FINALLY και.....στην Χάγη!

ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗ 2020-2021

Μια σεζόν που τον τάραξε στα χαστούκια μέχρι τα μισά της.....πλέον του χαμογελά διάπλατα! Ο λόγος για τον Βασίλη Αμπατζίδη της Viper Racing Team που από την αρχή της σεζόν η μια ατυχία υποδεχόταν την άλλη. Απο τα μισά της σεζόν όμως ο τροχός γύρισε. Ο Αμπατζίδης άρχισε να παίρνει το ένα θετικό αποτέλεσμα μετά το άλλο, άρχισε να γίνεται σε διαδοχικούς αγώνες κάτοικος του podium, να αναδυκνείεται σε διαδοχικούς αγώνες Driver Of the Day και όπως έιπε και ο ίδιος μετά την καρό σημαία...Fucking finally!!! Η παρθενική του νίκη ήρθε στον ποιον κουραστικό αγώνα της σεζόν και υπο το φως των προβολέων! Μετά απο την φοβερή αναρρίχησή του στη Μονζα ήρθε η Σιγκαπούρη στην οποία έκανε ίσως την καλύτερη του εμφάνιση και απέναντι σε πρωταθλητές κατάφερε να ξεχωρίσει και να ανέβει για πρωτη φορά στην καριέρα του στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Χρειάστηκε σκληρή δουλειά και ομαδική δουλειά και ο Βασίλης φροντισε να ευχαριστήσει άπαντε υπέυθυνους!

Β. Αμπατζίδης: "Fucking Finally again. Μετά από 4 σεζόν στα πρωταθλήματα της F1axion πήρα επιτέλους την πρώτη μου νίκη!!! Μια νίκη που δεν ήρθε καθόλου εύκολα. Οι κακοτυχίες και οι εγκαταλείψεις που μας κράτησαν πίσω στο πρώτο μισό του πρωταθλήματος όμως δεν ήταν αρκετές για να σταματήσουμε να παλεύουμε. Δουλέψαμε σκληρά με όλη την ομάδα και αυτό το αποτέλεσμα έρχεται να το επιβεβαιώσει. Η νίκη αυτή στον πιο δύσκολο αγώνα της χρονιάς είναι ακριβώς αυτό που θέλουμε για να συνεχίσουμε να πιέζουμε. Χωρίς την βοήθεια της ομάδας και κυρίως του Leonidas Dimopoulos στο pitwall που ξέμπλεξε το κουβάρι της στρατηγικής τίποτα δεν θα ήταν εφικτό!!!

Πριν καλά καλά στεγνώσουν όμως οι σαμπάνιες της παρθενικής του νίκης πάνω απο τη φόρμα του, ο Βασίλης Αμπατζίδης έκανε ένσταση για το αποτέλεσμα της εκδίκασης του γύρου του στο Qualifying. Σύμφωνα με τους αγωνοδικές ο νικητής του Grand Prix της Σιγκαπούρης βρέθηκε να γράφει γύρο εκτός οριων, γεγονός που σημαίνει ότι στη Σουζουκα θα δεχθεί ποινή BOTG, και η Viper φυσικά διαφώνησε με την απόφαση. Πιο συγκεκριμένα η ομάδα φαίνεται να κατανοεί το άκυρο του γύρο, αλλά επικαλείται παράθυρο στην διατύπωση του κανόνα και βάση αυτού ζήτησε επανεξέταση του συμβάντος. Οι αγωνοδίκες επικαλέστηκαν την πολυετή εφαρμογή του κανόνα με την ίδια διατύπωση καθώς και την προφορική του αποσαφήνιση στα υποχρεωτικά briefing προηγούμενων αγωνιστικών, και με προηγούμενα δεδικασμένα δεν δέχτηκαν πιθανή επανεξέταση ή αναίρεση της ποινής. Αν'αυτου προχωρήσαν σε περαιτέρω, γραπτή αυτή τη φορά, αποσαφήνιση του κανόνα.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - VIPER RACING TEAM

"Ως Viper Racing Team και κυρίως ως Βασίλης Αμπατζίδης θα ήθελα να κοινοποίησω στην κοινότητα της Formula και όχι μόνο τις αντιρρήσεις μας για την εξέταση και κατ'επέκταση απόφαση των συμβάντων που σημειώθηκαν από τους αγωνοδίκες για τον αγώνα της Σιγκαπούρης.

Θέλουμε να εκφράσουμε την δυσαρέσκια μας σχετικά με το ότι ενώ κάποια πράγματα όπως το πάτημα και των τεσσάρων τροχών εκτός πίστας στις κατατακτήριες είναι ξεκάθαρα παράνομο και τιμωρείται αυστηρά με BOTG (και το σεβόμαστε), δεν φαίνεται να τηρείται αυτός ο κανονισμός κατά γράμμα, αντιθέτως πάει όπως τον εκλαμβάνει ο καθένας ξεχωριστά. Παρακάτω παραθέτω το στιγμιότυπο που πιάσανε οι αγωνοδίκες και με αφορμή αυτό μου δίνουν BOTG ποινή.

Όπως βλέπετε στο συγκεκριμένο σημείο πατάει μόνο ένας τροχός στο κερμπ (δηλαδή στην πίστα) και έπειτα εισέρχονται όλοι μαζί ξανά μέσα. Σε κανένα σημείο της στροφής δεν βρίσκονται και οι τέσσερις τροχοί εκτός πίστας αντιθέτως πάντα υπήρχαν δύο ή ένας τροχός μέσα.

Τώρα σας παραθέτω τον επίσημο κανονισμό που αναγράφεται από τους αγωνοδίκες στους αγωνιστικούς κανονισμούς της Formula κατηγορίας και βάση αυτόν βγαίνουν οι αποφάσεις.

1.i. Απαγορεύεται η διάσχιση των ορίων της πίστας και με τους τέσσερις τροχούς. Ως όριο πίστας θεωρείται η πρώτη γραμμή δεξιά και αριστερά της πίστας (συνήθως λευκή ή κίτρινη) ενώ όπου υπάρχει κερμπ το όριο επεκτείνεται έως την άκρη αυτού, εκτός κι αν οριστεί διαφορετικά από τους αγωνοδίκες.

Αυτή λοιπόν είναι η επίσημη γραμμή των αγωνοδικών για τα όρια πίστας στις κατατακτήριες δοκιμές. Εγώ λοιπόν τιμωρούμαι για παράβαση αυτών των ορίων ενώ ξεκάθαρα με το γράμμα του νόμου βρίσκομαι νόμιμος σε όλη τη διάρκεια της στροφής.

Όταν λοιπόν δεν αναγράφεται πουθενά στους κανονισμούς για το πόσοι τροχοί πρέπει να βρίσκονται εκτός και για το ποια πορεία κατέγραψαν εμείς δεν δεχόμαστε αυτά τα συμβάντα σαν παραβάση των κανονισμών.

Η απάντηση που πήρα βέβαια σε συζήτηση μου με τους αγωνοδίκες ήταν πως γι'αυτούς δεν έχει σημασία αν θα πατάει έστω ένας τροχός μέσα αλλά κυρίως η πορεία των τροχών κατά τη διάρκεια της στροφής.

Αυτά λοιπόν από εμάς στην Viper."

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

Σόλο

Σόλο

Δεν ΜΠΟΥΡώ άλλο....

Δεν ΜΠΟΥΡώ άλλο....

Χωρίς βαθμό, χωρίς δίδυμο

Χωρίς βαθμό, χωρίς δίδυμο

Φως στο....σκοτάδι!

Φως στο....σκοτάδι!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Khaleesi Blogposts

F1aXion Fantasy League - Round 12 Singapore

F1aXion Fantasy League - Round 12 Singapore

F1aXion Fantasy League - Round 10 Belgium

F1aXion Fantasy League - Round 10 Belgium

Μοιράστηκε η πρώτη δόση από Ματάκια και Χάντρες στους οδηγούς της F1axion

Μοιράστηκε η πρώτη δόση από Ματάκια και Χάντρες στους οδηγούς της F1axion

F1aXion Fantasy League - Round 7 Canada

F1aXion Fantasy League - Round 7 Canada

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΒΙΝΤΕΟ

Round 14 Mexico 2021

Round 14 Mexico 2021

Round 13 Suzuka 2021

Round 13 Suzuka 2021

Round 12 Singapore 2021

Round 12 Singapore 2021

Round 11 Monza 2021

Round 11 Monza 2021