Μεξικό

Νίκη και τα σκυλιά δεμένα!

Μεξικό

Eάν συμμετείχε και στο Qualifying κατά πάσα πιθανότητα θα έπαιρνε και την Pole Position εκτός απο την νίκη και τον ταχύτερο γύρου (01:17.300) του αγώνα που κατέρριψε και το ρεκόρ του Γαλανομάτη για την πίστα του Μεξικό (1:19.638).

Ο λόγος για τον Γιώργο Ζαλογιάννη της Mclaren στο μυαλό του οποίου η 2η θέση δεν έχει άλλη ερμηνεία πέραν της ήττας. Απο την αρχή της σεζόν ο Ζαλογιάννης έχει δείξει την ταχύτητα του και στην πορεία έθεσε τον εαυτό του ως μόνιμο διεκδιικητή του podium αλλά χωρίς την νίκη για την οποία διψούσε εξ αρχής.

Είναι γεγονός ότι η αποχώρηση των Σαραντίδη και Γαλανομάτη έχει κάνει τον δρόμο προς τη νίκη προφανώς πιο εύκολο για το υπόλοιπο grid αφού για να σημείωσει νίκη κάποιος τρίτος νίκη θα έπρεπε οι δυο τους κάπου κάπως να "στραβώσουν" τον αγώνα τους. Και εν τη απουσία των "σκυλιών του πολέμου" ο δρόμος για την νίκη ήταν ορθάνοιχτος και ο Ζαλογιάννης δεν θα άφηνε κανένα να μπει στο διάβα του.

Ομοίως η απουσία των Μουζαίδη και Ζαλογιάννη άνοιξε τον δρόμο για την Pole Position στο Μεξικό με τους Αδαμο και Αξιώτη να ξεχωρίζουν και τον οδηγό της Renault τελικά να την κλέβει στην  τελευταία του χρονομετρημένη προσπάθεια.

Μουζαίδης και Ζαλογιάννης θα εκκινούσαν απο το τέλος του grid αλλά και οι δυο ειναι οδηγοί που έχουν καταφέρει να βρεθούν στο βάθρο απο το τέλος του grid και μάλιστα ο Μουζαίδης ειναι στο club των λίγων που απο την τελευταία θέση στη σειρά εκκίνησης σημείωσε νίκη. Σε ένα καυτο Μεξικό Ζαλογιάννης και Μουζαίδης ξεμπέρδεψαν γρήγορα και σύντομα η μάχη για τη νίκη άρχισε να προδιαγράφεται ανέμεσα σε αυτούς τους δύο και το Νίκο Αδάμο της Renault.

 

Mέχρι εδώ δεν υπάρχει κάτι το πρωτοφανές απο συνηθισμένες εικόνες που έιχαμε δει και σε προηγούμενα GP. To πρωτοφανές και διαφορετικό όμως ήταν η οδήγηση του Ζαλογιάννη. Για πρώτη φορά φέτος είδαμε τον οδηγό της Mclaren να μην πιέζει το μονοθέσιο πέρα απο τα όρια του, να μην κάνει ουτε ένα οδηγικό λάθος και να μην χάνει την συγκέντρωση του απο τον τελικό στόχο που είχε θέσει. Ακόμα και όταν φτάσαμε στον τελευταίο γύρο με τη Mercedes του Μουζαίδη να βρίσκεται στην 1η θέση ο Ζαλογιάννης δεν αγχωθηκε, πήγε according to plan εφοδιασμένος με αρκετά καύσιμα  και ζωή ελαστικών για την τελική επίθεση. Πέρασε άνετα στην ευθεία και πλέον είχαν μείνει λίγες μόνο στροφές για να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην αγωνιστική του καρίερα στην F1aXion και παράλληλα να ανεβάσει και την Mclaren στο σκαλοπάτι του νικητή μετά απο 3 έτη!  Αφού πνίγηκε στην σαμπάνια μας μίλησε για την ένταση που είχε σε όλο τον αγώνα και πως κατάφερε να την κοντρολάρει:

"Επιτέλους!!!!!Μια λέξη που αντικατοπτρίζει. Αυτό που κυνήγαγα τόσο καιρό εδώ στην F1axion! Ένας απίστευτος αγώνας που δεν σου έδινε την δυνατότητα να ανασάνεις η έστω να κανείς 1-2 λάθη! Δυσκολα τα πράγματα εκεί πίσω εκκινώντας προτελευταίος επρεπε να κάνω μυαλόμενο αγώνα.Ο Λευτέρης μου είχε πει μια λέξοη παρά πολλές φορές πριν τον αγώνα ΥΠΟΜΟΝΗ.Αυτο έκανα και αυτό σκαιφτομουν όταν πήγαινα να κάνω το κάτι παραπάνω οικονομία στο καύσιμο σε πολύ μεγάλο μέρος του αγώνα και ανταμοιβή της 1ης θέσης στον τελευταίο γυρο! Οι αντίπαλοι μου απλά για άλλη μια φορά εξαιρετικοί! "

Η δεύτερη θέση δεν έμεινε για πολύ στα χέρια του Σταύρου Μουζαίδη αφού για 2ο συνεχόμενο αγώνα το μονοθέσιο έμεινε απο καυσιμα στον τερματισμό και η νεα ποινή που εφάρμοσαν οι αγωνοδικές τον άφησε στην 3η θέση ανεβάζοντας τον για ακόμα μια φορά εξαιρετικά σταθερό Νίκο Αδάμο στην 2η θέση με τον Μουζαίδη να σχολιάζει το θέμα των καυσίμων αλλά και για την μάχη που διαφαίνεται για την 2η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών:

"Με 2 αγώνες να απομένουν,στην 3η θέση της βαθμολογίας με -13Ζαλο,+6Αδάμο μπορώ να πω ότι είναι το πιο σκληρό,ανταγωνιστικό και πολυπληθέστερο πρωτάθλημα μετά από την χρονιά 2013-2014!....Είναι μέσα στο παιχνίδι το οποίο έχει συγκεκριμένους κανόνες βασισμένοι σε πολυετή εμπειρία σε αγώνες προσομοίωσης.Όπως επίσης μέσα στο παιχνίδι είναι να μείνεις και από καύσιμα! "

4η θέση ίσως για τον πιο σταθερό και ανταγωνιστικό Αξιώτη που έχουμε δεί φέτος, που για λίγο έλειψε να κλέψει και την τρίτη θέση απο τον Μουζαίδη αλλά και που για επίσης λίγο κράτησε απο την λυσσαλέα επίθεση που εξαπέλυσε η Ferrari του Αθανασιάδη στου τελευταίους γύρους που τερμάτισε στην 5η θέση.

Η Renault του Νικολάου δεν μπόρεσε να βρει ρυθμό και έμεινε στην 8η θέση με τους δυο διεκδικητές του πρωταθλήματος του GP3 Μάκη Καραντώνα και Αντώνη Παπαρινόπουλο να τερματίζουν μπροστά του σε μια εξαιρετική εμφάνιση για τον Μάκη και ενα φανταστικό ντεμπούτο για τον Αντώνη.

Την βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Μάκης Ντούλιιας με τις δυο Haas να χάνουν πολύτιμο έδαφος αφού και οι δυο εγκατέλειψαν. Θετικό ντεμπούτο για το Στέλιο Βάντση με την Willliams παρά την εγκατάλειψη και για ακόμα μια φορά η Toro Rosso του Μιτζάλη παρουσιάστηκε δίχως την απαραίτητη προετοιμασία και αυτό φάνηκε και στην πίστα αλλά και στον πίνακα των τελικών αποτελεσμάτων.

Διαβάστε Περισσότερα