

- Πλήρες: Όνομα: Mercedes AMG Petronas Motorsport
- Έδρα: Ηνωμένο Βασίλειο
- Διευθύνων: Toto Wolff
- Τεχνικός Διευθυντής: James Allison
- Σασί: W09
- Μονάδα Ισχύος: Mercedes
Σε πολύ ρηχά νερά και πολύ αργά. Το δίδυμο Μουζαίδης Ν.Κατέλας στην αρχή της σεζόν ήταν ενα δίδυμο στο οποιο πολλοί πόνταραν πολλά για την κατάκτηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Αλλά όλα πήγαν στράφι. Αλόγιστα λάθη και των δυο οδηγών στην έναρξη της σεζόν κόστισαν βαθμούς και ποινές. Αποχώρηση του Νίκου Κατέλα με πολλά νεύρα απο τα γκαράζ και με τον Σταύρο Μουζαίδης να "ξυπνάει" πολύ αργά στη σεζόν η ομάδα παρέμεινε 4η στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με 240 βαθμούς σε μια σεζόν που οι ασημί θέλουν να αφήσουν οριστικά πίσω τους.
Μια χρονιά που ουδεμία σχέση είχε με την προηγούμενη όταν το ασημί μονοθέσιο έχανε το πρωτάθλημα οδηγών για ένα μόλις βαθμό. Με τον Μάνο Κούλη για 3η συνεχόμενη σεζόν στους ασημί και Κώστα Κόντο στο πλάι του, η ομάδα δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και τερμάτισε στην 9η θέση με 55 βαθμούς.
Πιο κοντά απο ποτέ!! Με τον Κώστα Γαλανομάτη ως Νο1 οδηγό η ομάδα έζησε στιγμές όπως τη σεζόν 2012-2013. Δεύτερη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και για ένα μόλις βαθμό απώλεσε το πρωτάθλημα οδηγών. Γαλανομάτης και Μάνος Κούλης έφερεαν την ομάδα στη 2η θέση της βαθμολογίας με 409 βαθμούς!
Η Δευτεραθλήτρια ομάδα για το 2012 περασε δυσκολες στιγμες το 2013 και κατεταγη 9η. Η νεα χρονια δεν εμοιαζε και πολυ αισιοδοξη για βλεψεις υπο τη μορφη πρωτης τριαδας, αλλα σιγουρα ειχε ως στοχο κατι πολυ καλυτερο απο την 9η θεση. Μανος Κουλης και Αλεξανδρος Abrassard για 2η συνεχη χρονια εμειναν αχωριστοι και υπεγραψαν με χαρα σε μια ομαδα που επιτελους ηταν ανταγωνιστικη. Το αν θα πονταρε κανεις πανω τους για τα οσα καταφεραν ειναι αλλου παπα ευαγγελιο και οποιος δεν πονταρε, σιγουρα εχασε. Στην Αυστραλια ο ανταγωνισμος τριβει τα ματια του με την 3η θεση που κατακτα ο Αbrassard και την 7η ο Κουλης και συνεχισαν να τα τριβουν μεχρι το τελος της χρονιας. Η ατυπη συμφωνια Sauber-Mercedes για κοινες πριβε δοκιμες στην αρχη της σεζον μεταμορφωσαν οδηγικα το διδυμο που πλεον εγινε ακρως ανταγωνιστικο και μαχητικο. Τα λαθη που οδηγουσαν σε ανουσιες εγκαταληψεις εξαλειφτηκαν και επιτελους το διδυμο που ειχε δειξει οτι μπορει το κατι παραπανω, τωρα απλα το μπορουσε! Η διακοπη της συνεργασιας με την Sauber στην πορεία ειχες ως αποτελεσμα να γινονται λιγοτεροι γυροι δοκιμων και η αποδοση επεσε αλλα σε καμια περιπτωση δεν γυρισε στα παλια δεδομενα. Η ομάδα συμμετείχε και στους 19 αγωνες με καλύτερη θέση εκκίνησης την 5η, καλύτερη θέση τερματισμού την 3η και ολοκλήρωσε την χρονιά στην 6η θέση με 125 βαθμούς.
Η Δευτεραθλήτρια ομάδα για το 2012 θα περίμενε κανείς να θέσει ως στόχο για το 2013 την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Όταν ο Ross Brawn ομως είδε το διδυμο που την εφερε στη 2η θεση να ταξιδευει προς Ferrari μεριά, κατάλαβε οτι ακομα και η 2η θεση θα ηταν ζήτημα. Μέχρι και την Ισπανία η ομάδα που πέρυσι διέπρεψε, βρισκόταν χωρίς οδηγούς. Η αποχώρηση του Μανουσάκη απο το ποστο του Pit Manager και Reserve Driver της Red Bull έμοιαζε με χρύση ευκαιρεία για τον Ross Brawn που έσπευσε να τον πείσει να πάρει ξανά μέρος στους αγώνες. Ο Μανουσάκης δεν μπορεσε να δεσμευτεί για την συμμετοχή του σε όλα τα εναπομείναντα GP και έτσι υπεγράφη ένα ανοιχτό συμβολαιο για όσες περισσότερες συμμετοχές ήταν δυνατόν να πάρει μέρος. Προς το τέλος της σεζόν ο νεαρός Παναγιώτης Καραγιάννης κάνει την εμφανίση του αλλά ηταν πολυ αργα για να αλλλάξει η κατρακύλα της ομαδας. Η ομάδα συμμετείχε σε 7 αγώνες με καλύτερη θέση εκκίνησης την 8η, καλύτερη θέση τερματισμού την 4η και ολοκλήρωσε την χρονιά στην 9η θέση με 26 βαθμούς.
Δευτεραθλήτρια ομάδα για το 2012. Όταν ο Ross Brawn έκλεβε απο την BMW τους Δημήτρη Κατέλα και Σπύρο Φάκη ήξερε ότι έκλεβε χρυσό αλλά δεν ήξερε πόσο πολύ χρυσό. Η αυλαία στην Αυστραλία έδειξε ότι μιλάμε για πολλά καράτια. 3 συνεχόμενα podiums μέχρι και την Κίνα, μηχανικά προβλήματα στην Τουρκία και ακόμα έξι συνεχόμενα podiums γέμισαν τις τσέπες του Ross Brawn και τις καρδιές των οπαδών της ομάδας. Στην Ουγγαρία τα μονοθέσια της υπήρξαν θύτες και θύματα και στην Ιταλία απλά θύματα. Στην Σινγκαπούρη ο Κατέλας έδειξε και φέτος ότι ξέρει τα στενά και στην Ιαπωνία ότι ξέρει τι θα πεί να ακολουθεί πιστά τις εντολές της ομάδας κάνοντας στην άκρη για λογαριασμό του teamate του. Στην Κορεά για 2ο συνεχόμενο αγώνα εκκίνησαν και τα 2 μονοθέσια απο την 1η σειρά του grid δείχνονας την δύναμη τους και οι εξαιρετικές εμφανίσεις και τα συνεχόμενα podium συνεχίστηκαν μέχρι και το Abu Dhabi όπου μετά απο 2 χρόνια επιτέλους πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη που κρίθηκε στο νήμα. Η νίκη πανηγυρίστηκε έξαλα και ο τελικός απολογισμός έφερε την ομάδα για πρώτη φορά στην ιστορία της στην 2η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Πιο ώριμη απο ποτέ η ομάδα με τις εξαιρετικές της εμφανίσεις αναρριχήθηκε στην 3η θέση των κορυφαίων ομάδων όλων των εποχών, απέχει μόλις 3ς pole positions απο την κορυφή των ομάδων με τις περισσότερες poles και υστερείται μόλις 14ων podiums απο την Mclaren. Η κόντρα μεταξύ των οδηγών της δεν έλλειψε και φέτος οταν τα τσούγγρισαν στην Γερμανία αλλά και οι δύο οδηγοί το "έραψαν" χάριν του σκοπού της ομάδας. Η ομάδα συμμετείχε και στους 19 αγώνες, σημείωσε 7 pole positions, 1 ταχύτερο γύρο και μια νίκη. Τερμάτισε στην 2η θέση με 421 βαθμούς που είναι και οι περισσότεροι που συνέλεξε ποτέ.
Tριταθλήτρια ομάδα για το 2011. Η Brawn GP δεν ξεπέρασε την φυγή του Παρίση που της κόστισε τις ελπίδες για τον περσινό τίτλο και έτσι στη φετινή σεζόν αποφάσισε να τα αλλάξει όλα. Έτσι, άλλαξε ρούχα, παπούτσια, βαφτίστηκε Mercedes GP........και έμεινε χωρίς οδηγούς. Αυλαία στο Bahrain με τον Ross Brawn να ισχυρίζεται ότι η ομάδα έχει ανταγωνιστικό μονοθέσιο και θα πάρει όσο χρόνο χρειαστεί για να βρει τους κατάλληλους να το οδηγήσουν. Μετά απο 4 GP τα νέα έσκασαν σαν βόμβα. Ο οδηγός που έβγαλε πέρσι απο την αφάνεια την Redbull αφήνει σύξυλη την BMW και μετακομίζει στην Mercedes. Στο πλάι του Δημήτρη Κατέλα ο γνώριμος για τον Ross Brawn Σπύρος Φάκης και η Mercedes δηλώνει πανέτοιμη, ενώ η BMW αδειάζει απο οδηγούς τη στιγμή που βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης. Μέσα σε 4 μόλις GP η ομάδα αναρρηχάτε απο το την τελευταία θέση στην 4η και καταδιώκει πλέον την Renault. Στο αμέσως επόμενο GP ο Ross Brawn καμαρώνει την ομάδα του στην 3η θέση και εκ τοτε η ομάδα δεν απειλήθηκε ουσιαστικά απο κανέναν, αλλα ήταν και αργά για να απειλήσει τους πρωτοπόρους. Οι τριγμοί υπήρξαν και φέτος μιας και το δίδυμο των οδηγών της κλονίστηκε απο εσωτερικές προστριβές και διαμάχες για την μεταξύ τους απόδοση. Οι προστριβές πολλές φορές έφεραν στο προσκήνιο σενάρια αποχωρήσεων, απολύσεων και μεταγραφών, αλλά στο τέλος η ομάδα δικαιώθηκε για τις επιλογές της. Η ομάδα σημείωσε 4 pole positions, είχε ως καλύτερη επίδοση 2 δεύτερες θέσεις και σημείωσε 3 fastest laps. Συμμετείχε σε 14 αγώνες και τερμάτισε στην 3η θέση με 258 βαθμούς.
BRAWN GP
Η χρόνιά ξεκίνησε άθλια και οι τριγμοί στις σχέσεις Παρίση - Ross Brawn οδήγησαν στην αμοιβάια ανταλλαγή οδηγών, με τον Παρίση να πηγαίνει στην Force India και τον Σπύρο Φάκη στην Brawn. Αν και ο Παρίσης άρχισε να φέρνει νίκες στην ομάδα ο Ross Brawn βάζει ως προτεραιότητα την πειθαρχία. Mε το δίδυμο Φάκη - Βλασσόπουλου η ομάδα πορεύθηκε για το υπόλοιπο της σαιζόν και παρά τις φιλότιμες προσπάθειες όλων δεν κατάφεραν να κρατήσουν την 3η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η αυλάια του πρωταθλήματος τους βρήκε να χάνουν την 3η θέση απο την Mclaren στον τελευταίο αγώνα. Το σίγουρο είναι οτι η ομάδα έλαμψε δια της παρουσίας της στο πρωτάθλημα και είχε τα φόντα ακόμα και για το πρωτάθλημα μέχρι που όλα ανετράπησαν.Η ομάδα συμμετείχε σε 16 αγώνες και σημείωσε 4ς νίκες, 7 Pole positions και 6 fastest laps, τερματίζοντας στην 4η θέση με 85 βαθμούς.