η ένδειξη βγήκε στους υπόλοιπους, γιατί θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει ούτε με το HUD ούτε με το GID.

Με το μυαλό στο τι έγινε πίσω, αφού πληροφορήθηκα τα κατορθώματα του έμπειρου Φάκη, προσπάθησα να συγκεντρωθώ στην όσο το δυνατόν καλύτερη συμπεριφορά μου τόσο ως προς το SC όσο και προς τους οδηγούς πίσω. Σε περίπτωση που άφηνα λίγη απόσταση από το SC αμέσως είχα ένδειξη "driving too slow". Το ίδιο και έπειτα από την ένδειξη ότι το SC θα μπει στο τέλος του γύρου μέσα. Επομένως προσπάθησα να μην κάνω απότομες εναλλαγές ταχύτητας έως ότου ήταν ασφαλές για εμένα να μην δεχθώ ποινή για αργή οδήγηση. Όταν επιτάχυνα πλήρως, δεν χρειάστηκε να επιβραδύνω ξανά. Το θέμα είναι ότι πίσω και πάλι έγινε χαμός από (και πάλι) έμπειρους οδηγούς. Μετά το SC άρχισε λοιπόν ο πραγματικός αγώνας. Και έγινε πολύ δύσκολος για μένα από τη στιγμή που έλειπαν δύο πολύ κρίσιμες ταμπέλες από την πίστα.... (άρε, Μάκη).

Τον Κατέλα, δεν υπήρχε περίπτωση να τον κρατήσω πίσω χωρίς να ρισκάρω εγκατάλειψη, επομένως πάλεψα όσο έπρεπε. Για τον Μουζαΐδη η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα τόσο άμεσα να με απειλήσει, όμως το έκανε και ήταν πολύ καλή προσπέραση. Έπειτα έβλεπα το δίδυμο της Sauber να έρχεται. Η αλήθεια είναι ότι είχα το νου μου τόσο στον Πολέμαρχο όσο και στον N. Κατέλα. Στον Πολέμαρχο γιατί με διαμορφωμένη την ψυχολογία του γρήγορου οδηγού δεν ήξερα πόσο ώριμα θα επιχειρούσε να κάνει την προσπέραση σε έναν οδηγό που ίσως σχημάτισε την εικόνα του αργότερου οδηγού (στο μυαλό του Πολέμαρχου) τις προηγούμενες σεζόν. Στον Ν. Κατέλα, γιατί λόγω ηλικίας και εμπειρίας και απόλυτης ταχύτητας δεν είχα κανένα λόγο να μην φοβάμαι.... Και αποδείχτηκε ότι είχα δίκιο κατά το ήμισυ. Για τον Ν. Κατέλα δηλαδή. Ο Πολέμαρχος έκανε μια πάρα πολύ καλή κίνηση, δεδομένου και του πιο αργού ελαστικού (Hard) αν και λίγο άτσαλη επάνω στην ευθεία. Ο Νίκος από την άλλη, έπαιζε μάλλον κάποιο arcade.... Στο replay του server φαίνεται ότι λίγο πριν χάσει τα φρένα, ακουμπάει επάνω μου, φεύγει ένα κομμάτι το οποίο μόνο εικασίες μπορώ να κάνω τι ήταν (μάλλον κατά το παιχνίδι κάτι που σχετίζεται με το μονοθέσιο του Νίκου και την απόδοση των φρένων του). Σα να μην υπήρχα βασικά για τον Νίκο. Το αποτέλεσμα ήταν να εγκαταλείψει, ευτυχώς μόνο αυτός.

Από εκεί κι έπειτα ο αγώνας μου ήταν με τον Σταύρο και τον Κώστα, χωρίς όμως μάχη σώμα με σώμα. Με το χρονόμετρο. Όταν συνειδητοποίησα ότι ο Σταύρος πηγαίνει σε ένα pit stop παραπάνω, είχα την ψυχραιμία, ακόμα και με 2 λάθη (στο σημείο που έλειπαν οι ταμπελίτσες) να συνεχίσω τον αγώνα μου. Έβλεπα όμως τη διαφορά από τον Κώστα να μειώνεται ελαφρά. Επομένως μεγάλωναν οι ελπίδες μου μήπως και μπορέσω να τον κρατήσω. Δυστυχώς η αλλαγή ενός λίτρου καυσίμου μέσα στο pit lane στο τελευταίο μου pit stop, μου χάρισε 4 επιπλέον δευτερόλεπτα που σε συνδυασμό με τα 2 λάθη που είχα κάνει πριν βοήθησαν στο να με περάσει ο Κώστας. Ίσως και να μπορούσα να τον κρατήσω μέχρι το τέλος πίσω μου. Αλλά αυτό δε θα το μάθουμε ποτέ.

Συγχαρητήρια λοιπόν στα παιδιά του βάθρου, γενικότερα σε όσους τερματίσαμε. Στον teamate μου ένα μεγάλο μπράβο γιατί το πάλεψε και αποδεικνύουμε ότι θα το παλεύουμε έως το τέλος.

Γενικότερα, θα πω σε όλους ΥΠΟΜΟΝΗ και ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ που είπε κι ο Λευτέρης. Υπομονή προς αυτούς που μαθαίνουν. Υπομονή προς αυτούς που κάνουν λάθη. Υπομονή προς τους "άπειρους". Υπομονή προς του "έμπειρους". Υπομονή προς τους ίδιους μας τους εαυτούς, γιατί δεν μπορούμε πάντα να προετοιμαζόμαστε όπως ίσως το θέλουμε. Και λάθη θα γίνονται. Από όλους. Το βασικό είναι ότι ακόμα κουβαλάμε μια αρρώστια του παρελθόντος η οποία θα αργήσει να περάσει. Θα περάσει γρηγορότερα όταν συνειδητοποιήσουμε ότι την κουβαλάμε επάνω μας. Μη με ρωτήσετε ποια είναι. Την ξέρετε.

Βουρ για προπόνηση τώρα για την Αργεντινή, γιατί πιο σκ@τ@ πίστα δεν έχω πατήσει....
"Τελικά η πραγματικότητα είναι η υποκειμενική αντίληψη των πραγμάτων και ο καθένας ζει μέσα σε αυτήν που του αρμόζει"

Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “McLaren - Mercedes”