Μαλαισία

GOODNIGHT AND GOOD LUCK TO THE REST!

Μαλαισία

Mε 9 νίκες και 4ς δεύτερες θέσεις σε 13ς συμμετοχές ο πρωταθλητής Κώστας Γαλανομάτης κατάφερε άνετα.................να παραμείνει πρωταθλητής!!

 Για 2η συνεχόμενη χρονιά ο Γαλανομάτης δεν άφησε περιθώρια στον ανταγωνισμό. Το άνοιγμα της αυλαίας στην Αυστραλία προβλημάτισε τους οπαδούς του και την Ferrari αφού η επίδοσή του με το ζόρι τον έφερε στο βάθρο. Απο την Κίνα όμως ο Κώστας Γαλανομάτης άρχισε να επανέρχεται. Νίκη στην Σανγκάι, νίκη στο Μπαχρείν, νίκη στην Ρωσσια και πλέον άνοιξε τη διαφορά απο τον έταιρο διεκδικητή Σαραντίδή σε τέτοιο σημείο που είχε στη διαθέση του και περιθώρια εγκατάληψης!! Η εγκατάληψη βέβαια δεν ήρθε ποτέ. Αντ'άυτου η εγκατάληψη και τα λάθη ήταν μόνιμοι επισκέπτες του Πολέμαρχου Σαραντίδη και αυτά ο Γαλανομάτης δεν τα αφήνει να πέσου κάτω.

Στην Ισπανία ο Σαραντίδης αντεπιτίθεται με τον Γαλανομάτη να τερματίζει στην 2η θέση και το τσίρκο της F1 ταξιδεύει στο Μονακό. Ο Γαλανομάτης απαντάει με νίκη στον Σαραντίδη σε έναν επικό αγώνα με πλούσιο θέαμα αφήνωντας τον Σαραντίδη στην 2η θέση. Κάπου εκεί, και πριν αφήσουμε την ευρώπη για τον μακρινό Κανάδα.... όλα έχουν αρχίσει να τελειώνουν!!!

Η αποχώρηση του Δημήτρη Κατέλα απο την RedBull κάνει πλέον το πρωτάθλημα κατασκευαστών να χάνει το νόημα του  αφού μέχρι τότε μόνο η RedBull βρισκόταν σε απόσταση 54 βαθμών πίσω απο τη Ferrari με τους δευτερους οδηγούς να φαίνεται οτι θα παίξουν ζωτικό ρόλο στην έκβαση του τίτλου των κατασκευαστών. Μέχρι τον Καναδά ο teammate του Γαλανομάτη Ιορδάνης Αθανασιάδης είχε τερματίσει 3ς φορές στην 6η θέση  μια φορά στην 7η και μία φορά στην 5η, την ώρα που ο teammate του Σαραντίδη Δημήτρης Κατέλας είχε σημειώσει μια 4η θέση και μια 7η. Όλα μέχρι τότε έμοιαζαν  ιδανικά για τους θεατές και την έκβαση του πρωταθλήματος!!

Με τον Σαραντίδη πλέον μόνο όμως, τον Σταύρο Μουζαίδη να μένει επίσης μόνος στην Mercedes και τον Βασίλη Αμπατζίδη να μένει μόνος για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Williams.... η υπόθεση για το πρωτάθλημα κατασκευαστών φάνηκε οτι θα τέλειωνε δυστυχώς πολύ νωρίς! Μοναδική ελπίδα να παραμείνει ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού τους αγώνες της F1 η μάχη για τον τίτλο των οδηγών και ο Σαραντίδης έκανε ότι μπορούσε για αυτό.

Στον Καναδά απαντάει με νίκη απέναντι στον Γαλανομάτη και οι θεατές περίμεναν πως και πως τη μάχη της Αυστρίας αφού και οι δυό θα εκκινούσαν απο τέλος του grid μιας και δεν κατάφεραν να επιστρέψουν τα μονοθέσια τους στα γκαράζ με το πέσιμο της καρό σημαίας στο Μοντρεάλ.

 

 

 

Για ακόμα μια φορά όμως ο Σαραντίδης δεν θα προλάβει να κάνει 50 μέτρα όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα και ο Γαλανομάτης άνετα θα πάρει ακόμα μια νίκη. Στο Silverstone η Pole Position του Γ. Ζαλογιάννη και ο "μυστηριος" αγγλικός καιρός έδωσαν εκ νέου ενδιαφέρον στη μάχη της Αγγλίας αλλά η εκκίνηση ηταν καρμπον για τον Σαραντίδη (εγκατάληψη) και ο νικητής επίσης καρμπόν με αυτόν στην αυστρία (Γαλανομάτης). Στην Ουγγαρία ο Γαλανομάτης σημείωνει την 3η συνεχόμενη νίκη με τον Σαραντίδη να μένει στην 2η θέση, να βλέπει την διαφορά να μην ψαλιδίζεται καθόλου και να ελπίζει πλέον σε ατυχίες της Ferrari.

Η τύχη όμως της Ferrari φέτος είχε χτυπήσει κόκκινο!

Η άτυχη εκκίνηση του Γαλανομάτη που έδωσε την ψευδαίσθηση σε όλους οτι η τύχη είχε αρχίσει να γυρίζει την πλάτη της στους κόκκινους δεν ήταν πλέον τίποτα αλλό απο μια απλή....ψευδαίσθηση! Ο Σαραντίδης ηγούταν του αγώνα χωρίς να απειλείται.....και κάπου εκεί....τραγωδία. Λάθος του Σαραντίδη τον θέτει εκτός αγώνα, ο Αθανασιάδης πάιρνει τα ηνία. Ο Νικολάου με  τα βρεγμένα ελαστικά σε μια πίστα που έδειχνε οτι δεν θα στεγνώσει ποτέ πιάνει στον ύπνο τη Ferrari και πλέον βρίσκεται ένα βήμα απο το να κλεψει τη νίκη...αλλά λογάριζαν χωρίς την τύχη των κοκκινων οι της Renault. Εγκατάληψη απο οδηγικό λάθος, ο Αθανασιάδης περνάει άνετα πρώτος κάτω απο την καρό σημαία και ο Γαλανομάτης αναίμακτα τερματίζει πίσω του για να κάνει η Ferrari το 1-2 και να τελειώσει κάτι που είχε τελειωσει απο τον Καναδά αλλά πολλοί τότε δεν πίστευαν.

Και αν δεν τους εφτανε το Βέλγιο, ήρθε και η Monza όπου για ακόμα μια φορά ο Σαραντίδης δεν απέφυγε τα λάθη και η Ferrari είδε τα δύο μονοθέσια της να κάνουν ενα ιστορικό 1-2 για πρώτη φορά μεσα στην έδρα τους με τον Γαλανομάτης αυτή τη φορά στην 1η θέση και τον Αθανασιάδη στην 2η.

 

 

Απο εκει και μετά όλα είχαν πλέον ενα τυπικό ρόλο. Στη Σιγκαπούρη ο Γαλανομάτης κάνει επίδειξη δύναμης εκκινώντας απο την τελευταία θέση για να τερματίσει πρώτος και στην Μαλαισία, στον τελευταίο ιστορικό αγώνα στην πίστα της Σέπανγκ. και εν τη απουσία του, ο Σαραντίδης μένει εκτός απο ηλεκτρονικά προβλήματα και τα μαθηματικά πλέον κλείδωναν κατι που ξέραμε απο νωρίς. Πρωταθλητής οδηγών για 2η συνεχόμενη χρονιά στην καριέρα του ο Κώστας Γαλανομάτης και οι βαθμοί της 4η θέσης του teammate του απλά περίσσεψαν για να πάρει η Ferrari και τον 2ο συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστών και 3ο συνολικά στην ιστορία της ώστε να γίνει η νέα βασίλισσα του πρωταθλήματος!!

Μια χρονιά που ξεκίνησε με τους πιο δυνατούς οιωνούς, με δυνατά ζευγάρια για το κατασκευαστών, με 2 διεκδικητές για τον τίτλο και τουλάχιστον 4ς ζεστούς μνηστήρες που θα τους έκαναν σίγουρα δύσκολο το έργο......δυστυχώς δεν κύλησε οπως θα περιμεναν οι θεατές. Για ακόμα μια χρονιά έγινε μάχη των δύο η οποία όμως ι σε αντίθεση με το 2015-2016 έληξε απο πολύ νωρίς, και το κατασκευαστών που αρχικά φαινόταν οτι θα παιζόταν μέχρι τον τελευταίοα γώνα βάση δυναμικής των ομάδων κρίθηκε ίσως ακόμα και απο τον Καναδά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ποτε στα ιστορικά της F1aXion δεν είχαμε ποτέ ξανά αναδείξει πρωταθλητή οδηγών και κατασκεαυστών με 5 αγώνες ακόμα να απομένουν.

Τίποτα απο αυτά όμως δεν απασχολεί το δίδυμο Κ.Γαλανομάτη και Ι.Αθανασιάδη. Το δίδυμο είχε μια δουλειά να κάνει φέτος και αυτή ήταν να υπερασπιστούν τους τίτλους τους και αυτό ακριβώς έπραξαν. Οι σαμπάνιες άνοιξαν νωρίς, πολύ νωρίς και απο εδω και πέρα οι εναπομείναντες αγώνες θα είναι καθαρά και απο ένα μικρό πάρτι ο κάθε ένας τους!

 

Διαβάστε Περισσότερα