Προφίλ Οδηγού:
Στην κατηγορία των οδηγών όπου το Α και το Ω είναι το μονοθέσιο να είναι στημένο στα μέτρα του αφού ο χρόνος δοκιμών είναι ελάχιστος. Με teammates ως επι το πλέιστον που δεν είχαν ιδιαίτερες γνώσεις όσον αφορά το στήσιμο των μονοθεσίων ο Κόντος περισσότερο προβλημάτισε παρά εντυπωσιασε. Η συνεργασία του στη Mercedes με τον πολύ εμπειρότερο Μάνο Κούλη όμως του έδωσε επιτέλους την ευκαιρεία για ομαδική δουλειά. Η απαισιοδοξία αντικαταστάθηκε απο την αισιοδοξία και το καλό κλίμα βοήθησε ώστε επιτέλους ο Κόντος να δείξει ότι υπο τις κατάλληλες συνθήκες μπορεί να γίνει ανταγωνιστικός. Με δεδομένο οτι ο ίδιος είχε ως στόχο την είσοδο στη δεκάδα δεν τα πήγε καθόλου άσχημα αφού απο τον 2ο αγώνα κι όλας τερμάτισε 9ος. Απο εκεί και έπειτα ταλαιπωρήθηκε απο μηχανικά προβλήματα και ατυχίες αλλά απο τη Σινγκαπούρη μέχρι και την Αμερική κατάφερε να τερματίζει συνεχόμενα εντός της δεκάδας με υψηλότερο τερματισμό την 6η θέση. Στη σεζον 2017-2018 όμως η εμπειρία που άρχισε να μαζεύει έκανε σιγά σιγά την εμφανισή της και, ισως χωρίς να το καταλαβει και ο ίδιος, είδαμε τον καλύτερο Κόντο απο ποτέ. Μάχες στις τελευταίες θέσεις του grid μεν, αλλά συνεχόμενες σταθερές εμφανίσεις και συνεχόμενοι βαθμοί με καλύτερη εμφανίσή του στην πιο δύσκολη πίστα του καλεντάρι, το Μονακό όπου και τερμάτισε 5ος και αποτελεί ατομικό ρεκόρ! Απο οδηγός που πάλευε στις τελευταίες θέσεις ο Κόντος έχει γινει οδηγός για την μάχη στην είσοδο της δεκαδάς και αυτό δείχνει οτι η δυναμική υπάρχει. Αδύνατο του σημείο είναι η παροδος του χρόνου στη διάρκεια ενός αγώνα που επηρρεάζει τη συγκέντρωσή του και τον οδηγεί σε λάθη που του κοστίζουν. Αγαπημένος του οδηγός ο Τζένσον Μπάτον και αγαπημένη του πίστα η Μαλαισία.