Bραζιλία

Το θαύμα άργησε μια μέρα...

Βραζιλία

Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών εδώ και αρκετούς αγώνες το ενδιάφερον έχει να κάνει με τα κίτρινα μονοθέσια της Renault των Αδάμου και Νικολάου και στα πορτοκαλί μονοθέσια της Mclaren των Αξιώτη και Ζαλογιάννη. Μια μάχη στην οποία οι πορτοκαλοί κυνηγάνε τους κίτρινους σας λυσασμένα σκυλιά και οι κίτρινοι έχουν στο μυαλό τους οτι σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει.

Οι Mclaren παρουσιάστηκαν δυνατές για 2ο συνεχόμενο αγώνα στη Βραζιλία με τον Γιώργο Ζαλογιάννη να κατακτά την Pole Position, και να γίνεται έτσι ο 9ος διαφορετικός Pole sitter στα εννέα έτη που η F1aXion επισκέπται για επίσημους αγώνες την πίστα του Interlagos, με τον Αξιώτη να εκκινεί απο την 5η θέση αφήνωντας πίσω του τη Renaul του Νίκου Αδάμου και έχωντας πιο μπροστά του στην  3η θέση τη Renault του Μαστερ σεφ Νικόλα Νικολάου.

H αγωνία στο κατακόρυφο, τα κόκκινα φώτα έσβησαν και μεχρι την Κ1 όλα έδειχνα ότι θα πάμε για ενα εντυπωσιακό θρίλερ αφού ο Ζαλογιάννης πέρασε καθαρά και ο Νικολάου κέρδισε την Ferrari του Αθανασιάδη παιρνώντας στην 2η θέση. Στην Κ2, και πάνω που όλα έδειχναν οτι θα φάμε τα νύχια μας απο την αγώνα, για ακόμα μια φορά η πλάστιγγα έγειρε προς την πλευρά των Renault. Αδάμος και Αξιώτης έχουν μια μικροεπαφή με απότέλεσμα να χάσουν τη φόρα τους και εκει η Haas του Μάνου Κούλη προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πίστας αγκαλιά με τον Αξιώτη που πλέον βρισκόταν στην 14η θέση και ο Αδαμος είχε περάσει πλέον στην  5η.

 

Παρολάυτα ο αγώνας είχε ακόμα 70 γύρους και με τον Ζαλογιάννη να ανοίγει την διαφορά απο τον 2ο Νικολάου, τον Αξιώτη να ανεβαίνει μέχρι και την 10η θεση στον 4ο γύρο αλλά και τον Αδάμο να πέφτει στην 5η θέση μέχρι τον 10ο γύρο που δέχθηκε το προσπέρασμα του Μουζαίδη όλα ήταν ακόμα ανοιχτά, αλλά και σίγουρα προς το μέρος των κίτρινων για ακόμα μια φορά που το μόνο που τους απασχολεί ειναι να συλλέγουν βαθμούς σε κάθε αγώνα. Στον 11ο γύρο ο Αξιώτης σε μια αποπειρα διπλής προσπέρασης καταλήγει στις μπαριέρες και κατά την επιστροφή του στα πιτ για επιδιορθώσεις δεχεται χτύπημα απο τη Sauber του Σπύρου Φάκη και πλεον καταλήγει με μια κατεστραμένη Mclaren στα πιτ για επιδιορθώσεις για  να ξαναμπεί στον αγώνα στην 15η θέση,

Απο εκεί και έπειτα οι Mclaren κυνηγούσαν το θαύμα και την κατάσταση θα έσωζε μια διαφαινόμενη νίκη του Γ.Ζαλογιάννη και κάποια εγκατάλειψη των κίτρινων. Ούτε η νίκη ήρθε όμως, ούτε η εγκατάλειψη. Ο Ζαλογιάννης λυγίζει στην επίθεση του Μουζαίδη και μένει στην 2η θέση με αποτέλεσμα να δώσει την ευκαιρεία στις Renault του Νίκου Αδάμου και Niκόλα Νικολάου να τον κάνουν σάντουιτς για 12 γύρου με τον Αδάμο στην 2η θέση και τον Νικολάου στην 4η. Ο Ζαλογιάννης παρόλαυτα βρήκε τον τρόπο να περάσει τον Αδάμο για να τερματίσει στην 2η θέση αφήνωντας τις δυο Renault στις θέσεις 3 και 4 που καθόλου δεν τις προβλημάτισε. Η Mclaren του Αξίωτη με το τραυματισμένο μονοθέσιο έκανε ότι μπορούσε και δυο γύρους πριν το τέλος κατάφερε να περάσει, ίσως τον καλύτερο Αντώνη Μιτζάλη που εχουμε δεί όλη τη χρονιά με την Toro Rosso, και να τερματίσει στην 8η θέση για περιορίστούν όσο γίνεται οι βαθμολογικές απώλειες

Tελευταίος αγώνας για την μάχη της 2ης θέσης στο κατασκευστών στο Άμπου Ντάμπι με τις δυο ομάδες να τις χωρίζουν 23ς βαθμοί. 23ς βαθμοί είναι ένας αιώνας και παράλληλα μια στιγμή. Οι Renault εχουν το παιχνίδι στα χέρια τους για να τερμαστίσουν μια θέση πιο πάνω απο ότι πέρυσι. Δηλαδή απο την 3η περυσινή θέση που κατέλαβαν με τους Μουζαίδη-Κατέλα να τερματίσουν στην 2η. Την ίδια στιγμή οι Mclaren εξακολουθούν να ελπίζουν στο θαύμα που θα τους φέρει στην 2η θέση μέσα σε ένα αγώνα ή στο να τερματίσουν και αυτοί ενα σκαλί πιο πάνω απο ότι πέρυσι (4η θέση με τους Φακη-Αξιώτη) στην 3η θέση. Ο αγώνας αρχίζει με το φώς του ηλίου και τελειώνει υπο το φώς του φεγγαριού και για μια εκ των δυο ομάδων η νέα μέρα αρχίζει με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στο Άμπου Ντάμπι!!

Διαβάστε Περισσότερα