

Η περίφημή δήλωση του Αιρτον Σέννα "Ο δεύτερος ειναι ο πρώτος απο αυτούς που έχασαν", είναι μία δήλωση που καθορίζει στο 100% το αγωνιστικό μυαλό του Γιώργου Ζαλογιάννη. Στην πολύ σύντομη μέχρι στιγμής αγωνιστική του καριέρα στο πρωτάθλημα από το 2016 μέχρι και το 2018 μετράει μία νίκη, 13 βάθρα, 3ς Pole Positions, 4 ταχύτερους γύρους αγώνα και όλα αυτά σε μόλις 38 συμμετοχές. Η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών θα αισθανόταν ικανοποίηση με αυτό. Για τον φανατικό οπαδό του Μίκαελ Σουμάχερ όμως, αυτά τα στατιστικά δεν του προσφέρουν ιδιαίτερη ικανοποίηση και δεν πρόκειται να νιώσει καμία ικανοποίηση εάν δεν φτάσει στο σημείο να μάχεται για τον τίτλο του πρωταθλήματος οδηγών. Αυτή η ισχυρή του επιθυμία τον κάνει έναν απο τους γρήγορους οδηγούς του grid που πάντα θα υπολογίζεις. Είναι απο τους οδηγούς που θα βρεθούν πολύ ψηλά στην περίοδο του qualifying αφού ένα απο τα χαρακτηριστικά του είναι η άνεση που έχει στην επίτευξη ενός μοναδικού γρήγορου γύρου. Παρότι ξεκίνησε την καριέρα του με αποκλειστικό οδηγό το πάθος, πολύ γρήγορα συνειδητοποίησε ότι χρειάζονται πολλά περισσότερα πέραν της δίψας για νίκη για να φτάσει μέχρι αυτήν και σήμερα πλέον δουλεύει πιο ουσιαστικά πάνω στο στήσιμο του μονοθεσίου και περιόρισε και να αντικατέστησε τον λυσσαλέο ρυθμό που ακολουθούσε στους αγώνες με την διάρκεια και την υπομονή. To 2018-2019 ήταν η χρονιά του όπου με τον Λευτέρη Αξιώτη στο πλάι του κατάφερε να πανηγυρίσει τον τίτλο του πρωταθλητή κατασκευαστών και να σημείωσει και την 2η νίκη της καριέρας του ενώ βρέθηκε σχεδόν σε όλους τους αγώνες στο βάθρο. Είναι πλέον απο τους οδηγούς που είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στις μάχες και θα δείξει μεγάλη υπομονή, παρόλο που αυτό δεν του αρέσει καθόλου, προκειμένου να περάσει με ασφάλεια. Αδυνατό του σημείο η διαχείρηση των ελαστικών και οι ελειπείς γνώσεις του πάνω στο στήσιμο του μονοθεσίου που πολλές φορές του στέρησαν το να κερδίσει αυτό το κάτι παραπάνω. Αγαπημένος του οδηγός ο Μίκαελ Σουμάχερ και αγαπημένη πίστα η Monza.
Ένα σκαλί πιο πάνω βαθμολογικά η σεζόν 2019-2020. Ο πρωταθλητής κατασκευαστών της περασμένης σεζόν βρέθηκε στο πλάι του δυο φορές πρωταθλητή οδηγών Κώστα Γαλανομάτη, αλλά παρά την χημεία, δεν μπόρεσαν να υπερασπιστούν τον τίτλο των κατασκευαστών. Στη νέα ομάδα που άκουγε στο όνομα SimBeast Racing ο Ζαλογιάννης βρέθηκε τις περισσότερες φορές να παλεύει μόνος του. Μαθημένος όμως στην solo δουλειά απο τις αρχές τις καριέρας του δεν έπαψε να στοχεύει ψηλά και σε αυτή τη σεζόν κατάφερε να σημειώσει ακόμα μια νίκη, να ανέβει 7 φορές στο βαθρο σε 16 αγώνες, να πάρει 2 pole positions και 2 ταχύτερους γύρους για να αναδειχθεί δευτεραθλητής της σεζόν με 199 βαθμούς, έναν μόλις παραπάνω απο τον teammate του Κώστα Γαλανομάτη.
To 2018-2019 ήταν η χρονιά του όπου με τον Λευτέρη Αξιώτη στο πλάι του κατάφερε να πανηγυρίσει τον τίτλο του πρωταθλητή κατασκευαστών και να σημείωσει και την 2η νίκη της καριέρας του ενώ βρέθηκε σχεδόν σε όλους τους αγώνες στο βάθρο. Μια χρονιά που δούλεψε σκληρά και πήρε ίσως και λιγότερα από όσα του άξιζαν αλλά σε κάθε περίπτωση η διψα του για διακρίσεις παραμένει στο κόκκινο! Τερμάτισε στην 3η θέση της γενικής κατάταξης μόλις 4ς βαθμούς πίσω απο τον κύριο αντίπαλο του Σταύρο Μουζαίδη με 283 βαθμούς!
Στην καλύτερη του αγωνιστική χρονιά ο Γιώργος Ζαλογιάννης ανεδείχθει δευτεραθλητής της σεζόν 2017-2018 με 230 βαθμούς αφήνωντας τον δευτεραθλητή της προηγούμενης σεζόν (Σ.Μουζαίδη) για μόλις 9 βαθμούς. Γνώρισε την 1η του νικη στην καριέρα του στο Μεξικό, σημείωσε 3ς Pole Positions, 4ς φορές τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και ανέβηκε 10 φορές στο βάθρο. Παράλληλα, μετά τον Ιορδάνη Αθανασιάδη, έγινε ο 2ος οδηγός στην ιστορία του πρωταθλήματος που συγκρούεται με teammate του (Λ.Αξιώτη) και μάλιστα 2 φορές στην ίδια σεζόν γεγονός που κόστισε πολύτιμους βαθμούς στην Mclaren που τερμάτισε στην 3η θέση. Η χρονιά ήταν πλούσια απο εντυπωσιακά αποτέλεσματα και ο στόχος του είναι να η κατάκτηση ενός τίτλου για την επερχόμενη σεζόν!
Bρήκε εύκολα στέγη στη Sauber και αν και ξεκίνησε την χρονιά δυνατά στην Αυστραλία, ήρθε μια σειρά από ατυχή συμβάντα και συμβάντα απροσεξίας του πρωτάρη που του χάλασαν την εικόνα. Δεν πτοήθηκε και δεν άργησε καθόλου να βρεί την διάρκεια που απαιτούνταν να έχει στους αγώνες για να διεκδικήσει το βάθρο και το κατάφερε τρεις φορές, ενώ τις υπόλοιπες ήταν στις μάχες για την κορυφαία πεντάδα. Παρά τη σχεδόν μόνιμη απουσία του teammate του, κατάφερε να συλλέξει τόσους βαθμούς ώστε η Sauber να χάσει την 4η θέση το πρωτάθλημα κατασκευαστών απο τη Mclaren για ένα μόλις βαθμό. Τερμάτισε στην 5η θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 111 βαθμούς.
Ντεμπούτο στον τελευταίο GP της σεζόν. 13η θέση στη σειρά εκκίνησης και εγκατάληψη στην 12η θέση. Οι δοκιμές όμως με το μονοθέσιο της Lotus έδειξαν οτι υπάρχει το ταλέντο και η ταχύτητα που αν τιθασευθούν σίγουρα θα τον δούμε να πρωταγωνιστεί σύντομα.